maart-april stoppers 2009 denken aan Bianca...

Dat zegt iedereen, jij bent toch helemaal niet te zwaar. Uhm ja wel dus, ik weet het blijkbaar goed te verbergen.

Nou meid, gooi al je afvalfrustraties ook hier neer.

Dan ben je ze ook kwijt,.

Maarre geen crash-dieet gaan doen of zo he :shifty:

als jij 12 kilo overgewicht hebt valt het in mijn ogen wel mee. maar ja voor iedereen voelt het anders. Soms wilde ik wel eens dat ik in mijn vingers knip en de kilo’s zijn weg, maar helaas.

ik ben ook te zwaar gelukkig ligt het niet aan mijn eten en schijnt mijn bijnier/ schildklier de oorzaak te zijn. Vandaag naar de dieetiste en gaan wij kijken of ik nog wel alle voedingstoffen binnenkrijg. en volgende week naar de internist voor alle bloed en andere uitslagen. maar komt wel goed.

toch baal ik er wel van hoor met zon buikschort, je ziet mijn buikje nu niet. Ik voel, zie en merk zelf het verschil wel maar Manlief ziet het nog niet echt en dat vind ik wel jammer… maar ja tis niet anders en moet het maar nemen zo als het is. als de kleine maar gezond is.

verder gaat alles nu goed. gister bij de bekkenpeut geweest en ze was blij dat ik eerder aan de bel trok, want kan nu niet zoveel. fietsen gaat gelukkig nog maar lopen is een ramp. ben blij met ons nieuwe bed scheelt met uit bed komen :). en ik moet om de 20 minuten even 10 minuten rust als ik bv huishouden doe (enne heb al aardig last van nestdrang. alles moet schoon)

binnenkort gaan we naar een hypotheek adviseur en hopen we ons huis snel te kunnen verkopen en ergens in het begin nieuwe jaar een nieuw huisje te vinden, ik weet al welke wijk ik het aller liefste wil gaan wonen. de haven wijk zo mooi daar.

verder ben ik zoo blij :slight_smile: af en toe voel ik plopjes in mijn buik, de katten zijn niet bij mij weg te slaan.

vandaag ga ik hutspot maken met lekker sudder vlees. had 1 kilo aardappels gehaald (geschild) 500 gram ui en 800 wortle bij de groenteboer en was maar 2,90 kwijt, geen geld dus.

nou zie alweer dat ik heel veel gebabbeld heb.

ff kijken.

@sem hoe gaat het met proeven en wat heeft djowie al geproeft.

@ angela en lins lieve foto’s op hyves en wat heeft naomi een lekker bolletje met veel mooi donker haar zeg.

@ cin hoe is het verder met je en op het werk

@ bieslookje hoe gaat het met je mannetje is ie al lekker opgeknapt.

ben ik iemand vergeten ik weet het zo niet meer… maar dikke :hug:

Die 12 kilo is niet een mega gewicht om te verliezen, het is meer het feit dat het me niet eerder verteld is. En voor de ivf in Maastricht is de bmi grens 30, dus dan moet er in totaal 25 kilo af. Ik weet alleen of dat ook geld als je mee doet aan dat ondezoek.

Crashdieten doe ik niet. Ik drink veel meer water, zo’n liter per dag, en let op mijn tussendoortjes in plaats van 2 stroopwafels eet ik 1 of 2 plakjes ontbijtkoek. Met de lunch ipv een viandel met fritessaus op en broodje en een kaasuienbroodje, een broodje met kaas en 1 met kipfilet of boterhamworst of iets dergelijks. Alleen het avondeten wordt wat lastiger, omdat we allebei geen zin hebben om te koken en dan net te makkelijk de frituurpan aan gaat. Dus dat wordt wel een hele aanpassing. Maar het is voor een goed doel.

