maart-april stoppers 2009 denken aan Bianca...

Zoals al wel verwacht ben ik weer ongi geworden. Wel na een nette cyclus van 25 dagen, dus da’s dan nog iets. Ik morgen met het zkh bellen of we eerder terecht kunnen als november, want ik wil eigenlijk niet langer wachten.

potverdorie! :frowning: :hug:

Wat jij zegt Cin. :slight_smile: ik voelde het al een paar dagen aankomen, dus het komt niet heel hard aan. Maar balen is het wel. Ik heb volgens mij erg onrustig geslapen, want ik heb me last van mijn nek. Pffff

:hug: vervelend zeg, zo’n last hebben van je nek…,

Ben benieuwd wat het ziekenhuis zegt trouwens!

Anders ik wel. Ik hoop dat ze niet zeggen dat we echt tot november moeten wachten.

dat zou ik echt schandalig vinden dan hoor…,

Snap wel dat ze niet iedereen meteen laten komen, maar kom op he :shifty:

@Bianca-k wrote:

Zoals al wel verwacht ben ik weer ongi geworden. Wel na een nette cyclus van 25 dagen, dus da’s dan nog iets. Ik morgen met het zkh bellen of we eerder terecht kunnen als november, want ik wil eigenlijk niet langer wachten.

:hug: :hug: Bianca, balen zeg.

Ik hoop dat het ziekenhuis jullie eerder laten komen en dat jullie daardoor snel een positieve test in handen hebben.

Laat je me via PB weten als je wat weet?

Dames hopelijk tot snel, ga nu het abonnement van dit onderwerp halen zodat ik ook geen mailtjes meer krijg in mijn mailbox.

Doe ik Patri. Doe het rustig aan. Hopelijk kun je wat afstand nemen en zien we je snel zwanger terug. :hug:

bianka, balen zeg, hoop idd dat je eerder bij het zkh terecht kunt :hug:

patripiex :hug: hoop je snel weer te zien hier…

verder ego…wij gaan dadelijk Dylan weg brengen en dan door naar het ziekenhuis…morgenvroeg wordt hij geopereerd

bieslookje sucses vanmiddag!!!

bianca potverdorie!!! hoop dat je snel terecht kan!!

patripiex hopelijk tot snel!!!

We kunnen donderdag al terecht!!! Het was geen probleem om nu al een afspraak te maken. We krijgen dezelfde arts als we aan het begin van het jaar gehad hebben. En hele leuke jonge meid.

toppie zeg bianca. we blijven duimen. die staan niet eerder stil tot het raak is. hoe dan ook

Thanx, meid. Ik ben zo blij dat ik hier altijd mijn verhaal kwijt kan. En het helpt echt als ik het af en toe niet meer zie zitten.

bianca super dat je nu al terecht kan!!!

Hier ben ik ook weer is… Kom hier veel te weinig :oops:

Veel van jullie heb ik ook op hyves, daar kom ik ook wat vaker :smiley:

Met een kiddo is het soms lastig om alles bij te houden… Maar ben nu weer aan het werk, dus kan ik vanaf hier weer alles goed bij houden hahaha…

Maar ik ben weer bij…

Een hele dikke knuf voor Bianca en Patripiex… :hug: Wat een gedoe meiden :frowning:

Ik blijf voor jullie duimen!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Cin, weer (te) hard aan het werk :hug:

:hug: voor Levi… Lijkt me heftig voor het ventje om die dingen te “zien”

Hoe gaat het nu met hem??

En wat een kanjers van een boys heb je!! Ik smelt elke keer weer als ik je foto’s bekijk op hyves :inlove:

Li :-

Ylerion, suc6 met de laatste weken!!

pearlie, getrouwd!! :-

Mooie echo!

Bieslookje, hele dikke knuf voor jou en je gezin… Ben blij dat de operatie goed gegaan is (gelezen op hyves)

Hier ook nog steeds in voor een meeting!!

