@Angela_84 wrote:
Hier nog steeds geen sneeuw
bianca:-*
Kijk dit ligt er nu, dus valt nog wel mee!
@Bianca-k wrote:
Ik moet zo nog een half uur naar huis rijden, dus ik wil ook geen sneeuw.
Ik heb vorige cyclus ook 2 testen verspilt, dus ik wil echt nog ff wachten.
Pearlie :hug: :hug: En je kaartje is echt gaaf!!!
@Pearlie…mooi kaartje!!! Echt leuk gedaan!!
:hug: voor het je niet lekker voelen!!
@bianca…
@hier: we zijn weer terug in Zwitserland na een weekendje Nederland. Voor het eerst gevlogen met Mirthe…ging prima!
Ik ben weer veilig thuis, met winterbanden op mijn auto. En dat scheelt echt mega-veel. Op weg naar Ruud zijn werk glibberde ik vooral, op de terugweg ging het eens tuk beter.
bianca je maakt het super spannend!!! ga je mij me beste sint kado geven die er te geven is???
:lol: het wordt vanzelf overal wit in Hollandia!
Het gooit wel me planning in de soep hoor, die sneeuw als het echt door blijft sneeuwen :shifty:
Kijk hier onze rat :inlove:
Lekker hoor, smeren met Danoontje :lol:
hahaha leuke fotos cin!
hier ist ook wit in Den haag…
Leuke foto’s Cin.
ALs ik vrij ben vind ik sneeuw niet erg maar morgen moet ik werken en dan moet er doorheen,dat vind ik dus echt niks hé.
Ben veel te bang dat ik de auto in de prak rijd :wall:
Ik ook! Moet morgen en woensdag naar het werk…,
Vind dat altijd dood-eng eigenlijk, maar ja we moeten er door heen!
Woesdag en donderdag gelukkig vrij maar donderdag komt sint op het kdv en daar wil ik wel naartoe dus hoop dat er dan niet te veel meer ligt.
aan de andere kant heeft het ook iets gezelligs hoor
@ lins ik hoop het, maar ik begin wat krampen te voelen, dus ik vrees het ergste. :?
Voor nu ga ik lekker weltrusten en tot morgen
Helaas meiden, ik ben toch weer ongi geworden. en vooral lichamelijk heb ik er last van kramp en migraine. Da’s geen prettige combi.
KT KT KT KT KT KT K*T
:hug:
Bianca…neee!! kan je alleen maar een dikke :hug: :hug: !
Hier is het ook wit…morgen wordt hier weer een berg sneeuw verwacht…bah! Ben blij met onze winterbandjes!
bianca :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Thanx meiden. Na 2 ibuprofen en wat hoognodige slaap, voel ik me alweer wat beter. Emotioneel ben ik er eigenlijk niet onder, ik voelde het al aankomen. En het is de 2x op rij dat ik op dag 26 ongesteld wordt, dus da’s een geluk bij een ongeluk.
Waar ik wel van baal is dat de klok van onze wasmachine vermoedelijk kapot is. De wasmachine blijft maar draaien, met 2 van mijn 4 broeken erin. ik moest sowieso nieuwe broeken kopen, maar een wasmachine liever nog ff niet. Ik hoop dat Ruud hem kan maken.
bianca… :hug: :hug:
is je wasmachine gemaakt??en je broeken gered??
Ja de wasmachine is gemaakt, maar nu lijkt de droger de geest te hebben gegeven daar het gewicht van de zeiknatte was van gisteren. Het kan onderhand de wasmachine en droger zijn allebei al meer als 9 jaar oud. Ik hoop dat de droger nog te redden is.