maart-april stoppers 2009 denken aan Bianca...

bianca:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

en dan ook nog een droger en een wasmachine die het bujna begeeft :hug:

Naomi heeft sinds maandag een puffer.

't kind hoest al bijna 2 maanden en komt er maar niet vanaf.

Al 5x naar de ha geweest,ja mevrouw moet vanzelf over gaan hoest is t gene wat het langste blijft hangen.

Nou ja was het dus helemaal beu,ze slaapt slecht doordat ze steeds wakker wordt van het hoesten.

Moet zeggen dat ik toch al wel wat verbetering zie.

Hopelijk helpt het goed en is mijn meiske er snel vanaf.

@ Angela thanx,. Wel goed dat je nu al verschil ziet, soms denk ik wel eens, wat is dat toch met de ha’s, het duurt soms zo lang voor ze er achter zijn, wat zo’n kleintje heeft.

hier is emily natuurlijk ook al 3 weekjes aan de kwakkel… hoesten moest idd vanzelf overgaan (ze zijn ook niet zot op hoestdrank HA)

maar nu toch kuur gehad…ook vanwege de oortjes…alles zit gewoon vast en dicht enz…

gewoon terug gaan das mijn ervaring en zeuren …

Nu scheelt het dat em nog nooit wat gehad had…daar was ze verbaast over…tja ze lijkt niet op mij hihi

maar angela goed dat puffer wel al zijn werk doet!!!

bianca he balen van die droger en wasmashine! hopelijk zijn ze beide te redden!

hier is wasmashine nu 7jaar en droger 2 jaar…

De wasmachine doet het weer. Ruud heeft gisteren het water er uitlaten lopen, en dat was genoeg. Ik denk dat ik hem te vol heb gestopt. De droger, daar heb ik nog niet naar gekeken, maar die staat in de schuur, en ik heb geen zin de kou in te gaan. Ik ben nog een dagje ziek. Na mijn migraine van gisteren, ben ik nog behoorlijk dizzy. Dus ik heb besloten vandaag nog ff thuis te blijven.

We kregen net de eindafrekening van de stroom… We krijgen gewoon bijna 1000 euro terug!!! Da’s dus voor de verandering is goed nieuws!!!

Ik kreeg net ook het geboortekaartje van de kleine meid van een van mijn beste vriendinnen. Ze hadden er zo’n mooie tekst op staan. Ik werd er natuurlijk weer hardstikke emo van, maar goed.

Je hebt twee kleine handjes,

geef ons er allebei één,

Dan leiden wij je rond,

totdat je zegt:“ik kan het wel alleen”.

Ik ga volgende week vrijdag lekker met kleine Lara knuffelen. Dat zal ook wel emotioneel zijn, maar ik heb er toch veel zin in.

Bianca:

Die tekst hadden wij bijna op het kaartje.

we zaten te twijfelen tussen die en die we nu hebben

tis dus die andere geworden.

snap wel dat je daar emo van wordt :hug:

lekker hoor bijn 1000 terug :thumbup:

Ik heb net de droger ff geprobeerd, met niks erin dan wel maar , hij deed het gewoon weer. Ik denk dat hij gisteren over verhit was.

@Bianca-k wrote:

Ik heb net de droger ff geprobeerd, met niks erin dan wel maar , hij deed het gewoon weer. Ik denk dat hij gisteren over verhit was.

Nou laten we dat maar hopen :pray:

hoop dat ie het blijft doen bianca…

btw buik spam in de spam topic :slight_smile: :oops: :oops:

Nou doet de wasmachine dus toch weer raar. Hij blijft weer draaien, centrifugeert niet meer. Ik ben bang dat ie rip gaat. Dan komen die bijna 1000 euri goed van pas. :eh:

Ai Bianca. Altijd klote als je wasmachine en droger beide kapot gaan! :wall:

Pearlie. :-* trots zijn meid!

dank je wel cin en de rest :). voel beeb nu elke dag wel ff kriebelen vooral links boven… zo grappig, reageert ook op de poezen als die lekker bij mij liggen en als ik zing :inlove:

net ff naar het centre hier gelopen, moest toch nog mijn verplicht blokje doen dus gelijk maar ff dvdtje gehaald (de hel van '63) die wilde ik nu toch wel een keer zien.

Het sneeuwt nog steeds wel van die innie minnie vlokjes maar het sneeuwt.

nou ik ga ff relaxen op de bank mijn verplicht uurtje rust :lol:

Nou hier sneeuwt het al vanaf gisteravond :shock:

Lekker om te rijden nu hoor, bah bah :shifty:

owja ga binnenkort mijn haar kortwieken en wil dan 3 grappige gekke kleurtjes er in… weet nog niet welke (het worden highlights dan)

het word iets van deze kleurekaart… iemand een tip

Goedemorgen iedereen.

