maart-april stoppers 2009! Al 5 baby's geboren.

Jep!! :mrgreen::thumbup:

En Mirag ook een meid d8 ik :smiley:

@Sem wrote:

Jep!! :mrgreen::thumbup:

En Mirag ook een meid d8 ik :smiley:

Ja dat kan indd wel, want volgens mij waren wij tot nu toe de enigste die een prinsje in de buik hebben!

Hallo allemaal,

Wij zijn weer terug van een familiebezoekje in belgië.

Voorlopig de laatste keer een heel weekend… volgende keer met zijn drietjes :inlove:

TULPJES!!! GEFELICITEERD met jullie DOCHTER!!!

Sem en Cin; hier idd ook een prinsesje :slight_smile:

Die prinsen van jullie hebben straks keus te over :smiley:

tulpjes gefeliciteerd:)

@Mirag wrote:

Sem en Cin; hier idd ook een prinsesje :slight_smile:

Die prinsen van jullie hebben straks keus te over :smiley:

Hoe was je weekendje weg meid?

Ja die prinsjes van ons, hebben dadelijk een heel harem zeg! :inlove:

Tulpjes GEFELICITEERD!!!

@ Bieslookje en Cin hopelijk zit de bevalling snel door bij jullie

@ Sem ik vind het zo bijzonder dat je buik zomaar ineens zo snel kan groeien.

Ik heb echt een klote nacht gehad. Ik had best wel wat pijn en Ruud lag echt mega te snurken.pfff Werken viel dus ook wat zwaar.

Straks naar het zh voor de eerste inwendige echo van de week. Ik ben benieuwd of er al een “dominante eicel” te zien is.

@Bianca-k wrote:

Ik heb echt een klote nacht gehad. Ik had best wel wat pijn en Ruud lag echt mega te snurken.pfff Werken viel dus ook wat zwaar.

Straks naar het zh voor de eerste inwendige echo van de week. Ik ben benieuwd of er al een “dominante eicel” te zien is.

Als eerste een dikke knuffel voor je slapeloze nacht door de pijn en je mega snurkert :hug:

Hoe is het nu met de pijn?

En als tweede natuurlijk heel erg veel succes - sterkte met de inwendige echo! Hopelijk is er iets te zien in de vorm van een dominante eicel :pray: :pray: :pray:

Thanx Cin.

De pijn is aanwezig, maar niet overweldigend. Ik baal er alleen wel van dat ik straks de deur weer uit moet. Maar ja, dat is nou eenmaal zo.

@Bianca-k wrote:

Dikke knuf meis :hug:

Nu lekker plat??

Idd heel erg veel suc6 vandaag in het ZH…

Dat er maar een mooi eicelletje te zien is!! :pray: :pray: :pray:

Hahahaa Cin een harem voor onze prinsjes!! :mrgreen:

Die van jou mag als 1e kiezen, die is ouder :lol:

@Sem wrote:

Hahahaa Cin een harem voor onze prinsjes!! :mrgreen:

Die van jou mag als 1e kiezen, die is ouder :lol:

och die van ons gaan geen ruzie maken, hebben genoeg om uit te kiezen en voor ieder wat wils :lol: :mrgreen: :lol:

@Bianca-k wrote:

Thanx Cin.

De pijn is aanwezig, maar niet overweldigend. Ik baal er alleen wel van dat ik straks de deur weer uit moet. Maar ja, dat is nou eenmaal zo.

Hoelaat moet je meid? :hug:

Ik moest om 16.30u in het zh zijn en om 16.45u stond ik weer buiten. :slight_smile: Er was al een dominante eicel aanwezig, dus vanaf morgen moeten we om de dag aan de klus, en woensdag moet ik weer terug om te kijken hoe het er dan voor staat. Dus zover weer goed nieuws.

Als mijn cyclus dit keer weer korter is als 26 dagen, dan krijg ik hormoontabletjes om hem wat op te rekken.

Hallo ladies,

Bianca; balen is dat he van die slapeloze nachten. :hug: Fijn dat het goed ging bij het zh!

Cin; ons weekendje was leuk. Iedereen nog eens gezien, vader, moeder, broer, omas en opas… de hele mikmak :slight_smile: Jammer dat het zover weg is… maar ja…

Sinds vanmorgen had ik wat pijn in mijn linkerlies. Ging vanmiddag even een broek passen bij de miss etam en toen ik die uit wilde doen… AUW. Nu nog steeds flink zeer… kan amper lopen…wat zou dit kunnen zijn??? Morgen gelukkig vrij, hoop dat t dan beter gaat.

Een harem haha, ik zie al tig van die babymeisjes zitten met van die sluiertjes en harembroekjes aan haha :smiley: en twee kritisch kijkende prinsjes :smiley:

Bij de maartmamas zijn er trouwens leuke fotos van Matsjo en Aukje … :inlove: (ik mag vast wel wat promotie voeren;))

Ja die foto’s had ik ook al gespot!

Haha We are watching you Matsjo :mrgreen:

Fijn dat het weekend zo leuk was Mirag!

Pijn in de lies? :think: Bij mij was dat een van de voortekenen van mijn bekkeninstabiliteit.

Kan echter ook zo zijn dat er een zenuw bekneld zit!

Verder nog pijntjes daaro?

Bianca. So he, das snel! Maar tot nu toe ziet het er dus wel goed uit?

Vind dat wel apart om te horen allemaal, dominante eicel e.d.

Wel erg interessant! Alhoewel het voor jullie natuurlijk minder is :hug:

Nee Cin, verder geen last; alleen dus in mijn lies als ik opsta en loop. Heb vant weekend mss te hard geroepen dat ik bijna nergens last van had… :S

@Mirag wrote:

Nee Cin, verder geen last; alleen dus in mijn lies als ik opsta en loop. Heb vant weekend mss te hard geroepen dat ik bijna nergens last van had… :S

Kan toch je bekken zijn, wel opletten er mee hoor!

Tulpjes gefeliciteerd met jullie dochter!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Bianca-k:

Balen dat je zo slecht slaapt.

enne goed aan de klus jullie!! :pray: :pray:

Mirag:

Das niet prettig met je lies :hug: :hug:

Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. :thumbup:

Cin:

haha een heel harem hihi :mrgreen:

Vandaag weer een leuk pakje gescoord.

echt super schattig hoor.

Morgen ga ik met mijn mams shoppen.

ze wil ons nog het één en ander cadeau doen :inlove: :inlove:

Beebje begint nu echt flink te bewegen,vind het echt zo’n grappig gevoel.

nadeel is dat ze vooral 's nachts aan de gang gaat :smiley:

Beebje schopt + Hubbie snurkt = Angela niet slapen :?

@Angela_84 wrote:

Beebje schopt + Hubbie snurkt = Angela niet slapen :?

Uhm zou bijna willen schrijven:

wen er maar aan :shifty:

Maar ik hoop dat je snel weer een beetje kunt slapen meid! :pray:

@ cin ik ben blij dat ik een interessant geval ben. Hihihi Ik vind het ook erg interessant allemaal. Het is super om het zo op de voet te volgen en nu maar hopen dat het effect heeft. :slight_smile:

@Bianca-k wrote:

@ cin ik ben blij dat ik een interessant geval ben. Hihihi Ik vind het ook erg interessant allemaal. Het is super om het zo op de voet te volgen en nu maar hopen dat het effect heeft. :slight_smile:

Haha ja wist even niet hoe ik het moest schrijven :oops: :roll: :lol:

Ik hoop ook op een super geweldig effect!

Maarre nooit de moed opgeven hoor,…

Een kennissenstel is nu bezig voor hun tweede. Zij spuit al 4 jaar hormonen en al, en hun eerste is nu 1,5 jaar. Hun eerste meid is dus spontaan verwekt! :inlove:

Ja ze gebruikte dan wel de hormonen, maar verder was er efkes een stop qua de rest van de molen waar ze in zaten ivm een vakantie ver weg (daar waren ze echt aan toe, even de pauze, even de rust).

Nou dat heeft ze goed gedaan dus :wink:

Deze week (de 19de) weet ze of ze nu eventueel is aangeteld voor de 2de. Die wel via reageerbuis en zo (IVF is dat geloof ik?).

Dus wonderen zijn de wereld nog lang niet uit, op het moment dat je ze het minste verwacht komen ze om de hoek kijken! :inlove: