maart-april stoppers 2009 denken aan Bianca...

pssstt morgen of maandag is weer d-day, maandag is dag 26, vorige keer werd ik op dag 26 's avonds laat ongesteld.

Ik ga weer voor je duimen…( dat deed ik al hoor hihi)

@Bianca-k wrote:

pssstt morgen of maandag is weer d-day, maandag is dag 26, vorige keer werd ik op dag 26 's avonds laat ongesteld.

:pray: :pray: :pray:

THanx meiden. Vooral alsnog gaat het goed. Ik heb me alleen verteld, morgen is dag 25, en de vorige keer werd ik op dag 26 ´s avonds laat ongi. Dus ik wil pas woensdagochtend testen, als dat dan nog nodig is. Want dan weet ik al bijna zeker wat de uitkomst is. IK heb wel wat vage klachten, duizeligheid en last van mijn borsten, maar dat kunnen ook ongi-klachten zijn.

Ja vervelend he, die klachten…,

Soms gewoon door een ongesteldheid en soms door een eventuele zwangerschap!

Pff, succes met wachten meid :-*

bianca :pray: :pray: :pray: :pray: :-*

bianca :pray: :pray: :pray:

heb ons geboorte kaartje al af :slight_smile: nu alleen nog de datum gewicht lengte en een leuke foto voor de voorkant en hij kan dan verstuurd worden yay

Bianca :pray: :pray: :pray:

Pearlie:

Leuk zelf een kaartje ontworpen,wel showen straks hoor :wink:

voorkantje dus. maar komt de naam nog wel op en een andere foto

alleen het printen lukt niet.. het ontwerp is op 12x24 en het kaartje ook maar als ie print dan verkleint ie het en das niet de bedoeling.. dus ff kieken hoe dat ook alweer zat.

ow waawie mooi hoor pearlie.

Hoe heb je dat gedaan??

Nice :thumbup:

Dames, er ligt hier sneeuw :shifty: :roll:

Hier ook. :frowning:

EN er is nog steeds niets hier. Ik durf bijna niet te hopen. :oops:

oh spannend!!!

heb je geen testje thuis liggen :oops:

Jawel, maar ik durf niet. :think:

je moet het doen als jij er klaar voor bent meid :hug: :-*

Hier nog steeds geen sneeuw :frowning:

bianca :pray: :-*

lag hier maar geen sneeuw :lol:

Ik moet zo nog een half uur naar huis rijden, dus ik wil ook geen sneeuw. :frowning:

Ik heb vorige cyclus ook 2 testen verspilt, dus ik wil echt nog ff wachten.

ik heb via nieuwsgroepen scrap dingen gedownload… en die heb ik gebruikt… van alles een beetje…

lekker simpel niet te moeilijk…

verder ik ben ineens zo moe… ben aan de dunne… gister verjaardag gehad van 2 tot 8 maar volgens mij kan ik dat niet meer aan… pfff en wat heb ik gedaan alleen lekker gezeten en gebabbeld…

ben zoo moe… doe niks anders dan huilen zo moe ben ik… en vocht in mijn polsen en mijn onderbenen en knieen.

net moest ik toch even naar de boven buren om te zeggen of het alsjeblieft zachter kon want kon niet slapen op de bank van het lawaai… gelijk verteld dat ik al 22 weken ben en in april uitgerkend ben en dat ik best wel zwaar heb… ze waren een keer aardig 9vast geen drugs gebruikt)

gelijk hun telefoon nummer gevraagd zodat ik kan bellen ipv naar boven lopen…

en hij vond het onwijs leuk dat zijn buurvrouw een kindje krijgt lol…

volgens mij zijn het homo’s denk ik nog steeds (niet dat het me wat uit maakt hoor)

nou ik ga genieten op de bank onder een donze deken van het mooie sneeuw wat valt en lekker in slaap dommelen