maart-april stoppers 2009 denken aan Bianca...

hier goed. bloed is weer goed… wel ff b12 6x laten inspuiten :slight_smile:

maar ik heb weer energie. ( gooit wat energiebommetjes naar sem)

straks naar de bekken peut.

hier het huis aan de kant… het word eindelijk wat ruimer, heel wat spullen weg, de was eindelijk opgeruimd (waar zwanger zijn wel niet goed voor is trots kijkt)

ben zelfs aan het breien geslagen gister al een eerste lapje gebreid en dat zonder hulp van mijn moeder haha. en ik ga daar een baby dekentje van maken. dus nog 9x5 lapjes en dan nog aanelkaar borduren.

dus het gaat hier super… en jaaaa al 4 weken van de AD af zonder nog een terug val dus dat gaat wel goed komen, (wel in de gaten houden natuurlijk daar ben ik mij van bewust)

Knuffie Cin :hug:

@ Lins ik hou het best goed vol. Zo lang ik er maar structuur in mijn dag breng, door tussendoortjes en dergelijke. Ik heb er nu 4 kilo af in 14 dagen, maar die eerste kilo’s gaan ook het makkelijkst daar ben ik me van bewust. Nog 10,2 kilo te gaan. Volgende week neem ik een hometrainer van een collega over, dan kan ik voor de tv lekker fietsen.

Hoe gaat het bij jou?

@ Cin en Sem :hug: :hug: :hug:

@ Pearlie goed bezig!!!

Zo dames!

Ik heb de volgende week alleen een teamoverleg dinsdag en de rest heb ik mezelf uitgepand! Haha eerst mezelf uitplannen a.k.a. diensten wegstrepen en dan me clustermanager op de hoogte stellen :lol:

Maar ze was het er wel mee eens, dat scheeld! Anders had ik me toch in de ziektewet gegooid :angel:

Is er hier weleens iemand overgestapt van een zwaardere pil, naar een lichtere pil?Zo ja, werd diegene gewoon ongesteld in de stopweek na de eerste maand met de lichtere pil???

Mij lijkt het namelijk niet dat als je een lichtere pil hebt, de ongestelheid zomaar weg blijft :think:

Bianca, wanneer is het weer tijd van de maand?

Hoe is het verder?

Lisette. Hoe is het met jou?

Pearlie. steeds ronder en gezonder :mrgreen:

Sem. zit nog op der blauwe wolk met der mannen hihi

Kortom, hoe is het met iedereen?

Angela, Mirag, Ylerion, Tulpjes, Bieslookje, Sanne en ik hoop dat alles redelijk gaat met Patri :hug:

Voor Ylerion duurt het niet al te lang meer, wel? Nee 4 november zoiets was het toch :dance:

cin je vergeet mij :cry:

over pil …ik ga volgende week van de microgynon 30 naar Yaz 24+4 tabletten… 24 roze en 4 witte tabletten. waarmee de stopweek korter is en de pms minder word!

of deze zwaarder is…weet ik niet … maar omdat ik bij de vorige pil ineens rare symptonen had oa ineens weer vloeien en buikpijn continu misselijk etc…

@ cin hier gaat alles zijn gangetje. Dit weekend is het goed en gezond eten er een beetje bij ingeschoten. Maar dat pak ik morgen weer op. De ongi is net weer weg. Dus vanaf morgen weer klussen en over 18 dagen wordt het dan weer spannend.

bianca spannend!!! ik ga weer heeeeeel hard voor je duimen!

@ Lins thanx meid. Op een of andere manier weet ik niet zo goed wat ik er van moet denken. Ik ben op het moment aan het proberen om me meer te richten op het afvallen en ik probeer minder te focussen op het zwanger worden. Iets wat niet gemakkelijk is, maar misschien dat het helpt.

Het helpt trouwens ook niet dat er een hoop mensen, vooral bn’ers zo maar ff zwanger raken. Je moet is opletten hoe vaak je hoort die en die is zwanger, soms van een 3de of 4de kindje. Erg pijnlijk. En de bevallingen bij mij op het werk zijn begonnen. Er zijn er nu 4 bevallen, er is er dus nog 1 die nog moet. En dan komt er weer een mailtje met die en die is bevallen, al dan niet met foto’s. En daarna nog een mailtje voor een bijdrage voor een kraamkado. Gek word ik er af en toe van.

Maar we gaan maar weer door, meer kunnen we niet doen.

ondertussen zitten mijn duimen vol met verband en pleisters van het duimen :wink: elke maand hoop ik weer mee bianca. manlief en ik hebben het wel eens over dat het soms neit eerlijk is dat het voor sommigen gewoon niet lukt. We hebben een stel in onze vriendekring waar het ook niet lukt… het lukte niet bij de ex man en nu niet met haar huidige vriend en dat is dan wel sneu.

hier gaat alles wel goed. 16 weken al bijna wat gaat het snel. volgende week naar de vk gelukkig want kan niet wachten om even het hartje te horen. Soms het idee dat ik wel is wat gefladder voel… maar nu denk ik wel eens ik verbeeld het mij.

het eten is heir een ramp. ben niet misselijk ofzo maar niks is lekker zelfs brood. witbrood gaat er nog wel in gelukkig maar verder… en als ik iets lekker vind ligt het een uur later in de emmer omdat mijn maag er geen zin in heeft.

volgende week maar ff advies vragen bij de vk.

donderdag vertrekken voor lang weekend naar mijn schoonouders in duitsland en daar heb ik wel weer zin in. lekker even het huis uit.

van het weekend hebben we het huis gewit en kozijnen gedaan. ziet er weer fris uit… moet nog wel ff poetsen en opruimen. En van de week de beide kasten wit verven. en laat de makelaar dan maar komen om fotos te maken… en ik hoop echt zo dat we het huis snel verkopen want ik wil zo graag weg uit deze buurt. vind het er geen klap aan… er wonen een paar aso’s aan de andere kant en die hebben rond 1 uur smiddags keihard muziek aan met veel bas. dus zit te trillen in huis. boven buren gelukkig geen last meer van.

maar je merkt heel erg dat de buurt aan het veranderen is met veel jeugd en aso’s :frowning:

de pil beginnen wij hier niet meer aan en komt er ook niet meer in… Na de bevalling wil ik nog wel zo snel mogelijk een mriscan doen voor mijn lever. want merk dat ik er erg last van heb en ben bang dat de (goed goed aardige) tumor dus wel is gaan groeien dus maak mij wel wat zorgen.

en manlief is al aan het denken over een tweede hahahaha… dus 9 maanden na de bevalling wil hij het weer gaan proberen :silenced: maar ik zie wel hoor… eerste deze volbrengen en op de wereld zetten lijkt mij…

nou heb weer genoeg getypt… sinds ik zwanger ben doe ik niks anders dan typen.

hey meiden, sorry dat ik er zo weinig ben. Heb het de laatste tijd erg druk, ben veel aan het werk, dan de afgelopen weken met Jayson veel in de weer geweest wbt drinken, hij kwam gemiddeld 8 x op een dag…nou ja en verder paar keer hevige migraine gehad, bij mij meestal eenteken dat ik rustiger aan moet doen…vandaar dat ik er niet zo vaak ben.

o jayson word wakker…doei

@lins wrote:

cin je vergeet mij :cry:

sorry meid :-*

Bianca. Och ja soms wat lekkers mag toch ook wel?

Pearlie. Willen jullie dadelijk het geslacht weten?

Enne eten: tja dat was met Levi tot de 18 weken of zo, helemaal niks hiero onderhand!

Bieslookje. Doe rustig aan…, :hug:

Nou vanochtend bij de dokter geweest: zit tegen een burn-out aan, dus lekker efkes rust nu en dadelijk het rooster goed in de gaten houden.

en ik moet deze week een testje gaan doen…,

Ik ben overgestapt van een zwaardere naar een lichtere pil, dus moet gewoon ongesteld worden.

En aangezien ik vanochtend boven de wc heb gehangen, en na 08.30-09.00 uur voelde ik me weer best klinkt het een beetje akelig bekend.

