maart-april stoppers 2009 denken aan Bianca...

@Sem wrote:

Okidoki! Ga het morgen gewoon proberen! Kan vast geen kwaad :smiley:

CB is gewoon onduidelijk, zeggen dat het wel goed is zo met zijn voeding…

Mja, we zullen het zien morgen…

Mannetje ligt nu lekker te slapen naast me in de box… Heeft volgens mij last van droompjes… Zit een beetje te jammeren en lippies te trekken :frowning:

Denk ik bij mezelf… Mannetje… Wat droom je toch?

CB wil niet dat baby’s te “dik” worden. Maar weet je?

Wat Hollands welvaren is niet verkeerd, en ze kruipen-lopen het er dadelijk echt wel weer af.

Haha keek gisteren nog naar baby foto’s van Levi, jeetje wat een prop was dat op een gegeven moment :lol:

Gewoon doen wat je hart je ingeeft meid,

wat voor commentaar je soms ook zult krijgen. Bijvoorbeeld ook met bijvoeding als je dat eerder geeft dan de 6 maanden. Daar kunnen mensen ook soms onnodig flink over vallen.

JIJ kent je kind echt het beste, en weet wat hij nodig heeft :-*

Dat is ook zo… Bepaal zelf wel wat goed is voor me kiddo… Alleen ben ik soms nog wat onzeker…

Je mag toch al met bijvoeding beginnen met 4 maanden?? CB zegt dus weer 6? :?

Nou ze raden aan vanaf de 6 maanden, dit ivm eventuele allergie in de familie en/of met BV en omdat de darmpjes nog niet goed ontwikkeld zouden zijn rond de 4 maanden.

Maar ja daar is weer niet iedereen het over eens, en blablabla.

Ze blijven daarover tobben e.d.

Je vind tenminste nergens echt het correcte antwoord. Bij mij op CB vinden ze 4 maanden goed, bij een ander CB vinden ze 4 maanden te vroeg. Snappie?

Ik merk juist dat hier beide mannen er enorm goed op reageerden toen ik met de 4 maanden begon met fruit :thumbup:

Waarover en waarom ben je dan nog soms onzeker meid? :hug:

ik zit er juist ook aan te denken om smiddags fruithap te gaan geven…

vooral omdat ze nu al tandjes krijgt…

en ze zit nu al aan 4 voedingen…

sem je moet idd eigenlijk gewoon doen! maar ik weet hoe het is hoor die twijfel en onzekerheid wel niet doen…

Ze zouden baby’s gewoon met een gebruiksaanwijzing moeten leveren :mrgreen:

Hmmm ook lekker dat ze daar geen duidelijk antwoord op kunnen geven… :think:

Hier geen allergien in de fam en ook geen bv dussssssss…

Maja… Ik ga morgen gewoon beginnen met 5x 180 :D:thumbup:

Ik hoor vaak dat ze bij het CB altijd wel wat te zeuren hebben.

Gewoon doen wat jij denkt wat het beste is.

Jij kent je kindje het beste

cb denkt dat ze allemaal hetzelfde zijn :wall:

och het CB, ik ben met alaina op een gegeven moment gestopt, ze bekeken het maar. alleen maar commentaar en het meeste was gebaseerd op mijn leeftijd. ‘dan kan je nog geen kind opvoeden’ etc.

op een gegeven moment mn mond opengetrokken en nooit meer teruggekomen, stelletje mafkezen. uiteraard ga ik het met nu 130 km verderop nog eens proberen hier, maar ik ga wel meteen duidelijk maken dat ik er wel degelijk een eigen mening over heb.

alaina kreeg met 3 maanden een paar hapjes fruit smiddags. ze was gewoon niet verzadigd met alleen melk. verder wel braaf gewacht met brood enzo, maar ik wilde haar niet onnodig onrustig houden omdat ’ het cb vind…’ :-*

Je merkt zelf wel wanneer je kindje er aan toe is hoor.

De ene is sneller dan de ander.

O ja Naomi spam in SF :inlove:

angela ik ga zo kijken!

ylerion knap van je dat je zo je mond open hebt gedaan!!!

ik zou t niet kunnen…

gelukkig zijn ze hier vrij aardig…

Ik denk dat ik aan de fruithap ga… ze ligt af en toe zo met mond open te happen hahha

en het gat tussen voeding 2 en 3 is eigenlijk te groot…

heb nu flesje kunnen rekken tot half 12…en volgende is dat weer rond half6 maar zou lekker zijn als ik mijn schema qua tijden nog kan aanhouden maar dan met fruithap om 3uur smiddags…in plaats van te laten vervallen…

5 flesjes is te veel maar 4 is weer te weinig denk ik dan…

en aangezien ze tandjes krijgt en al aan zo weinig voedingen zit zie ik haar beetje als 4mnd oude baby (ze is nog geen 3 hhaa)

tja je kan altijd vragen wat ze ervan vinden natuurlijk, maar je voelt het zelf toch het beste aan.

en het heeft wel ff geduurd voordat ik mn mond opentrok haha. ik kon het gewoon niet meer aanhoren. ik werd zo onzeker gemaakt en zei altijd maar ja en amen, en thuis ging het met hun adviezen helemaal niet goed. en zodra ik dat zei had ik het weer niet goed gedaan enzo :roll:

op een gegeven moment werd het me gewoon te persoonlijk.

Dat snap ik Ylerion… Ahja… Ik zie het wel… Ben vandaag gewoon begonnen met flessen van 180 en tot nu toe gaat het goed… :smiley:

Wel goed dat je je mond opgetrokken heb!

Lins, je moet idd doen wat jou het beste lijkt… Als je denkt dat ze al toe is aan een fruithapje dan moet je die gewoon geven :thumbup:

16:00 intake op KDV! Ben benieuwd…

blegh wat kan je alles toch goed ruiken zeg alles stinkt… pakt emmer en sop en gaat aan de slag liefie doet de kattebak maar voortaan met houtvezels ipv grit men wat stinkt dat na een dag zeg :sick:

Succes Sem! Ben je gisteren trouwens nog naar de dok geweest?

He weet iemand hier, of je heftiger kunt reageren op de pil?

Heb de laatste tijd zo’n last van mijn hormonen (op een negatieve manier), ben niet echt gezellie. Zo moe en lusteloos…,

Manlief vroeg al aan mij of ik depressief begon te worden, aangezien ik ook niks meer deed in het huishouden (dat is altijd een teken dat ik minder heppie ben) :wink:

Maar dat is het niet. Ik geniet van me mannen en alles daar om heen, wil ook dingen doen en zo, maar ZELF tja uhm ik vind mezelf niet zo leuk nu :lol:

Ik vind mezelf een beetje chaggi :angel:

en volgens mij komt dat echt door de hormonen van de pil :think:

welke pil heb je dan cin

Thanks Cin… Nee we zijn niet naar de ha geweest met Djowie… Gaat nu wel goed… :smiley:

:hug:

Pffff hormonen… Wie dat ooit heeft uitgevonden :wall:

pff ik krijg het warm van die poetsaanvallen

Microgynon 50!

Heb net al het een en ander opgezocht daarover, dus me gevoel kan wel kloppen las ik al :roll:

die is volgens mij best heavy jah… misschien een andere pil vragen.

hier no go voor enige vorm van anticoncepties meer.

Ik heb hetzelfde probleem Cin,met welke pil dan ook.

Ik ben overgestapt op nuvaring en dat bevalt prima!