@ Patri ik hoop dat het helpt. Bij mij heeft het doorspuiten niet echt geholpen. Ons werd verteld dat je na het doorspuiten 3 maanden extra vruchtbaar bent. Ze hebben dat bij mij in mei gedaan tijdens de kijkoperatie, dus da’s langer als 3 maanden geleden. Maar ze zeggen dat natuurlijk niet voor niets.
Ik ben net na een cyclus van 23 dagen weer ongesteld geworden. Ik heb er zo schoon genoeg van, dat mijn lijf niet doet wat het moet doen, zwanger raken. Ik denk dat i de gyneacoloog maar ga bellen of we eerder als november terecht kunnen, want ik heb echt het idee dat het zo niet gaat lukken.
@Bianca-k wrote:
Ik ben net na een cyclus van 23 dagen weer ongesteld geworden. Ik heb er zo schoon genoeg van, dat mijn lijf niet doet wat het moet doen, zwanger raken. Ik denk dat i de gyneacoloog maar ga bellen of we eerder als november terecht kunnen, want ik heb echt het idee dat het zo niet gaat lukken.
:hug: :hug: ik weet zo precies hoe je je voelt.
Hopelijk willen ze jullie eerder helpen,bij ons beginnen ze niet eerder een IUI voordat je 2 jaar zelf bezig bent geweest. .
Nu hebben wij straks de HSG, eerst maar eens kijken wat daar uitkomt en dan maar in ons achterhoofd houden dat we 3 maanden extra vruchtbaar zijn en dan is maart 2011 ook alweer wat dichterbij gekomen.
Ik hoop toch dat dat bij ons niet is. Ik ga morgen met het zkh bellen, want dan heb ik mijn rooster van de volgende week en de week erna. Voor het geval dat we een afspraak kunnen inplannen.
moet je daarvoor echt 2 jaar bezig zijn?
Jeetje, had gehoopt dat ze mensen toch eerder zouden helpen :hug:
Hier nu even druk druk, 58 uur werken deze wee. Oh nee sorry, er zijn wat uurtjes afgegaan. Uhm werk er 52 :roll:
Jemig Cin 52??? Da’s toch echt niet normaal!!!
Ja vakantieperiode, collega ziek, nieuwe client die komt wonen, andere client waar allerlei dingen voor geregeld moeten worden enz enz.
En collega’s konden niet (of wilden niet) werken, en ik was dus weer een van de enigste die maar ja zei.
Ik krijg het niet over mijn hart om weer vreemde mensen te zetten bij de jongens.
Rot verantwoordelijkheidsgevoel :wall:
Herkenbaar, zo was het ook vaak toen ik nog bij de WE werkte. Dan kon er niemand komen om te vervangen, ging ik er maar zelf staan.
ja je moet toch iets he
En moet je nagaan, ik moet over 5 minuten gaan maar ben al vanaf vanochtend met het werk bezig :doh:
patripiex ik wil de je even maandag sucses wensen!!!
@lins wrote:
patripiex ik wil de je even maandag sucses wensen!!!
bedankt Lins, ben al erg zenuwachtig :?
dat begrijp ik!! maar denk maar zo …je kan er iets super moois voor terug krijgen!!! :dance:
@ Patri succes morgen.
Hier hebben we vandaag de laatste dag van onze vakantie. ? we hebben 3 fijne weken gehad. Waarin ik het toch ook wel zwaar heb gehad. Ik ben heel emotioneel geweest en nog. Ik denk dat de emoties van het laatste 1,5 jaar er nu uitkomen. Elke keer proberen en dat je dan toch weer ongesteld wordt.
We waren gisteren op Mysteryland en het was echt super. Op het eind was er zoals elk jaar een groot vuurwerk. En ik werd er zo emotioneel van, ik heb het geprobeerd te zien als het wegschieten van de frustratie en een nieuw begin. Hopelijk helpt het.
Patri, succes morgen! :thumbup:
Bianca. :hug:
Praat jij ook nog met andere mensen over die teleurstellingen e.d., of hou je het voor jullie zelf?
Fijn dat mysteryland super was meid…,
Ik praat er wel over. Maar meestal laat ik niet het achterste van mijn tong zien zeg maar. Veel mensen zeggen vaak, het komt wel of dat komt wel goed. Zo’n dooddoener vind ik dat. Als je dat een paar keer gehoord hebt, dan hou je er vanzelf mee op.
Ik kan er met Ruud goed over praten natuurlijk, en dat is wel heen fijn. Hij weet goed wanneer hij een arm om me heen moet slaan. Of wanneer hij me een peptalk moet geven.
ja dat geloof ik, ik hou daar ook niet van: alles komt goed, volgende keer beter, ik weet zeker dat jullie het ook meemaken enz enz.
Helaas is het gewoon dat je niet altijd kunt voorspellen van te voren of iedereen een zwangerschap mee kan maken…,
In ieder geval, wens ik het jullie natuurlijk wel enorm van harte toe :inlove:
Wel enorm fijn dat je zoveel steun hebt aan hub hoor! Veel mannen zouden er misschien heel anders in staan!
Het is vaak goed bedoeld, maar ik kan d’r inderdaad niks mee. In het begin dacht ik dat ik meer bezig was met zwanger worden dan Ruud, maar hij begint er vaak zelf over. En is net zo teleurgesteld als ik, als het weer niet gebeurd is
wat naar zeg, om keer op keer mee te maken…, :hug:
Vandaag dus de HSG gehad.
Het viel uiteindelijk erg mee, vantevoren al een pijnstiller genomen dat heeft geholpen. Het was wel pijnlijk en ze moest nog even wat wringen zodat ik ook flink wat bloed heb verloren, maar niet zo heftig als ik had gehoord. Heb wel vanmiddag nog wat last gehad en nu voel ik wat rare steken.
De eileiders waren gelukkig goed doorgankelijk en verder zag het er ook goed uit, mijn eigen gyn is op vakantie dus had nu een andere en wordt nog teruggebeld door mijn eigen gyn op 8 sept om de uitslag te bespreken.
Ben blij dat het goed was en nu weet ik zeker dat het daar niet aan ligt.
Morgen maar weer beginnen met klussen want we gaan weer DE periode in, al moet ik er op dit moment nog niet aan denken want heb nog een vreemd gevoel onderin
Nu hopen dat het doorspuiten heeft geholpen en we deze keer positief kunnen testen.
Bianca had jij nou nog een afspraak gemaakt met je gyn??
ik duim voor jullie mee meid!