Het is toch weer gebeurd helaas. :doh: :shifty:
ahhh bianca …g.t.v.d.m.e even wat vloeken gelaten hier… he… had er zo goed gevoel bij! …verders even sprakeloos!
oh nee, dat meen je?! Potverdorie!!! :wall: :wall: :wall:
dikke knuff :hug: had er zo’n goede hoop voor, pff…,
Thanx lieffie, meestal komt de klap pas de dag erna, dus dat zal morgen wel komen. Nu gaat het eigenlijk wel, na 2 negatieve testen was het te verwachten. Maar je blijft toch hopen. ?
:hug: vind het echt zo * piep piep piep piep *
Het komt ineens binnen. Dus ik heb het nu echt ff niet meer. Ik ga ff bij Ruud uit janken en dan ga ik proberen te slapen. Tot morgen
@Bianca-k wrote:
Het komt ineens binnen. Dus ik heb het nu echt ff niet meer. Ik ga ff bij Ruud uit janken en dan ga ik proberen te slapen. Tot morgen
:hug: :hug: :hug:

:-*
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-* :-* :-*
he censuur het zit je zo ook niet mee he meis… gatver darrie zeg…
een hele dikke pakkerd :hug: :-*
Thanx meiden, het gaat wel weer vandaag. Pfff ik zat er gisteren echt doorheen gisteren. Ik heb een lekker glas safari- jus gepakt. Dat heb ik al zoooo lang niet gedronken. Heerlijk. En daarna ben ik gelukkig lekker in slaap gevallen.
He meissie, hoe is het nu? :hug:
En dames iedereen een uitgerust weekend gehad, of nog wilde plannen gehad?
Weinig wilde plannen gehad hier
Gisteren lekker avondje op de bank.
vandaag verjaardag gehad.
Vanochtend was Naomi pas om 9.30 wakker.
tenminste toen ben ik maar naar de kamertje gegaan want ik had haar nog niet gehoord.
lag ze toch op haar buikje met spleetoogjes lekker te duimen.
:inlove: :inlove: :inlove:
Sinds deze week kan ze pas echt zelf omrollen maar meestal is het huilen omdat ze niet terug kan.
Terwijl ze dat eerst wel kon toen wij haar zelf op haar buikje legden :wall:
Maar och wat vond ik het aandoenlijk om haar zo te zien liggen.
ben verliefd!!!
@Cin het gaat wel weer. Vandaag weer werken en ik heb zoooo geen zin. Ik heb goed geslapen, maar ben nog steeds moe. Pffff
Bianca :hug: :hug:
hier gaat het echt niet lekker… heb het echt heel zwaar en vind het zo moeilijk van de beeb geniet ik wel maar de pijn in mijn benen is niet te houden… ik schreef al een keer over erythema nodosum (pijnlijke rode bulten) het is inmiddels zo erg geworden dat ik amper kan lopen van de pijn… ze zitten op mijn knieen rondom en rondom mijn enkels… met gevolg dat ik ook veel vocht vast hou… ik ben niet iemand die stil zit de hele dag… ik wil gewoon vrij zijn om mijn ding te doen…
bekken peut roept ook goed bewegen is goed voor je en ontspannen… mja 24 uur per dag pijn kan ik mij niet meer ontspannen, bewegen gaat amper.
morgen moet ik langs de HA assistent voor de laatste b12 prik en maak gelijk een afspraak… helaas kan ik geen ontstekkings remmers slikken want dat hielp altijd wel… dus het word bedrust of druk verband/steunkouzen.
de misselijkheid is inmiddels wel wat minder. maar trek in eten is er niet… geef mij maar een afbakbroodje met jam of kaas en dat is het wel voor de dag… (ik eet wel iets meer omdat het moet maar daar blijft het bij)
oow ik haat dit, tis echt niet meer leuk (sorry voor mijn ego, ALWEER)
verder goed nieuws, vanaf volgende week staat ons huis te koop, dinsdag komen ze om fotos maken dus van het weekend samen aan de slag om alle losse spullen te sorteren weg gooien en opbergen zodat ons huisje lekker leeg lijkt, ff 2 grote grand foulars over onze banken en dan kunnen ze plaatjes schieten…moet wel netjes lijken hoor
maar dan hoop ik echt dat het voor april verkocht kan worden…
nu kap ik ermee nog dik een week en dan weer naar de gyn en 20 weken echo… kan niet wachten om onze smurf uhm tuimelijn even tebekijken… (ja hij/zij is aardig bewegelijk vooral in de auto)
Pearlie. :hug:
Ik ben eindelijk ongesteld. En jeetje, wat doet het pijn! Ben zo enorm heavy ongesteld, en echt met trekkende pijn in me buik en rug.
