Maart-April stoppers 2009, op naar een positief deel!

yup alleen maar jochies (nouja ook een meisje maar die is nog niet zichtbaar lol)

ik neem mijn camera ook mee :)…

en die van mij is ook een lekkere draak, 4 maand maar ow wat een deugniet af en toe en dat straalt ie ook wel eens uit hahaha :inlove:

Ik zal mijn best doen om mijn wallen te camoufleren zaterdag.

En ik zal de knuffels dankbaar in ontvangst nemen. Misschien geeft het mama zijn een beetje op me af. :slight_smile:

Ik ben ook echt heel benieuwd naar de “kleintjes”. :slight_smile:

en …heel misschien zit er wel een heeeeel kleeeeiiiiiin iniminie bevrucht celletje tijdens de Kok ontmoeting in bianca´s buikje met een hele brede glimlach stiekum mee te genieten! kan je altijd later nog zeggen dat hij of zij er bij was hahahahaha…

EN…ben je al een beetje een mama!..ik hoop dat zo echt waar!!! ga dan echt een vreugde dansje doen! )ook voor patripiex als het zo ver is!!!

Thanx Lins, ik hoop het ook, maar ik geloof er bijna niet meer in dat het zo gaat gebeuren. Ik denk echt dat we er hulp bij nodig hebben. Maar dat betekend niet dat we het niet gaan proberen natuurlijk. :slight_smile:

:inlove: Lins!

pfff heb meneer niet willen slapen naast me bed :? :zzz: . wouter had me niet wakker gemaakt om half 12 dus bram kwam om half 1… fles gegeven, wouter hem een schone luier om gedaan en in bed gelegd…

maar meneer lag maar te draaien en te friemelen te praten en weet ik veel. ik steeds speen der in… ploink speen op de grond… net kwart voor 2 was ik het zat en pak hem bij mij ligt ie half te dommelen in mijn armen en denk wat ruik ik hier zo stiekum… ikke gluren en ja hoor logisch dat je niet wilt slapen… had ie in zijn luier gepoept zon heerlijke natte poep luier hahaha…

dus maar ff verschoond… zit nu even in de woonkamer en hoop dat ie nu in slaap is gesukkeld…

tis me wat zon mannetje hahahaha.

hoop dat ik wat kan slapen zo ben klaar wakker… nouja morgen kan ik nog ff 2 uurtjes pitten in de auto ha ha.

tot morgen

Heb een nieuw show-topic aangemaakt ladies! :mrgreen:

Daar kan meteen iedereen de foto’s dumpen van onze meet vandaag 8)

Hoe vond iedereen het van te voren en achteraf?

ik vond het onwijs gezellig. en wat leuke jochies hebben we…

en Yari so cute ventje met die mooie ogen van hem… hehehe…

we doen het echt snel weer een keer (datum alvast maar plannen hihi)

en de tijd ging ook zo snel voor bij… het was zowaar ineens 7 uur…

nou kom allemaal bij me op kraamvisite :inlove:

Nee maar de volgende keer wat dichter bij Lins in de buurt! :thumbup:

Vond het ook echt gezellig! Tijd vloog ook echt voorbij dan.

Die kids van mij hebben hun vreetmoment ook weer gehad haha!

Bij thuiskomst toch nog gegeten, boterham dat wel maar toch.

Levi was in de auto in zijn handen aan het klappen, omdat hij er een vriendje bij had :inlove:

En meteen tegen papa zeggen, en oma bellen om dit dus te melden!

Helemaal geweldig!

aaah wat leuk :slight_smile:

Bram was aan het krijzen in de auto omdat we even aan het eten waren op de parkeerplaats van de mac hahaha… zodra we reden was ie stil en sliep ie weer… raar jong hahaha. bij thuiskomst kleertjes uit schone luier om en in bed gegooid en hij slaapt nog… zo over een half uurtje (rek het even tot 12 uur denk ik) de laatste fles en dan hoop ik dat ie zonder mokken en poepluier (lol) blijft slapen en dat ik ook lekker kan slapen hahaha… gesnurk naast me en gekreun aan de andere kant… tis wat tussen 2 kerels liggen… geen rust…

whahaha, tja mannen! Hihi

Ik vond het ook echt heel gezellig. Van te voren was ik bang dat ik heel emo zou worden, maar dat viel reuze mee. Al was het cadeautje van Anke wel even een momentje. :slight_smile: Maar ik ben er echt super blij mee, hopelijk heb je hem ingestraald Anke. :stuck_out_tongue:

En met al die lieve jongetjes om me heen, heerlijk!!!

Cindy/bieslookje dank je wel voor je gastvrijheid.

En Cin kraamvisite bij jou is een date. :slight_smile:

Ik ga snel het fototopic bekijken.

Toppie dat het leuk was!! Ga ook is bij de foto’s spieken.

Met Djo alles ok… Lijkt weinig last te hebben van z’n koppie gelukkig!

Xx

Fijn dat hij er weinig last van heeft gehad hoor! Had natuurlijk ook heel anders kunnen zijn!

Hoe is het verder meid?

Goed hoor.

Ben op m’n werk… F*cking saai… Heb niks meer te doen…

Tis sowieso erg rustig hier op de boekhouding, maar nu tijdens de bouwvak is er helemaal geen … te doen…

Ga maar een half dagje opnemen denk ik. Lekker vroeg naar m’n mannen!

Hoe gaat het daar?? Xx

En idd wel fijn dat Djo geen last heeft van z’n smakkerd.

Hou er niet zo van als ze op hun hoofd vallen of hun hoofd hard stoten.

Leuk hoor dat lopen en ontdekken, maar heb de ene hart verzakking na de andere pffff…

Dat is ook lekker! Lekker naar huis dan inderdaad :thumbup:

Hier alles oke. Vanochtend naar de dokter geweest met Levi.

Levi heeft geen buisjes meer in zijn oortjes (of ja 1tje valt er bijna uit, maar zit in ieder geval niet meer waar die behoort te zitten en de ander is er al uit). Dat verklaard wel, zijn oorontstekingen en soms bepaald gedrag van de laatste tijd GERM :frowning:

1 Oortje was ook weer onrustig, en rood etc.

En hij heeft creme gekregen voor zijn voorhuid, die is te nauw. Hopelijk gaat die creme helpen :thumbup:

Want nu heeft hij vaker pijn aan zijn pielie, tot huilen aan toe soms.

Ja vervelend dat vallen soms he :shifty:

Word er soms ook kriebelig van, maar het hoort er soms wel bij. En echt ze kunnen soms zo ongelukkig vallen :?

Zeg dat wel!! Soms denk je van nououou dat word brullen en naar de EHBO, maar dan valt het reuze mee…

Gelukkig reageer ik altijd wel rustig als hij valt e.d. Dat scheelt ook een hoop!

Zielig zeg dat hij zo een last heeft van z’n pielie :frowning:

Hopelijk werkt het zalfje snel! Wat doet het zalfje eigenlijk??

En balen van z’n oortjes!! Zo zielig… Djo heeft laatst voor het eerst een oorontsteking gehad. Viel nog best mee. Vriendje van Djo heeft al meerdere malen een oorontsteking gehad, tot mastoditis aan toe! Heeft nu ook buisjes en het gaat wel goed volgens mij.

Krijgt ie weer opnieuw buisjes?

Hoe gaat het met mama? En met de BIB?

Ja rustig blijven is ook echt een must! Hadden wij toen ook (of ja IK, gelukkig was manlief er niet bij), toen Levi met zijn hoofd tegen de bloempot gevallen was en er een snee in zijn koppie had.

Ben jij ook rustiger dan manlief?

Wat het zalfje doet? Zoals ik begreep (haha) verwijd dat een beetje de voorhuid.

Dat is tegenwoordig hipper dan een “operatie” blijkbaar.

Moeten het een maand smeren, 2x per dag.

Dat weet ik dus niet. Denk als we aangeven dat hij weer vaker last heeft van ontstekingen en zo dat hij dus wel weer naar de KNO moet.

Dus ik hou het goed in de gaten 8)

Ik had ook urine van hem opgevangen. Dokter gaf aan; blaasontsteking bij zo’n jonge jongen nee dat kan eigenlijk niet. Komt bijna nooit voor.

Maar ja, ik gaf al aan; potje kan ik vragen bij de assistente? :angel:

Ja dan doe maar, was haar reactie haha!

Net gebeld; en urine is op kweek gezet. Er zijn wel degelijk (lichte) sporen gevonden van een ontsteking!!!

Maar ja hij geeft aan pijn in de onderbuik en rent zo vaak naar de wc om te proberen plassen, en soms stinkt zijn urine.

Moeders wil is wet in deze! En zo zie je maar!

Wel vermoeiend om altijd zo te moeten “strijden” om de gezondheid van je kind!

Zijn oortjes, tja dat word ook echt weer een hele strijd, alleen al om een doorverwijzing te gana krijgen voor de KNO denk ik.

Maar de volgende week vrijdag dus naar het audiologisch centrum, en dan speel ik het wel via hun. Punt.

Met de beeb gaat alles prima. Tenminste, zo gedraagt ze zich wel :mrgreen:

Met mij, och ja veel pijn aan de spiertjes. Morgenvroeg naar de bedrijfsarts :snooty:

Bel het liefste af, maar dan mag weer eens niet he.

Ben benieuwd wat ze nu weer te moelen heeft.

Nog max 16 weken! En die kom ik wel door, rollend, liggend, kruipend. Hoe dan ook :thumbup: