Nog steeds niets hier, maar ik begin nu wel wat krampen te voelen. Dus ik vrees het ergste.
Of was het gewoon honger. Ik weet het ook niet.
Pfff Bianca; wat een onzekerheid! Ik duim in ieder geval mee met de rest!!!
Cin :hug:
Thanx meid. Als ik morgenochtend niet ongi ben dan test ik nog een keer.
Ik heb echt stik-honger vandaag. Pfff ik ga zo met een vriendin naar de makro en daarna ff hier naar het winkelcentrum. Ff lekker de zinnen verzetten.
bianca.
ff een lekkere half stokboordje met kaas, ham, sla, ei, komkommer en tomaat nemen… en een lekker groot glas verse sinasappelsap
ooooo Pearlie lekker!!!
ja best wel maar je hebt dat zeker niet in huis :S
word dus ff lekker halen
:-*
Ik heb net de halve makro leeg gekocht. Heerlijk!!! En nog steeds niks lalala
lalalala joepie…
ik ga nu op de fiets naar het zkh voor dieetiste… geen zin in… al dat bla bla bla…
denk nog steeds aan je meid!
Het wordt nu toch wel erg spannend allemaal!!! Dit is al dag 27!
testen :mrgreen:
Welke test had je gisteren gebruikt trouwens?
Ik had een merkloze test, gekocht bij de supermarkt. Ik heb nu een test bij de drogist gekocht, die al in de vroege stadia van zwangerschap zou moeten werken. Ik heb wel wat donkere afscheiding, maar het is echt geen bloed, dat weet ik zeker. Zou midden op de dag testen en goed resultaat geven, ook net nadat ik een flink glas 7up op heb?
hmm bij sommige mensen niet, en bij sommige mensen wel…,
Je moet wel even flink plassen, ik doe vaak te weinig :oops: :lol:
Even uitproberen meid, en anders morgenvroeg :thumbup:
Ik wacht ff tot Ruud thuis is, da’s wel zo eerlijk. Ik verwacht hem binnen nu en een half uur.
ik blijf heir duimen…
misselijkheid valt mee. wel heel lichtjes maar hou gelukkig nog wel mijn brood binnen…
dieetiste hoef ik ook niet meer naar toe, misschien na de bevalling weer een keer om toch te kijken hoe we mijn eetpatroon kunnen aanpassen…
fietsen vind ik echt niet leuk want het doet gewoon zeer om op de zadel te zitten…
van het weekend die stomme ov chip pas weer deblokeren… mijn bankgegevens hadden ze niet aangepast en dus werd er wel opgewardeerd maar kwam geen geld… en zo stom dat je het niet online kan doen maar speciaal naar almere moet gaan met de brief
:shifty: ik doe altijd zonder manlief testen :mrgreen:
ik kan niet zo lang wachten met manlief erbij, word ik gek van hem :shifty:
Pearlie. Heb je medicatie tegen de misselijkheid?
Vervelend is het gewoon om zo lang en veel misselijk te zijn, I know!
Maar och, het voordeel was dat ik in totaal op het eind maar max 5 kilo was aangekomen :lol:
@Cin, wij hebben een sudoku-boekje op de wc liggen, da’s dat houdt me wel bezig en hem op afstand.
@pearlie da’s gunstig dat je niet meer hoeft te gaan. Wat stom dat dat niet online kan.
ja ik heb emesafene mee gekregen voor 10 dgn… mocht ik daarna weer misselijk worden moet ik langs komen… omda tik ook die maagverkleining heb en dan nu al veeeeel minder eet of binnen hou moet ik nu echt wel om mijn vit. enzo denken. wel lief hoor van de HA hij houd mij wel streng in de gaten… ook al vind ik het een hork van een vent lol
Weer getest, weer negatief. Ik wacht het wel af. Ik heb nog 1 test, en die wil ik als het nodig is, zondagochtend doen.