Zei gisteravond al tegen manlief; lijkt net alsof ik net bevallen ben, dan heb ik dat ook op deze manier.
Zit flink aan de pijnstillers, anders kom ik de dag niet echt door. Zo erg heb ik het echt nog nooit gehad!
Bleh dus :silenced:
Dames een dikke :hug: :hug: voor jullie.
@ cin bij mij was de pijn de eerste dagen ook echt niet te doen. Ik heb er ook pijnstillers tegen gepakt en dat doe ik ook niet snel.
Hier gaat het wel weer, ik ben alleen mega verkouden, dus ook bleu d’r van. Vanaf vrijdag weer aan de klus, en ik moet er ff niet aan denken. Maar dat komt denk ik we weer.
hoi, ben er ook weer eens een keer…(lees wel mee hoor)
Bianca voor jou gewoon ff dikke :hug: :hug:
cin. eindelijk ongi geworden!!! Wat kun je dan blij zijn of niet?
pearlie voor jou ook een :hug:
het huis in de verkoop, spannend! Bijna 20 weken echo…welke dag?
angela, wat lief, je meisje zo in bed zien liggen…dan smelt je weg he!
hier…van de week ff mindere week gehad, gingen eigenlijk naar ikea met collega’s, maar na 5 km stopte mijn auto ermee :shock: erg vervelend. Uiteindelijk kon roy het gelukkig zelf maken voor 16 euro, maar zijn nu echt aan het twijfelen of we voor een andere auto moeten gaan kijken, komen er steeds van die kleine dingen bij of kunnen we nog 2 jaar door rijden? nou ja lastig dus. Het is wel zo dat als we een andere auto gaan kopen dat we dan onze bruiloft van de zomer iets anders gaan vieren dan we dachten ivm dat we dan ook wat minder te besteden hebben.
maar goed, hier ga ik me de komende week eens goed mee bezig houden! :-*
ben ik weer ff…
het gaat naar omstandigheden wel redelijk, moet mijzelf gewoon rust gunnen af en toe dan gaat het wel…
vrijdag naar de gyn geweest en we zijn goedgekeurd… ook ff geleurd… de gyn dacht dat zij de 20 weken echo zou doen… maar door verwarring van de laatste afspraak met de vk (en het dossier van mij wat weg was) moest ik dus die maken in het echo centrum… was opzich niet erg.
dus lekker 2x gluren deze week… maandag dus voor de 2e keer kijken…
smurfje was lekker aan het rekken en strekken in mijn buik. wat grappig om te zien… maandag hoop ik dat de echo wat duidelijker zijn dan die in het ziekenhuis…
@pearlie wrote:
ben ik weer ff…
het gaat naar omstandigheden wel redelijk, moet mijzelf gewoon rust gunnen af en toe dan gaat het wel…
vrijdag naar de gyn geweest en we zijn goedgekeurd… ook ff geleurd… de gyn dacht dat zij de 20 weken echo zou doen… maar door verwarring van de laatste afspraak met de vk (en het dossier van mij wat weg was) moest ik dus die maken in het echo centrum… was opzich niet erg.
dus lekker 2x gluren deze week… maandag dus voor de 2e keer kijken…
smurfje was lekker aan het rekken en strekken in mijn buik. wat grappig om te zien… maandag hoop ik dat de echo wat duidelijker zijn dan die in het ziekenhuis…
![]()
O…zo leuk echofoto’s!!
Weet je eigenlijk het geslacht al / willen jullie het geslacht weten?
Fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn! En een keer extra een echo is idd alleen maar leuk toch?!