Maart-April stoppers 2009, op naar een positief deel!

Thanx meiden,

@Patri spannend voor jullie. Hier niet zo spannend, ga er maar gewoon vanuit dat het hier niks is. Het zou me hoogst verbazen laat ik het zo zeggen.

maar we blijven :pray: :pray: :pray: :pray: bianca :slight_smile: :-*

Een heel klein beetje dan. Als ik ongie word, dan ben ik gewoon voor het 3de jaar op rij ongie met Mysteryland volgende week. En da’s pas echt ranzig met alleen maar Dixies. :shock:

ah bah ja inderdaad! Hmm dat is echt niks.

Nou dan mogen we toch wel hopen dat je niet ongesteld word toch? :pray: :wink:

Spannend Patri en Bianca :pray:

Go Pearlie!! Op naar meer kilo’s!! :dance:

Nou Djo heeft ook weer wat…

Gingen gister met hem naar de kinderboerderij. Heel leuk en gezellig… Tot Djowie om ver werd gelopen door een ander kindje… Hij viel zo met z’n gezicht op de grond :frowning:

Resultaat:

Dit was gister… Tis nu gelukkig al wat minder rood en dik.

Heb wel een traantje gelaten hoor!!

Die moeder van het jongetje (5jr) kwam ook meteen aangerent toen ze het zag gebeuren. Verontschuldigde zich helemaal. Was wel lief :slight_smile:

Hij lijkt er gelukkig geen last van te hebben… Maar toch maar weer ff rustig aan doen met hem.

Vanavond gezellig BBQ-en!

Aw wat zielig! :hug:

Kleine ongelukjes zitten echt zo in een hoekje he.

Ik zou door de grond gaan inderdaad, als Levi dit per ongeluk zou doen bij een klein kindje.

Veel plezier met de BBQ vanavond.

Thanks!

Het ging idd per ongeluk. Jongetje schrok er zelf ook van…

Djo was het gelukkig snel weer vergeten!

Maar zijn wel meteen met hem naar huis gegaan om even te koelen en om schoon te maken.

ja zo zielig!

Dat had ik inderdaad ook gedaan hoor, lekker naar huis en daar eventjes “verzorgen”.

Is toch wel hard gegaan, of zo ongelukkig neer gekomen?

Oh heb vandaag echt een kt dag

heb zo slecht geslapen weer, manlief ligt er nog steeds in (die was de hele week al om 4 uur op dus ja). Kids doen alles wat ik niet wil, nee dat valt wel mee ze zitten nu bij me onder tafel kei hard te giegelen :inlove:

Maar mijn lijf doet pijn, net met naar de winkel gaan bijna door mijn been heen gezakt door die klote zenuw die afgekneld word.

Morgen heb ik eigenlijk de doop van de dochter van een vriendin, maar dat moet ik echt afzeggen.

Kan ik nu echt niet, de hele tijd in zo’n koude kerk staan en leuk glimlachen en doen alsof ik op en top vrolijk ben en geen pijn heb.

Nou ja hopelijk snapt ze het :shifty:

Denk dat ik morgen een dagje bed doe, en maandag kan ik ook uitslapen. Dus even 2 dagen bijtanken.

Ga me steeds meer klote voelen soms, door alles. En daar baal ik van!

Denk dat ik toch gewoon een afspraak ga maken voor over 4 weken een 3D echo, dan kan ik weer even genieten in 3D dan :inlove:

Ben ik echt aan toe, is dat vreemd? :shifty:

Sorry voor mijn geklaag :-

Hij is ongelukkig terecht gekomen.

Gaat niet zo lekker he :hug:

Balen dat je zo slecht slaapt!! En die … zenuw!

Lijkt me wel toch dat je vriendin dat snapt??

Even lekker bijtanken!!

Hahahaa nee is toch leuk als je weer beebje kan gluren :inlove:

Enne… Klagen mag altijd he :mrgreen: :-*

haha ik hoop het dat ze het snapt, ze is nogal egocentrisch opgesteld wat dat betreft :wink:

Kan ze ook niks aan doen, zit in haar als persoontje.

Beetje ingewikkeld soms :roll:

Maar ja, denk dat hier thuis niemand er vrolijk van word als ik nu gewoon door ga, en dan op een gegeven moment compleet instort :shifty:

Manlief zei net al; ga toch naar bed!

Maar ja kom nu niet naar boven toe :doh: dus ga maar op de bank liggen zo meteen.

Even een goede jankfilm opzetten of zo! :lol: 8)

:hug:

Cin :hug: tuurlijk mag je ff klagen, we zijn er voor de leuke en de minder leuke (kl*te) dingen.

Sem jemig wat ziet ie eruit arme kerel. Gelukkig heeft ie er zelf wenig last van.

Hier heb ik voor het eerst in lange tijd (al is het alleen maar voor mijn gevoel) een rustige zaterdag. Ik heb vandaag lekker in de tuin gelegen, Ruud is nu naar een vrijgezellenfeest van een collega, en ik hang lekker op de bank. :slight_smile:

tumdietumtum :pray: :pray: :pray:

Volgens een app op mijn telefoon zou ik morgen al ongi moeten worden. Ik voel wel van alles, maar het kan nog alle kanten op. Ik heb alleen al wel de hele dag koppijn, en da’s meestal niet zo’n goed teken.

hmm ben benieuwd! :pray:

dag lieve meiden.

sorry dat ik er zooo weinig ben. ik zat zo in de knoop met mijzelf en het wilde allemaal even niet meewerken.

eerst even een enorme knuffel voor julile allemaal.

bianca en patri, ik DUIM zo hard voor jullie!

sorry

Dat laatste was al duidelijk anders kun je niet met :: :: :**: strooien. :wink:

Gefeliciteerd, al frustreerd je berichtje me enorm. Niet om jou persoonlijk hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar ik vind dat ik eindelijk ook wel eens aan de beurt ben. :cry:

Ik ben behoorlijk emotioneel/moe vandaag, dat hangt allemaal zo lekker met elkaar samen, dus kan er niet zo goed mee omgaan, dat het anderen wel gegund is, en ons (tot nu toe) niet.

Ylerion. Gefeliciteerd.

Begrijp me niet verkeerd he, maar

in januari zat je ook al niet lekker in je vel.

Heb je ondertussen hulp gezocht hiervoor?

Bedoel, als je al zolang hobbelt met het niet lekker in je vel zitten, lijkt mij ook niet prettig.

En vooral nu met een nieuwe zwangerschap, hormonen en al.

@Bianca-k wrote:

Dat laatste was al duidelijk anders kun je niet met :: :: :**: strooien. :wink:

Gefeliciteerd, al frustreerd je berichtje me enorm. Niet om jou persoonlijk hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar ik vind dat ik eindelijk ook wel eens aan de beurt ben. :cry:

Ik ben behoorlijk emotioneel/moe vandaag, dat hangt allemaal zo lekker met elkaar samen, dus kan er niet zo goed mee omgaan, dat het anderen wel gegund is, en ons (tot nu toe) niet.

:-* je weet wel waarom lieffie :-*