maart-april stoppers 2009! Al 5 baby's geboren.

Welkom maart-april stoppers 2009!

Iedereen heel erg veel kletsplezier in dit topic!

Ben jij ook een maart-april stopper van 2009, schrijf gezellig mee.

We hebben met z’n allen al het een en ander meegemaakt, in goede en slechte tijden zijn wij er voor elkaar.

Speciaal voor al onze vlindertjes :vlinder: :

Lief klein vlindertje, even was je daar,

ons geluk kon niet meer stuk.

Je was er nog niet klaar voor, het was nog veel te pril.

Vlieg maar lekker verder, en kom terug wanneer je wil.

hier kun je showen. :inlove:

een meeting in de planning!

@Cin. wrote:

uhm Tulpjes aan de puf trouwens?? :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

* meldplicht * :mrgreen:

@Patripiex wrote:
Matsjo gefeliciteerd met de geboorte van je dochter, wat een lieve foto’s :inlove:

Hier helaas vanmorgen weer ongi geworden :cry:

Maandag dus weer terug om bloed te prikken, vorige week hebben we het zaad ingeleverd van mijn man. Nu afwachten tot de 31ste dan krijgen we alle uitslagen. Mijn nieuwe NOD is rond de 11 april.

Alle BIB’ers succes gewenst.

Groetjes aan iedereen hier, ik meld me tezijnertijd wel weer.

@Cin. wrote:

Patri. :hug:

Hoe is het verder zo met je meid?

Bedankt dat je ernaar vraagt.

Ik probeer me er niet te druk om te maken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan helaas. De eerste kindjes zijn nu geboren en dat maakte het nog moeilijker, we zijn toch bijna een jaar bezig nu en ik had echt gehoopt dat ik al minimaal een paar weken zwanger zou zijn.

Het helpt wel om niet teveel op dit forum te zijn en me te storten op mijn hobbies. Tussendoor kom ik nog wel eens kijken en lees veel mee maar reageer niet vaak.

Tel nu de dagen af naar de 31ste zodat er misschien duidelijkheid komt waarom het niet lukt. Mijn temperatuur was deze keer zo hoog en zo lang dat we echt dachten dat het goed zat, maar helaas zakte hij ineens vandaag 0,3 graden.

Ga nu lekker een filmpje kijken met mijn man, heb echt een baal weekend.

@Patripiex wrote:

@Cin. wrote:
Patri. :hug:

Hoe is het verder zo met je meid?

Bedankt dat je ernaar vraagt.

Ik probeer me er niet te druk om te maken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan helaas. De eerste kindjes zijn nu geboren en dat maakte het nog moeilijker, we zijn toch bijna een jaar bezig nu en ik had echt gehoopt dat ik al minimaal een paar weken zwanger zou zijn.

Het helpt wel om niet teveel op dit forum te zijn en me te storten op mijn hobbies. Tussendoor kom ik nog wel eens kijken en lees veel mee maar reageer niet vaak.

Tel nu de dagen af naar de 31ste zodat er misschien duidelijkheid komt waarom het niet lukt. Mijn temperatuur was deze keer zo hoog en zo lang dat we echt dachten dat het goed zat, maar helaas zakte hij ineens vandaag 0,3 graden.

Ga nu lekker een filmpje kijken met mijn man, heb echt een baal weekend.

Ik kan het m voorstellen meid!

Loopt allemaal niet zo, zoals gehoopt…,

Je kunt hier altijd je ei kwijt he meid, in positieve tijden en de minder positieve! :hug:

Hoop echt dat er snel duidelijkheid komt voor jullie -> of in de vorm van waarom het niet lukt, of in de vorm van een zwaar positieve test!

als je denkt dat een kindje nooit zal komen

worden dat vaak mooie dromen

Maar van tijd tot tijd

worden mooie dromen werkelijkheid!

:pray: :pray: :pray:

Wat lief van je, nu zit ik hier te huilen :cry:

Ik weet dat ik hier alles kwijt kan maar vind het alleen terecht als ik meeschrijf als ik ook echt met jullie meeschrijf en reageer op jullie. Helaas kan ik het niet altijd opbrengen om op jullie positieve verhalen te reageren. Ik merk op mijn werk dat ik een soort van haatgevoelens krijg tegenover mijn collega die nu 14 weken zwanger is en vind dat erg vervelend. Hoe leuk ik het ook vind voor jullie het doet me pijn om echt mee te gaan schrijven en lezen. Ik hoop dat jullie het kunnen begrijpen en het goed vinden als ik niet zoveel aanwezig ben maar jullie wel op de hoogte hou van wat er nu gaat gebeuren.

