Dubbel gefeliciteerd dan!! :-* :-*
Cin, wel fijn dat het maar voor een paar uurtjes is…
En ach… Ik vermijd de weegschaal ook hoor… :lol:
Wel lief dat je je ogen dicht mocht houden…
Nope, ga niet naar de meet
Hahaha dus de boefjes maar ff apart gezet :lol:
Lins, hopelijk heeft Em vandaag ook een goeie dag!
Brunette?! Leuk!!
Bianca, wat een stomme klusser!! Idd, maak dan geen afspraken!
Hier alles ok… Heb hele nare ongie steken in m’n buik en ook een zeurende onder rug…
Moet alleen nog niet ongie worden, want heb nog de pil tot en met zondag :?
Maja, het zal wel!!
Nog 1 dagje werken, dan lekker een weekendje weg.
We gaan naar een bungalow in Mierlo met gezinnetje en m’n mams en stiefpaps.
Is voor stiefpaps z’n Bday dus er komen ook nog andere fam leden, maar die overnachten in een ander huisje, gelukkig :mrgreen:
Wij zitten even lekker een weekendje luxer de luxe! Mag ook wel een keer toch
En tis ook een beetje voor vriendlief z’n Bday want die is morgen jarig! :dance:
Aaah Djowie ging vandaag huilen toen ik hem wegbracht naar kdv. Is 1x eerder gebeurd maar toen was hij niet lekker…
Gelukkig was het na 10 sec alweer over… Bleef even luisteren of hij niet hysterisch werd…
Maar al snel had ie alweer de grootste lol haha!
Boefje!
@Cin ik wil wel naar de meet maar niet alleen, en hubbie gaat echt niet mee. Dat hoef ik niet eens te vragen.
@ Pearlie dubbel gefeliciteerd!!!
@Sem alvast gefeliciteerd met Nigel en stiefpap.
De klusser heeft onze afspraak alweer verzet!! ik sprong bijna uit mijn vel, en heb hem een bericht terug gestuurd waarin ik netjes maar heel duidelijk heb gemaakt, dat ik het goed zat ben. Dinsdag is het af zegt ie. Hij gooit eigenhandig mijn hele schema door de war. Ik wil onze keuken nog texen, maar niet als hij er is, dus dat ga ik nu, denk ik, volgende week woensdag doen ipv maandag. Pfff
Thanks!!
Wat een gedoe zeg
Hoop dat hij het waar maakt en dat de boel dinsdag af is!!
Dat hoop ik ook, want anders spring ik echt uit mijn vel. Ik denk niet dat ik nog veel langer aardig kan blijven.
We hebben gisteren een bruiloft van een collega van Ruud gehad. Ik had er van te voren niet echt veel zin in. Maar het was echt super gezellig, daar heeft de safari-jus die ze gemixt in zo’n Buis (is een Duits fenomeen volgens mij, het is een tap met een meter buis er boven, in dit geval met safari-jus, maar ze doend r ook wel bier in.) ook echt wel mee geholpen. De moeder van Mark (de collega) had een buffet gemaakt, daar had iedereen 3 dagen van kunnen eten, dus we kregen ook nog eten mee naar huis, toen we als laatsten om 00.30u naar huis gingen.
En ik heb niet eens koppijn nu, ik sta versteld van mezelf.
Ik ben vandaag geweest voor de 2e follikelmeting en ik had vanmorgen een positieve ovulatietest, beetje vroeg op dag 12 en de grootste was 18 mm maar toch heb ik morgen de IUI want de ovulatietest liegt niet werd er gezegt . Om 13.00 potje wegbrengen en om 14.30 inseminatie.
Weer spannend dus, ik hoop echt dat het lukt dan kan ik mijn man een verjaardagskado geven (uitgerekend op zijn verjaardag )
Bianca hoe is het met jou?
@ Patri weer spannende tijden dus.
Met mij gaat het goed, we hebben lekker vakantie. Ruud moet vrijdag zijn sperma brengen, daar is ie heel blij mee NOT!! Maar goed, volgende week dinsdag hoor ik dan wat we verder gaan doen. Dus we duimen rustig verder.