@pearlie weet je al wat voor kleurtjes je gaat doen? Ik vind blauw altijd erg gaaf.

Wij hebben gisteren een nieuwe wasmachine en condensdroger gekocht. Ze hebben helaas allebei de geest gegeven. Het was ff een investering, maar als ze zaterdag geleverd worden, dan kunnen we weer jaren vooruit.

Ruud is van de week onderuit gegaan. Hij heeft een aantal ribben gekneusd. Hij heeft er behoorlijk last van.

goeiemiddag.

@ bianca. kan je iedergevaal weer vooruit met een nieuwe wasmachine en droger.

ik weet nog niet wat voor kleur… wil niet te fletse kleur wel beetje donker… donker blauw of donker paars… rood niet dat heb ik altijd wel gehad. Denk dat ik voor de kerst dagen even langs ga…

vanmiddag even bellen voor een kinderwagen op marktplaats hoop dat ze hem nog hebben… gelijk een wieg, buggie en cosi ding :slight_smile:

gister ook wat inkoopjes gedaan bij de kruidvat met kortings bonnen… een pak luiers gratis… 2 pakken lotion doekjes, spuugdoekjes, lepeltjes, buikbalsem. en nieuwe pot multie vita.

van sinterklaas (van mijn ouders) 2 lekkere grote leggings, 2 shirts met lange mouwen een sjaaltje en min moeder had mijn schapewol bol in een omslagdoek gehaakt… heerlijk warm…

voor hubbie een lekkere ruikertje en een chocoletter en voor onze smurf blauwe slabbertjes en een engeltje…

mijn moeder zit aardig te vissen bij mij over wat het geslacht is. den wel dat ze het weet is ze moeder voor he hahaha…

straks gaan we de kerstboom opzetten.

verder ben ik op zoek naar huishoudelijk hulp voor 2dgn in de week want het lukt mij zelf niet zo goed en heb niet zoveel zin om het te gaan verslonsen… en heb niet zoveel zin om manlief alles t emoeten laten doen als hij ook nog heel hard werkt… (iemand tips ik wil geen afstandelijke huishouder die even snel zijn werk doet en weg gaat)

hoe is het met de rest van de dames

Goeie middag :lol:

Pearlie:

Lekker aan het shoppen voor de kleine smurf :smiley:

Bianca:

Jammer van de grote uitgave,maar je kan er weer een hele tijd tegen aan nu.

Hier alles goed,

Sint is hier geweest,Naomi heeft een eien v-tech make spiegel gekregen en een speelkleed.(verder geen kado’s,ze snap t er toch nog niks van)

Vanmiddag wel naar opa en oma daar komt de sint “echt” op bezoek.

Blijven daar ook lekker eten.

Wij hadden net weer iets. We hebben op het moment best veel last van muizen, dat krijg je als je op het platteland woont. :slight_smile: nou roken we een vieze lucht in de keuken. We vermoeden dat er een dode muis achter onze inbouwkoelkast zat. Hebben we dat ding er uitgehaald niks. Haalt ruud de magnetron van zijn plek om er onder schoon te maken, daarvoor zet hij hem weg. Weg lucht! zet ie de magnetron op zijn kop, zitten er 2 muizen, dood natuurlijk, onder een roostertje aan de buitenkant van!!! Nou echt niet normaal!!! Kunnen we die ook nog vervangen!!!

@Bianca-k wrote:

Wij hadden net weer iets. We hebben op het moment best veel last van muizen, dat krijg je als je op het platteland woont. :slight_smile: nou roken we een vieze lucht in de keuken. We vermoeden dat er een dode muis achter onze inbouwkoelkast zat. Hebben we dat ding er uitgehaald niks. Haalt ruud de magnetron van zijn plek om er onder schoon te maken, daarvoor zet hij hem weg. Weg lucht! zet ie de magnetron op zijn kop, zitten er 2 muizen, dood natuurlijk, onder een roostertje aan de buitenkant van!!! Nou echt niet normaal!!! Kunnen we die ook nog vervangen!!!

och ook dat nog hé :hug: :hug:

Hoe komen die beesten daar nou weer achter??

Naomi is goed verwend door de sint. :lol:

was wel een hele drukke bedoeling allemaal dus ons meisje is bekaf en ligt nu lekker te slapen.