Vaak ben ik wel de rustige van de 2.
N kan niet eens mee als Djo prikjes krijgt, kun je nagaan…
Ik ben wel hard geworden wat dat betreft. Nadat Djo 15x was geprikt voor zn infuus kan ik alles handelen haha…
Nou hopen dat het zalfje werkt!! Altijd beter dan onder het mes, toch?!
Precies, goed in de gaten houden die oortjes en anders zelf lekker naar de KNO!
Tis toch niet normaal dat je elke keer op je knieen moet om doorverwezen te worden :?
Of om wat voor elkaar te krijgen… Pffff…
Gewoon doorzetten hoor!! Doe ik ook als IK denk dat er wat met MIJN kind is. Mama knows best!!
Ok, ben benieuwd… Hopelijk geen gezeik van de arts!!
En och die 16 weken overleef je ook nog wel hihi…
ja maar snap ook echt niet dat ze niet denken; goh dat kind is 3,5 jaar en zo lang komen ze onderhand ook al ivm zijn oortjes (ontstekingen, pijn etc.). Hmm kunnen we dat niet eens beter onderzoeken?
Maar nee, je moet continue gaan uitleggen, waarom je wilt dat er naar zijn oortjes gekeken word. Logopedie: ja hij gaat niet hard genoeg vooruit, en moet onderzocht worden.
Krijg je zo’n vragenlijst thuis alsof Levi een of andere probleemjongen is, met weet ik veel wat voor aandoening (daar lijkt het op dan he).
Terwijl ik bijna schreeuw; hij hoort het allemaal niet goed! Doe wat aan zijn oortjes aub. :wall:
Maar nee, hij heeft gewoon een achterstand in zijn praten, en heeft niks te maken met zijn oortjes.
Nee tuurlijk niet :silenced:
Zo ga de vragenlijst maar even nog invullen trouwens, whahaha.
Frustraties frustraties!
Dat meen je niet?! :?
Nou Cin, ik weet dat je een pittige tante bent, maar ik had ze over hun bureautjes gesleurd en had ge-eist dat ze z’n oren NOG beter na kijken!!
Lekker makkelijk allemaal… zucht
nou ja, de volgende week bij het audiologisch centrum zitten ook van de KNO afdeling mensen die de oren nakijken.
Ik moet er de hele ochtend zijn met Levi ivm allerlei onderzoeken en testen (blabla), maar hamer de hele ochtend flink door op zijn oortjes :thumbup:
Blijkbaar willen ze eerst allerlei diagnoses uitsluiten, weet ik veel.
En dat terwijl afgelopen zaterdag Bieslookje Levi gewoon verstond, als hij tegen haar praatte in de keuken :lol:
Dus zo onduidelijk praat hij dan ook weer niet, maar hij praat soms echt heel slecht. En dat gaat bijna altijd gepaard met oorontstekingen.
Net alsof hij zichzelf dan niet hoort, en het gewoon echt niet hoort hoe hij soms kan praten :think:
Maar ja dat weet ik dus niet of dat kan.
Agoss… Wel sneu hoor en lijkt me ook best frusti voor Levi (en voor jullie)
Dus volgende week weer ff afwachten?! Nou, hoop dat ze toch echt ff z’n oortjes gaan bekijken!!
Pfffffffffffff verveel me de PP hiero!! Echt niks te doen!
Ga denk ik maar een paar uurtjes vrij nemen.
Neem lekker vrij meid! Lekker naar je mannen toe :inlove:
Ja de volgende week vrijdag hebben we die afspraak staan. Dus ben benieuwd!
Mag pas om 3uur weg :wall:
Maja, is toch beter dan 5uur!!
Aaah ik kan niet twitteren (en hyven op werk)!! Zie elke keer berichtjes voorbij komen…
En die app van m’n BB werkt ook niet echt lekker.
Maar het gaat over een volgende meeting??
Ik probeerde te posten: Leuk, weer een meeting in de planning! Dan zijn wij er WEL bij!!
Maakt niet uit waar, mag ook bij mij in 036! Wat jullie willen natuurlijk :mrgreen:
Hey Cin, wanneer werd jij TOP-kokker??
Toen je over de 10.000 zat zeker?? Hahahaha
whahaha ja ik denk het! Kan wel merken dat ik al de hele zwangerschap thuis zit :oops:
Ja ik zag de twitter berichten inderdaad. Kreeg er alleen geen melding van, in mijn mailbox. Heel vreemd :think:
ja hier ook weer gevalletje oorontsteking… buisjes zaten goed…dus die doen hun werk…vuil kan er uit. nog geen koorts dus als dat 3 dagen aanhoud of klachten verdwijnen niet dan terug komen… :?
cin ook al aan de kwakkel met oorontstekingen bij levi…
Balen Lins
Gewoon terug gaan hoor als je het niet vertrouwd!
Dikke knuf voor Em :hug:
Zo, hier een fijne puber dreumes in tha house!!
15 mnd sprong… DE sprong van principes… LEUK!! :lol:
Lins, hoe is het nu met de kleine meid? :hug:
Bianca, de periode weer doorgekomen?
Sem, hahaha maak je borst maar nat hoor! :lol:
Pearlie, het klussen in huis schiet al goed op of niet?
Patri, hoe is het met jou?
Tulpjes, en met jou en de zwangerschap?
Bieslookje, je hebt spam plicht hahaha! Hoe is het met de kleine man?
sem hahah lijst van principes… jij hebt hetzelfde boek als ik denk ik!
heb nog kno arts gesproken… ik ga vanavond druppelen… en volgende week als het nog niet over is weer bellen…
dus… vanacht weer niet geslapen pffff gelukkig ging nu manlief eruit! die dus nu voor pampus ligt…tja…en ik ik moet maar door gaan en heb er inmiddels al vanaf zaterdag wat achter de rug…
Vervelend Lins :hug:
Hopelijk werken die druppen naar behoren!!
Hahahaa Cin, ja dit schijnt echt de ergste sprong te zijn he?!
Ahja, adem in adem uit, zennnnn, hammmmmmmmmm
Ook fijn… Is nu net wanneer ik ongie moet worden en dan kan ik al zoveel hebben :roll: :lol:
Ahja komt goed…
Hoe is het met Yari? Is die ook lekker aan het puberen of heeft ie die fase al gehad?
Yari is inderdaad al een tijdje aan het puberen. Bij iedere nee wat hij hoort of zo, word ie zo boos :lol:
Zo lachwekkend!
Maar hij daagt ook ontzettend grote broer uit! De kleine rotzak haha!
Lins. Jeetje wat erg meid! :hug:
Zo vermoeiend en breekt op he? Hopelijk gaan de druppels snel werken!
Ja hij heeft natuurlijk ook nog een grote broer die hij kan pesten :mrgreen:
ja precies! En dan soms echt nephuilen, alsof Levi dan iets doet :lol:
Gelukkig voor Levi hebben wij Yari wel door hahaha!
Oh wat een boefje!! :lol:
ja zeker hahaha! En iedereen zegt altijd; oh wat een dotje (door zijn krullen). Hahaha schijn bedriegt 8)