maart-april stoppers 2009 denken aan Bianca...

Ships Bieslookje daar ben je mooi klaar mee!!!

Wij rijden nu van de finaleshow van serious request naar huis. Ik heb nog nooit zo’n sneeuwvrije snelweg gezien. :angel: Ze hebben er dan ook lang genoeg over gedaan. :slight_smile:

Het was echt een super concert, al was het steenkoud.

Voor iedereen hele fijne feestdagen, geniet van jullie gezinnen. ( ook een beetje voor mij.)

Ik wens iedereen alvast een heel gelukkig nieuwjaar toe.

en speciaal voor patripiex en bianca, heel veel hormoontjes toegewenst en dat jullie het komend jaar ook moeder mogen worden!

Dank je wel Lins. Ik wens jou en iedereen hier ook alvast een gelukkig nieuwjaar, en dat jullie en mijn wensen voor het nieuwe jaar allemaal uit mogen komen.

Dat 2011 jullie alles mag brengen, wat 2010 vergeten is :inlove:

Iedereen een mooie avond. Met veel liefde…,

:-*

iedereen een ontzettend GEZOND & LIEFDEVOL gelukkig nieuwjaar.

en nu ga ik oliebollen bakken…

owja onze smurf is vandaag weer goedgekeurd… groeit erg goed boven gemiddeld zelfs hahaha… en lag heerlijk met de knietjes opgetrokken te sabbelen aan zijn vingers… Heerlijk elke aspraak kijken naar de smurf

Happy Newyear!!!

Gelukkig Nieuwjaar gewenst voor iedereen :lol:

Bianca, ik hoop echt dat dit ONS jaar gaat worden…

Ik zit te wachten op mijn ongi (dag 29), voel wel iets in mijn buik dus verwacht het wel maar ik hoop toch nog dat het wegblijft…

patripiex hoplijk start jou jaar goed!

ik blijf voor je duimen ook al ben je hier niet al te actief! wat ik volledig begrijp…

maar hou ons zo nu en dan op de hoogte hihi vooral straks als het zover is! want ik blijf positief!

Lief van je Lins…

Ik zal jullie zo nu en dan op de hoogte houden. Laat het zeker weten als het raak is en mochten we terug gaan naar de gyn dan horen jullie dat ook want dan kunnen we wel wat steun gebruiken.

Voor nu is het een zware kerst en oud en nieuw geweest, had echt gehoopt dit jaar een kindje in handen te hebben of ik elk geval zwanger te zijn :cry: . Ook het breken met mijn ouders (nu 3 jaar geleden) heeft geen goed gedaan de laatste maanden. Loop dus alweer een tijdje bij de psycholoog om over beide onderwerpen te praten. Dat helpt wel.

We gaan nu lekker toastjes eten, oftewel alles wat over is gebleven van gisterenavond :mrgreen:

Ik wil iedereen een gelukkig en gezond 2011 toewensen!!

en duim voor bianca en patripiex dat 2011 jullie jaar gaat worden dat bij jullie beiden jullie wens voor een kindje uit gaat komen :pray: :pray: :pray: :-*

@Patripiex wrote:

Voor nu is het een zware kerst en oud en nieuw geweest, had echt gehoopt dit jaar een kindje in handen te hebben of ik elk geval zwanger te zijn :cry: .

We gaan nu lekker toastjes eten, oftewel alles wat over is gebleven van gisterenavond :mrgreen:

@Parti ik hoop dat het dit jaar ons jaar wordt. Dat het zwaar is herken ik helemaal, toen ik Ruud gisteravond en vanmorgen gelukkig nieuwjaar wenste, werd ik daar behoorlijk emotioneel van, omdat dit de 2de oud&nieuw is waarop ik nog steeds niet zwanger ben. En het afgelopen jaar in sommige opzichten verspilt voelt.

Ik hoop dat het ondanks je gevoel het nu toch raak is.

Wij hebben zoveel over van gisteravond dat we morgenavond nog eens gaan gourmetten, en daarna hebben we waarschijnlijk nog over. :wink:

patripiex hopelijk doen de gesprekken wonderen! wie weet dat als je dat allemaal op een rij hebt en goed kunt verwerken je lichaam ineens een mega eisprong krijgt…

en zie dat je 1 dag over tijd bent…spannend!!

Een goed 2011 gewenst voor jullie allemaal!

bianca en patripiex, mijn duimen blijven draaien hoor!

hier nog steeds in de mitella met mijn arm, gips mochty eraf, maar moest toch 2 weken volledige rust houden in de mitella. kan ook echt nog niets doen met die arm, zelfs aankleden doet al pijn…

@Patripiex wrote:

Ik zit te wachten op mijn ongi (dag 29), voel wel iets in mijn buik dus verwacht het wel maar ik hoop toch nog dat het wegblijft…

Meid! Leuk je weer te zien.

Hoe is het?

En is het nog weg gebleven, of toch nog ongesteld geworden? :pray:

Hoe is het met alle dames? Sommige allang niet meer gezien…,

Hier zijn we druk aan de klusser de klus. Kerst was erg gezellig met de familie, al viel het erg zwaar om bij mijn familie het hele " zwanger worden-verhaal" te moeten vertellen. Tijdens pakjesavond bij Ruud zijn ouders kreeg ik van Ruud een nieuwe laptop een apple macbook pro, daar ben ik zooooo blij mee.

Tussendoor hebben we allebei gewoon gewerkt, om vakantie-uren te sparen voor onze reis naar Dubai en Abu dhabi in Maart, en met die winter van nu, kan ik niet wachten tot we daar zijn.

Oud&nieuw hebben we gezellig met vrienden hier thuis gevierd, lekker met zijn allen gegourmet. En toen hadden we zo veel over, dat we gisteren nog en gegourmet hebben. En nu is alles nog niet op. :slight_smile:

En nu weer strak in het stramien, om verder af te vallen, zodat de behandelingen zo snel mogelijk, maar uiterlijk in april kunnen beginnen.

@Cin. wrote:

@Patripiex wrote:

Hoe is het?

even snel tussendoor, ben aan het kinecten :mrgreen:

Ik ben nog steeds niet ongi en voel ook nog niets, het is vandaag dag 31 dus :pray:

Morgen ga ik testen

@Patripiex wrote:

@Cin. wrote:
@Patripiex wrote:

Hoe is het?

Ik ben nog steeds niet ongi en voel ook nog niets, het is vandaag dag 31 dus :pray:

Morgen ga ik testen

Oh oh oh duim duim duim :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@Patripiex wrote:

@Cin. wrote:
@Patripiex wrote:

Hoe is het?

Morgen ga ik testen

:pray: :pray: :pray: :pray: