maart-april stoppers 2009 denken aan Bianca...

patri en bianca mijn duimen blijven draaaaaien.

hier onwijs druk lol… nog 5 dgn dan is het zover dan ga ik trouwen. en maandag eerste echo en vanaf 23 sept naar de gyn in het zh.

vandaag ook nog 9 buisjes bloed afgeleverd (voor de vk en de internist)

en nog een liter zak met magnesium.

dinsadag onze taart afmaken yummie. verder gaat alles wel goed geloof ik :slight_smile: beetje zenuwachtig.

hoest met de rest.

hoi hoi, ben al even niet geweest., nou ja heb me ff gemeld maar niets gelezen dus…zal eens bijlezen en reageren.

Pearlie, Super zeg dat je zwanger bent!! Hoe voel je je? (volgens mij had ik e namelijk nog niet eens gefeliciteerd :oops: )

Bianca, ik kan me indenken dat het moeten klussen niet leuk meer is. Hopelijk is het toch een keer raak.

Patripiex, ook een :hug: voor jou!

Jeetje wat kunnen mensen soms domme opmerkingen maken he. Bij mijn schoonzus gaat het ook allemaal niet vanzelf, en die kreeg ook het nodige te horen :silenced:

cin, lees dat je had over de nuvaring, heb je hem inmiddels? Ik heb die sinds gister. Heb sinds Jayson er is al 5 x getest, terwijl ik eigenlijk wel weet dat ik niet zwanger kan zijn, maar toch…

Angela, jij hebt de ring ook lees ik…bevalt ij nog stees goed? Voel je hem niet met klussen?

Sem, wat wordt je mannetje ook al groot zeg! Hoe is het nu met hem?

Ylerion, hoe is het met jullie?

Wij hebben nu vakantie, zijn vanmorgen naar de kinderboerderij geweest, Dylan vond het weer super leuk, heeft de paardjes, een kalfje en een schaap geaaid en verder heerlijk gespeeld. Jayson vond het ook erg leuk om rond te kijken.

O is er weer een wakker…ben er weer vandoor!

Thanx meiden

@ Pearlie spannende tijden!!!

Bieslookje. Nee heb een andere pil nu. De dokter raadde de nuaring af, omdat veel vrouwen en mannen hem voelen zitten tijdens de seks. En veel mensen doen hem dan uit, maar dan ben je helemaal niet meer beschermt!

Ook kende ze vanuit haar beroep veel vrouwen die toch zwanger zijn geworden met de nuvaring!

Dus ik doe hem maar niet hihi.

o dat wordt uitkijken dan haha…ik ben de condooms moe en een spiraaltje wil ik niet, pil heb ik altijd veel bijwerkingen van dus was dit nog een optie. Even uit doen zou mogen, maar niet langer dan 3 uur! sexen hebben we er nog neit mee gedaan, dus we wachten even af.

Ik heb jaren de nuvaring gebruikt. Wij hebben hem nooit voelen zitten. En een aantal vriendinnen van mij gebruikt hem ook, nooit problemen er mee gehad.

@ Li :hug: altijd weer balen als je ongi wordt.

@Lisette24 wrote:

Nee niet meer getest, was ook niet nodig… Net ongie geworden een week te vroeg :frowning:

sorry, helemaal overheen gelezen!

:hug: :hug: :hug:

We hebben vandaag een speciale dag hier. We zijn 1 jaar getrouwd. Ruud was gisteren weer is voor de pc in slaap gevallen. Maar hij had wel het alarm van zijn telefoon gezet, zodat hij me om 12 uur kon feliciteren. ?

We gaan vanavond lekker uit eten en daarna klussen. ?

Mijn schoonzusje is op het idee gekomen om haar verjaardag vanavond te vieren, dat is die schoonzus die mijn vrijgezellenfeest zo goed geregeld had (not). Ruud wilde daar eigenlijk wel heen, dus ik heb hem heel wat moeten beloven. Hihihi

Proficiat meid! Enne heel wat moeten beloven…,??? :think: :think: :think: :lol: :lol: :lol:

@Bianca-k wrote:

We hebben vandaag een speciale dag hier. We zijn 1 jaar getrouwd. Ruud was gisteren weer is voor de pc in slaap gevallen. Maar hij had wel het alarm van zijn telefoon gezet, zodat hij me om 12 uur kon feliciteren. ?

We gaan vanavond lekker uit eten en daarna klussen. ?

Mijn schoonzusje is op het idee gekomen om haar verjaardag vanavond te vieren, dat is die schoonzus die mijn vrijgezellenfeest zo goed geregeld had (not). Ruud wilde daar eigenlijk wel heen, dus ik heb hem heel wat moeten beloven. Hihihi

Gefeliciteerd !!! :-*

Zo, vandaag weer veel opruimen hier… Gisteravond laat nog ff de slaapkamer omgebouwd :oops: Had weer 1 van mn lastige tikjes :lol:

Hoe is het met de rest van de dames??

aan de kuch en spugen :sick:

Dus heerlijk ziekjes! Gisteravond ook bijna 40 graden koorts…,

Verder alles goed :lol:

Dames, mag ik jullie attenderen op http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=93035 :angel: :inlove:

@ Cin oei beterschap!!! En soms is wat sexuele chantage nodig. Hihihi

@ li thanx.

hellow we hebben echo gehad en alles ziet er goed uit…

Wow super Pearlie!!! En een mooie echo en deze week trouwen wat wil je nog meer!!!

cin :inlove:

pearlie super echo…hoe is het met de zenuwen voor de bruiloft?

hier gaat t ff niet zo lekker, wie wil weten mag me pb-en, ivm bekenden op het forum zet ik het even liever niet hier neer.

pearli wauw!!! presies zoals ik toen ook mijn echo had… hetzelfde aan termijn! wat klein nog he!!..

en bijna trouwen! gelijk de fam vertellen???

Pearlie. Proficiat met de mooie echo :inlove:

Verder hier nog steeds ziek, en heb me kids ook aangestoken. Vooral Yari is zo zielig…,

veeel te lang hier niet geweest…kom ik hier zie ik een super mooie echo voorbij komen!!! Pearlie…gefeliciteerd! En ook nog trouwen deze week! Wat een superweek voor jou!

@Cin. wrote:

Pearlie. Proficiat met de mooie echo :inlove:

Verder hier nog steeds ziek, en heb me kids ook aangestoken. Vooral Yari is zo zielig…,

Beterschap voor jullie allemaal!!

Zo sneu he een zieke baby! (en een zieke peuter en mama ;-))

@ Cin: Owwww, wat heb je toch 2 heerlijke mannetjes :inlove: Alweer wat aan de betere hand???

@ Bieslookje: Wijffie, ik ken het helaas… Je kan altijd je ei kwijt bij me he! :hug:

@ Tulpjes: Wb! :smiley:

Hier, inmiddels alweer gestopt met bloeden… Begrijp er geen zak van… Zo vloei ik wel, zo weer hele dag niet en dan inene weer wel wat en dan stopt het meteen weer :? Zal wel aan mij liggen… :stuck_out_tongue:

Verder alles wel rustig hier… Nog steeds erg druk met dingen regelen enz enz… De mensen die me ge pbt hebben begrijpen wel wat ik bedoel :slight_smile:

Hoe is het vandaag met iedereen???

:-*