maart-april stoppers 2009 denken aan Bianca...

Hier gaat alles ok…

Alleen Djowie is weer erg benauwd… Heeft ook geen oog dicht gedaan vannacht, was alleen maar aan het hoesten…

Djowie is gister weer goedgekeurd bij CB:

Lengte: 67cm

Gewicht: 7645 gram

Hoofd: 42.5cm

Hij ontwikkeld zich ook super goed!!

Ben echt trots op m’n ventje!

Bianca, ik duim weer met je mee!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Bieslookje :hug:

Cin, zwaar balen van die burn-out… :hug:

Hopelijk ben je snel weer je oude ikke!! :-*

Ben benieuwd naar je testje…

nou dat van die met of zonder stopweek wist ik dus niet he!

De dokter blijkbaar ook niet, want heb het haar nog erg nadrukkelijk gevraagt :silenced:

Sem. Moet je werken vandaag meid? Poe poe wat een nachten soms he, ook zielig voor de kleine man :hug:

Maarre hij doet het goed he??? :dance:

Joah Djowie doet het erg goed!!

Het kleine is er ook echt vanaf… Dat vind ik best jammer… Maja kleintjes word groot he haha…

Nee vandaag gelukkig vrij… Morgen moet ik werken… Nu al geen zin in hahaha!!

cin volgens mij scheelt het ook wel per pil…anders moet je ff ook op internet of bijsluiter kijken. Ik kreeg in ieder geval de instructie om gelijk door te slikken en niet te stoppen.

schijnt ook bij minipil naar gewone pil weer anders te zijn…

sem djowie doet het prima!

ik ga morgen weer ff wegen! vandaag is mijn lieve schat 5mnd!!!

hoi…

ooo cin. spannend hoor…wanneer kan je eventueel gaan testen?

Lins, emily alweer 5 maanden, dat gaat snel!

Pearlie, balen dat je zo’n last hebt met eten…ik had dat ook, maar komt goed hoor (bij mij te goed hihi)

Bianka, gewoon ff :hug: voor jou!

sem, jaja kleine mannetjes worden ook groot he…

verder weet ik het ff niet…Ff leuk nieuwtje JAYSON KAN TIJGEREN het zat er al lang aan te komen, maar nu doet hij het best al snel!!!

Bieslookje. Jeetje lekker snel!!! :dance:

Gaat veel te snel soms he, hihi

Wanneer ik kan testen? Denk eind van deze week of begin volgende week pas. Bij Levi en Yari ook een week later innesteling gehad, dus zodoende.

Ik kijk het nog efkes aan…, :wink:

ehh bieslookje… :oops: :oops: wat is tijgeren???

Bieslookje leuk!!! :mrgreen:

Nu we het over de pil hebben… Ik ben deze week zomaar ongie geworden… Terwijl ik nog 2 weken moest slikken… En ik blijf ook maar ongie ondanks dat ik de pil gewoon door slik…

Kan ik niet beter een week stoppen? Of moet ik me strip gewoon afmaken?

Heb ook best last en pijn in m’n buik nu…

Maja… Djowie is ook een beetje ziekjes… Is weer erg benauwd en we moeten weer meer puffen met z’n ventolin…

Dat 2 weken aankijken, dan weer even langs de ha…

Kans is groot dat Djowie astma heeft… Net als z’n paps… Maar dat kunnen ze nu nog niet echt beoordelen…

Verder heeft ie weer lekker gescheeten vandaag… wel 4x… En lekker dun ook… Hij had ook iets wat verhoging… Misschien heeft ie nu pas een beetje last van de prikjes van gister?

Hoop dat het morgen goed gaat op het KDV… Morgen moet ik weer werken… Heb echt geen zin :wall:

Maja, niks aan te doen…

Sem. Hmm ik zou denk ik gewoon de pil doorslikken, denk dat ie dan wat betrouwbaarder zou zijn.

Maar vreemd dat je nu zo’n bloeding krijgt :think:

Meestal krijgen mensen dat met doorslikken van de pil.

