Ylerion. Gefeliciteerd meid!!! :inlove:
Sorry dames, kreeg geen mailtjes meer, dus wist niet dat er nog iets geplaatst was hier…,
Lins. :hug: das klote meid!
Mirag. Zorg goed voor jezelf hoor meid, als er iets is wat we kunnen betekenen :hug:
Enne die foto’s :inlove:
Hoe is het met de rest allemaal?
Tulpjes ook weer hier geweest zie ik, en Matsjo :-*
Hier nog steeds geen ongesteldheid, en op dit moment gewoon eventjes bleh eigenlijk.
Beetje veel emotie, veel oneerlijkheid enz.
Moet me even gaan concentreren om wat mooie teksten te gaan schrijven voor iemand, Sem je weet wat ik bedoel.
Poeh, diep zuchten en doorgaan…,
@Ylerion wrote:
dank voor de felicitaties:)
pff best druk zo ineens haha
Goed je alweer online te zien!
Hoe was je bevalling? En hoe gaat het met je 2 meiden? 8)
@Cin. wrote:
Ylerion. Gefeliciteerd meid!!! :inlove:
Sorry dames, kreeg geen mailtjes meer, dus wist niet dat er nog iets geplaatst was hier…,
Lins. :hug: das klote meid!
Mirag. Zorg goed voor jezelf hoor meid, als er iets is wat we kunnen betekenen :hug:
Enne die foto’s :inlove:
Hoe is het met de rest allemaal?
Tulpjes ook weer hier geweest zie ik, en Matsjo :-*
Hier nog steeds geen ongesteldheid, en op dit moment gewoon eventjes bleh eigenlijk.
Beetje veel emotie, veel oneerlijkheid enz.
Moet me even gaan concentreren om wat mooie teksten te gaan schrijven voor iemand, Sem je weet wat ik bedoel.
Poeh, diep zuchten en doorgaan…,
:hug: :hug:
hier is de misselijkheid weer in volle hevigheid terug… ik hou niks binnen… kan vanmiddag nog 1x een receptje halen en mocht ik daarna nog misselijk zijn moet ik langskomen…
inmiddels 2 kilo afgevallen wil best afvallen maar na de bevalling graag
@pearlie wrote:
hier is de misselijkheid weer in volle hevigheid terug… ik hou niks binnen… kan vanmiddag nog 1x een receptje halen en mocht ik daarna nog misselijk zijn moet ik langskomen…:hug: :hug:
inmiddels 2 kilo afgevallenwil best afvallen maar na de bevalling graag
bevallingsverhaal en foto staan in het kraamforum
pearlie :hug: die misselijkheid is heeel vervelend. weet er alles van hihi
tulpjes ja de bevallingw as zo supersnel, ik voel me prima, direct daarna al. ben lopend naar de douche en naar de kraamkamers gegaan, heb geen hechtingen niks…
Vandaag is mijn nod. Ik ben nog niet ongi, maar volgens de test die ik net gedaan heb, ben ik ook niet zwanger. Het schiet dus weer niet op.
he, bianca ik hoop gewoon te vroeg getest…niet bij iedereen slaat het al vroeg aan hoor!!! zelfs de kruitvat testen hielpen bij mij niet… ik kon pas heeeeel laat testen!
dus ik geef de moet nog niet voor je op!!! ik blijf duimen!!!
@Bianca-k wrote:
Vandaag is mijn nod. Ik ben nog niet ongi, maar volgens de test die ik net gedaan heb, ben ik ook niet zwanger. Het schiet dus weer niet op.

bianca…
hier nog steeds misselijk… pilletjes al gehad… gisteravond alles der weer uitgekwakt… en nu alweer misselijk
Ik hoop het maar. Er is tot op dit moment nog niks. Ik ben bijna bang om naar de wc te gaan.
is dit tot nu toe wel je langste cyclus??
@ Pearlie :hug:
@ Lins niet de langste cyclus, dat heb ik in juli ook al eens gehad. Maar wel een van de langere van de laatste tijd.
En nog altijd niks, en ook geen krampen. Die heb ik normaal wel meestal. :?
bianca blijft spannend! hoop dat het echt zooooooo weg blijft!!!
echt als jij zwanger bent maak ik een dansje in huis!!!
vanmiddag ging het eindelijk beter… heb een broodje gehad, wat aardbeitjes en een peer…
bianca hoe gaat ie…
als het raak is dan haal ik taart in huis en bouw een feest
Thanx schatten, voor alsnog nog steeds niets!!! Nog geen symptomen alleen een beetje duizeligheid. Dus we blijven duimen.
Bianca. Samen testen?
Duim voor jou meid!!!
@ Cin dat kan hoor, maar ik ga proberen om te wachten tot zondag. Want als ik dan nog niet ongi ben, moet het wel raak zijn.