@ Pearlie fijn dat je je zo gelukkig voelt. Ik kan het me helemaal voorstellen. :slight_smile:

zorg dat je voldoende eet, eet liever 6 tot 8 keer kleine beetjes (als je 3x de grote maaltijden neemt krijg je sneller trek tussendoor)

verder er niet teveel op letten op het afvallen en fixceren op eten dat werkt ook alleen maar avrechts. succes :slight_smile: je kan het :thumbup:

Thanx meid. Het komt vast goed. :slight_smile:

Ladies, hoe is het met iedereen?

hier wel goed! druk aan het proberen af te vallen…

Hier moe maar voldaan. We hebben een super leuk weekend gehad. Maar we zijn allemaal k.o. De honden zijn niet van hun plaats te krijgen. Ruud is werken en ik moet eigenlijk de deur uit om mijn paspoort in Düsseldorf op te halen, maar ik kom echt de deur maar niet uit.

Ik heb me van het weekend qua eten echt netjes gedragen, ik heb netjes mijn 2 liter water gedronken. En bij het ontbjt en dinerbuffet heb ik genoeg gegeten, maar niet overmatig. Dus voor nu hou ik het lijnen goed vol.

Ik heb straks de gyn weer gesproken. Ik moet maandag weer naar het zkh om me aan te melden voor dat lifestyle onderzoek. Ik krijg dan te horen wat voor optie we krijgen of eerst afvallen en dan behandelingen of gelijk behandelingen. Bid voor ons dat het de 2de optie wordt.

spannend heel spannend bianca, en natuurlijk duimen we weer hard mee voor de tweede optie. ( ik vind nog steeds dat jou bmi wel mee valt) als je nou een bmi hebt van zoals die van mij kan ik het mij nog wel voorstellen…

maar we duimen heeel hard :thumbup: :thumbdown:

kom ook even snel langswaaien…

hoop heel hard met je mee Bianca! Zag net dat je in duitsland woont (wist ik ook wel natuurlijk)…heb je ook alle onderzoeken etc in duitsland of in een nl ziekenhuis?

Najaaaaaaaa ik krijg geen berichten in me inbox :wall:

Bianca… Hele dikke knuf… :hug: :hug: :hug:

Duim nog steeds mee… En net als alle andere dames k an ik me niet voorstellen dat je een hoog BMI hebt :?

Och Lins, afvallen… Hier moeten er ook nog wat kilo’s af! Maja… Komt vast goed… Ooit :mrgreen:

Cin, veel plezier dit weekend!! :-* Je heb prachtig weer!! 8)

Zometeen als Djowie wakker is lekker aan de wandel… :smiley:

Thanx meiden.

@ Tuylpjes we lopen bij een nl ziekenhuis. Da’s taal technisch toch iets makkelijker. En het zkh is in de stad waar ik werk, dat maakt het ook makkelijker.

We zijn net in het ziekenhuis geweest. Ik heb geloot dat ik eerst een half jaar moet afvallen of tot ik 10% van mijn lichaamgewicht ben afgevallen. Ik baal wel, maar aan de andere kant, als ik over een half jaar nog niet zwanger ben. Dan gaan ze me sowieso helpen.

Het goede nieuws is dat ik in anderhalve week al 3 kilo ben afgevallen. Dus met een beetje mazzel ben ik die 10% procent da’s 11,2 kilo, zo kwijt.

Ik heb morgen een intake met de verpleegster die aan het onderzoek verbonden is, daar moet ik om de zoveel weken heen. En de andere weken heb ik via mail of telefonisch contact met haar.

bianca ik weet zeker dat je die kiloos zo kwijt bent!!!

raak niet te snel te veel kiloos kwijt in een keer… des te lastiger word het strakjes…dan gaat het niet meer zo snel ,en dan word het moeilijk om door te zetten omdat het zo snel ging…

Je doet het voor een super goed doel!! dus het gaat je echt lukken!

Ik doe er eigenlijk niet vel voor, behalve veel beter eten. Bij ons ging de frituurpan kei vaak aan, en een pizza was ook zo besteld. En dat doen we nu dus niet meer. En dat blijkt te werken.

hoi en bianca houd je het nog een beetje vol???

en hoe ist met iedereen???

Moeoeoeoeoe :zzz:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

moe, kapot, op :zzz: