bianca, vannacht beter geslapen? Fijn dat er gisteren dus toch een dominante eigel aanwezig was.
mirag, hoe is het nu met je lies? Helaas herken ik het ook ivm bekkenklachten, hoop voor jou dat het dat niet is.
angela, shop ze vandaag!
En van dat snachts niet slapen ivm beebje en snurkend mannetje…ik ben weleens op de bank gaan liggen…
lins, jij dus ook al lekker geshopt…
hoe is het met de rest?
BIB…vandaag 40 weken…al dacht ik vanmorgen dit wordt een bia…vriendlief is zelfs later naar zijn werk gegaan, maar ineens zwakte het weer af…dus heb hem toch maar naar het werk gestuurd.
ik had trouwens vannacht ook best iets aparts…tenminste, dat vind ik zelf. Ik ging rond 22.30 naar bed, sliep vrijwel gelijk, vervolgens werd ik steeds om de volgende tijden wakker om te plassen: 23.23 uur, 2.22 uur, 4.44 uur en om 6.06 uur…best apart toch? Verder ga ik het vandaag maar weer net zo doen als gisteren, even zitten, even op de bank liggen en ondertussen met zoontje kleien op de kleine tafel of een boekje lezen en vanmiddag weer naar bed als hij ook naar bed gaat.
cin :hug: voor jullie allemaal, beterschap voor Levi. Pfff kan je er eigenlijk net niet bij hebben he!
angela, ik had toen bij zoontje ook al vroeg een voorraad luiers en doekjes hoor. Ik heb nu zelfs bij zoontje op de kamer zijn eigen voorraad doekjes en luiers liggen en bij beebje natuurlijk andere maat luiers, maar ook een voorraadje met doekjes, zo grijpen we straks niet mis met de doekjes (vriend vergeet ook nog weleens de doekjes bij te vullen als ze op zijn en dat is bij een poepluier niet zo fijn.)
Veel plezier vanavond bij de vk.
cin. veel plezier en succes bij de gyn, in welk zkh ga je eigenlijk bvallen?
Hier ook al zat luiers en billendoekies op voorraad hoor :mrgreen:
Als er wat in de aanbieding is… RAUZEN die handel!! :lol:
Bieslookje, kom je de dag een beetje door?? :-*
Ja redelijk, of ik zit hier met de laptop, zoontje is dan lief zelf aan het spelen, heb net ook ff op de bank gelegen en samen tv gekeken. Tussendoor ruim ik in etappes wat op (zoals vaatwasser uitruimen).
Dadelijk alvast het eten voorbereiden, rond half 2 gaat zoontje naar bed…en ik ook!
Hier gaat het goed hoor… Heb op zich geen last meer van me buikie…
Verder voel ik me gewoon zwanger hahaha…
En heb vandaag een super druk beebje in me buik :inlove:
Is adhd eigenlijk erfelijk?? Vriendlief heeft het namelijk, vaak niet zo erg, maar soms tot vervelends aan toe!!! en als ik straks 2 van die adhd’ers om me heen heb :roll:
@ Cin, arme Levi :hug: hopelijk voelt ie zich snel beter. Succes bij de gyn. Een stel vrienden van ons is met tussenpozen ook 7 jaar bezig geweest om zwanger te worden, hij is onvruchtbaar. Na wat mislukte pogingen is ze ernstig zwanger nu. Ik gaf gister bij de fertiliteitsarts ook aan dat ik het af en toe echt ff niet zie zitten, maar zij zei ook dat er nog echt geen reden is om aan te nemen dat het bij ons niet gaat luken. Dus daar hou ik me aan vast.
@ bieslookje hopelijk is het wachten en afzien snel gedaan voor je.
Voor de rest ben ik ff kwijt wat iedereen gezegd heeft.
Ik heb vannacht iets beter geslapen als de nacht ervoor. Maar Ruud lag aardig te ronken toen ik wakker wordt om te plassen, dus daarna duurde het weer ff voor ik in slaap kwam. Maar ik voel me een stuk beter als gisteren dus dat scheelt. En vanavond klussen, dan slaap ik vast als een roosje. hihihi