maart-april stoppers 2009! Al 5 baby's geboren.

Dat trekkende gevoel klopt idd… Alsof ie uit elkaar scheurd ofzo haha…

Heb een lekker lang warm bad genomen en de rest van de dag lekker niks gedaan…

Morgen weer werken :silenced:

Hoe was jou dag meid?? Nog een beetje tot rust kunnen komen na je bout nacht?? :-*

Lekker een warm bad!

Hier stinkt de badkamer naar kit, manlief heeft nog steeds last van nesteldrang of zo, dus is met vanalles bezig :roll: :eh: :think: :mrgreen:

Ja Levi en ik hebben Lars de kleine ijsbeer gekeken en verder eigenlijk niks! Oh ja zijn dan net terug van efkes koffie drinken bij me ouders.

Dus manlief heeft zoonlief net in bed gelegt en wij gaan dadelijk film kijken (Saw VI).

En heb net een pakje chocolait chips geopend, heerlijk die ga ik zwaar plunderen :lol:

Oh minder, morgen weer werken!

Vooral als je er tegenop ziet :hug:

Hmm moeten we ons zorgen maken over Tulpjes en Bieslookje??? :think:

Ben ook benieuwd hoe het met onze BIB-ers gaat…

Tulpjes nog niet gespot dit weekend… :think: Aan de puf?? :inlove:

Of misschien een weekendje zonder KOK…

Bieslookje miss ook even plat omdat ze niet zo lekker was??

Ben benieuwd of ze de vk gebeld heeft vandaag…

:hug:

Ah lekker toch een dagje niksen… Daar is het zondag voor :smiley:

Oh lekker chocolate chippies :drool: Ik ga zo me bakkie perzik kwark verder plunderen :lol:

Kijkse straks!! Ben benieuwd of ie net zo goed is als de vorige delen!! :thumbup:

:-*

Matsjo wat een heerlijk mooie dochter hebben jullie :inlove: Kan als ik die foto’s zie ook echt niet wachten tot wij een kindje hebben. Maarrrr BIBers jullie mogen eerst hoor :wink:

Ff ego, heb vandaag nog even met de vk gepraat over die vaccinatie die ik misschien zou moeten halen voor de rode hond. Zij heeft ons geadviseerd om niet zo naar die vaccinatie te kijken, maar meer naar hoe we n verder willen. Willen we er nu weer gelijk voor gaan of willen we even een break nemen van een half jaar. In het 1e geval zou zij aanraden de vaccinatie niet te halen, in het 2e geval wel. Ziet er dus naar uit dat ik de vaccinatie niet ga halen voorlopig :lol: We gaan weer lekker aan de klus en hopen maar dat het de komende keer wel goed zal gaan :pray: Vind het nu wel echt eng hoor :shifty:

Verder lekker een dikke :hug: en :-* voor jullie allemaal.

Ga lekker slapen nu :zzz:

Sanne. Fijn dat jullie de keuze hebben gemaakt! Klus ze meid :stuck_out_tongue:

Sem. De film was goed! Vond hem zelfs beter dan sommige andere delen…,

Wel beetje creapy haha! :shifty:

ffkes gejat van de maart mama’s:

@Pitje27 wrote:

Cin… met bieslookje nog alles rustig. is het wel zat…

even update van Bieslookje (tja buddy moet wel iets doen voor haar titel he… :mrgreen: )

Beide zijn het zat, maar nog geen bubs.

Bieslookje heeft wel last van steken. ligt al de hele dat te “bankhangen” dit gaat het beste en heeft ze de minste pijn…

BIB…

eerst ego en dan ga ik eens kijken of ik wat bij kan lezen…

Gisteren heb ik eerst 1,5 uur in bad gelegen, dat was op zich wel lekker ontspannend, alleen als de baby weer actief werd deed het toch wel pijn.

Na het bad de vk gebeld en gevraagd wat ik nog kon doen. Ze gaf aan dat bad of douche erg goed was ivm het ontspannen, daarna een pcm nemen en dan lekker naar bed gaan. Dit evt. 3 x per dag. Ik ben niet naar bed gegaan, maar lekker op de bank gaan liggen, dan kon ik zoontje tenminste nog zien en met hem kletsen. Het hielp al vrij snel. De rest van de dag ben ik dan ook maar lekker op de bank blijven liggen.

