pearlie hopelijk is het idd een voorteken…
Toen wij op vakantie waren en nog niet wisten dat ik zwanger was kwam mijn man aanlopen met een leuke broek …tja ook zwangerschapskleding…had ik dat toen geweten hahaha…
lol zo zie je maar weer…
heb al wel een paar keer gecheckt maar nog niks… ik ga mij der niet heel veel op vast pinnen dat het misschien wel zo is… voorkomt weer een teleurstelling… maar spannend blijft het nog steeds…
vandaag waren ook mij 2x2 persoons dekbed binnen met mooie dekbed overtrekken… weg met die 15 jaar oude dekbedden… dun en koud en niet allergie vrij zeg maar…
nu 2 lekkere warme nieuwe dekbedden allergie vrij dus ook heel fijn… nu nog de vloerbedekking der uit maar dat word het niet meer in dit huis dus la ma leggen…
huisje weer lekker opgeruimd… tuin is weer helemaal netjes en beplant en bezaaid… laathet mooie weer maar komen…
binnen kort met ons team op pad voor onderzoek op locatie… (TDPS)
ben benieuwd.
Even snel: BIB
Tulpjes, balen van je (.)(.) :hug:
Wat heerlijk die visite!
Lins, lekker rustig aan doen hoor! En het komt vast goed donderdag bij de vk!
Pearlie, vandaag D-day…
Cin, hoe is het met jou en Yari??
en met de rest van de dames??
Wat heb ik een pijn in me buik!!
Het begon gisteravond… Ik stond op van de bank en kreeg een hele pijnlijke steek in me buik, kroop ook helemaal in elkaar van de pijn…
Vannacht heb ik er niet van kunnen slapen… Bij elke beweging die ik maak komt dat gevoel weer terug en zak ik zowat door de grond zo een pijn doet het.
De pijn zit net boven me schaambeen…
Normaal ben ik echt niet zo kleinzerig, maar pfff ik kan nu wel janken!!
Als het vanmiddag niet over is over minder is geworden ga ik de vk wel even bellen…
Heb me baas net al gemaild dat ik dus nog niet kom werken vandaag… Zal die blij mee zijn… Maja…
sem klinkt als indalen…
maar als je er onzeker over bent niet wachten tot vanmiddag maar gewoon lekker nu bellen met Vk misschien mag je dan wel langs komen en stellen ze je gerust!
Waar ik zit hebben ze liever dat je belt als je je ongerust voelt als dat je gaat piekeren…
pearli spannend hoor!!!
matsjo hoe ist met jou??
en de rest??
Heb de vk gebeld… Die zegt dat het gewoon bandenpijn is of misschien me BM is die geirriteerd is… Nou ik heb eerder het id alsof me banden gescheurd zijn ofzo :?
Maja, zij zal het wel weten he…
Vriendlief is zelfs naar huis gekomen van z’n werk, ik kan echt niks!!
Kan alleen maar stom stilzitten…
helaas pindakaas… mis deze ronde… zojuist zoals op de planning stond ongesteld geworden…
nu 3 maanden wachten omdat ik medicijnen moet slikken
Pearlie :hug: balen meid!!
Sem :hug: Ik herken wel die stekende pijn die jij beschrijft, maar bij mij houdt die nooit zo lang aan. Wat lief dat je mannetje naar huis is gekomen!
pearli balen!!!
sem goed dat je gebeld hebt… doe lekker rustig aan en laat je verwennen door je mannetje!!
hier net wat plantjes gepot… verder licht huishuidelijk werk…stofzuigen mag vent doen als ie thuis komt hihi…
als was gedaan is dan doe ik lekker niks meer in huis! ga lekker luieren…
Ik kan niet anders nu… Ik wil ook gewoon bezig kunnen zijn… Maar het doet zo een pijn als ik beweeg!
Kom net onder de douche vandaan, maar het heeft de pijn echt niet verminderd…
Wil echt geen bedrust tot aan de bevalling ofzo… :naughty:
Als het zo door gaat t/m het weekend moet ik maandag toch maar even met me werkgever gaan praten en misschien wel eerder met verlof gaan…
Liefst werk ik nog 2 weken door zodat ik me planning na de bevalling/verlof niet hoef om te gooien…
Ik wil ook echt niet vanaf nu al thuis gaan zitten :snooty:
pearlie :hug:
goedemiddag…
ik dacht dat ik vandaag wel ff wat meer tijd had, maar mijn nacht was echt K*T, heb maar 2 uurtjes geslapen, dus ik probeer vandaag allees wat Jayson slaapt ook maar ff wat te slapen…net wakker geworden met (.)(.) die op knappen stonden, even gekolfd, haal ik er 240 ml uit . nu ff snel eten en ja hoor mannetje wordt wakker…misschien tot straks.
ik had ook de planning 4 weken voor bevalling…maar merkte dat het gewoon te zwaar werd…en in overleg ben ik toen al minder gaan werken en afgesproken dat ik 6 weken voor bevalling met verlof ging… sindsdien gaat het stuk beter! (muv andere kwalen hihi)
sem lekker gewoon eerder stoppen…des te uitgeruster ben je met bevallen! en ik dacht ook bah thuis zitten etc maar ach heb eigenlijk nog best veel te doen hahaha…soms mis ik nog de rust…
gister lekker wezen lunchen met mijn beste vriendinnetje
kleertjes wassen beetje klussen in huis naar mijn ouders op bezoek bij andere vrienden etc dus echt niks doen heb ik nog niet gehad!
