dank je wel! ik voel me ook super trots!!!
wou dat het alleen verders met mij ook zo goed ging…vandaag weer mega dip… al 3x gejankt vandaag!
werken valt tegen! liefst kap ik gelijk…maar ja dat gaat financieel niet…
vind het moeilijk om emily nu minder te zien en minder voor haar te zorgen.
Excuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuse me!!
Ben hier echt veels te lang niet geweest!! Schaamt zich diep :oops:
Ik wil nog op het lijstje!!
Hier een foto van me binkie Cin:
Ik haak vanaf hier weer in…
Pearlie zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Gefeliciteerd!! :dance:
Gaat het goed met de zwangerschap?
En Ylerion, hoe gaat het met jou meid? Nog een paar maandjes :inlove:
Leuk die banner en de lijstjes Cin! Heb je weer mooi gefixt :mrgreen:
Bianca, hele fijne vakantie!! :-* Waar gaat de reis naar toe maandag?
Patripiex, ik hoop met je mee!
Angela & Lins, mooie foto’s! :inlove:
Lins, knuf voor je dipje :hug:
Kan me voorstellen dat het werken je zwaar valt… Ik moet er ook nog niet aan denken
Hier gaat het z’n gangetje!! Djowie doet het super goed… Lijkt net alsof ie nooit geopereerd is! Heeft echt nergens meer last van en groeit super goed… Is 60cm en 5780 gram (gister bij CB geweest)
Is echt een lekker mannetje met een eigen willetje :inlove:
(deze foto mag ook hoor Cin) :mrgreen:
Gister heeft ie z’n 1e prikjes gehad, was best zielig, maar niks vergeleken met wat hij allemaal al heeft mee gemaakt, dus mams kon het gelukkig aan!
Hij had een beetje koorts in de avond, maar voor zijn laatste fles was zijn temp alweer gedaalt :thumbup:
Ik duim nog steeds heel hard mee voor Patripiex en Bianca
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@ Lins :hug: :hug: Ik laat mijn honden al liever niet achter als ik ga werken. Dus ik kan me voorstellen dat Emily tijdelijk niet bij je hebben je gek maakt.
@ Iedereen bedankt voor het duimen. Ik hoop dat het helpt. :-*
:hug: :hug: :hug: voor iedereen die hem wil en nodig heeft:)
en ik strooi voor de 2 dames nog wat hormoontjes, die heb ik in overvloed. :: :: :: :: :: ::
oh mijn uitgerekende datum is 4 november tegenwoordig, maar dat is mijn eigen slordigheidje
alweer 27 weken, het gaat echt hard!
wat hebben jullie toch onwijs schattige babies!
Ik heb ze gevangen, hopelijk bljven ze plakken.
Dames ik maak vanavond even het lijstje opnieuw en incl de nieuwe foto’s!
Jeetje, we zouden nu eigenlijk naar ZooParc gaan, begint het hier pikkedonker te kijken (even overdreven maar oke) en regent het :wall:
Nou dan maar niet naar de Zoo, heeft weinig zin zo :roll:
Oh ja hoe vinden jullie me nieuwe avatar? Die heb ik zelf gemaakt :dance: :dance: :dance:
@ Cin hier heeft het vannacht echt heel hard geregend. Gelukkig gister overdag niet. Ik hoop alleen dat ik mijn was nog droog krijg voor we morgen op vakantie vertrekken.
En je avatar is weer super met je 2 prachtige mannekes.
hoi hoi…o wat ben ik lang niet geweest :oops: Ik weet soms echt niet meer waar ik mijn tijd vandaan moet halen, hebben jullie dat ook?
Met mijn mannen gaat het goed…Dylan is zindelijk en Jayson rolt volop, hij ligt nog geen 2 sec. in de box en hij draait alweer. Verder blijft hij vrolijk, lacht dus erg veel :inlove: Met mij gaat het iets minder, ook wel de reden dat ik hier niet veel ben… ik merk nu dat de operatie dichterbij komt ik zelf wat onrustiger ben ofzo, ik weet niet, moeilijk uit te leggen, ben ook sneller moe en chagerijnig, heb savonds geen puf meer, zelfs niet om de laptop aan te zetten, maar heb steeds op de bank filmpje gekeken…en dat is eigenlijk niets voor mij, zeker niet zo vaak achter elkaar. Nog 3 weken werken en dan heb ik vakantie, heb er nu ook wel zin in hoor.
Vanmiddag gaan we mijn broertje ophalen bij het vliegveld weeze (20 min rijden)is wel zo leuk voor Dylan, die wordt al helemaal enthousiast want hij gaat “one kevindy” (ja hij zegt altijd “dy” erachter haha)ophalen op het vliegtuigveld
o Jayson wil naar bed…ik kom van de week echt weer even terug hoor…en lees dan bij en ga op jullie weer reageren… :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
@Matsjo wrote:
@Cin. wrote:
Matsjo denkt wel aan ons natuurlijk, maar ze schrijft niet echt meer mee.
Ja ik lees en leef mee hoor! :inlove:
Sorry dat ik hier niet meer zoveel schrijf. Ik wil het eigenlijk best wel maar ik heb zulke vermoeiende eerste 4 maanden met Aukje gehad dat ik al blij was dat ik nog wat bij de maartmama’s kon neerzetten :?
Maar gelukkig gaat het beter.
Lins, wat een prachtige foto’s van je nog mooiere meisje! :inlove:
Patripiex, ik hoop dat het helpt Het mag weleens nu he? :hug:
Voor Bianca draaien mijn duimen ook stevig door hoor! :hug:
Angela, wat een schatje! :inlove: Die haartjes! :inlove: :inlove: :inlove:
Jij ook rustig aan doen hoor!
Ik heb het een en ander gelezen toen bij de maart-mama’s, dus snap je volkomen :hug:
Sem. Welkom terug! :mrgreen:
Enne nu wel meer komen spammen van die heerlijke prins van je he :inlove:
Bieslookje. Hmm hou je het wel in de gaten meid, je gevoel en zo :hug:
Fijn dat het met de mannen goed gaat!
Nou volgens mij kloppen de lijstjes nu helemaal, of niet? :think:
morgen is het presies 1 jaar geleden dat ik voor het laatst ongesteld werd…dus over 2wk is het presies 1 jaar geleden dat Emily May werd verwerkt… wat gaat de tijd snel!
Ben er wel emo onder!
bianca en patripiex ik hoop dat jullie snel meemaken wat ik vorig jaar meemaakte! het is zo super byzonder moment! Ik duim voor jullie!!!
Bianca, enorm fijne vakantie meid!
Thanx Cin, dat gaat helemaal goed komen.
oh mooie avatar, die van mij is wat verouderd, ik kan het zelf alleen niet helaas. moet het toch eens gaan leren hihi.
bah ik ben zo moe vandaag, weet echt niet waar ik de energie vandaan moet gaan halen. vanavond gaan we boodschappen doen bij Kaufland. ik heb mijn ogen daar uitgekeken vorige week haha.
:-*
wil er wel eentje voor je maken hoor
Moe? Hiero ook, al een paar dagen bleh. Echt zo’n slof slof slof gevoel :?
Heel veel plezier! :mrgreen:
Hallo lady’s
Sem en bieslookje:
Ik snap af en toe ook niet waar ik de tijd vandaan moet halen.
Schaam me ook soms dat ik bijna nooit reageer hier op kok.
Cin:
Je hebt goed je best gedaan met het lijstje!
Is erg leuk geworden vooral met de foto’s :mrgreen: :thumbup:
Lins:
Precies een jaar geleden.gaat hard hé en zag dat ook al een eerste tandje heeft en een tweede onderweg.
jeej gaat echt veel te hard zeg.
Pearli:
Hoe voel jij je nu?
gaat alles goed?
Bianca:
waarschijnlijk ben je al weg maar wil je toch een fijne vakantie toe wensen.Veel plezier.
Hier gaat alles super goed!
Naomi slaapt nog lekker door 's nachts.
drinkt en groeit goed.
Vandaag weer lekker voor haar gaan shoppen(dus weer veel te veel geld uitgegeven :oops: )
oh cin dat zou ik wel gaaf vinden. waar kan ik de foto’s voor je plaatsen? zal ik dat gewoon in eht SF doen?
en idd echt slof slof. ik slaap met alaina mee in de middag, dat werkt wel een beetje gelukkig. ook tegen die lange saaie dagen die ik nu heb
@ angela, hehe leuk he dat shoppen? volgens mij is de enige manier om je in te houden : gewoon niet meer geld meenemen haha.
angela, ja snel he…ben er zelf erg verbaast over… en heb wel traantje moeten laten…is wel iets heel byzonders…
ylerion oh…kauffhof… heerlijk shoppen daar!! hopelijk gaat ik met ouders weer keertje naar duitsland om te shoppen!!
vandaag b ij CB geweest en idd wat we al vermoeden…onze emily krijgt tandjes… linkertand beneden is bijna door!! en de rechter daar heeft ze nu last van want die duwt vrolijk tegen tandvlees en is nog wat rood…
Dus vandaag haar 1e tandenborsteltje en tandpasta gekocht!! en druppels om pijn te verzachten want overdag is ze nu heel veel wakker !!
Dacht al…dit is niet de emily die ik gewend ben…
@ angela, voel me eigenlijk best goed. heel af en toe wel misselijk maa rniet heel heftig. en heb hongerrrr en af entoe val ik gewoon in slaap lol.
maar verder gaat het goed en voel onder mijn hangbuikie een heel klein bolletje