maart-april stoppers 2009 denken aan Bianca...

@Ylerion wrote:

oh cin dat zou ik wel gaaf vinden. waar kan ik de foto’s voor je plaatsen? zal ik dat gewoon in eht SF doen?

en idd echt slof slof. ik slaap met alaina mee in de middag, dat werkt wel een beetje gelukkig. ook tegen die lange saaie dagen die ik nu heb

@ angela, hehe leuk he dat shoppen? volgens mij is de enige manier om je in te houden : gewoon niet meer geld meenemen haha.

Als je het niks, laat maar weten. Fix ik een andere voor je haha!

oh nee hij is geweldig :slight_smile: dank je!

Graag gedaan!

Moet ik wel “Waarschuwen als er gereageerd is” aanvinken he :doh: :mrgreen:

Cin, heb je weer leuk gedaan met die foto’s :mrgreen:

Super schattige avatar van je boys!

Hahaha! Dat slof slof slof gevoel = herkenbaar :lol:

Bieslookje, wat goed dat Dylan zindelijk is :clap: En Jayson al lekker aan het rollebolle :mrgreen:

En even een dikke :hug:

Lins, Onze kleine Em krijgt al tandjes! :mrgreen:

Angela, fijn dat alles goed gaat met je meissie!!

Heerlijk toch dat shoppen :mrgreen:

Ylerion, :hug: wel lekker dat je in de middag ook wat rust kan pakken!

Hier gaat alles goed!! Djowie slaapt sinds eergister in z’n eigen bedje en het gaat prima! Wat is dat ledikantje nog groot voor hem zeg haha!

Lins. het gaat super snel allemaal in het begin hoor, de eerste paar jaar.

Veels te snel :?

Zo krijg je nog veel emotionele momenten :wink:

Sem. Helemaal geweldig! Haha klein manneke dan in zo’n groot bed he :inlove:

Hier gaat alles goed trouwens, wel beetje last van pre-pms :lol:

Yari wil teveel voor zo’n klein jochie, soms vermoeiend haha.

Rolt ie weer naar zijn buik, “kruipt” ie de hele box door totdat hij niet meer weer hoe om te moeten draaien (of zit ie bekneld tussen de knuffels) en dan is het huilen geblazen a.k.a. boos worden :mrgreen:

Babyzijnde is er echt zo goed als helemaal af :cry:

Levi wordt ook groot, en begint steeds meer te praten…,

Ook steeds meer helpen met vanlles, luisteren gaat weer een stukkie beter (even een on-priode haha).

Wat een heerlijke mannen heb ik :inlove:

Nu nog lekker een week vakantie! :dance:

Heeeerlijk dat je nog vakantie heb! Geniet er van!!

Ik moet 8 september weer aan de bak… Heb He-le-maaaaaaaaaal GEEEEEEEEEEN zin!! Maja… Tis niet anders…

Gelukkig maar 2 dagen per week en vanaf november 3…

Woensdag intake bij KDV, ben benieuwd!!

Och, wat worden ze toch snel groot he!!

Zag laatst een beebje van 3 weken bij CB :inlove: Wat een verschil met Djowie alweer…

Ja haha erg he, dat verschil meteen?! :lol:

Oh spannend woensdag! Ben ook wel benieuwd.

Hmm 8 september komt ook alweer snel om het hoekkie gekeken!

Geniet er nu nog maar met volle teugen van meid :inlove:

Dat doe ik zeker!! :mrgreen:

oja die kleine babys zag ik vanmorgen ook bij cb was gelijk stikkie jaloers! kom ik aan met een baby (bijna 12 weken…bijna 2 tandjes… bijna 6,5kilo hahahahahahahah)

sem goed dat djowie in ledikantje op eigen kamer heeft geslapen!!!

en hoe vond hij t???

cin ja gaat veel te snel…pffff had tandjes ook nog ff niet verwacht hahah

buurmeisje hier 3 deuren verder is 1jr en bijna 3mnd(die is van 21 mei) en is nu pas met tanden bezig die hoor je elke keer krijsen!

bij jou gaat het ook rap hoor! dat yari al rolt!!

en levi lekker babbelt!

Emily is ook een meiske dat lekker wakker wil blijven overdag… en lekker aan de babbel en spelen is in de box…alleen of met mama!

maar alleen vind ze ook prima…maakt mama ondertussen huis schoon hihi

Hahaha verschil dan he Lins!

Denk dat Djowie het ook wel lekker vind in z’n eigen kamertje en bedje…

Lijkt ook wat rustiger en langer te slapen :smiley:

Maar denk dat ik hem vannacht weer even op onze kamer neem… (zie mei-mama’s)

Djowie slaapt ook niet veel overdag, maar dat vind ik niet erg… Zolang die 's nachts maar slaapt :smiley:

ja las het net…zie commentaar!

en ook mijn verhaaltje over voeding…

pfff

blijf er mee stuntelen hihi

ze drinkt nu ineens erg weinig

zal wel door tandjes komen! maar ik hou het wel in de gaten!

anders woensdag of donderdag toch huisarts of weer cb!

