maart-april stoppers 2009 denken aan Bianca...

sem nee ik heb gewoon doorgeslikt, ondanks het bloedverlies is de pil gewoon betrouwbaar. ben wel al een keer bij huisarts geweest die heeft gevoeld aan buik etc en besproken dat het wel is voor komt ze noemen het ook wel spotting… (ik was donderdags ongi kwijt. zondag na het fiesten weer ongi tot dinsdag…)

nu dus besproken andere pil…vanav laatste van strip morgen nieuwe van nieuwe strip,…

is die postbode nou al geweest?:stuck_out_tongue:

ja idd ben snieuwgierig… straks moet ik 5 uurtjes wachten tot ik iets weet lol… want dan zit ik in de auto naar duitsland…

pff nog tas inpakken…

cin cin :hug: :-*

haha nee heb nog niks dames, sorry!

Baal der van, want wil het wel weten.

Kijk als het niet zo is, oke maar dan wil ik weten waarom ik al zolang overtijd ben!

Sem. Hoelaat moest je bij de dokter zijn? Ben benieuwd!

schaam schaam schaam; :oops:

Ik lees hier regelmatig mee; maar het komt er zelden van iets te schrijven.

Maar… ik ben jullie niet vergeten hoor!

Ylerion kan beginnen aftellen!! Spannend meid!!

Pearl bijna op de helft!

Ook mijn duimen draaien voor de dames die elke maand in spanning afwachten!

Cin; heb je inmiddels al een beetje rust in je koppie? Lees hier dat je op een testje wacht… pff heftig meid… ben erg benieuwd!! En inderdaad als het zo is, dan heeft het zo moeten zijn! :hug:

Hier gaat alles zijn gangetje; zit nu in de kamer te wachten tot Femke in slaap valt in dr bedje; maar ze is nog ‘liedjes’ aan het zingen haha.

Zit zelf nog steeds niet zo lekker in mijn velletje; heeft er iemand ooit van een haptonoom gehoord? Of ervaring mee?

mirag ik heb het ooit gehad en vond het geweldig!! en heerlijk…

je gaat er super ontspannen en met leeg hoofd weg…

je moet wel een beetje in de alternatieve geneeskunde geloven…want het werkt ook met handopleggingen etc en daarnaast praten over je gevoelens…Het heeft mij geholpen om tot rust te komen en ernaast mijn ademhaling onder controle te houden

bij mij gaat het ook nog niet super maar we komen er wel!!

Bij de ha geweest en heb een tussen tijdse bloeding gehad…

Schijnt zo te zijn dat de pil die ik nu heb te licht voor mij is… Omdat mijn hormoonhuishouding veranderd is na de zwangerschap…

Dus smeren ze me nu een zwaardere en duurdere pil aan…

Anyway… De HA zei dat als dit vaker gebeurd de pil niet echt betrouwbaar is

Cin???

Mirag, nope geen ervaring mee, wel veel over gelezen…

Ga je hapotnomie doen??

Sem. oh oke, kijk dat is nog al eerlijke informatie vanuit de dokter dan!

En dan als je deze strip af hebt meteen beginnen aan een andere pil?

Mirag. Nee geen ervaring mee, wel eens van gehoord.

What’s up meid? :hug:

Ik moet na deze strip eerst een stopweek houden, zoals altijd… Dan beginnen met de andere pil…

Dus we zien het wel weer…

Postbode al geweest??

Djowie is wakker… Ga hem even omkleden dan naar de fysio…

Ja heb het nu in huis, zijn van die dompelstrips. Maar ik wacht nog tot morgenvroeg :wink:

De ene keer zegt me gevoel: je bent echt wel zwanger, de andere keer zegt ie: nee je bent niet zwanger.

Succes bij de fysio meid!

pff ga jij het ngo ff spannender maken. hup hup!

:lol:

:lol: hou wel van een beetje spanning, weten jullie toch :lol:

Morgenvroeg doe ik wel even een test! Beloofd dames :thumbup:

Ok nog even afwachten dus… :smiley:

Zit nog steeds te wachten bij fysio had om half 3 een afspraak maar het loopt een beeeeeetje uit :-S Heb ik weer.

Djowie moet om 3 uur eten… Maja dan maar iets later…

loopt lekker lang uit dan niet? Houdt de kleine man dat vol?

cin??? heb je al getest zit hier nog in volle spanning hoor…

we zijn in duitsland van een rit van 5 uur. pff dat viel neit mee want ik moest zooooo nodig plassen en beeb was aan het stuiteren op de blaas en hond lag over mij heen. Dus dat was niet echt fijn en ik wil absoluut niet op zon vieze wc zitten, dus wachten (100 km) tot we bij zon speciale station zijn met schone wc’s.

en toen weer rijden… eenmaal aangekomen in granzin aardig stijf en behoorlijk last van mijn voeten, bekken had allemaal vocht in mijn enkels.

gelukkig konden wij vannacht in het bed van zijn ouders slapen want die staat beneden dus hoefde niet op de grond of boven (want das een klein eng trapje wat je af moet)

zo denk ik even buiten een stukje lopen… het stormt behoorlijk hier en kkkkkoouuuuddd.

moest net mijn ringen af doen want ben behoorlijkopgezet van al dat vocht :frowning: en mag neit meer dan 1,5 liter vocht drinken van de bekken peut anders ga ik te vaak snachts naar de wc en mag maar 1x omdat ik dan niet aan mijn rust kom als ik 4x ga :oops: .

maar tis heerlijk gezellig en lekker uitrusten hier in de middle of nowwhere

dus cin??? test nou!!! :stuck_out_tongue:

Cin al getest meid?? :-*

Gister hield Djowie het wel uit bij de fysio gelukkig…

Hij heeft er sowieso weinig problemen mee als die fles van 15:00 wat later is…

Maar de rest moet wel op tijd :mrgreen:

oi! cin!

Cin Cin Cin Cin Cin Cin Cin Cin Cin Cin Cin Cin Cin

???

Heb Cin net maar ff ge-smst… :angel:

Ze heeft getest en was negatief…

:lol: dames toch, schaam jullie :naughty: :mrgreen: :lol:

Nee maar was dus negatief. Nu hoop ik dat ik over 2,5 week als me stopweek weer ongeveer is dat ik dan dus ongestled wordt.

Anders weet ik het niet meer hoor :think: