getver cin das ook niet leuk dan. dikke knuf
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: vandaag bij de gyn geweest een hele lieve vrouw. Hartje gehoord en klonk super (wel ver weg) Moederkoek ligt boven, maar smurfje groeit goed en we houden 5 april aan.
over 4 weken bij de vk in het zkhuis (moest ik doen omdat het erg leuk schijnt te zijn) en dan over 8 wkn weer bij de gyn.
en gevraagd over de omeprazol, gewoon blijven gebruiken kon geen kwaad. das wel een opluchting.
Bianca, suc6 vandaag!!
Cin, leuk he collegaās op hyves :lol:
Och wat een ktstreek van je clustermanager :hug:
:hug: voor Levi⦠Hoop dat hij het snel een plekje kan gevenā¦
Pearlie, wat leuk dat je het hartje heb gehoord!! :inlove:
Dus toch de omeprazol blijven gebruiken? Ze weten ook niet wat ze lllen heā¦
Vandaag een lekker dagje met me kleine ventje! :inlove:
Vanmiddag naar de fysio voor mān knieen, daarna door na mān mams, daar eten we vanavondā¦
@ Pearlie fijn dat het goed gaat met jullie smurf! En fijn dat je duidelijkheid hebt over de medicijnen.
@ Sem geniet van jullie dag.
@ Lins beterschap (ik las op je hyves dat je je niet lekker voelde)
We zijn net terug van het zkh. Ze gaan eerst 2 cyclussen mee kijken, om te bepalen wanneer mijn eisprong is, zodat we gerichter kunnen klussen. En als ik dan niet zwanger ben, dan gaan we iui met hormonen doen. Dan moet ik hormoonspuitjes zetten om te zorgen dat er een eitjes gaan groeien, maximaal 2, en als die groot genoeg zijn dan moet ik een spuitje zetten om de eispong op te wekken. 36 uur na die spuit dan gaan ze dan via een slangetje sperma in mijn baarmoeder spuiten.
Mocht dit niet lukken kan er daarna nog ivf en/of icsi volgen.
De eerste stap is dus weer gezet, we wachten weer af.
Afwachten maar weer! Ik duim voor jullie! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
bianca hopelijk slaat het snel aan!!!
ik ben ziek thuis⦠en enorm schuld gevoel!!
:hug: Lins
hoi even egoā¦hoop van het weekend weer gewoon te komen en bij te lezen.
De operatie is goed gegaan, fotoās staan op hyvesā¦Woensdag mochten we naar huis, maar drinken ging smiddags niet goed, dus er was sprake van dat we terug moesten, maar gelukkig ging jayson ineens goed drinken en konden we toch thuis blijven. Gisteren nog naar de ha geweest ivm rochelen en hoesten en ja hoor waarschijnlijk weten we nu waarom hij niet zo heel goed drint: een bronchitus! hebben een kuurtje gekregen en nu hopen dat die snel aan slaat
Dikke knuf voor Jayson :hug:
Heb de fotoās gezien op je hyves! Binkie! :inlove:
Hopelijk knapt ie snel op!!
ahhh knuffel voor jason! (die ziekenhuisbacterieen ook!!!)
zag fotos al op hyvesā¦het was al een lief knulletje!! is wel een heel ander gezicht nu zeg!!!
jaaaaaaaaaaa ndaar zijn de fotoās http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4ac674391#4674391
@pearlie wrote:
jaaaaaaaaaaa ndaar zijn de fotoās http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4ac674391#4674391
bestaat niet meer geeft ie aan :think:
@ pearlie ik ga zo de fotoās ff kijken. Ik ben benieuwd.
Wij hebben gisteren Ruud zijn verjaardag gevierd. Het eerste bezoek kwam rond 13u en toen ik om 02.30u naar bed ging was Ruud zijn broer er nog, die is blijven slapen. En een vriend van ons was er nog, ik heb geen idee hoe laat/vroeg die naar huis is gegaan.
Hier ga ik van de week de prijs voor betalen. Pffff maar het was wel erg gezellig.
Jeetje, er is al een tijdje niet meer geschrevenā¦
Al beetje bijgekomen van de verjaardag Bianca??
Ik vind het aan de ene kant wel vervelend aangezien sommige dames hier⦠:oops:
Maar ik ben zwanger! :inlove:
ff giga ego.
ik ben mij nu toch zo ontzettend laaiend woest.
ff kortong 2,5 jaar geleden zou het ggz hier in lelystad mij aanmelden voor een therapie. een jaar later vroeg ik hoe het voor stond. mijn huidige therapeut zag dat de brief nooit verzonden was en heeft er gelijk werk van gemaakt. nu dus ong 1,5 jaar geleden (kan ook 1,9 jaar geleden zijn)
ze had neer gezet of ik dan eerder kon komen. prima gesprek gehad in harderwijk. nu dus 1, 5 jaar geleden maar het duurde en duurde maar. dus wij bellen. ja nee wacht rij dit en dat⦠over 3 maanden zou het wel zover zijn⦠goed 3 maanden later nog geen bericht⦠wij bellen . ja nee dit en dat 2 therapeuten afgevallen bla bla bla. nu 3 maanden later ik bellen. heb wel 2 weken gewacht of ik terug werd gebeld. ik vandaag bellen beetje kwaad want ben het zat eindelijk belt die muts mij terug en ik vragen hoe zit het er voor. nou zegt ze. je staat nu boven aan en wachtlijst dit bla bla dus ik dacht nou oke hoelang duurt. nou zegt ze we zitten vol en er word dit jaar niemand meer toegelaten.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
poging om vriendelijk te blijven het huilen stond mij nader. ik heb gezegd da tik dit echt niet vind kunnen en dat ze maar een oplossing moet vinden. nou is er misschien geen module groepā¦zegt ze⦠ja hallo stomme **& wat denk je nou zelf als die er was had ik al wel gedaan.
ik ben zooooo over de zeik zo kwaad laaiend. (adem in adem uit) alvanaf 2005 weet ik dat ik borderline heb, opz ich prim mee te leven als je handvaten hebt en weet wat je moet doen in situaties⦠heel veel gebeurd vanaf 2005 verhuisd⦠naar kampen daar aangemeld in zwolle voor de zelfde therapie, zeggen ze uiteindelijk uitbehandeld⦠ik ga bij wouter in en doe een poging en dan krijg je ditā¦
2,5 fokking jaar zit ik te wachten (tuurlijk zelf ben ik wel bezig maar ik wil meer ik wil leren hoe ik situaties kan handelen).
aaaarrrgggg ik ben laaaiend op deze tak van de maatschappij waar het uiteindelijk op neer komt je red je eigen reet maarā¦
op dit moment denk ik pleur maar lekker op met die klote therapieen.
god wat ben ik blij dat ik 2x in de maand naar mijn therapeut ga om te babbelen a.s donderdag weer en ik zal echt wel ff melden dat ik dit niet meer vind kunnen (o verigens deze therapeut is een schat en heeft heel wat geholpen en zij kan ook helaas niet meer doen)
zzo dit moest echt ff kwijt⦠:wall: :wall: :wall: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :naughty: :naughty: :naughty: :snooty: :snooty: :snooty:
@ Li, pijnlijk, maar daar door niet minder gemeend. GEFELICITEERD!!! En bijgekomen van de verjaardag nog niet echt. hihihi
@ Pearlie **(&^&^^)((&&*&^^& meer kan ik er niet van zeggen.
Ik ben gisteren weer naar het zkh geweest. Er groeit een eitje in mijn linker eilerstok. Ik dacht gelijk, jammer dan. Maar volgens de arts is dat niet helemaal waar. Als het eitje genoeg vrijkomt, dan kan de rechter eileider het oppakken. Ik vind het nogal ver gezocht, maar oke.
Nu moet ik morgen weer terug. En volgende week moet Ruud wat doneren, als zijn zaad slechter is als vorige keer, dan gaan ze misschien eerder met behandelingen beginnen.
Ik wou dat er iemand was die ons kan vertellen of het überhaupt voor ons gaat gebeuren. Ik heb vandaag een beetje een pessimistische dag, voel een verkoudheid op komen, en vrij krijgen voor die afspraak van morgen was moeilijk. Dus gewoon bleeehhhhh
@bianca. heb inmiddels mijn duimen in moeten tapen want er zaten blaren op⦠maaaar ik blijf door duimen knufff
Thanx Lieffie
lisette gefeliciteerd!!!
geniet van je zwangerschap en hoe ver ben je?
bianca wel positief van dat eitjeā¦maar ā¦waarom jammer in die eileider??had ik iets gemist??? weet het niet meer :oops: en was de uitslag van je man vorige keer niet zo goed dan?? heb je misschien ook wel hier geschreven maar ik ben momenteel echt een leeghoofdā¦
@Bianca-k wrote:
@ Li, pijnlijk, maar daar door niet minder gemeend. GEFELICITEERD!!! En bijgekomen van de verjaardag nog niet echt. hihihi
@ Pearlie (&^&^^)((&&*&^^& meer kan ik er niet van zeggen.
Ik ben gisteren weer naar het zkh geweest. Er groeit een eitje in mijn linker eilerstok. Ik dacht gelijk, jammer dan. Maar volgens de arts is dat niet helemaal waar. Als het eitje genoeg vrijkomt, dan kan de rechter eileider het oppakken. Ik vind het nogal ver gezocht, maar oke.
Nu moet ik morgen weer terug. En volgende week moet Ruud wat doneren, als zijn zaad slechter is als vorige keer, dan gaan ze misschien eerder met behandelingen beginnen.
Ik wou dat er iemand was die ons kan vertellen of het überhaupt voor ons gaat gebeuren. Ik heb vandaag een beetje een pessimistische dag, voel een verkoudheid op komen, en vrij krijgen voor die afspraak van morgen was moeilijk. Dus gewoon bleeehhhhh
Jeetje balen meis⦠Ik zal wat hormoontjes je kant op sturen⦠Misschien willen ze deze keer wel goed veilig en heel aankomen! :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Thnx Linsā¦!
Mja, heb vandaag de digitale test gedaan van CB en die gaf 1-2 aan :lol: Ik ga morgen de huisarts bellen en dan hoor ik verder wel hoe het gaat⦠Denk dat ik sowieso weer medisch moet, aangezien ik met Djaidon toen ook medisch liepā¦
:-*