Lins. het gaat super snel allemaal in het begin hoor, de eerste paar jaar.
Veels te snel :?
Zo krijg je nog veel emotionele momenten
Sem. Helemaal geweldig! Haha klein manneke dan in zo’n groot bed he :inlove:
Hier gaat alles goed trouwens, wel beetje last van pre-pms :lol:
Yari wil teveel voor zo’n klein jochie, soms vermoeiend haha.
Rolt ie weer naar zijn buik, “kruipt” ie de hele box door totdat hij niet meer weer hoe om te moeten draaien (of zit ie bekneld tussen de knuffels) en dan is het huilen geblazen a.k.a. boos worden :mrgreen:
Babyzijnde is er echt zo goed als helemaal af
Levi wordt ook groot, en begint steeds meer te praten…,
Ook steeds meer helpen met vanlles, luisteren gaat weer een stukkie beter (even een on-priode haha).
oja die kleine babys zag ik vanmorgen ook bij cb was gelijk stikkie jaloers! kom ik aan met een baby (bijna 12 weken…bijna 2 tandjes… bijna 6,5kilo hahahahahahahah)
sem goed dat djowie in ledikantje op eigen kamer heeft geslapen!!!
en hoe vond hij t???
cin ja gaat veel te snel…pffff had tandjes ook nog ff niet verwacht hahah
buurmeisje hier 3 deuren verder is 1jr en bijna 3mnd(die is van 21 mei) en is nu pas met tanden bezig die hoor je elke keer krijsen!
bij jou gaat het ook rap hoor! dat yari al rolt!!
en levi lekker babbelt!
Emily is ook een meiske dat lekker wakker wil blijven overdag… en lekker aan de babbel en spelen is in de box…alleen of met mama!
maar alleen vind ze ook prima…maakt mama ondertussen huis schoon hihi
Zo kun je trouwens ook baby’s aanwennen om teveel te eten, hun maagje rekt dan uit. Dan wennen ze teveel aan grote hoeveelheden eten, veel baby’s kunnen met minder ook goed de dag rond komen :thumbup:
Ken er genoeg die dat doen (bijvoorbeeld 5-6 volle flessen op een dag dit in combi met bijvoeding al e.d.).
Hier vind Yari de melk soms lekker, en soms drinkt hij er op een dag best weinig van. Dus denk dat Yari ook hierin hetzelfde wordt als broer, dat hij voor de 1 jaar al niet meer de fles wilt!
Yari wordt ook echt helemaal “gek-wild” als wij een boterham of andere dingen eten. Dan wilt hij ook :lol:
En als je Djowie wat meer gaat geven dan die 150ml? Misschien rekt hij het dan langer tussen de voedingen?
Dat wil ik dus wel doen, maar dan ben ik bang dat hij alsnog om de 3uur komt… Hij zou nu idd al 5x 180 mogen hebben zie ik op de verpakking van Nutrilon…
Hmmm… Denk dat ik dat morgen maar is ga proberen… Hoef ik toch niet met CB te overleggen of wel??
Angela, ik zie er ook mega tegenop dat Djowie naar het KDV gaat… Naja niet zo zeer dat ie daarheen gaat, maar dat ik me kanjer moet achterlaten…
Denk dat ik alleen maar aan Djowie ga denken als ik op me werk ben… Zit er nu al mee… Heeft ie het wel naar z’n zin, huilt ie niet veel, drinkt ie wel goed… Pfff… Maja daarvoor zijn die wendagen he… Niet voor de beebjes maar voor de mama’s hahaha!!