En vandaag een ervaring rijker…
vanmorgen stikte emily bijna…ik schrok me echt de vinkent.r.ng…
Ze liep rood aan hapte naar lucht en keek me met grote ogen aan!
dus ik pluk nog zoveel ik kan uit haar mond. gooi haar over me arm en begin wanhopig op haar rug te meppen… platte hand met vuist laag hoog… ik had het niet meer…man geroepen… juist op dat moment begint ze te krijsen! o echt een zalig geluid op dat moment…
3 tellen erna liep ze alweer vrolijk in de ronde…ik hyperventilerend op de grond en huilen…
echt het is dat ik een keer gezien heb bij mijn nichtje hoe ze dat deed anders had ik het echt niet geweten! alleen dan of je vlakke hand of vuist en op welke hoogte dat wist ik echt dus niet…
weer een teken dat ik me echt moet aanmelden voor ehbo …
dit hoop ik echt nooiiiiittt meer mee te maken!
pff Lin wat heftig!!! Wel goed dat je het zelf voor elkaar hebt gekregen!!! Maar die cursus EHBO is wel erg handig idd. Dat zouden ze eigenlijk verplicht moeten stellen. Ik heb in groep 8 en in de brugklas ehbo gehad, maar een opfriscursus is echt nodig. Dus als we kinderen krijgen gaan we dat echt doen. (Ruud ook, maar dat weet ie nog niet. hihihi)
patripiex spannend!!!
bianca…ben benieuwd wat er uit komt… kan me voorstellen dat hij het niks vind…in een bakkie klussen is toch minder romantisch…
Heftig Lins, dat was vast erg schrikken. gelukkig is het allemaal goedgekomen. Wel slim als je EHBO zou doen.
Bianca waarom vind hij het vervelend, mijn man zegt dat hij het natuurlijk liever op de natuurlijke manier doet, maar als dit alles is wat hij ervoor moet doen dan doet hij het zonder problemen. Hij zegt dat hij wel vind dat het voor mij een hoop extra last is. 2 of 3 keer voor de follikelmeting (doe ik alleen) en dan nog 2 keer op dezelfde dag voor de aflevering en de inseminatie (inseminatie doen we samen).
Ben benieuwd wat eruitkomt bij jullie.
Bianca, kan me wel voorstellen dat hij dit niet zo fijn vind. Ookal moet jij al veel meemaken natuurlijk, maar kan mij voorstellen dat hij als man zijnde dit ook niet prettig vind.
Alhoewel ik dan wel zoiets zou hebben vanne; niet zeike jongen, er gewoon voor gaan
Lins. :shock: Hoe kwam dat dan? :hug:
In eten, of wat?
Patri. Spannend voor jou weer meid!
Ben zo benieuwd!
patripiex, misschien gekke vraag jullie doen inseminatie samen…bedoel je dan dat hij er bij is of mag hij het ook inbrengen?
cin ze had een stukje ontbijtkoek (kleintjes speciaal voor kids) maar deed ze toch een beetje teveel in haar mondje…(ik geef al alles kleiner omdat ze heel gretig is met grote stukken in haar mond stoppen…
@lins wrote:
patripiex, misschien gekke vraag jullie doen inseminatie samen…bedoel je dan dat hij er bij is of mag hij het ook inbrengen?
:mrgreen: nee alsjeblieft zeg ik laat hem dat niet inbrengen :mrgreen:
Ik bedoel dat hij erbij is, de rest doe ik alleen omdat we anders beide steeds vrij moeten nemen en het stelt echt niets voor. Ik wil wel dat hij erbij is als ze het inbrengen, want dat is echt iets wat we samen moeten doen vind ik. Het inbrengen moet echt gebeuren door iemand die het vaker heeft gedaan, je gaat natuurlijk wel helemaal totaan je baarmoeder met een soort van rietje, stel je voor dat je iets raakt.
Hij voelt zich altijd een beetje “l*llig” als hij met dat potje aan het klooien is. Erg a-romantisch inderdaad. Maar ik heb hem vanmorgen ook gezegd omdat hij aan het zeuren was dat ik best even alleen naar het zkh had kunnen gaan om het potje op te halen en een afspraak te maken voor het brengen, ik lig minimaal 1x per maand hier met mijn benen open, dus jij mag ook wel is wat doen. En daarbij had ik bijna een breng-afspraak voor donderdag gemaakt, maar dat had helemaal niet gegaan. Hij moet het nu ook vrijdag zelf brengen, omdat ik naar Cin ga dan. (revenge whahaha)
En ach, hij sputtert dan ff tegen, en dan doet hij toch wat ik wil. hihihi
En ik vind het wel ff prettig dat het verdere traject niet alleen van mijn disfunctionele lijf afhankelijk is.
ja die mannen houden van makkelijk hahahaha…maar laat ze ook maar is voelen dat het "hard"werken is en meer dan er op of er onder…
patropiex…hihi tja heb natuurlijk er geen ervaring in …dus geen idee hoe dat in zijn werk gaat…is ook idd wel beter dat een "ervaren"iemand het inbrengt…
bianca…leuke woord keuze …
leuk dat je naar cin gaat!!!
