Hey dames,
Hoe is het met iedereen??
Hola!
Hier alles goed. Lekker nog een weekje vakantie (maar morgen en woensdag naar het werk toe haha) :thumbup:
Verder Levi weer ziekig, echt waar he; volgens mij zou het veel beter zijn als hij nu eens 2 dagen goed ziek was (dus ook op de bank liggen en gewoon ziek zijn) ipv dat wisselende wat hij heeft. Ziek * beter * ziek * beter; puur omdat hij niet uitziekt :?
Och ja, komt goed!
Toen straks maar efkes het vooruit komen van meneertje Yari gefilmd haha. Efkes op me hyves geplaatst
Verder eigenlijk weinig nieuws.
Ja vandaag begonnen hier thuis met een grote opruiming!!!
Werd gek van alle chaos om me heen, dus ben er eigenlijk nog druk mee maar nu echt niet meer he. Ben moe hahaha.
Hoe is het met jou Angela? En met de rest van de dames natuurlijk :-*
Ha ladies, hier gaat het zijn gangetje. Het klussen is weer klaar voor deze periode. Ik ben super blij met mijn nieuwe wasmachine en droger. En ik ben nog blijer met het feit dat ik, voor het eerst sinds jaren in maat 44 pas!!!
yaaaay bianca, toppie hoor doe je super… trots op je.
hier gaat het weer een beetje beter… voel me eindelijk wat fitter.
zaterdag geschrokken nadat een hele blije hond op de bank sprong en op mijn buik stuiterde met een poot (niet onze hond die is goed getraind :))
dus zondag voelde ik niet zoveel en maakte mij wat zorgen, gister gebeld en gyn zei dat ik even rustig aan moest doen want ons boefje kon ook wel geschrokken zijn… sinds gister middag rond 4 uur begon ons boefje heerlijk weer te donderjagen in mijn buik tot aan nu eigenlijk met een paar minuten rust :mrgreen:.
mijn bloed is eindelijk goed gekeurd na de bevalling weer eens testen hoe het er voor staat… dermatoloog is ook afgehandeld en hij denkt niet dat ik de zs jeuk terug krijg in de 3 trimester. hij heeft nog even gekeken naar de rode pijnlijke bulten op mijn benen en heeft mij een ontstekingsremmend zalfje gegeven.
baby badje hebben we, een stoere kinderwagen hebben we. merk wel dat het huis ineens erg vol staat met alles hahaa… Wouter gaat waarschijnlijk zelf een ledikantje maken en een commode, ben benieuwd als ie maar roomwit word.
net ff begonnen aan het huishouden weer, mis toch wel de vaatwasser bedenk me ineens waarom ik zon hekel aan afwassen en afdrogen heb.
:mrgreen:
31 dec weer controle bij de gyn. vind wel leuk dat we elke keer ff kunnen gluren…
elke woensdag naar de bekken fysio/zs begeleiding(doet ze allebei dus dat scheelt)
en verder slijt ik mijn dagen met een verplicht 10 min blokje om, beetje WoW spelen, op de bank hangen series loeren, hond bezig houden, internetten. Man plagen op skype. en wachten opde sneeuw :lol:
Cin:
Alles gaat goed hier hoor.
Naomi is sinds kort aan de groente en fruit jeej dan gaat het hard hé.
verder gaat de het met de puffer nu stukken beter en hoest ze dus beduidend minder gelukkig.
Af en toe fijn hé grote opruiming houden succes ermee
en :hug: voor levi dat ie maar snel beter wordt.
en yari haha had het filmpie gezien ja echt grappig.
maare je moet m niet zo pesten joh heel de tijd zijn speeltje opschuiven :naughty: :naughty:
Bianca:
:thumbup: :thumbup: Super goed van je hoor!!
Fijn dat de nieuwe wasmachine en droger goed hun werk doen :thumbup:
Pearlie:
Jeej je zal wel geschrokken zijn van de hond,gelukkig is er niets aan de hand met jullie :-*
Pesten is leuk! :mrgreen:
Levi zit nu aan de AB. Slaat wel al aan geloof ik, in ieder geval geen koorts meer van 40 graden. :thumbup:
Alleen nu Yari dus rond de 38,5 koorts, zal ook eens niet dan haha!
Yari eet weinig ook, maar verder lekker levendig e.d.
Cin gaat het alweer wat beter met je mannetjes??
Hier alles goed hoor.
Al zin in de kerstdagen??
Wij blijven 1ste kerstdag lekker thuis gourmetten met mijn ouders zus en zwager.
voor 2e kerstdag geen plannen gemaakt.
Met Levi alles goed :lol:
Kuur slaat goed aan. Yari wil nog niet echt eten e.d. Ja oke soms wel, en soms dus echt niet he.
Dus we geven hem zo wie zo wat extra vocht, en als het te lang duurt naar de dokter natuurlijk.
Kerstdagen? Nee niet speciaal zin in hahaha.