De vk zeook dat dit best wel vaker voorkwam bij een 2e of volgende zwangerschap, een paar dagen zo’n last, dan ff wat rust en dan zet het ineens door…

Vannacht redelijk geslapen, ben benieuwd hoe het vandaag gaat, ben thuis met zoontje, maar ga gewoon veel op de bank zitten / hangen en mocht ik meer last krijgen dan pak ik ipv een bad wel het pittenkussen erbij.

Ben trouwens ook nog erg verkouden, dus al dat niezen, hoesten en neuzen snuiten is ook niet zo prettig haha

Sanne, goede keuze hoor!!

Dussuuuuuh klus-se!! :mrgreen:

Hahaha cool Cin :smiley:

Beetje geslapen vannacht??

bieslookje… Dikke knuf!!

neej niet echt, maar ben der al aan gewend ondertussen :shifty:

Vanochtend zelfs moeten overgeven van de intensiteit van de voorweeen, lekker dus :sick:

Maar ja hopelijk blijft het nu niet zo 2 weken door gaan, daar duimen we maar voor :lol: :pray:

Hoe is het met jou, en de buik?

:-*

Oke, ik zie dit berichtje dus echt nu pas op mijn tel: :oops: (is van 13 maart)

maar:

Hoi hanneke!lekker aan het genieten van aukje?hier bub!onze dochter Mirthe is vanmorgen om half elf na een snelle en mooie bevalling geboren!we zijn overgelukkig!Tulpjes

Tulpjes, gefeliciteerd!!!

:inlove: :inlove:

Tulpjes…GEFELICITEERD!!!

Is dat berichtje van gisteren??? Oh 13 maart zie ik nu staan!

Mooi mooi mooi!!!

Tulpjes. Gefeliciteerd meid met jullie prinsesje!!! :inlove:

Jeetje Cin :hug: :-*

Ik duim met je mee meis :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hier gaat het wel ok… Best lekker geslapen, had vannacht alleen giga last van maagzuur :sick:

Buikie is idd gegroeid het weekend, want me jas ging minder soepel dicht vanmorgen hahaha!! :lol:

TULPJES van HARTE GEFELICITEERD met jullie MEID!!

tulpjes, gefeliciteerd met je meid… en je hub ook… geniet er van.

knufffff

cin. jij dus ook al zoveel last van voorween, hopelijk duurt het bij jou niet zolang als bij mij… :hug:

sanne, spannend, maar fijn dat jullie de keus hebben kunnen maken…klus-ze :mrgreen:

sem, vervelend dat maagzuur…ik heb er heel lang mee rond gelopen en niks voor willen hebben (hoezo eigenwijs) heb laatst toch een drankje gehaald bij de apotheek en het helpt super!! Het heet a.ntagel

angela, lekker vakantie, hoelang? Ga je nog iets speciaals doen?

patripiex ff een dikke :hug: voor jou!

Hanneke, hoe is het met je meisje?

Hoe is het met Lisette, pearlie, lins en bianca??? Ik hoop dat ik niemand vergeet!

sorry als ik iemand ben vergeten…

Ik heb hier nu lekker de tv aan, al kijkt zoontje op het moment niet, hij is lekker aan het spelen, maar dat geeft mezelf toch ff meer de rust…dacht vanmorgen alweer dat het door ging zetten…weer niet…beebje is nu al zo eigenwijs!

TULPJES GEFELICIFLAPSTAART MET JULLIE DOCHTER!!! :dance:

Bieslookje. Heerlijk he, die eigenwijze beebjes :roll:

Maarre waar blijven de jochies allemaal :think: :mrgreen:

Allemaal prinsesjes worden er geboren hihi…,

Hahahaa nou Cin, als jij ff opschiet :lol:

En ik over ca. 10 weken… :mrgreen:

Verder weet ik niet meer wie wat kreeg… :think: :oops:

@Sem wrote:

Hahahaa nou Cin, als jij ff opschiet :lol:

En ik over ca. 10 weken… :mrgreen:

Verder weet ik niet meer wie wat kreeg… :think: :oops:

Angela ook een meid!