Ja een ander woord is er eigenlijk niet voor.
Cin en ik wonen redelijk dicht bij elkaar, en we hadden wel een click bij de meeting. (Althans dat voelde ik zo ) En ik wil graag d’r babykamer bewonderen.
Lins. Oh jasses ja. Dat eeft Levi toen een keer gehad met een kinderkoekje.
Akelige kinderdingen, vormen een hele brok in de mond.
Yari is ook zo’n gruppert trouwens.
Vervelend soms he?! Of ja, het idee voornamelijk wat je daarbij krijgt mbt stikken etc.
Goed gedaan hoor meid :hug:
Patri. hihi :mrgreen:
Bianca. Tja potje klooien kan ook lekker zijn misschien :lol:
En als je er over nadenkt, bij vrouwen word er vaker iets ingebracht wat niet al te lekker is, en hij kan hobby-en
Ja gezellig he vrijdag! Dan ben ik er ook wel beter aan :shifty:
Stom infuus :sick:
Ben nu even bezig met een lijstje voor de babykaartjes.
Merk wel dat het steeds minder word, andere mensen worden vervangen voor “nieuwe” mensen etc.
Ook de mensen waarbij we bij Yari dus niks gehoord hebben, sturen we dus niks meer nu he. Ga daar geen geld meer aan uitgeven.
Gisteren dus de 3de IUI gehad.
Eerst om 13.00 potje inleveren, geen probleem. Toen moesten we om 14.30 ons melden op de poli, daar was het megadruk en hebben we echt een kwartier staan wachten tot we bij de balie waren. Daar werd verteld dat het tedruk was en we naar de verpleeg/verloskundige afdeling moesten. Of we zelf het dossier en het flesje met opgewekt spul mee wilden nemen. Moest warm blijven dus bij mijn man in zijn handen geduwd. Komen we boven op de afdeling, was het niet goed doorgegeven. Alles was bezet het zou 10 minuutjes duren, na een half uur zaten we er nog (met dat flesjes in zijn hand ). Toch maar eens gaan vragen, sorry het is druk. Nou wat sorry we hebben toch een afspraak hoe lang blijft het goed??? We maken ons zorgen, het was ondertussen al ruim kwart over 3 geweest. Gelukkig kwam er toen een lieve dokter die ons verder heeft geholpen en alle tijd heeft genomen om ons op ons gemak te stellen. Je bent toch wat gespannen op dat moment en onzeker. Wat zeker ook niet meehelpt is dat je tussen de dikkebuiken zit en babyhuiltjes hoort :?
De inseminatie was weer zo gebeurd gelukkig, alleen zat er geen formulier bij met de kwaliteit dus dat zouden ze opvragen. Na een half uur nog geen antwoord, ondertussen was ik alweer aangekleed en zijn we het maar weer gaan vragen. Hadden ze het naar de poli gestuurd ipv naar de afdeling dus ze moesten het opnieuw opvragen.
Maar uiteindelijk was gelukkig alles goed. 45 miljoen na opwekking, 95% bewegelijk. Megagoed dus :mrgreen:
Nu maar afwachten. Heb meteen gevraagd voor de volgende keer, dan moeten we waarschijnlijk hormonen gaan gebruiken. Heb een afspraak staan op 6 oktober dan horen we wat we moeten gaan gebruiken. We slaan dus 1 cyclus over volgende keer.
@bianca…hopelijk heeft hubbie "genoten"van zijn potje vullen…en viel het dus allemaal wel mee… Ben erg benieuwd wat er uit komt…
@patripiex…weer spannende dagen voor jullie …ik zeg 3x is scheepsrecht!
Hoop echt dat jullie gewoon samen zwanger kunnen zijn en op de zelfde dag bevallen hihihi…
Nou dat potje vullen was nog niet zo’n probleem, de dop op het potje draaien alleen wel. Kwam ie in het zkh aan met een bijna leeg potje. Nu mag ie woensdag opnieuw. zucht :?
@patri succes weer met afwachten.