Sem. Het maakt niet uit voor je verlof hoor als je nu al thuis zou komen te zitten. Je hebt gewoon normaal verlof dan nog
Maarre snap je wel met het thuis zitten, had ik ook. Vooral als je last hebt van lichamelijke klachten kan dit enorm vervelend zijn, want dan kun je ook niet fijn gaan afspreken en dingen gaan ondernemen :hug:
Hoe is het nu met de pijn meid?
Warme kruik helpt misschien?
Hoe het hier gaat?
Hier alles wel oke. Begin te merken dat ik me vermoeidheid niet meer zo onder controle heb, en dit me humeur een beetje aantast
Toch allemaal wel weer erg veel geweest vanaf de geboorte, in combi met het niet kunnen rusten is een beetje een breaking point nu.
Een man die moest werken (omdat hij dadelijk eind juni geen werk meer heeft, dus ieder uurtje werk is dan meegenomen) terwijl hij eigenlijk 2 weken vrij zou hebben om mij te ontlasten in het begin, vervelende kraam in het begin, terug gaan naar ziekenhuis de eerste avond met Yari, uhm een “beetje” de drang vanuit mezelf om alles alleen te willen doen mezelf te bewijzen dat ik het wel gewoon in 1x allemaal red * diepe zucht *
Op zich lukt het me ook wel allemaal, maar die moeheid :wall:
En oh wat wil ik graag heerlijk op pad, maar dan werkt me onderbuik niet echt mee en de futloosheid dan.
Hmm ga straks wel naar me ouders toe, is Levi er tenminste ook weer even uit (wil ik namelijk eigenlijk iedere dag dat Levi eventjes ook zijn moment heeft en zo). Hopelijk zijn na 12.00 uur ook 2 kids van me zus bij me ouders, kan Levi daar efkes fijn mee ravotten.
En heb ik eventjes een beetje rust…,
Sorry voor me klaagzang, moest er eventjes uit :oops:
Ben potverdorie op me neiuwe foon aan het wachten, manlief had hem maandag al en we hebben op dezelfde dag de foon besteld (abonnement verlengt) :wall:
Klopt Cin, ik hou gewoon die 16 weken verlof… Alleen zou ik eerder aan het werk moeten als ik nu al stop ipv over 2 weken… En dan gaat me planning overhoop, met kdv enzo… Had namelijk me verlof al verlengt met vakantiedagen…
Maja misschien valt er nog wat te regelen op me werk…
Ik zit dus vanaf vorige week vrijdag thuis… Heb tussendoor nog wel wat kleine dingetjes gedaan omdat dat nog wel ging, maar met die pijn van vandaag zit dat er echt niet in… :naughty:
Lijkt me ook verschrikkelijk om al die weken thuis te zitten niksen pffff…
Maja we zien het wel…
Heb al een warme douche genomen, dat maakt het er echt niet beter op…
Zo even me kruik te voorschijn toveren!
Dus je heb nu je breakingpoint? :hug: Tis ook allemaal makkelijk geweest…
Kan je wel een beetje toegeven aan je moeheid of lukt dat niet?
Telefoon nog niet binnen??
Maar als je in de ziektewet eerst terecht komt dan toch niet?
En anders bekijken of er iets anders valt te regelen indd, want je moet wel goed naar je lijffie luisteren hoor!
Nee ik zie jou ook niet zo 1 2 3 lekker thuis zitten niksen als ik zo altijd op je hyves kijk en je verhalen lees.
:hug:
Nee telefoon nog niet binnen! Heb ze gebeld:
telefoon was nog steeds niet voorradig en nog niet voorradig geweest dus ze wisten niet wanneer die geleverd zou worden.
Ik zei al meteen dat dit dus niet kon, want manlief heeft hem wel afgelopen maandag ontvangen. Toen was het even stil aan de andere kant.
Ja mevrouw, uhm daar kan ik ook niks aan doen, dat weet ik ook niet :wall:
Dus wie weet wanneer ik de foon krijg, maar heb ze ook weer gemaild
Ja indd hiero effe breakingpoint geloof ik. Dus vanavond ook lekker op tijd plat als dit lukt. Want toegeven aan de moeheid, daar ben ik al zo overheen over die grens.
Manlief zei vanochtend al dat hij moe was en toen vroeg hij hoe het met mij ging. Zei al: ik wou dat ik gewoon moe was, maar over dat punt ben ik nu al een tijdje overheen (ook door me zwangerschap en het niet kunnen slapen van de bekkenpijn en zo).
Dus die heeft vandaag ook alweer een paar keer gebeld hoe alles ging en of ik het nog trok en zo :inlove:
Oh en ik wil zooooooo graag in bad!!!
Maar ja dat mag efkes niet meer na een bevalling zeggen sommige mensen, maar denk toch dat ik er straks of zo eventjes lekker in ga (zonder badschuim dan of zo).
Als me jochies dat toelaten dan haha, manlief heeft middagdienst namelijk
Hoi hoi,
Sem; als je al had aangegeven dat je 4 weken van tevoren wou stoppen met werken en het wordt eerder teveel, ga je nu gewoon de ziektewet in onder de noemer: ziek wegens zwangerschap. Dan krijgt je werkgever die uren ook gewoon uitbetaald door de uwv en jij behoudt het allemaal gewoon zoals je het gepland hebt. Zo is het mij uitgelegd iig. Zou ik toch nog eens navragen, want als je je zo rot voelt heb je al helemaal geen zin om je daar ook nog eens zorgen om te maken.
Cin; wat een lieve hubbie heb je toch! Hoop dat je vandaag een beetje rust kan vinden :hug:
Bieslookje; balen zo een nacht he! Pfff. :hug:
Hier vannacht wel weer iets geslapen; in blokken van twee uur. Toch al meer dan de afgelopen vier nachten en dat voelt gelijk heel anders. Vandaag nog maar een beetje in huis rommelen denk ik.
Ik heb dit van de site van het SZW gehaald:
Wat gebeurt er als u ziek wordt tijdens uw zwangerschapsverlof en bevallingsverlof?
Als u ziek wordt, kan dit gevolgen hebben voor de afspraken die u met uw werkgever hebt gemaakt over de ingangsdatum van uw zwangerschapsverlof en bevallingsverlof. Als u langer dan zes weken voor de vermoedelijke bevalling ziek wordt, begint uw verlof zes weken voor de bevalling. Afspraken met uw werkgever over de gewenste ingangsdatum van het verlof vervallen dan.
Maar ik zal het nog even navragen Mirag… :thumbup:
Fijn dat je weer een beetje beter heb geslapen!
Haha Cin, wat een dombo’s die gasten waar je je telefoon besteld heb…
Ben je nog op tijd plat gegaan??
Wat lief dat hubbie steeds belde hoe het met je ging :inlove:
Nog stiekum wezen badderen??
Hier gaat het vandaag wel ietsjes beter met buikie… Nog wel veel last, dus vandaag ook maar “lekker” niksen…
Hoe is het met de rest van de dames??
Sem. Dat klopt indd wat je schrijft, dat je dan 6 weken van tevoren met zwangerschapsverlof gaat (als je ziek wordt), dat is de regel.
Is er dan echt niks te regelen met je werk? Zou toch wel of niet?
Fijn dat je buikje vandaag iets minder pijn heeft!
Mirag. Lekker dat je iets beter geslapen hebt!
Rommel ze!
Tulpjes. Hoe is het met jou?
En waar zijn de rest van de dames allemaal?
Hier gisteren niet meer stiekem gebadderd. Ben maar volop gaan poetsen en dingen gaan weggooien :oops:
Levi heeft gisteren niet in de middag geslapen dus was gisteravond erg moe, en als hij zo moe is weet ik al dat hij vaker wakkeer wordt (huilend, overstuur). Dus gisteravond indd tot 3x toe.
Dus maar goed dat ik niet in bad ben gegaan haha.
Vandaag is Rob met Levi opgestaan en ben ik samen met Yari lekker tot 12.30 uur boven gebleven slapen!
Levi slaapt nu nog lekker, dus die is straks ook weer lekker vrolijk :mrgreen:
Was wel even lekker om te blijven liggen. Yari pakte zijn fles namelijk niet zo geweldig afgelopen nacht en dronk erg weinig dus die kwam ietsjes meer
Ha ladies,
ff een ego-berichtje. Ik ben gisteren een afspraak gehad bij het zkh voor een gesprek met de anesthesist, om uitleg te krijgen over hoe het eventueel gaat als ik geopereerd ga worden. We hebben er alles aan gedaan om te voorkomen dat het moet, nu is het weer afwachten. Blijkt de arts de moeder van mijn schoonzusje te zijn, die wist dus gelijk waarom ik er was. De operatie op zich valt wel mee, je kan er alleen wel heeeel misselijk van zijn. Dus dat geluk zal ik dan wel weer hebben. Als het nodig is, dan word ik waarschijnlijk de 1ste week van mei geopereerd.
Ik heb net gehoord dat de vrouw van mijn neef is bevallen van een gezonde jongen, Niek.
En gister stuurde 1 van mijn collega’s en mail rond dat ze zwanger is. Ik heb echt een jaloerse dag, en vind het allemaal ff oneerlijk. Helemaal als je dan hoort dat ze zegt, ik stopte met de pil en was gelijk zwanger. :wall:
zo goed gekeurd bij de Vk.
kleine is al ingedaald! bloeddruk was goed en we hebben het over de bevalling gehad.
sem gewoon goed overleggen met je werkgever…daar moet vast uit te komen zijn…
mirag het niet kunnen slapen komt me bekend voor hoor…kom ook steeds moeilijker overeind hihi…en draaien duurt eeuwigheid!