Voor wie ik vergeet… Sorry :-*

Hier gaat alles z’n gangetje… Druk druk druk…

Vorige week vrijdag me 1e werkdag gehad… Vandaag 2e…

Tis een lekker zooitje hier… Ben voor de middag alweer door m’n werk heen en kan verder allemaal K klussen doen…

Ben er ook helemaal klaar mee… Blijf hier echt hangen, maar ik wil gewoon meer! Ik wil kunnen groeien in me werk! DUS tijd voor ander werk!

Met Djowie gaat het goed… Ben helemaal verliefd op ons ventje…

Hij is flink ziek geweest… 4 weken lang aan de diare, spuugen, hangerig, niet goed eten…

Een virusJE zei de HA… Nou Djowie zat op het randje van uitdrogen… :frowning:

Gelukkig gaat alles nu veel beter… Hij poept nu ca. 1 of 2x per dag en het word steeds wat dikker, toen hij ziek was had ik soms wel 11 dunne luiers op in dag!!

Hij is nu op het KDV… Heb ik ook me bedenkingen over… :think:

Vorige week vroeg ik of hij had gepoept, nee zeiden ze… Nou ok…

Hij zat in een wippertje toen we hem kwamen halen. Dus die leidster geeft hem aan mij en ik rook al een niet zo lekker luchtje… Ik d8 nou hij zal wel poepies aan het laten zijn… Eenmaal buiten denk ik toch maar ff aan z’n bips ruiken en ja hoor… Helemaal onder gescheeten!! De natte plekken kwamen door z’n broekie heen…

Denk ik van ruik je dat niet?? Merk je dat dan niet als een kleintje aan het schijten is… Djowie poept niet stilzwijgend zeg maar… :lol:

Ook met z’n ventolin gebruik… Hij klonk heel erg benauwd toen we hem ophaalde, dus ik denk dat ze daar best laks mee omgaan…

Bij Djowie is het alleen puffen als hij benauwd klinkt… Maja…

En met slapen… Hij had vorige week van 12:15 tot 14:30 geslapen!! Geloof er niks van… Djowie maakt altijd hazenslaapjes van 30-45 min… En daar met de herrie van andere kids zou die zgn wél in 1 ruk doorslapen…

Ik zou wel een spy-cam op willen hangen en dan mee willen kijken hihi…

Maja, ik moet er maar op vertrouwen dat alles goed gaat he!

Nu de uurprijs flink omhoog en de vergoedingen omlaag gaat volgend jaar…

Ik werk nu part time en vind dat het geen zin heeft als ik meer en deel van me salaris moet gaan inleveren voor de opvang… Dan kan ik net zo goed thuis blijven!!

Ach, we wachten het maar af… Kabinet kan nu toch nog geen beslissingen maken…

Ooooooooooh zaterdag is Djowie 4 maanden!! Dat betekend… 1e fruithappie!! :dance: :dance: :dance:

wat een gedoe zeg met djowie, fijn dat het nu beter gaat.

ff hier een stuk tekst van mij zelf van een ander topic, misschien kunnen jullie mij helpen.

pff ik weet het niet meer.

ik slik al vanaf 2005 omeprazol ( tegen maagzuur ivm de maagverkleining) zonder heb ik 24 uur lang last van maagzuur, het doet mij gewoon zon pijn nu.

van de ha mag ik ze niet meer slikken en volgens de apotheker kon ik het gewoon slikken. nu lees ik op een meds website dat je ze NIET mag slikken.

rennies of andere drogisterij zooi helpen niet. zucht straks maar weer de ha bellen want ik heb geen zin dat ik elke dag 24 uur lang last heb van maagzuur......
-
-
heb apotheker gebeld nog eenkeer. en volgens haar kan het wel e word het ook vaak voorgeschreven aan zwangeren. ha gebeld en gezegd dat ik het wel kon slikken. moet tussen 2 en 4 ff terug bellen. en dan weet ik meer en anders vraag ik morgen de gyn.
-
-
nou heb gebeld. als antwoord.. assistent had gebeld m et apotheker en die zegt tegen ass. dat ik het beter niet kan slikken, terwijl de apotheker tegen mij zegt dat ik ze wel kan slikken. is dit nou krom of ben ik gek.

de ha had het te druk dus ze heben er niet na kunnen kijken. morgen zou de ass mij terug bellen.

ik snap er niks meer van

beetje wellus nietus ineens. leg het morgen ook voor bij de gyn.

maar vind het raar dat apotheker tegen mij zegt je mag ze slikken, en tegen mijn ha zegt ie niet slikken.

Zeker een raar verhaal en op i-net word je ook niks wijzer…

Zwangerschap en borstvoeding

Kan ik dit medicijn gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef?

Zwangerschap

Over het gebruik van dit medicijn tijdens de zwangerschap is nog te weinig bekend. Meld het in elk geval aan uw arts en apotheker zodra u zwanger bent of binnenkort wilt worden. Mogelijk kunt u (tijdelijk) overstappen op een ander middel.

idd. en de apotheker had tegen mij gezegd dat de bijsluiters altijd zo worden vermeld maar dat ze zelf wel veel meer informatie hebben over het gebruik en zij zei dus dat het geen kwaad kan. en tegen de ha zegt dat het niet kan.

vind het maar vaag… ik behelp me nu maar ff met melkproducten. rennie’s helpen gewoon niet. melk ook nie4t echt maar verlicht wel.

verder hopen wij morgen op een goed gesprek bij de gyn en dat we naar het hartje kunnenluisteren en stiekum hoop ik op een extra echo :inlove:

@Bianca-k wrote:

We kunnen donderdag al terecht!!! Het was geen probleem om nu al een afspraak te maken. We krijgen dezelfde arts als we aan het begin van het jaar gehad hebben. En hele leuke jonge meid.

Veel succes morgen meid! Top dat je zo snel terecht kan zeg :thumbup:

@Sem wrote:
Cin, weer (te) hard aan het werk :hug:

:hug: voor Levi… Lijkt me heftig voor het ventje om die dingen te “zien”

Hoe gaat het nu met hem??

Tja werk, ik wijdt er hier niet teveel over uit en op me hyves ook eventjes niet (collega houdt krabbels in de gaten :shock: :naughty: )

Dus PB me maar :mrgreen:

Heb in ieder geval vanochtend een mail gestuurd naar clustermanager en collega’s dat ik moe ben, me energie is op, ik slaap 's nachts niet meer door me werk…,

Officeel gezien noem je zoiets onderhand een burn-out, maar ja ik blijf maar eventjes aanmodderen…,

Maar weet je wat het ergste was, van vanochtend (heeft me echt wel pijn gedaan), ik zag dat de clustermanager mijn mail las, ze zag mij en klikte de email weg en zei NIKS tegen mij…,

Tot nu toe ook nog steeds geen email terug, niks :cry:

En dan denk ik, pff zucht, waar doe ik het voor in godsnaam? Waarom blijf ik nu nog werken in deze toestand??? :doh:

Ja voor de collega’s en de clienten, maar niet voor mezelf en al helemaal niet voor de clustermanager de * piep * :silenced:

Met Levi gaat het soms heel erg goed, en soms is hij weer doodsbang.

Alleen waarvoor is nog steeds niet helder, ja die mevrouw of die meneer :think:

We troosten hem als het nodig is, we knuffelen hem, en we praten met hem…,

Sorry even ego ik weet het, kom snel een keer echt reageren, maar nu eventjes niet…,

:-*

@ Cin Thanx meid, en een :hug: :hug: :hug: voor jou.

@ Sem ik las inderdaad op je hyves dat het een tijd niet goed met Djowie ging, ik ben blij dat het nu goed met hem gaat.

@ Bieslookje hoe is de operatie gegaan???

Ik ga zo naar Dusseldorf om een nieuw paspoort aan te vragen. Omdat we in Duitsland wonen zijn er maar een paar plaatsen in Nederland waar je dat evenueel zou kunnen doen, maar hier in de buurt zitten ze tot december vol!!! Dus dan toch maar ff in een uurtje naar Dusseldof rijden. Mijn paspoort loopt volgende week af, dus k ben vet laat, maar oke.

En dan straks naar het zkh. Gelukkig kan Ruud mee, hopelijk wordt er nu duidelijk wat er nu gaat gebeuren. Ik plaats vanmiddag wel een verslag.