@Patripiex wrote:

Wat lief van je, nu zit ik hier te huilen :cry:

Ik weet dat ik hier alles kwijt kan maar vind het alleen terecht als ik meeschrijf als ik ook echt met jullie meeschrijf en reageer op jullie. Helaas kan ik het niet altijd opbrengen om op jullie positieve verhalen te reageren. Ik merk op mijn werk dat ik een soort van haatgevoelens krijg tegenover mijn collega die nu 14 weken zwanger is en vind dat erg vervelend. Hoe leuk ik het ook vind voor jullie het doet me pijn om echt mee te gaan schrijven en lezen. Ik hoop dat jullie het kunnen begrijpen en het goed vinden als ik niet zoveel aanwezig ben maar jullie wel op de hoogte hou van wat er nu gaat gebeuren.

:oops: :oops: :oops: :hug:

sorry.

Ik denk wel dat ik voor iedereen kan en mag spreken als ik zeg dat je altijd gewoon je verhaal mag en kan doen hier. Ondanks je niet altijd reageert op ons.

Het is nogal logisch in mijn ogen dat je bepaalde gevoelens krijgt tegenover zwangere mensen, ondanks je dit niet zou willen!

Je wilt zo graag…,waarom anderen wel en jij niet.

Je bent welkom wanneer je wilt meid! Als je dat maar nooit vergeet…

:-*

Dank je wel :cry: :cry: je bent erg lief :cry:

@Patripiex wrote:

Dank je wel :cry: :cry: je bent erg lief :cry:

:hug:

:-* :-* :-*

meld :hug: :hug:

meld

patripiex ik begrijp je gevoelens hoor! heb een hele goede vriendin die 4 jaar is bezig geweest(ik hoop dat het bij jullie vlotter gaat hoor)

maar vriendin heeft maar 1 eierstok en verklevingen gehad…

om haar heen raakte er ook paar zwanger en ik weet dat ze er toen behoorlijk pist en verdrietig om is geweest…maar nu heeft ze een pracht dochter! en vond ze het allemaal zeker waard…

Ik vond het in ieder geval moeilijk te vertellen dat het bij ons dus stuk vlotter ging als bij haar…

En wat cin al zegt…je bent hier altijd welkom wanneer jij er aan toe bent en wilt! met vervelende of leuke dingen!

matsjo een pracht meid!! en wat een vlotte bevalling zeg!!! goed dat die verloskundige langs wilde komen!en is gebleven!

Meld me ook en ben gelijk weer weg…!

Ben zoooooooooooooooooooooooo chaga van het vervelen… BAH…!

lisette niet sago zijn hoor…

hoe kunnen we je opbeuren???

normaal ga ik zingen :wink: dat is dan namelijk zo vals dat het lachwekkend is hihihihi…

@ Patricia ik herken het helemaal. Ik heb net gehoord dat miJn neef en zijn vriendin over 2 maanden en kindje verwachten. En ik ben gewoon jaloers. Ik gun het iedereen maar mezelf natuurlijk nog het meest. Bij ons is het gewoon nog niet duidelijk waarom het niet lukt.

En de eene week lees en schrijf ik hier heel enthousiast mee en de andere week niet. En dat zij dan zo.

@ Matsjo wat een dotje is jullie meid.

@ Cin hier gaat het redelijk. Ik zie een beetje op tegen aankomende week. Weer een aantal keren naar het ZH voor inwendige onderzoeken. Da’s toch niet mijn favoriete vrijetijdsbesteding.

Ik heb trouwens nog kaartjes kunnen regelen voor Jurk! met Jeroen van Koningsbrugge. We gaan 17 april naar Paradiso in Amsterdam. Ik heb er echt zin in.

@lins wrote:

lisette niet sago zijn hoor…

hoe kunnen we je opbeuren???

normaal ga ik zingen :wink: dat is dan namelijk zo vals dat het lachwekkend is hihihihi…

Zal me niet zo helpen hoor :wink: Ben echt goed shago…

Maar wel lief van je hoor! :-*

li waarom sjago (was ik vanaaf ook ff maar is weer goed)

doet weer ff gek rijmen

om li haar humeur te lijmen

maar ik kan der nu niet bereiken

want ik moet ontzettend zeiken

misschien ligt ze toch al te slapen

ja ik zit ook al te gapen

ik lust best wel een patatje

li je bent eenheel erg lief schatje

:mrgreen: :mrgreen:

soms heb ik wel eens van die buien

dan moet ik wel eens ruien

dan rijm ik gekke dingen

die wij wel eens vingen

soms klopt het gewoon niet

maar niemand die het ziet

nee hoor grapje… ik rijm er wel eens op los. waarom geen idee… soms zijn het wel eens zinnen die niet kloppen en de woorden niet bestaan maar leuk zijn ze wel… hahaha

en ik ben altijd heel slecht in gedichten maken voor sinterklaas en kerst erg he

BIB… met nog steeds dezelfde klachten…ik ga zo ff in bad en mocht het dan nog zo zijn (waar ik wel vanuit ga), dan ga ik toch de vk bellen, dit schiet zo echt niet op. Ook wanneer beebje beweegt doet alles heel veel pijn, en veel bewegen is op het moment echt favoriet geloof ik…

sorry dat ik weer ego doe, maar ik heb ff verder geen puf

Meld! :mrgreen: :mrgreen:

Matsjo:

Wat een plaatje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Patripiex:

:hug: :hug:

Lisette:

Is je bui een beetje over nu?? :hug:

Eindelijk,Ik heb vakantie :dance: :dance: :dance:

Vandaag ga ik ook lekker helemaal niks doen.

Jullie nog plannen voor vandaag??

:-*

Angela. Fijne vakantie! :dance:

Bieslookje. Gewoon bellen hoor! Heb je al gebeld trouwens?

:hug:

Lisette. Uhm boe, zoiets?! :mrgreen:

Kun je weer lachen :lol:

ja sorry slaat nergens op maar oke.

Bianca. Leuk leuk naar Jurk! Lijkt me in ieder geval enorm leuk!

Die onderzoeken allemaal, kan me er iets bij voorstellen dat het niet prettig is en je favo bezigheid! :hug:

Pearlie. Hahaha leuk rijmpje :mrgreen:

Lins. Ik kan ook heel goed lachwekkend krijsend zingen :lol:

Tulpjes. waar ben je meid?! :think:

So he, wat een bout-nacht!

Afgelopen nacht zulke zwaar pijnlijke voorweeen gehad, werd er gek van.

Bijna manlief wakker gemaakt omdat ik dacht dat het door ging zetten, maar in de vroege ochtenduurtjes ging het langzaamaan weer weg, zakte het af.

Dus vanochtend diep in slaap gevallen toen manlief en zoonlief op gestaan waren…,

Tis wat haha!

Mooie lijstjes weer Cin :inlove:

Hoe is het met de BIBers vandaag?? :-

Patripiex dikke knuf meid :hug:

Hoop ook dat er snel duidelijkheid komt voor jullie :pray:

ik sluit me aan bij Cin en Lins… Je mag hier altijd neerzetten wat je zelf wilt meis… Ookal is het alleen even om je ei kwijt te kunnen!!

Je bent echt niet verplicht om op iedereen te reageren of om met onze verhalen mee te schrijven… :-

Mooi gedichtje Cin :slight_smile:

Leuk Bianca, dat Jurk… Heb er echt leuke verhalen over gehoord!!

Li,
niet meer chaggo?? :-

Hahha leuk gerijmt pearlie :mrgreen:

Dikke knuf bieslookje, heb je de vk al gebeld :hug:

Angela, fijne vakantie! Geniet er van! :mrgreen:

Knuffie voor je bout nacht Cin… :hug:

Hier ook een k
t nacht gehad… Had de hele tijd last van me buik… Nu nog een beetje…

Echt een gevoel alsof me buik een giga groeispurt heeft gehad…

Maja, lekker rustig aan doen vandaag :smiley:

@Sem wrote:

Mooie lijstjes weer Cin :inlove:

Knuffie voor je bout nacht Cin… :hug:

Hier ook een k*t nacht gehad… Had de hele tijd last van me buik… Nu nog een beetje…

Echt een gevoel alsof me buik een giga groeispurt heeft gehad…

Maja, lekker rustig aan doen vandaag :smiley:

Thanx, vond deze wallpapers ook erg mooi en dacht: jeej lijstjes materiaal!

Haha ja dat kan goed dat je buik een groeispurt heeft!

Lekker trekkend gevoel zeker dus? :hug:

Warme kruik werkt daar goed tegen zeggen ze! Wel zo’n flexibele dan denk ik, is wat fijner :wink: