he patri :hug: :hug: ben er stil van! ik had het zo gehoopt voor je…
Ben ik ook weer :mrgreen:
Gister de hele dag plat gelegen… Buikie ging niet zo lekker… Krampen (ongie pijn), harde buiken, bandenpijn… Werd ff TE allemaal…
Heb me ook ziekgemeld en weet niet wanneer (en of) ik weer ga werken…
Heb nog steeds last van harde buiken en krampies, maar het is te doen…
Bianca, toch een operatie :hug:
Toch blijf ik hopen op de aankomende cyclus!!
Fijn dat je het weekendje nog kwijt het kunnen raken!!
pearlie, nog 4 dagen
Tulpjes, jeetje ja teveel borstvoeding is natuurlijk ook geen pretje!
Hopelijk helpt het tabletje!!
Cin, prachtige avatar!! :inlove:
En thanks voor je lieve woorden bij de mei mama’s :-*
Mirag, maandag BIBen!! :dance:
Hoe is het met je buikie??
Patripiex :hug: :hug: :hug:
Wat is het weer lekker weer!! 8) Wou lekker relaxt in de tuin gaan zitten, maar buurman is nog aan het timmeren en weet ik het wat allemaal…
Dus dat relaxte is dan ver te zoeken hahaha… :lol:
Sem; fijn dat het met jou beetje beter gaat allemaal. Hou je maar lekker rustig
Hier merk ik dat die krampen vooral opkomen als ik te lang op de been ben. Vanmiddag ff de stad in en toen had ik het ook weer. Nu ook weer last van mijn kruis, van die stekende pijn. Maar ja… voor het goeie doel he laat de boel maar zakken.
Aanstaande dinsdag weer op controle. Vanaf maandag bibben
Patripiex :hug: :hug: verdorie! Had het zo gehoopt voor je!!!
Bieslookje; mss een nieuwsgierige vraag maar je geeft borstvoeding uit de fles? Waarom?
Fijn te horen dat met jou lekkere mannetje alles zo goed gaat!
hey meiden,
sorry dat ik jullie een beetje verwaarloos, maar het komt er af en toe niet van om te reageren, ik probeer wel steeds ff bij te lezen…
Bieslookje; mss een nieuwsgierige vraag maar je geeft borstvoeding uit de fles? Waarom?Omdat Jayson is geboren met een schisis, en dan ook de gehemeltespleet heeft kan hij niet genoeg vacuumzuigen aan de borst, hij wil wel, maar het lukt gewoon niet (lukt bij geen enkel kindje met een gehemeltespleet), nu kolf ik alles af en dan geven we het hem via een speciale fles.....de habermann, die speen is langer en daardoor lukt het dan wel.
Fijn te horen dat met jou lekkere mannetje alles zo goed gaat
patripiex (&^$#%^&*(*^%$ :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Sem, denk je wel een beetje aan jezelf???
Tulpjes, hoe is het nu met de bv? is het wat minder geworden?
pearlie, he wel balen dat je nu 3 maanden moet wachten, of niet....nog een paar dagen en dan weet je het, toch?
Hier alles wel ok, alleen wil Jayson na de laatste fles steeds niet snel gaan slapen, hij krijgt om 23.30 de fles en vannacht sliep meneer pas om 01.45......morgen maar eens kijken wat hij doet als we hem na de laatste fles in bad doen (vanmorgen is hij namelijk al geweest, hij had zich helemaal onder gepoept)Overdag is hij namelijk zo vertrokken als hij in bad is geweest.
Verder mag ik niet klagen hoor :inlove:
Wat is het weer rustig hier… is het bij jullie wel mooi weer dan?? Hier regen…
Bieslookje; bedankt voor de uitleg
Tulpjes; slaan de tabletjes beetje aan??
Cin hoe gaat het bij jullie?
En met de rest van de dames natuurlijk!?
Ik kreeg vanmorgen telefoon van mijn vader. Hij had een voorgevoel dat ik aan het bevallen was haha. Maar tot zijn teleurstelling lag ik nog gewoon lekker te slapen
Verder gaat alles goed hier; best vaak harde buiken en ongi-krampen maar dat is waarschijnlijk voor het goeie doel
Vanaf morgen mag ik BIBBEN
Hier alles oke!