Kerstavond bij me ouders met de hele familie, wel zin in!
Eerst kerstdag werken en tweede kerstdag bij me schoonvader eten (jippie) :oops:
ik heb paar maanden geleden verteld over dat gezin hier boven van de moeder die zo aan het schreeuwen was tegen de kinderen en dat ik mij zorgen maakte om de moeder zelf en de kids. hier een update
ik hoorde de moeder al een paar weken niet.
vandaag belde de wijkagente en vertelde mij dat de moeder heel erg blij was dat er iemand gebeld had… het was een opluchting voor hun, ze wilden wel hulp maar wisten niet hoe…
ze krijgen nu hulp en daar ben ik blij om…
de moeder wilde mij heel erg bedanken maar de wijkagente kon niet vertellen wie dus gebeld had.
ik ben zo blij dat ze hulp hebben nu.
en zit er aan te denken of ik nu wel of niet even een kerst kaartje schrijf en die even langsbreng…
zal ik dat doen of niet… de moeder was wel onwijs dankbaar
@Pearlie wat super dat ze zo blij met de hulp zijn. Een kaartje kan geen kwaad toch?
Wij gaan vrijdag naar de finaleshow van serious request in Eindhoven. Ik heb er zo’n zin in. Ik moet eerst tot 15.45u werken, dan rij ik naar huis en dan gaan we er dan heen. :lol:
En met kerst doen we weer 1 dag lopend buffet bij mijn familie van mijn moeders kant. En 1 dag een diner bij Ruud zijn ouders. En 1e kerstdag stressen, want da’s weer dag 26 van mijn cyclus. Dus d-day.
Ik hoorde van de week dat er weer een collega zwanger is. Ze is 6 maanden geleden voor haar vriend gestopt met de pil (stom!!!) nu is ze ongeveer 3 maanden zwanger, en heeft ze ondertussen gehoord dat haar vriend vreemd is gegaan. Nu laat hij de keus bij haar of ze samen verder gaan, maar terwijl zij nadenkt, maakt hij het niet uit met die andere meid. Ik zeg losen die loser!!!
Jeetje bianca wat een verhaal zeg en wat een eikel,ook niet echt slim om te stoppen voor een ander.
Ja, erg hè!! Aan de eene kant heb ik echt met haar te doen, maar aan de andere kant is dit d’r eigen stomme schuld.
Ik denk dat mijn ongi eerder komt als zaterdag, ik ben de hele dag al behoorlijk dizzy en ik voel al wat krampen onder in mijn buik.
Ha meiden, helaas ben ik net weer ongi geworden. Zoals ik zelf wel verwacht had, met alle vage klachtjes die ik al had.
bianca :hug:
hier met mijn voet omhoog… net door mijn enkel heen gegaan buiten in de sneeuw… beide knieen stuk… gelukkig kon ik mj opvangen op mijn knieen en handen…
dus flink mopper mopper hier… en moet nog zoveel doen en nu kan ik niets want mijn enkel doet best zeer
@ Pearlie :hug: :hug: voor jou terug.
Bianca. Hmm vervelende situatie van je collega. Kan me voorstellen dat jij dit persoonlijk ook vervelend vind.
Iemand die stopt voor haar vriend, geen stabiele relatie, wil ze nu het kind nog wel(?)…,
Jammer dat soms mensen, gewoon stoppen met de pil zonder er goed over na te denken!
Hoelang was je cyclus nu? :hug:
Pearlie. :hug:
Herkenbaar verhaal met mij van vorig jaar. Heb nog steeds de littekens op me knie-en daardoor :oops:
Enne ik zou gewoon een kaartje in de brievenbus doen, maar verder niet vermeldne dat jij de melder bent. Situatie kan altijd omslaan namelijk…,
ow nee hé bianca :hug: :hug: :hug:
Pearlie:Oei zeg,gelukkig kon je je op je knieen opvangen minder leuk voor je knieen natuurlijk :hug: sterkte
@ Cin. ik heb er meer moeite mee met de manier waarop ze in ons werkoverleg van afgelopen dinsdag haar zwangerschap over de tafel knalde. Echt niet charmant. Niemand wist ook hoe ze moesten reageren.
Mijn cyclus was weer wat korter met 23 dagen.
Nou, ik heb net gehoord dat collega nummer 3 zwanger is, in totaal dus nummer 9. Ze kwam het me heel lief zelf vertellen. Omdat zij ooit ook in mijn situatie zat. En ze niet wilde dat ik het over de mail hoorde. Ze is dus spontaan zwanger geraakt. Als ik het iemand gun dan is zij het. Maar steken doet het wel.
Het is vruchtbare grond hier, op mij slaat het alleen nog niet over.
bianca :hug:
heb verder wel bijgelezen, maar typen gaat erg lastig nu…reageer verder ff niet persoonlijk
ik zit dus met mijn arm vanaf mijn schouder tot pols in het gips…was ff gevallen van de week…schiet echt niet op zo…
nou ja tot snel weer…