maart-april stoppers 2009 denken aan Bianca...

20 weken al! wauw zeg. ben ook benieuwd of jullie het geslacht (willen) weten.

wouter wil het wel graag weten, en ik twijvel nu toch wel heel erg… mijn gevoel zegt meisje… maar ben bang dat ik het niet geheim kan houden tegen over mijn familie enzo… want dat wil ik toch wel gemheim houden…

maar ja we zien maandag wel :stuck_out_tongue:

ik duik naar bed lekker lezen

xxx

Pearlie, fijn dat alles goed was bij de gyn…enne nog een kier spieken naar het “frummeltje” in je vind je vast niet erg :mrgreen:

we hebben afgelopen vrijdag een andere auto gekocht…was er helemaal klaar mee, donderdag deed hij namelijk weer raar…hebben henm gelijk in kunnen ruilen, de man weet van “de kuren” en hebben hem toch nog voor een goede prijs in kunne ruilen.

gisteren ben ik zelf erg hard gevallen, knieen kaopt, handen kapot…tetanus spuit gehad en mijn knie van binnen wat gekneusd…erg handig :liar:

Oei Bieslookje da’s niet fijn. Hopelijk ben je snel hersteld van je val partij.

@ Pearlie veel plezier vandaag met je echo.

@ Cin hoe is het het met je? Ik zag dat je weer een slaapdienst moest draaien.

HIer is het druk druk druk. Ik moet veel werken en in het weekend heb ik veel leuke dingen te doen, maar die zijn wel erg vermoeiend. Aankomend weekend is hopelijk het laatste weekend dat het extreem hectisch is.

We zitten inmiddels weer in de afwachtende fase. Over minder als 10 dagen moet ik weer ongi worden, of niet natuurlijk, maar daar durf ik bijna niet vanuit te gaan.

NOu ik ga weer werken, tot later.

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

zal zo ff gaan scannen… alles was super goed… geen rare dingen te zien. hartje goed, rugje goed, alles gewoon goed…

en we weten wat het word hihihihi.

het word een

Jongen

niks op hyves zeggen hoor :slight_smile: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

spam in de show hoek :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@pearlie wrote:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

zal zo ff gaan scannen… alles was super goed… geen rare dingen te zien. hartje goed, rugje goed, alles gewoon goed…

en we weten wat het word hihihihi.

het word een

Jongen

niks op hyves zeggen hoor :slight_smile: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Wat fijn…weer een goede echo!!!

En…een jochie…wat leuk!!! Je gevoel zei een meisje he??

Kun je er toch flink naastzitten…ik had de hele zwangerschap het gevoel dat het een jochie was en het was een meisje :wink:

Ga zo je foto’s ff bekijken!!

@Bianca-k wrote:

Oei Bieslookje da’s niet fijn. Hopelijk ben je snel hersteld van je val partij.

@ Pearlie veel plezier vandaag met je echo.

@ Cin hoe is het het met je? Ik zag dat je weer een slaapdienst moest draaien.

HIer is het druk druk druk. Ik moet veel werken en in het weekend heb ik veel leuke dingen te doen, maar die zijn wel erg vermoeiend. Aankomend weekend is hopelijk het laatste weekend dat het extreem hectisch is.

We zitten inmiddels weer in de afwachtende fase. Over minder als 10 dagen moet ik weer ongi worden, of niet natuurlijk, maar daar durf ik bijna niet vanuit te gaan.

Succes met al je drukke weken en weekenden!

Wel leuk dat je weekenden volgepland zijn met leuke dingen!

En alweer in de afwachtfase!!! Heb helaas geen :: :: :: :: meer in m’n lijf, maar wens ze je wel van harte toe!!!

@ Pearlie wat leuk!!! Dan zat je er met je gevoel inderdaad flink naast. hihihihi

@ Tulpjes dank je wel. Ik durf inmiddels bijna niet meer te hopen op een natuurlijk begonnen zwangerschap. Wat niet betekend dat we niet blijven proberen. :slight_smile: Het afvallen gaat in ieder geval goed. Ik ben al 7,5 kilo kwijt. Dus nog zo’n 5 te gaan. :stuck_out_tongue:

Zwaait even…

Djowie is erg ziek en heb niet echt tijd om te reageren…

Sorry, laat snel weer wat van me horen…

:-*

@pearlie wrote:

spam in de show hoek :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Proficiat met je zoon :inlove:

@Bianca-k wrote:

:hug: voor het vele werken!

Hoe is het verder meid? Met afvallen en qua je gevoel en zo? :-*

@Sem wrote:

Zwaait even…

Djowie is erg ziek en heb niet echt tijd om te reageren…

Sorry, laat snel weer wat van me horen…

:-

:hug: dikke knuffel meid! Jochie heeft heel wat te verduren he, inclusief pas en mams :-

Bieslookje. Ai meid, klinkt alles behalve jippie :hug:

Tulpjes. Hoe is het met jou?

Lins. En bij jou allemaal meid?

Hier alles oke. De vorige week ook ziek geweest en afgelopen weekend gewerkt inderdaad :wink:

Nou het was wel leuk met de clienten, de uhm moeilijke waren allemaal weg dus stond alleen maar op 1 huis.

Echt was heel leuk, maar ik heb wel weer naar collega’s flink van me laten weten :angel:

Ik snap niet, wat er moeilijk aan is als alles duidelijk op papier staat qua tijden en wat je moet doen, waarom sommige mensen zich er dan nog niet aan houden!! :snooty:

Zijn merendeels lichtelijk autistische mensen, en die zo in de war raken als het anders gaat.

En ze proberen zoveel uit ( * gniffel * ) bij sommige begeleiding, en krijgen zoveel voor elkaar. En dan heeft de begeleiding als smoesje; sorry dat wist ik niet.

Nou echt he, dan plof ik bijna, en niet alleen ik dat scheeld.

Qua team is het alles behalve gezellig :roll:

@ Sem beterschap voor Djowie en sterkte voor jou en Nigel.

@ Cin da’s wel lekker dat het redelijk relaxed hebt kunnen werken.

Het afvallen gaat goed, ik ben nu 7,5 kilo kwijt, dus ik moet er nog ongeveer 5. Ik voel me over het algemeen goed, ik ben nu wel behoorlijk moe. Maar dat komt door het drukke weekend. Ik heb eigenlijk amper honger en heb echt lol in lekkere makkelijke dingen te koken. We hebben net heerlijke roerbakgroenten met kip uit de wok met sojasaus gegeten, lekker stukje stokbrood erbij. En klaar is kees, nou Ruud in dit geval. :slight_smile:

moest ineens aan je denken bianca, kom je even een knuffel brengen :hug:

tja cin…hoe is het hier…

vanaf volgende maand zonder baan…

terwijl ik toch dikke orders schrijf…(lees bedragen vanaf € 4000,- )hoe bedoel je het is stil…

vandaag ook … verkocht:

3 slaapkamers tapijt/woonkamer tapijt/trap tapijt/ keuken vinyl…

woonkamer/hal en zijkamer vinyl

handtekening order binnen 3000.00

vrijdag offerte bespreken …4500,-

en ik kan je zeggen die gaat echies door!

terwijl mutsie…(lees dom blondje) mag blijven en de afgelopen maanden niets anders als fouten maakt…en heb van andere collega gehoord dat er tijdens mijn verlof niet veel omzet is gedraaid…HOE BEDOEL JE!!! tja ben niet onmisbaar echt niet maar het zet je wel aan het denken…

bianca ik denk ook aan jou! :hug:

Thanx meiden, wat lief dat jullie aan me denken. Het gaat hier zijn gangetje, we hebben goed geklust en wachten nu maar weer af.

@ lins wat dom dat jij dan weg moet, dat klinkt als een erg slechte beslissing van je baas.

hey bianca…jou spannende dagen komen er volgens mij weer aan!!

vind het trouwens super knap dat je al zo veel kilos kwijt bent! die 5 gaat je makkelijk lukken!!!