maart-april stoppers 2009 denken aan Bianca...

ik duim ook!!! kleine patripiexjes en kleine hubbies hup hup zwemmen en goed ook!!! jullie kunnen het!!!

@ Patri fijn dat de uitslag goed was. Bij mij was het bloedverlies vrij heftig, maar wel heel snel over.

Ik heb nog geen afspraak gemaakt. We gaan nu weer de klusperiode in, en ik geef het deze periode nog en is het dan weer niet gelukt, dan ga ik echt bellen. Ik vind het eigenlijk doodeng, waarom geen idee, misschien omdat ik dan toe moet geven dat mijn lichaam me echt in te steek laat op dit punt.

Ik ben vandaag nog thuis, heb mijn vrije dag van morgen omgeruild met vandaag. Zag het nog niet zitten om de hele dag op een bureaustoel te zitten, heb nog steeds wat bloedverlies en alle bewegingen doen zeer :cry: een soort van spierpijn zeer dus niet overdreven maar gewoon iritant.

Het is niet zo erg dat het ondragelijk is maar heb gewoon geen zin om pijn te leiden op mijn werk en mijn tijdelijke mannelijke collega weet het ook niet. En ben gewoon sjago en en en … dus dan maar niet werken vandaag en morgen wel.

Kreeg gisterenochtend een berichtje van mijn collega dat ze is bevallen van een dochter, super voor haar natuurlijk maar ik kon het er even niet bijhebben gisteren, ga vandaag maar even een berichtje terugsturen.

Zo heb mijn beklag weer even gedaan :slight_smile:

Verder gaat het wel goed hoor, maar soms heb je gewoon van die dagen.

die dagen mag je ook zeker hebben meid, zou ik ook hebben hoor! :hug:

Hey dames!!!

Zo, das me een tijd geleden zeg… Heb jullie he-le-maal verwaarloosd :oops:

Hier een hele moeilijke periode gehad… Kan het helaas niet neerzetten, aangezien ik hier totaal in de gaten gehouden wordt door de ex van Marcel…

Ja Marcel en ik zijn inmiddels uit elkaar en heb nu sinds 3 maanden een super lieve vriend :smiley: Ik heb wel steeds mee gelezen hoor, maar kon het niet opbrengen om mee te schrijven… Voor de dames die willen weten wat er aan de hand is mag je me altijd PB-en… Geen probleem! :smiley:

Verder:

Heb ik iets te vertellen:

Ik ben over een paar daagjes overtijd, en verlies wat bruinige troepjes…

Zal ik dan toch zwanger zijn??? :pray:

@ Patri heel herkenbaar. Doe maar lekker rustig aan.

@ Li welcome back!!! Er is dus een hoop gebeurd. Wel een spannende tijd voor jullie dus. Ik ben benieuwd!!!

Thnx Bianca :-

Ik zal later even reageren op iedereen… Ben nu even heel druk…

:-

hoi lisette!

ik dacht al zoiets …

ik hoop dat je je nu een stuk gelukkig voelt!

leuk dat je hier weer bent!

als je je ei kwijt wil…je mag me pben…

hoop dat je idd nu je overtijd bent een positieve test hebt! wel snel trouwens met je nieuwe lover!!! :wink: (ik was snel met samenwonen hihi)

thnx is lief van je lins :-*

Ja is ook best snel, maar met Marcel ging het ook heel snel… En ach, was niet gepland maar zeer zeker wel welkom!

heb je al wel getest? of wil je daar nog mee wachten?

En hoe staat het nu dames?

Li al getest? MOest er nog iemand anders rond deze tijd haar NOD krijgen?

Wij zitten in onze klusdagen, was wel even eng want had nog een raar gevoel beneden maar gelukkig geen last gehad :slight_smile:

NOD is rond 17 september

Hier vanaf vandaag ook weer klusserdeklus. En ik heb zoooo geen zin. Voor het goede doel dan maar. Mijn uiterste nod is 22 september.

Ik heb vandaag gehoord dat 1 van mijn zwangere collega’s bevallen is van een zoon, 4650gr en 52 cm!!! Ze is ingeleid, want als ze hem vol had moeten dragen was hij nog groter geweest.

Dat was 1 van de 5 collega’s die moeten bevallen.

Vond je het niet vervelend om te horen Bianca?? En dat nog 5 keer :?

Ik heb nu 1 collega die net is bevallen, 1 waar ik volgende week het zwangerschapsverlof voor moet gaan regelen (ook zo leuk om te doen als het zelf niet lukt) en een nieuwe.

Ik hoorde vrijdagmiddag dus dat een collega zwanger is, een foutje.

Ik heb nog niet de moed gehad om haar te feliciteren, foutje :twisted: geef ons zo’n foutje :twisted:

Ben er gewoon een beetje boos om, ben bang dat ik niet zo aardig tegen haar kan doen dus ik vermijd haar een beetje.

Gaat wel weer over hoor maar het valt nu gewoon niet zo goed heb al een paar weken de balen ervan :cry:

Wij hebben ook niet zoveel zin meer Bianca en het zijn dus allemaal moetjes en dat wordt je flink zat.

ik had het er vanochtend nog over met me moeder. Over de foutjes, over de babymoorden de laatste tijd enz enz.

Niet meer normaal hoor!

En dan heb je mensen waarbij het allemaal niet makkelijk lukt, of helemaal niet lukt. En dan nog doen mensen geen afstand van hun baby, maar doen ze een onschuldige baby wat aan :silenced: :cry:

Gebruikten jullie nu trouwens ook van die sticks om je eisprong te bepalen?

Ik heb een hele tijd ovulatietesten gebruikt maar nu niet meer, ook heb ik 5 maanden mijn temperatuur bijgehouden iedere ochtend maar op een gegeven moment heb je er gewoon geen zin meer in.

Ik zat vanmorgen in de auto nog te bedenken dat ik maar weer eens wat ovulatietesten zal bestellen het is alweer een tijdje geleden en wil het wel weer gaan proberen de volgende ronde.

Weet je wat ik ook zo moeilijk vind. Gisteren kwam er een collega (1 miskraam gehad maar nu 2 kinderen) naar me toe die had opgevangen dat het bij ons niet lukte ze zei: maar gelukkig heb je nog geen miskraam gehad!!

Wat :roll: , hoe kan je dat nou zeggen???

Ben maar weggelopen wist niet hoe ik moest reageren.

nou ja wat een vreemde opmerking :silenced:

Bedoel weet je? Nee het is echt niet leuk hoor een miskraam, ik heb er 3 gehad, maar dan heb je toch wel een beetje de bevestiging dat het toch wel kan lukken! Snap je wat ik bedoel?

Maar ja om een miskraam nu zo ongeveer te gaan vergelijken, met het feit dat je al een tidj bezig bent en het nog (niet) gelukt is…,

Vreemd, zeer vreemd!

@ Patri de eene dag kan ik beter met mijn collega’s omgaan als de andere. Maar toen ik het gisteren hoorde moest ik wel even slikken, ik gun het haar van harte, maar mezelf nog iets meer.

En wat was dat een lompe opmerking van je collega!!! Ik kan me voorstellen dat je weggelopen bent.

@Cin ovulatietesten en temperaturen daar ben ik mee gestopt, daar werd ik behoorlijk gestoord van. We klussen gewoon vanaf dag 8 om de dag, en dan zitten we altijd goed. Ik heb met Ruud afgesproken dat we deze cyclus afwachten, en is het dan niet gelukt, dan ga ik het zkh bellen om een afspraak te maken. Dan hebben we lang genoeg gewacht.

he meiden, ik hoop elke keer zo dat het gelukt is. ik duim ook nog heel erg mee.

wat een opmerkingen zeg :S

Nee niet meer getest, was ook niet nodig… Net ongie geworden een week te vroeg :frowning: