Hier alles rustig. We hebben gisteren de verjaardag van mijn moeder gevierd. En dat was erg prettig in de zon met zijn allen op het terras.
En vandaag doe ik lekker niks, Ruud is formule 1 aan het kijken en ik hang een beetje op de bank.
Hoe is 't met jou Cin? Met je enkel enzo?
Ja hier gaat het lekker! Heb niks te klagen eigenlijk hihi…,
Met de kids is ok alles goed! Alleen vertikt Yari het nu om te slapen, de kleine rat :lol:
Och ja dan maar lekker laten spelen, ook goed!
Ook lekker een keertje he, bankhangen?
Ach ja en Yari, die valt vanzelf een keer om, dat kan alleen ff duren.
Ik heb net ff cupcakes gemaakt, ik had zo’n zin in iets zoets, maar had niks meer in huis. Dus dit was een perfecte oplossing. Nog een minuut of 5 en dan zijn ze klaar. jummie.
oh lekker zeg! :drool:
Hmm zal ik efkes langskomen? Ben toch zo bij je, opzich :dance: :mrgreen:
Je bent van harte welkom. En vanavond gaan we hier in Duitsland naar de griek, mag je ook nog mee. hihihihi
oh maak me maar lekker ja :lol:
Ik bedenk me ineens dat we nog steeds geen meeting hebben gehad. Heel begrijpelijk natuurlijk met alle kleintjes die er geboren zijn. Maar ik ben toch wel benieuwd hoe iedereen face to face is.
Ik ook hoor! Moeten we echt nog wel doen, voor diegene die interesse heeft natuurlijk!
Kan altijd bij mij thuis in ieder geval, maar dat ligt er ook weer aan wie wilt komen (te ver rijden voor sommige anders) :thumbup:
hier ook lekker hang weekend…en vanmiddag dutje gedaan…
emily is nog steeds erg vermoeid en vervelend van haar prikje…of ze zit in een overgangsfase…
mmmm grieks!!! wij gaan over 2 weken!!!
Ik kom hier echt altijd maar slecht nieuws brengen, ook deze ronde is het niet gelukt, ben vanmorgen weer ongi geworden
We gaan nu proberen om even afstand te nemen van het zwanger worden, want het wordt iedere maand zwaarder. We klussen gewoon door maar proberen er minder mee bezig te zijn dus deze site ga ik ook even mijden. Met de gyn hebben we afgesproken dat we volgend jaar weer terugkomen en dan gaan praten over IUI. Het eind van het jaar komt weer in zicht en dan ben ik geestelijk altijd wat minder sterk (door het verbreken van het contact met mijn ouders) en kan ik er even niets bij hebben. Ook moet ik het jaar afsluiten op mijn werk dus vanaf maart heb ik weer meer tijd en gaan we terug naar de gyn. Al hoop ik natuurlijk dat het niet meer nodig is.
Ik lees nu nog even tot ik weet hoe het bij Bianca is gegaan deze ronde en dan hou ik even “radiostilte”.
@Patripiex wrote:
![]()
Ik kom hier echt altijd maar slecht nieuws brengen, ook deze ronde is het niet gelukt, ben vanmorgen weer ongi geworden
![]()
We gaan nu proberen om even afstand te nemen van het zwanger worden, want het wordt iedere maand zwaarder. We klussen gewoon door maar proberen er minder mee bezig te zijn dus deze site ga ik ook even mijden. Met de gyn hebben we afgesproken dat we volgend jaar weer terugkomen en dan gaan praten over IUI. Het eind van het jaar komt weer in zicht en dan ben ik geestelijk altijd wat minder sterk (door het verbreken van het contact met mijn ouders) en kan ik er even niets bij hebben. Ook moet ik het jaar afsluiten op mijn werk dus vanaf maart heb ik weer meer tijd en gaan we terug naar de gyn. Al hoop ik natuurlijk dat het niet meer nodig is.
Ik lees nu nog even tot ik weet hoe het bij Bianca is gegaan deze ronde en dan hou ik even “radiostilte”.
he bah!!! :hug: Kan me niet voorstellen wat jij allemaal meemaakt…maar kan me wel voorstellen dat het steeds zwaarder wordt! Weet gewoon niet wat ik moet zeggen…wil je iig alle sterkte en goeds toewensen! En hoop natuurlijk dat je voooor maart met goed nieuws weer op het forum komt!
@Patripiex wrote:
![]()
![]()
Meid enorm veel sterkte met alles.
Ik hoop dat ondanks alles, je toch wel een keer een wondertje mag verwachten hoor…,
Als er iets is, je kunt me altijd een PBtje sturen, waarvoor dan ook :hug:
Knuff
Hè shit patri ^&$@^$^@%%^@ wat klte.
Wij zijn hier nog in afwachting. Mijn vroegste nod (als je daar met mijn maffe cyclussen van kan spreken) is zondag en de laatste dinsdag. Ik heb er niet echt een goed gevoel bij, maar we blijven hopen.
Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen, sterker nog ik herken het zo. Ik wacht deze cyclus nog af en is het niet dan hang ik gelijk aan de telefoon met de fertiliteitsarts, want ik word er op momenten ook zo gefrustreerd van. Lief dat je mijn cyclus ff afwacht. Je kan me inderdaad altijd pb-en als je je verhaal kwijt wilt. :hug: :hug:
patripiex ik begrijp dat je afstand wil nemen… lijkt me echt helemaal niks elke keer die teleurstellingen! ik vind je echt super knap dat je het nog steeds vol houd en knap dat je nu die stap gaat zetten om het op een laag pitje te zetten! hopelijk werkt dat en meld je toch positief nieuws hier!!! je kan hier altijd terecht!!!
lief dat je blijft tot het nieuws van bianca hier komt…
Bianca. Blijf het zo ontzettend spannend voor je vinden he, zo rond deze tijden
Sem, haar eerste werkdagje vandaag
Li ziet er super gelukkig uit met der lover :inlove:
Pearlie. Hoe staat het met het getrouwde leventje?
Tulpjes. Hoe is het met jou? En je prinsesje?
Mirag & Angela, hoe is het met jullie en de kids? Groeien hard he?!
De foto’s op hyves :inlove:
Hiero heeft jochie volgens mij weer een tandenaanvalletje haha :lol:
Heerlijke rode wangen, stink poep, beetje zeurderig, knabbelen maar!
Nou ben wel benieuwd waar dan, want voel eigenlijk niks zitten hihi…,
Levi ligt nu lekker in bed te slapen.
Mooie lieve manneks heb ik, wordt er steeds meer verliefd op gewoon.
Haha kijk maar naar de foto op mijn hyves :lol: zooitje ongeregeld!
Oh ik wil een andere lens voor me camera! Deze is goed hoor haha, maar wil soms even van verderaf dingen dichterbij halen maar helaas.
Maar ja nieuwe lens kost ook wel wat geld natuurlijk haha :mrgreen:
patripiex even een dikke :hug: voor jou, begrijpelijk hoor dat je even afstand gaat nemen. Ik hoop je snel weer te zien.
Verder even ego, hier alles wel weer ok, vandaag bij het ziekenhuis geweest en ja zondagavond wordt Jayson opgenomen en dan maandagochtend geopereerd…als het goed is kan ik wel een keer op internet, maar weet niet of ik er zin in heb…nou ja jullie zien me weer verschijnen…
@ Bieslookje sterkte en succes volgende week!!!
@ Cin, ik vind het ook weer spannend. Ik voel wel van alles en elke keer als ik naar de wc ga denk ik, nu ga ik weer rood zien, maar nog niks. Ik wil eigenlijk pas op zijn vroegst zondag testen. Anders zijn het misschien weer verspilde testen.
bianca spannend!! ik ga extra duimen draaien dit weekend!
Thanx, er is nog niks, maar voor mijn gevoel durt dat niet lang meer. Ik hoop dat het morgen pas komt, dan zit ik in ieder geval op een “normale” cyclus van 25 dagen.
Ik ga zo lekker voor nieuwe laarzen shoppen. Ik hoop dat ik wat vind, want ik heb dikke kuiten en dat maakt het nog al eens moeilijk.
@Cin. wrote:
Pearlie. Hoe staat het met het getrouwde leventje?
:
bevalt prima.
dikke knuff patri