Helaas is het dat ik met Levi en Yari pas laat positief testte, dus is nu afwachten…,

Stiekem denk ik dat het wel gewoon positief zou zijn, maar je weet maar nooit he!

cin doe je wel een beetje kalm aan en jezelf niet teveel over werken :), en zoiu je wel weer zwanger willen zijn dan. :slight_smile:

geldt voor bieslookje ook (en de rest van de drukke dames ook eigenlijk;))

nee we willen het geslacht niet weten… maar als het duidelijk is is het prima maar we gaan er niet naar zoeken hahaha.

alles is welkom bij ons :).

ik ga maar ff de kast weer verder witten, de pootjes nog, bovenkant en de deurtjes nog een keer… heerlijk alles wit in huis wat een ruimte lijkt het dan

@ Pearlie thanx meid, als ik nieuwe pleisters voor je aan moet schaffen hoor ik het wel. :slight_smile:

Ik ben benieuwd binnenkort bij de vk, hopelijk wordt alles binnenkort weer lekker. En vel plezier im Deutschland.

@ Bieslookje die migraine als je je te druk maakt herken ik. Succes met het proberen terug te schakelen.

@ Cin rust maar lekker uit. En nu al een eventuele 3de, dat lijkt me erg heftig. Maar wel wat je eigenlijk graag wilde toch? Een derde erbij?

En af en toe iets lekkers mag best, maar eigenlijk niet 2x in 1 weekend.

Ik krijg zo de schoorsteenveger over de vloer. We willen een houtkachel plaatsen, en in Duitsland moet die goedgekeurd worden door de schoorsteenveger, ivm de verzekering. Dus maar ff vragen of het gene dat wij willen kopen ook goedgekeurd wordt en hoe we de aansluiting het beste kunnen doen… Anders geven we best veel geld uit voor niks.

Bianca. hihi dat klinkt best ouderwets: een schoorsteenveger :mrgreen:

Heerlijk!

Maarre dat lijkt mij wel super gaaf zeg, een houtkachel. Zo romantisch :inlove:

Wanneer willen jullie die plaatsen?

Tja een 3de er bij, ja ooit wilden we dat waarschijnlijk wel maar nu eigenlijk niet.

Maar ja als ik luister naar mijn lijf:

• avonduren misselijk-overgeven
  • ochtend overgeven
  • overdag niks aan de hand
  • zijkanten van me buik die trekken
  • ontzettend moe terwijl ik de vorige week nog niet kon slapen door het werk
  • borsten doen ontzettend pijn
  • humeurig als de pest
  • ongesteldheidsgevoel al langer dan 1 week

Maar sommige dingen kun je dan ook weer schuiven op me “bijna burn-out”.

Dus nog even afwachten…,Zit wel in de stress hierdoor, maar van de andere kant ook weer niet. :shifty:

En als het echt zo zou zijn, vind ik het ook weer echt vreemd en toch ook weer “rot” tegenover jullie :hug:

@ Cin als het zo is, dan heeft het zo moeten zijn. En dan gun ik je dat van harte.

We gaan vanavond de kachel kopen en als we hem aangesloten hebben komt de schoorsteenveger hem keuren. Dus met een beetje mazzel mogen we aan het eind van de week stoken. :slight_smile:

tja cin… weet ook niet hoe je bent over gestapt naar andere pil?? als je gelijk begint zonder stopweek dan zou het toch niet mogen kunnen zou je zeggen…of je moet een keer al eerder aan de dunne zijn geweest ofzo…

en je kan door je burn-out ook ongesteldheid over slaan…

wanneer ga je testen??

nou ik heb dus wel eerst een stopweek gehad…, :oops:

ok…ja en dan is eerste week geloof niet helemaal veilig…

zou wel byzonder zijn… nog heel veel hormonen in je lijf en manlief met superzaad hihi

als jij nou even wat hormoontjes aan bianca doneert!!!

want die gun ik het ook zo!

@ Lins thanx meid. :slight_smile: