wij gaan dadelijk naar de HAP.
Levi is alleen maar aan het jammeren, en geeft auw aan. Alleen waar?
Dus veel huilen, en je ziet aan zijn lippen dat hij echt wel vocht nodig heeft, alleen vertikt ie het om fatsoenlijk te drinken.
Diarree is alleen maar erger geworden, het schiet allemaal niet echt op op deze manier
he balen cin ! misschien uitdrogingsverschijnselen??
ben benieuwd laat je wat horen als je terug bent?
Tulpjes gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.
Sterkte Cin, hopelijk is het niets ernstigs.
Vraagje, ik vind het leuk om nu alvast een beetje leuke kleertjes te kopen als die in de aanbieding zijn zoals nu bij H*ans… als goedmakertje dat er ooit een kindje gaat komen.
Hoelang hebben ze gemiddeld een maatje aan dus hoeveel setjes per maatje is normaal? Niet dat ik straks teveel kleertjes heb waar ik niets mee kan.
HAP geweest. Levi heeft extreem veel last van een zware buikgriep (zijn buik is ook helemaal opgezet).
Zijn lippen waren indd al erg droog (dit had ik al gezien, zodoende toch efkes laten controleren) dus hij moet nu wel gaan drinken.
Dus het is hopen dat de diarree en de koorts weg gaan, en hij weer gaat drinken!
Anders wordt het toch een ziekenhuisopname, maar daar praten we nu nog niet over (donderdag dan wel zoiets gaf ze aan)!
Dus ik hoop dat hij aankomende nacht gewoon lekker slaapt, en morgen weer in ieder geval meer probeerd te drinken!
Beterschap en ik hoop dat hij snel opknapt
even snel tussendoor…beterschap voor Levi! :hug:
cin beterschap voor levi! hopelijk knapt hij snel op en hoef je niet met hem terug naar zkh.
patripiex: ik heb veel van verschillende maten gekocht…
maat 56 ,62 en 68 vooral rompertjes stik ik van…
ik duim voor de bibbers…
verder ben ik goed vrkouden… bah genies en genies en snot overal…
doeiii :-*
pearlie…jij was nog laat wakker!
cin, fijn dat het voorwerk toch nuog nut heeft…wie weet liggen we straks wel naast elkaar te bevallen haha (hoop echter niet dat het bij mij nog 2 weken duurt)
Hoe is het nu met Levi?
patripiex, wbt de kleertjes, ik zou niet teveel in het voren kopen, is ook lastig ivm bijv. het seizoen. zoontje kreeg met zijn geboorte een erg leuk zomersetje van mexx in ik geloof maat 86, moest kunnen, zu dan ong. 10 maanden zijn…het was dus echt te groot en dat terwijl zijn neefje 2 weken later jarig is (10 jaar ouder) en die het juist heel goed paste die maat 86 in de zomer. Paar pakjes van iedere maat is nog wel te doen.
lins :hug: die steken kunnen idd heel goed je banden zijn, misschien doe je teveel?
ylerion, ooohhhh verslaaft aan fruit, dat is idd alleen maar fijn!!!
verder alles goed met iedereen?
hier…BIB…
vannacht weer erg slecht gelapen, ben er wel 5 x uitgeweest om te plassen Vanmiddag op controle bij de vk, ben benieuwd wat ze zegt.
Mijn sm komt zoontje zo ophalen, gaan ze samen boodschapjes doen en dan neemt ze hem mee. vriendlief haalt hem vanavond daar weer op, dus heb een hele dag voor mij alleen…misschien dat de rust wel goed doet en iets door laat zetten…
Bieslookje. :hug:
Hopelijk zet het door meid.
Hier alles beroerd. Me lijf is moe en doet ontzettend pijn…,
Levi vannacht echt veel wakker (overgeven, diarree, pijn) dus ben ieder half uur ongeveer weer bij hem geweest.
Rond 5 uur heeft manlief het overgenomen, ik viel letterlijk om.
Hij huild ontzettend veel, jammerd veel, drinkt weinig tot niks, diarree (meer water) enz enz.
ORS proberen we hem te geven, maar ja hij drinkt gewoon niet
Rond half 2 mogen we de dokter terug bellen of hij pillen kan krijgen tegen de ontzettende krampen in de buik.
Wordt er een beetje pff van * zucht
Gehuil - gejammer gaat door merg en been…,
Dus ben afwezig tot het wat rustiger is dames.
Kus :-
aww beterschap voor levi, ik kan me voorstellen dat het echt heel erg uitput. neem lekker je tijd
Hee meiden!
Heb nog niet teruggelezen…maar wilde me ff melden hier!
Mirthe en ik zijn vanmorgen thuisgekomen uit de geboortekliniek!
Het gaat met ons allebei prima!! Mirthe is een lekker tevreden en lief meisje! Bij de geboorte was ze 3800 gram en inmiddels zit ze er nog maar 20 gram onder…
Het grappige is dat om 00.05 de vliezen gebroken zijn…dus precies op de uitgerekende datum! Kon het qua timing nog beter??
Binnenkort reageer ik uitgebreider!!!
Tulpjes, fijn dat jullie thuis zijn…ben benieuwd naar je verhaal!
cin :hug: kun je geen zetpillen krijgen die het braken tegen gaan? zodat het beetje wat Levi dan wil drinken er ook in kan blijven?
cin ahhh hopelijk voelt hij zich snel beter…hoop dat jij het ook beetje red…
tulpjes ben ook benieuwd naar het verhaal! wel apart idd op de uitgerekende datum hihi…goed uigekiend!
Hallo…
Ben net bij de vk geweest…alles was weer goed. Als beebje er volgende week dinsdag nog niet is dan moet ik op standaard controle in het zkh voor een ctg en een echo…als dan alles goed is mag ik gewoon onder controle blijven bij de vk en komt ze woensdag aan huis om te strippen.
Ik heb net met mijn moeder afgesproken dat ze zoontje morgen komt halen, normaal ga ik dan mee, maar ff nog een dagje extra alleen voor mezelf is misschien wel lekker (zei ook de vk, heb je toch iets meer rust) al voel ik me er wel een beetje schuldig onder, maar komt wel weer goed.
Hola!!
Even snel…
Vandaag weer goedgekeurd door de vk!!
Bloeddruk was goed, beebje groeit goed op schema…
Ligt netjes met z’n koppie naar beneden. Ligt nog niet vast, dus kan nog van alles worden met hem hahaha…
Nu de 30e weer…
En!!
Even een dikke knuf voor Cin & Levi! :hug:
En voor alle dames die um nodig hebben!! :hug:
Toppie dat jullie weer lekker thuis zijn Tulpjes!! Geniet er van!! :-
Morgen weer tijd voor een krantje… Fijne avond :-
@ Tulpjes welcome home
@ Cin hopelijk hebben jullie een rustige nacht gehad.
@ Bieslookje en Sem fijn dat jullie weer goed gekeurd zijn.
Ik ben gister weer geweest voor een inwendige echo. Ik heb nog geen eisprong gehad, dus vanavond weer klussen en morgen weer terug kijken of de eisprong heeft plaats gevonden. Ik hoop het maar, want dan heb ik een rustig weekend. Anders moet ik misschien weer op komen draven.
BIB…Heb ontzettend veel last van mijn rug vandaag…ga dadelijk lekker in bad liggen als mama zoontje heeft opgehaald.
Bieslookje, ik hoop dat je snel je kindje mag bewonderen!!! :hug:
Wat is het hier rustig!!
spannend bieslookje:)
nou, die medicijnen van mij tegen misselijkheid willen dus mooi niet werken