Als ze tandjes krijgen kunnen ze daar behoorlijk last van hebben.

Dit kan zich uiten in minder eten, huilerig, zure dunne poep, speen e.d. niet goed in de mond willen houden ivm pijn aan tandvlees.

Hiervoor heb je dingen om erop te smeren zodat ze minder pijn hebben, je hebt ook druppeltjes van VSN (maar ik ben geen fan van VSN).

Ja Yari rolt al een tijdje, volgens mij rolde hij van buik naar rug met de 4 weken en een paar weken van rug naar buik.

Herken het wel van Levi, het snellere. Maar ik vind het niet zo, hihi puur voor het gevoel echt baby af te zijn onderhand :roll: :wink:

Ook met dat zitten en zo van hem, * zucht *

Zo kun je trouwens ook baby’s aanwennen om teveel te eten, hun maagje rekt dan uit. Dan wennen ze teveel aan grote hoeveelheden eten, veel baby’s kunnen met minder ook goed de dag rond komen :thumbup:

Ken er genoeg die dat doen (bijvoorbeeld 5-6 volle flessen op een dag dit in combi met bijvoeding al e.d.).

Hier vind Yari de melk soms lekker, en soms drinkt hij er op een dag best weinig van. Dus denk dat Yari ook hierin hetzelfde wordt als broer, dat hij voor de 1 jaar al niet meer de fles wilt!

Yari wordt ook echt helemaal “gek-wild” als wij een boterham of andere dingen eten. Dan wilt hij ook :lol:

Helemaal smakken en volgen…,

Lins, idd even goed in de gaten houden dat ze wel genoeg binnen krijgt.

Zal vast wel door de tandjes komen… :slight_smile:

Aaaah Cin… Hier zit Djowie ook vaak naar ons te kijken als we aan het eten zijn…

Djowie zit nog steeds op de 6 voedingen per dag… 5x 150 1x 180 (voor de nacht) kom er maar niet vanaf. Ja een enkele keer red ie het met 5 voedingen.

Volgens CB is het geen probleem want hij zit nog onder de liter per dag…

Maar toch, zou wel fijn zijn als hij er is 4 uurtjes tussen kan laten zitten ipv dat ie elke 3 uur voor z’n fles komt…

Nou Djowie heeft de nacht weer gezellig bij ons op de kamer doorgebracht…

Vanmorgen had ie weer zo een actie… Ga toch maar even de HA bellen denk ik.

En als je Djowie wat meer gaat geven dan die 150ml? Misschien rekt hij het dan langer tussen de voedingen?

Sem:

8 september weer beginnen bleh

Ik moet 14 september weer en wij hebben donderdag intake bij kvd

Komt nu stiekem allemaal veel te dicht bij zeg!

Den wel dat ik het erg moelijk ga vinden hoor als ze voor het naar het kvd moet straks.

Schaam schaam schaam; hier ben ik al veel te lang niet langsgeweest en nu zie ik ook nog dat ik Pearlie nog niet gefeliciteerd heb!!!

GEFELICITEERD Pearlie!!! Super!!! Hoe voel je je??

Ik ben gisteren weer beginnen werken; het ‘mooie’ leventje is voorbij haha. Kom snel een keer wat uitgebreider schrijven enzo, nu even eten.

@Cin. wrote:

En als je Djowie wat meer gaat geven dan die 150ml? Misschien rekt hij het dan langer tussen de voedingen?

Dat wil ik dus wel doen, maar dan ben ik bang dat hij alsnog om de 3uur komt… Hij zou nu idd al 5x 180 mogen hebben zie ik op de verpakking van Nutrilon…

Hmmm… Denk dat ik dat morgen maar is ga proberen… Hoef ik toch niet met CB te overleggen of wel??

Angela, ik zie er ook mega tegenop dat Djowie naar het KDV gaat… Naja niet zo zeer dat ie daarheen gaat, maar dat ik me kanjer moet achterlaten…

Denk dat ik alleen maar aan Djowie ga denken als ik op me werk ben… Zit er nu al mee… Heeft ie het wel naar z’n zin, huilt ie niet veel, drinkt ie wel goed… Pfff… Maja daarvoor zijn die wendagen he… Niet voor de beebjes maar voor de mama’s hahaha!!

Mirag ook weer aan de bak :hug:

Dat hoef je zeker niet te overleggen met CB meid, JIJ merkt het beste hoe hij erop reageert en wat het met hem doet.

Vult het hem beter, en houdt hij het dan vol :thumbup:

Krijgt hij er krampjes van, dan is hij er nog niet klaar voor…,

Okidoki! Ga het morgen gewoon proberen! Kan vast geen kwaad :smiley:

CB is gewoon onduidelijk, zeggen dat het wel goed is zo met zijn voeding…

Mja, we zullen het zien morgen…

Mannetje ligt nu lekker te slapen naast me in de box… Heeft volgens mij last van droompjes… Zit een beetje te jammeren en lippies te trekken :frowning:

Denk ik bij mezelf… Mannetje… Wat droom je toch?