Maart-April stoppers 2009, op naar een positief deel!

Thanx mup. :hug:

Ik geloof dat ik hier nog niet gemeld heb dat ik sinds kort een eigen webshop heb. http://www.forestsoaplimburg.nl

Dus zoek je lekkere doucheschuim, shampoo,enz, of een leuke geschenkverpakking, ga dan snel kijken. :slight_smile:

ook hier knuffel ik je even plat bianca ik blijf gewoon duimen :slight_smile: en hoop dat het gewoon snel een keer goed is en dat jullie ook eindelijk zon mooi klein kindje in jullie armen mogen en kunnen sluiten (geld ook voor patri natuurlijk)

ik blijf gewoon net zo lang in dit topic tot dat iedereen compleet is :slight_smile:

:: :: :: :: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Thanx lieffie. Het is fijn dat ik hier mijn verhaal kwijt kan, zonder dat iemand standaard zegt het mot wel goed, je moet er niet zoveel mee bezig zijn. :slight_smile:

bianca… ik hoop zo dat je dus niet ongi word!!! hopelijk komen die hormoontjes ook jou kant op!!!

ben ook erg benieuwd naar patripiex …

ylerion…weet niet zo goed wat ik moet zeggen… gefeliciteerd in ieder geval en wat cin zegt…ga ook is met iemand praten als je niet lekker in je vel zit… vooral als je zwanger bent is dat niet goed! en je hoeft je niet te schamen om met iemand te praten…

en begrijpt me niet verkeerd hoor…want misschien lees ik het niet zoals je bedoeld maar… was het gepland??of niet omdat je zo in de knoop zit enz???

ps…mei is wel een hele mooi maand om te bevallen!

Lins, gepland neem ik aan, want ze schrijft mee met de stoppers van juni-juli samen met Pearlie :thumbup:

ah ik zie het al. zit had zat moeten zijn in mijn eerste berichtje.

de reden dat t niet zo goed met mij ging zit ondertussen achter de tralies als ik het even zo mag zeggen. ik heb ook meegescreven met de stoppers inderdaad:) maar t was op een superlaag pitje. blijkbaar was dat genoeg.

en bianca ik snap het heel goed. ik heb ook echt enorm getwijfeld of ik het wel moest melden hier, doe ik eigenlijk nogsteeds wel. ik denk dat ik het weer weghaal, denk ook niet dat ik hier nog tussen pas na zo een tijd.

:-*

Bianca :hug:

Ik snap je frusti helemaal… Lijkt me zo moeilijk!! :frowning:

:: :pray: :: :pray: :: :pray: :: :pray: :**:

Ylerion, gefeliciteerd!! Een mei beebje, wat leuk :inlove:

Is nog wel erg pril he?

Ik wens je een fijne zwangerschap toe :-*

En je past hier zeker nog wel tussen hoor!!

Tis net wat Pearlie zegt: Topic blijft tot iedereen compleet met beeb is!!

Zo kunnen we elkaar steunen in de leuke, maar ook in de moeilijke tijden.

En natuurlijk mag je hier ook alles kwijt betreft de zwangerschap e.d.

Gewoon doen hoor!!

Nou… Hier verder weinig nieuws…

Wondje van binkie geneest goed gelukkig…

Verder alles goed hier… Ondanks wat slechte nachten met Djo, maar goed, daar valt nog mee te leven hahaha…

Gelukkig valt het vaak mee. Hij word dan histerisch wakker… Staat rechtop in z’n bed te gillen en te doen… Heel gek?

En dan zit ik natuurlijk ook recht op in mn bed als hij zo tekeer gaat hahaha!!

Vaak valt hij na een knuf wel in slaap :slight_smile:

Cin, heb jij een nachtlampje voor de kids?

Misschien is dat het wel… Soms word hij wakker en zodra ik mijn nachtlampje aan doe en hij ziet dat dan (schemeren door de ramen boven de deuren) is ie stil…

Jup hier een nachtlampje inderdaad! :thumbup:

Vind het ideaal, want dan kunnen ze toch nog iets zien en schrikken ze niet van de complete duisternis.

Ylerion, achter de tralies???

Wat bedoel je daar precies mee?

Dat vroeg ik me ook al af… Haha…

Ben niet nieuwsgierig hoor :roll:

Maar het belangrijkste is, is dat ze er geen last meer van heeft :thumbup:

ik wil er niet zo over uitwijden eerlijk gezegd. een bepaalde persoon is niet zo netjes geweest en daarvoor in de gevangenis terecht gekomen. dat is toch een soort afsluiting en ik loop al een tijdje bij een psychiater, voor het verwerkingsproces maar het gaat beter dan ik had gedacht :slight_smile:

oh dacht nu nog. Omdat je schreef; zit achter de tralies.

Dus dacht huh?!

Maar uhm oke.

Sem. Hahaha je bent net zo erg als mij, alleen ik kom er voor uit :lol: :lol: :lol:

Gelijk heb je hoor Ylerion!!

Fijn dat het nu goed gaat met je!!

Hier ook weer een teken van leven van mij…

ik leef ook nog steeds met patricia en Bianca mee…zij het op de achtergrond! Tijd voor veel forummen heb ik niet. Af en toe eens ergens een berichtje, maar actief meeschrijven zit er ff niet in helaas!

@ylerion. Fijn dat het weer beter met je gaat en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Bianca…kan me zo voorstellen (nou ja eigenlijk kan ik me alleen proberen een voorstelling te maken van hoe jij je moet voelen nu hier zoveel meiden zich melden dat ze weer zwanger zijn…). Veel sterkte daarmee! :hug: :hug: :hug:

zucht kan vrijdag weer naar de HA (net geweest ivm uitslag bloed)

nu is de voorhoofdsholte ontsteking weer terug. lang leve de hooikoorts

Vervelend :hug:

Ylerion, gefeliciteerd met je zwangerschap.

Had het gisteren al gelezen maar moest even moed verzamelen om te reageren. Stoor je daar aub niet aan dat is een probleem van mij. Net als Bianca vind ik ook dat wij nu een keer aan de beurt zijn en iedere keer als iemand van jullie voor de 2de keer zwanger is terwijl wij nog steeds niets hebben komt dat even hard aan :cry:

Hier nog een week en een dag afwachten :pray:

Bianca ik ga voor je duimen dat het nu raak is :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

ylerion doordat je het idd zo omschreef dat je met je zelf in de knoop zit… )ipv zat wat je inmiddels dus uitgelegd heb’

trok ik de conclusie dat het dus niet helemaal gepland was!

maar begreep van cin dat je bij de stoppers kletst dus dan zit het wel goed! hihi

en pearli zie ook een banner bij jou erbij staan…spannend hoor!

Ik zit nog steeds met twijfels…wil ik wel of niet nog een 2e…

ene kant wel en als ik dus zwangere vrouwen zie of kleine babys dan word ik helemaal week! en wil ik het nog wel een keertje mee maken…

andere kant …wat ik al eerder schreef ik kan het gewoon nog niet en echt petje af voor cin , tulpjes en ylerion en voor wie ik nog vergeet…

dat jullie al eigenlijk zo snel weer aan toe zijn…

bianca en patripiex kan me jullie gevoel heel goed voorstellen hoor…

want zoals mijn stukje hierboven… ik word er zelfs week van en ga er door na denken…laat staan bij jullie… jullie hebben nog niks en juist jullie gun ik het zo! )de rest ook hoor gegrijp me niet verkeerd…

Twijfels zijn ook rot hoor!

Bij Yari waren wij gewoon echt toe aan een 2de kindje, waren geen twijfels.

Bedoel na al die miskramen en al, was ik het wel beu toen, alles rondom zwanger worden. En toen kwam Yari dus.

Bij Yari in de zwangerschap kreeg ik wel twijfels, of ja twijfels; kan ik het wel aan, hoe doe ik dat dadelijk etc.

Maar dat zijn denk ik logische gedachten.

Deze was niet gepland, door de pil heen. Dan is het wel wat moeilijker om (vooral in het begin) er twijfelloos in te staan (weet even niet te omschrijven, sorry haha).

En vooral omdat deze zwangerschap zo pittig is, vind ik het moeilijk hoor.

Vooral ook, en Levi moet dadelijk naar de basisschool; hoe ga ik dat doen etc.

Weer die vragen die dus komen dan :doh:

Maar ik besef nu al te goed, dat ik ook niet moet zeuren, omdat er genoeg mensen zijn die moeilijk zwanger worden en er langer over doen.

Zoals natuurlijk hier het gevoel ook is van Bianca, en Patri. :hug:

Ik gun het ze zo, en zelfs ik betrap me er soms wel op dat ik gedachten bij bepaalde mensen in mijn “omgeving” heb, waarbij ik denk; “waarom word uitgerekend JIJ wel zwanger, en andere mensen niet, terwijl hun er alles voor over hebben. En JIJ doet zo, en handeld zo tijdens je zwangerschap, denk toch eens na zeg”. :oops:

Het valt soms gewoon eventjes niet mee allemaal, hoe dan ook!

:-*