Maar ja of je van mijn inzicht qua de pil af moet gaan weet ik ook weer niet, met mijn ervaringen :shifty: :lol:

Hoe is het nu met Djowie? Als hij ziek is, mag hij dan wel daar naar toe?

Germ zeg :hug:

Lins. Tijgeren is met de armen zich zelf voorbewegen. IPV echt kruipen incl. de voetjes dus, gaan sommige kids tijgeren. Is kei leuk haha!

Hier vanochtend weer boven de wc gehangen :shifty:

Heb gisteren testjes besteld via internet.

Had gisteravond een test gedaan van de plusmarkt, is van de apotheek gewoon geloof ik. In ieder geval een of ander huismerk.

Helaas had ik veel gedronken, en dacht ik heel veel te moeten plassen maar was maar een beetje. Dus de controlestreep kwam ook later.

Maar er staat toch echt een hele hele hele lichte streep.

Hij staat er niet echt duidelijk (niet als je kijkt: ja dat is echt een streep), je moet echt goed kijken en dan zie je de licht blauwe streep.

Maar ja of: my mind is playing with me!

Alhoewel dat me een beetje sterk lijkt mbt me overgeven in de ochtenduren.

Maar je weet maar nooit, me lijf heeft al vaker gekker gedaan dus het kan allemaal!

Zo ga weer de Kleine zeemeermin (efteling theater) kijken met zoonlief :inlove:

Djowie is gewoon naar het KDV vandaag…

Hij heeft geen koorts e.d. Is alleen nog reuze benauwd en hoest veel, maar daar hebben we een puffie voor :smiley:

En mocht het niet gaan dan belt het KDV me wel op lijkt me…

Hmmm ik zal zo is de HA bellen wat betreft me pil…

Dus het is even afwachten tot je de testjes binnen heb Cin… Spannend hoor…

Tis of of he… Of het komt echt omdat je er doorheen zit of kiddo nummer 3 is in aantocht…

Ben benieuwd…

Net de HA gebeld… Uitgelegd en moet morgen ff langs komen… :think:

Zou eerst vandaag moeten komen, maar de ha is ziek naar huis… Dan morgen maar…

Ik zei al… Kan het niet telefoonisch? Wil alleen weten of ik een week moet stoppen of dat ik me strip af moet maken…

Maar nee, moet ff langs komen… Nou owkuuuuuuuuj

Hoe is het met de dames vandaag?? :-*

huh wat vreemd zeg!

sem ik had ook problemen met de pil na zwangerschap… ook tussentijds ongesteld

nu heb ik een andere gekregen…morgen mee beginnen

cin spannend… nog een testje???

Ben benieuwd… Zal vast wel goed zijn… Vind het alleen raar dat het niet gewoon even over de telefoon kon…

Misschien krijg ik ook een andere pil…

Lins, was jij gestopt toen je tussentijds ongie werd of maakte je je strip af??

Ben nog steeds aan het wachten op de post :lol:

Normaal is hij best vroeg, en nu dus laat! Zal je altijd zien als je op iets wacht he…,

En dan maar hopen dat het er nu tussen zit!

Ja dat is altijd zo… Als je ergens op wacht…

Postbode die bij Cin moet leveren… OPSCHIETEEEEEEEEEEE!!

:mrgreen:

:lol:

is de postbode al geweest. zit hier namelijk een beetje in spanning hahaha :wink:

nee nog steeds niet!!! Tis toch belachelijk…,

Moet je zien dat het pas morgen binnenkomt :wall:

zucht*… blijft in spanning rustig zitten op de bank

mag vandaag niks meer doen… mijn rug en bekken vinden mij op dit moment niet lief. en heb een hele dikke harde rode bult aan de zijkant van mijn knie zo groot als een 2 euro munt… (ben bang dat het erythema nodosum is, wat is dat hoor ik al rode jeukerige bulten is de vertalling en heel erg vervelend. ik was er eindelijk 5 jaar vrij van)http://www.huidinfo.nl/erythema%20nodosum.html

maar ach morgen lekker naar duitsland en daar heb ik zon zin in.