maart-april stoppers 2009 denken aan Bianca...



Iedereen heel erg veel kletsplezier in dit topic!

We hebben met z'n allen al het een en ander meegemaakt, in goede en slechte tijden zijn wij er voor elkaar.

Speciaal voor al onze vlindertjes :vlinder: :
Lief klein vlindertje, even was je daar,
ons geluk kon niet meer stuk.
Je was er nog niet klaar voor, het was nog veel te pril.
Vlieg maar lekker verder, en kom terug wanneer je wil.








hier kun je showen. :inlove:

een meeting in de planning??!!

korte introductie, wie wij allemaal zijn:

Lins. Mijn naam is lins ook wel Linda 31 jaar. Mijn man en ik zijn sinds november 2005 bij elkaar, en in september 2008 zijn wij getrouwd. Ik werk in de woninginriching en nadat mijn collega in februari 2009 voor de 3e keer vader is geworden hebben ik en manlief besloten er ook voor te gaan. Vandaar de aansluiting bij de maart/april stoppers.
In augustus 2009 op vakantie gegaan en 1 week na terugkomst een positieve test! Inmiddels is onze dochter Emily May geboren op 19 mei 2010 om 22.44u Ik Schrijf nu bij de Mei babybabbelaars en ben hier om Patri en bianca te steunen en natuurlijk ook voor de rest!!

Cin. Ik ben Cindy (29 jaar), gelukkig getrouwd met Rob (28 jaar).
We wonen in het Noorden van Limburg en samen zijn wij de zeer gelukkige ouders van 2 kleine stoere jongens.
Levi van 6.12.2007 & Yari van 29.03.2010
Samen gaan we de ultieme uitdaging aan om onze uitdagende lieve peuter en onze nieuwe baby-telg op te voeden tot 2 prachtige mannekes :inlove:

Ylerion. Ik ben Jennifer, 21 jaar en moeder van Alaina (bijna 2) en zwanger van een brusje, uitgerekend op 7 november. ik ben getrouwd in augustus 2009. ik werk op het moment lekker vanuit ons huisje in zuidlimburg.

Patripiex. Ik ben Patricia, 31 jaar oud, en 6 jaar gelukkig getrouwd met Tim en we wonen samen met onze 2 katten in de rook van Rotterdam. Werk 4 dagen per week als Boekhoudster bij een modezaak. April 2009 zijn we gestopt met de pil maar tot op heden is het helaas nog niet gelukt om zwanger te worden.

Sem. Ik ben Samantha, geboren op 26/11/1985 in Amsterdam
In Love met Nigel sinds 01/11/2004
Samenwonend in Almere sinds 01/08/2007
Geregistreerd Partnerschap sinds 04/05/2010
Nigel en ik hebben in april 2009 de keuze gemaakt om te stoppen met de pil en voor een kleine te gaan!
In september 2009 een positieve test!! We verwachten ons 1e kindje (eind) mei 2010
25/05/2010 Onze kanjer Djowie is geboren!! :inlove:

Bianca-k. Ik ben Bianca. Sinds augustus 2001 heb ik een relatie met Ruud. Sinds september 2009 zijn we getrouwd, en al voor die tijd hebben we besloten om voor een klein wondertje te gaan. Helaas wordt ons geduld behoorlijk op de proef gesteld. We hebben in mei ontdekt dat ik endometriose heb, waardoor de kans om zwanger te raken verminderd is. We mogen/moeten nu tot november gewoon proberen zwanger raken, is dat dan niet gelukt gaat de arts kijken wat ze dan gaan doen.

Bieslookje. Mijn naam is Cindy woon samen met Roy en samen zijn wij de trotse ouders Van Dylan en Jayson. Ik werk op een kinderdagverblijf, mijn hobby's zijn samen met mijn mannen leuke dingen doen, kok-ken taartjes maken.

Pearlie. hoi ik ben pearlie 31 jaar woon samen met mijn lief in lelystad en 8 september gaan wij trouwen. Ik ben een gezellig huismiep en doe lekker mijn ding in huis zoals, crea bea spelen taarten bakken, de 4 katten en hond verzorgen en het huishouden. En we zijn in verwachting van onze kleine elf. En ben rond 9 april 2011 uitgerekend.

Tulpjes. Hoi ik ben ‚tulpjes’ (voor hier dan in real life heet ik niet zo hoor ), ben 28 jaar en woon sinds 2 jaar met mijn mannetje in Zwitserland. In maart zijn we de trotse ouders van een dochtertje geworden: M.irthe.
Op het moment ben ik fulltime thuis en geniet ik erg van alle ontwikkelingen van ons prinsesje!

Onze wondertjes:


Patripiex & Bianca:
Meiden we duimen enorm hard voor jullie, dat ook jullie een wonder mogen ontvangen!

Oh ja wil best foto’s hier neerzetten in een schema van onze kleintjes, maar heb alleen maar een foto van Bieslookje en Mirag.

Wil de rest niet? Dan laat ik het achterwege, en anders stuur op die foto’s :inlove:

@Cin. wrote:

Oh ja wil best foto’s hier neerzetten in een schema van onze kleintjes, maar heb alleen maar een foto van Bieslookje en Mirag.

Wil de rest niet? Dan laat ik het achterwege, en anders stuur op die foto’s :inlove:




meld!

mis alleen mijn stukje (zie pb) en dat ik bevallen ben …13 maart is m.irthe geboren!

@Tulpjes wrote:

@Cin. wrote:
Oh ja wil best foto’s hier neerzetten in een schema van onze kleintjes, maar heb alleen maar een foto van Bieslookje en Mirag.

Wil de rest niet? Dan laat ik het achterwege, en anders stuur op die foto’s :inlove:




meld!

mis alleen mijn stukje (zie pb) en dat ik bevallen ben …13 maart is m.irthe geboren!




Oh ja zie je PB nu :oops:

Ik pas het aan, sorry :-*



Wil je wel een foto van je meissie hier?

meld :slight_smile:



grappig zo die banner cin

thanx! :-*

@Cin. wrote:

@Tulpjes wrote:
@Cin. wrote:
Oh ja wil best foto’s hier neerzetten in een schema van onze kleintjes, maar heb alleen maar een foto van Bieslookje en Mirag.

Wil de rest niet? Dan laat ik het achterwege, en anders stuur op die foto’s :inlove:




meld!

mis alleen mijn stukje (zie pb) en dat ik bevallen ben …13 maart is m.irthe geboren!




Oh ja zie je PB nu :oops:

Ik pas het aan, sorry :-*



Wil je wel een foto van je meissie hier?




Maakt niets uit!!!

Ga nog een keer moeilijk doen…Mirthe is met een i ipv een y :smiley:

Verder mijn complimenten! Ziet er weer superleuk uit!!!

oh haha lekker dom :oops:

Maarre mag er ook een foto van jou prinsesje bij? Dan biets ik hem van het showforum :wink:

hmm het doet de fotokwaliteit niet echt ten goede zie ik, dat verkleinen en al :think:

Dat ziet er goed uit Cin!!



Ik heb eindelijk vakantie!!! Dit weekend gaan we druk aan het poetsen en wassen enz. En dan gaan we maandag lekker op vakantie. We hebben op vakantie gewoon internet dus ik zal gewoon meelezen. :slight_smile:

cin ik stuur een foto via hyves dat lukt me beter hihi…

foto emily 11 weken oud

Cin dat heb je super gedaan, wat is het gaaf geworden!!!



Lins, wat ben je een schat met je tekstje :-*



Zo heb net mijn man uitgezwaaid die gaat lekker een weekendje naar zijn broer in Almelo had geen zin om mee te gaan. Ga lekker relaxen het is druk geweest op mijn werk dus nu even rustig aan doen.



Wat is een Hysterosalpingogram?

Hystero-salpingo-gram betekent: het zichtbaar maken van de baarmoeder en eileiders door middel van een röntgenfoto nadat contrastvloeistof in de baarmoederholte is ingebracht via de baarmoedermond en –hals

Doel van het HSG

Door middel van het HSG-onderzoek wordt nagegaan of er afwijkingen in de baarmoederholte zijn en of de eileiders doorgankelijk zijn.



Je hoort vaak dat na een HSG je vermeerderd vruchtbaar bent omdat je eileiders zijn doorgespoten dus we hopen daar maar op.

Lins wat een super lieve foto’s :inlove: :inlove:

dank je ben er super trots op…zit met smart te wachten op de rest van de fotos!!!

Zal me ook maar eens melden hiero (thnx voor de krabbel cin :wink: )



Lins wat een plaatje zeg :-*



Cin Naomi is geboren op 30-6-2010 en niet op 04 :wink:



Lins. WOW mooie foto’s!



Patri. Oh oke, ik heb er echt nog nooit van gehoord…,

Hopelijk werkt het meid. Ik gun het jullie zo enorm :inlove:

Lekker genieten van de rust eventjes meid!

Thanx voor je complimentje :-*



Angela. Haha sorry. Weet niet waar ik vanmiddag zat met me gedachten (meerdere dingen verkeerd gedaan) :oops:



Pas morgen het lijstje aan, beloofd. Inclusief de nieuwe foto’s :inlove:

@Cin. wrote:



Matsjo denkt wel aan ons natuurlijk, maar ze schrijft niet echt meer mee.




Ja ik lees en leef mee hoor! :inlove:



Sorry dat ik hier niet meer zoveel schrijf. Ik wil het eigenlijk best wel maar ik heb zulke vermoeiende eerste 4 maanden met Aukje gehad dat ik al blij was dat ik nog wat bij de maartmama’s kon neerzetten :?

Maar gelukkig gaat het beter.



Lins, wat een prachtige foto’s van je nog mooiere meisje! :inlove:



Patripiex, ik hoop dat het helpt :pray: :pray: Het mag weleens nu he? :hug:



Voor Bianca draaien mijn duimen ook stevig door hoor! :pray: :hug:



Angela, wat een schatje! :inlove: Die haartjes! :inlove: :inlove: :inlove:

@ Lins en Angela wat een mooie meiden.