jeetje wat spannend
pfff spannend hoor/
Helaas ben ik net ongi geworden
Ik had wel in gedachten dat het de eerste keer waarschijnlijk niet zal lukken maar goed je hoopt toch dat je het mis hebt. Nu maandag maar weer naar het ziekenhuis bellen
Shit Patri ik had zo gehoopt, dat het gelijk zou aanslaan. :hug:
Vandaag gebeld en ik kan maandag 15 aug alweer terecht voor de eerste follikelmeting.
Heb me dit weekend en vandaag maar gestort op het uitzoeken van mijn hobbykasten, heb bijna een container vol spullen weggegooid :oops: . Dat hoeven we niet meer mee te verhuizen in elk geval :). Nu heb ik nog een doos spullen die ik wil verkopen via marktplaats, eens kijken wanneer ik zin heb om foto’s te maken.
:hug: Patri.
Dat is alweer lekker snel dat je terug kan komen, hopelijk dan helemaal goed gewoon
Hahaha heerlijk toch? Spullen weggooien en dingen op MP zetten!
hee meiden! Meld me ook weer even…we zijn een weekje naar NL geweest en verder ben ik druk met vanalles en nogwat (oa kasten leeghalen omdat we hier een interne verhuizing gaan doen…Mirthe naar de kamer van hubbie, hubbie naar de logeerkamer (en nu mijn kamer) en ik tja…heb straks geen eigen plekkie meer! :?
Verder gaat het goed! Gisteren weer bij de gyn geweest! Kleintje ligt mooi op schema en was allemaal ok. Wel bleek uit het bloedonderzoek dat mijn schildklier te snel werkt…heb er geen last van dus wordt ook geen verdere actie op ondernomen. Verder aan de staaltabletten voor de moeheid!
Ow ja…zal zo nog ff een foto in het showforum zetten van M.irthe. Daar vroeg Cin laatst om geloof ik he?!
@patri…wat balen!!! Gelukkig kan je snel weer in het ziekenhuis terecht!
Wel een goede afleiding…kasten leegruimen en spullen op MP zetten! Vooral dat laatste doe ik graag (net als snuffelen op MP).
Nou ladies, ik ben net weer na de gyn geweest. En mijn ei zit rechts! Dus als ik er zaterdag wat versleten uit zie, dan weten jullie hoe dat komt.
yay… succes Bianca enneeee vergeet niet er van te genieten he… :-* :-* :-* :-* .
ik heb zin in zaterdaaaaaaaaaaaaaaaag dan gaat ik jullie zieeeen
Ik zal er aandenken.
Ik heb ook echt zin in zaterdag.
whahahaha top :dance:
bianca dat word klusserde klusserde klus hahahahahaha…
super!!! nu nog positieve test straks! dan is dat versleten gevoel niet voorniks geweest! hi
Weer geen berichtjes!! :?
Cin, zag foto’s van de vloer voorbij komen!! Leuk!!
En van je buikie!! :inlove:
Dikke Knuf voor Patripiex :hug:
Suc6 de 15e!
Tulpjes, wat fijn dat alles goed gaat met beebje!!
M.irthe is Cute!! :inlove:
Top Bianca!!
Hier weinig nieuws… Met Djo gaat alles goed… Heeft dinsdag z’n 14mnd prikjes gehad…
Wat een rot prik die in z’n arm zeg!!
Tot nu toe heeft hij nog nergens last van en hoop ook dat hij verder geen last krijgt van de BMR prik! Maar komt vast goed…
TOT ZATERDAG!! LEUK!! :dance:
Ah…jullie gaan zaterdag meeten?? Leuk leuk leuk!!! Veel plezier zaterdag!
sem vind echt dat ie jou bekkie heeft hoor… wat een cutie toch… zaterdag zie ik hem echt joepieeee. en der rest ook…
heb er zoooon zin in en bram vast ook wel…
en dan kan ik bianca ook ff eindelijk platknuffelen. beter dan al dat geduim steeds hahahaha
Dank je!! Dus ik ben ook een cutie?? Hahahaha!! LOL
Heb er ook erg veel zin in!! Hopelijk zit het weer ook een beetje mee voor de rit hihi…
Hopelijk heeft Yari er ook zin in hahaha! Hij is echt aan het rotzakken de laatste tijd en dat heeft ie niet van moeders hoor :mrgreen:
Levi trouwens ook, die is heerlijk aan het puberen :silenced:
Hoort er allemaal bij he, lekkere combi met de hormonen ook :roll: :mrgreen: :lol:
Vind Djowie ook steeds meer op mama gaan lijken!
Zal Bianca rode oortjes hebben zaterdag??? :lol:
Ik neem mijn camera mee zaterdag in ieder geval :thumbup:
En zoals jullie weten, maak ik veel foto’s! Vooral nu tijdens de zwangerschap, want echt standvastig ben ik niet dus kan er veel ook weer weggooien dan (bewogen beeld).
Leuk Cin!! Ik neem m’n camera natuurlijk ook mee!! :mrgreen:
En och… Ik heb ook een klein draakje hoor, dus de kleine mannen kunnen hun lol op!! :lol:
ja we zitten ook echt alleen met jochies he?