Maart-April stoppers 2009, op naar een positief deel!

Klopt Patri da’s helemaal waar. Het voelt alleen alsof ik gestraft wordt voor mijn mk, terwijl dat op zich al pijnlijk genoeg is. Als ik niet was zwanger geraakt dan hadden ze ons nu wel geholpen. Dus dat is dubbel pijnlijk. Dat is het gene wat me het meest dwarszit.

Dat kan ik me heel goed voorstellen, raar dat ze niet kijken naar de tijd hoelang het heeft geduurt voordat je zwanger werd en je mk kreeg. Je zou toen wel geholpen worden toch??

dat lijkt mij een zeer naar en pijnlijk gevoel meis :cry: :hug:

Dat is ook wat mijn mannelijke collega toen inderdaad aangaf.

Hun na 2 jaar zwanger, MK, nu 3 jaar bezig (in totaal) en ze helpen nog niet.

Zo krom soms!

Ze kijken alleen naar het feit dat je zwanger ent geraakt, de voorgeschiedenis maakt dan niet meer uit idd.

@Cin dat kregen ze bij mij niet klaar. Dan ging ik naar België, nou is de afstand van hier naar België ook erg klein.

Ja dat zou ik dan ook doen…

Vanmorgen weer naar het zkh geweest, mijn ei zit links, dus helaas pindakaas, volgende keer beter. Ze kijkt de volgende cyclus ook nog mee en als dan mijn ei weer links zit, dan krijg ik chlomid om de eierstokken te stimuleren, hopelijk gebeurd er dan rechts ook iets.

oh oke. Wel naar dat je nu wer moet gaan wachten natuurlijk :hug:

Zou wel prettig zijn als je dadelijk inderdaad chlomid zou kunnen krijgen om een betere kans te hebben om zwanger te worden.

Moeten ze perse van 2 cyclussen de uitkomst hebben trouwens?

Ach ja, dat ff kan er nog wel bij. Ze wil zeker weten of mijn ei vaker links zit vermoed ik. Dat hebben ze volgens mij niet expliciet in mijn dossier gezet in roermond.

Vanmorgen bij de gyn geweest voor de eerste follikelmeting, ik heb rechts 1 eitje van 7 mm en links 2 eitjes van 12 mm. Vrijdag moet ik weer terug, ben heel benieuwd :smiley:

Bianca wat balen zeg dat je eitje links zit, hopelijk volgende ronde dat hij rechts zit.

even een knuffel voor jullie :slight_smile: :hug:

Vandaag weer bij de gyn geweest, mijn eitjes waren nog niet super hard gegroeid. Nog geen 14 mm :? Nu moeten we zondag terug voor de volgende follikelmeting in de hoop dat ze dan meer gegroeid zijn. Het kan ook zijn dat ik zondag een positieve ovulatietest heb dan wordt de inseminatie maandag. Ik zit vandaag op dag 12 met een cyclus van 26 dagen.

Spannend dus weer…

De kijkers van vandaag waren erg enthousiast en laten ons volgende week horen of ze het huis willen kopen. Morgenochtend de volgende kijkers :smiley:

dus Patri (sorry misschien stomme vraag wat nu komt), dus ze houden nu de groei van je eicellen in de gaten, en als ze groot genoeg zijn (hoe groot?) dan word jij ge-insemineerd? :oops:

Spannend zeg van jullie woning! Hopelijk wordt jullie huis snel verkocht, zou toch mooi zijn niet?

Even een update. Ik had vanmorgen een positieve ovulatietest dus heb gebeld en m morgen om half 9 potje inleveren en om tien uur inseminatie :dance:

Kijkers van vandaag doen vanmiddag nog een bod.

Ben een beetje hyper…

patripiex spannend!!! mijn duimen gaan morgen overuren draaien!!

en dan als het geplaatst is…hoe land moet je dan wachten voor je kunt testen???

Volgens mij 2 weken, tenminste wat ik toen gezien heb bij babyboom :oops:

pfff 2 weken! ik zou dat geduld niet hebben geloof ik… had ik al bij het op de normale manier zwanger raken zeg maar…

2 weken na de inseminatie kan je ongesteld worden en ze zeggen dat je 3 weken erna mag testen maar natuurlijk test iedereen al met 2 weken. Ze zeggen 3 weken voor de zekerheid. 6 augustus zou ik eventueel ongi moeten worden met een cyclus van 26 dagen.

De kijkers hebben binnen een uur na het kijken al een bod gedaan :shock: . We tillen het even over het weekend heen en hebben door de makelaar tegen hun laten zeggen dat er wel meer kijkers zijn en we toch nu nog denken aan de vraagprijs. Maandag bespreken we het nog even met de makelaar hoe we het precies gaan aanpakken.

Druk programma dus en heel spannend allemaal.

Net waren we even bij de buren op de koffie en toen waren er weer mensen die over de schutting naar ons huis aan het kijken waren, wie weet komen er nog wel meer kijkers :smiley:

patripiex… goed zeg van dat bod op jullie huis! en als je nog niks gekocht heb dan hebben jullie ook geen haast en wachten tot er nog iemand komt ! hebben deze mensen wel een goed bod gedaan??

Wij hebben al een ander huis gekocht, maar de oplevering zal pas volgend jaar zijn. Dus we willen een flexibele oplevering tussen januari en mei 2012 proberen af te spreken, deze mensen komen uit een huurhuis en vinden het niet erg om wat langer te wachten dus dat zit al goed.

Ze hebben 9000 onder de vraagprijs geboden, dat is niet slecht voor een eerste bod. We willen minimaal 2000 onder de vraagprijs proberen te halen.

We zijn weer terug. Vanmorgen eerst om half 9 potje ingeleverd, wat een stilte onderweg, niet gek om kwart over 8 op zondagochtend :smiley: . Daarna zijn we weer even naar huis gereden en hebben we ontbeten om vervolgens rond half 10 weer naar het ziekenhuis te gaan.

Ze hebben gezegt dat er na opwekking 95 miljoen spermacellen aanwezig waren met een beweeglijkheid van niveau 4, dus dat is zeker niet slecht :smiley:

Het inbrengen viel gelukkig wel mee, het ergste was de eendebek. Het slangetje kriebelde eigenlijk alleen een beetje. Daarna moest ik een kwartiertje blijven liggen en toen mochten we weer gaan.

Gek idee dat er nu 95 miljoen spermacellen in mijn baarmoeder zwemmen :mrgreen: , hopelijk was dit het zetje wat ze nodig hadden :pray:

En nu beginnen die 2 slopende weken, gelukkig heb ik het erg druk met het verkopen van het huis en op mijn werk dus de tijd zal hopelijk snel voorbij vliegen.

Ga zo de vakantiefoto’s er eens bijpakken want we zijn pas 4 weken terug maar het lijkt al een jaar :?