Beetje druk soms, maar och dat heb je met 2 kids he :lol:
Yari ligt vanaf gisteren lekker ingebakerd! Ons rupsje haha.
Met Levi gaat het ook goed, trotse grote broer :inlove:
Hey dames…
Hier vanmiddag even aan de wandel geweest… Had ik beter niet kunnen doen :wall: :roll:
(ik leer het ook nooit he)
Morgen naar de vk, ben benieuwd wat zij allemaal te zeggen heeft…
Zal wel weer op me :silenced: krijgen haha!
Anyway… Wat valt het weer tegen vandaag!! Geen zonnenstraaltje te bekennen… En die wind… Brrrr…
Mirag, morgen BIBen!! :dance:
Hahahaa… Leuk voorgevoel van je paps… :mrgreen:
Rustig aan hoor bieslookje, snap dat je het nu druk heb met je kanjers… :inlove:
Cin, die foto’s van rupsje Yari!! Echt heerlijk ligt ie erbij!! :inlove:
Cin; had de foto van jullie rupsje al op hyves gezien ja. Te cute
Sem… doe nou es rustig aan!! makkelijker gezegd dan gedaan he!! 't is gewoon koud buiten vandaag. Niks aan zo
Aja heb er weer van geleerd :roll:
Ja erg he!! Tis idd koud vandaag… :wall:
zo ben ik ook weer ff…
ben druk bezig geweest afgelopen week in huis… heb nesteldrang hahaha
babykamer is klaar! laatste kleertjes zijn gewassen…
badkamer is gesopt slaapkamer is opgeruimd plinten zijn geplaatst en bed is opgehoogd…
vandaag lekker lui gedaan was wel ff nodig want heb me een spierpijn hahahah
hier was het vnamorgen mooi weer daarna werd het bewolkt en koud…
Morgen ff naar dokter met mijn mannetje…hij is snipverkouden maar is ook asmatische dus ff naar laten kijken/luisteren…
BIB!! :dance:
YEAH!! Mirag aan de BIB :dance:
:dance: :dance: :dance:
Lins, wat heerlijk dat de beebs kamer af is!! :dance:
Nu is het dus wachten wachten en nog is wachten :mrgreen:
Hoe was het bij de dok??
Heb jullie echt ff verwaarloosd…sorry!!
HBier gaat het steeds beter…vraag me wel af of de bv echt heel veel minder is geworden (vannacht weer allerlei harde plekken in mijn (.)(.), soms ook nog pijnlijke plekken, maar gelukkig zijn ze er wel makkelijker uit te masseren!
Afgelopen weekend bezoek gehad van mijn zusje…was echt supergaaf!! Ze heeft heerlijk getut met Mirthe en heeft er echt van genoten (zowel Mirthe, als mijn zusje als ik!).
Nu komt aankomend weekend mijn broertje met mijn moeder…dus over gebrek aan bezoek mag ik voorlopig niet klagen!
@Patripiex wrote:
vandaag weer ongi geworden
Ben er flink kapot van en heb onwijs veel buikpijn, ga nu dus maar even lekker op de bank liggen.
Een late reactie…maar alsnog :hug: :hug: :hug: :hug:
Wat onwijs balen zeg!!!
sem en hoe is t met jou? al minder buikklachten?
tulpjes balen dat bv geven niet zo makkelijk gaat…
Mirag schiet al op he!! spannend!!
als jij bent geweest dan ben ik al weer hi
HIer is bb kamer nu echt klaar! alles is gewassen de gordijnen hangen eindeljik en de lamp is klaar…
Ben nu wel echt moe en heb geen zin meer in klussen in huis pffff
Heb last van harde buiken maagzuur en heb gewoon geen energie meer…maar ach komt goed!
donderdag naar Vk dan gaan we het over de bevalling hebben ! ben benieuwd…schijt stiekum 7 kleuren…
manlief heeft ontzettend last van hooikoorts… dus aan de tabletten.
wel sneu…maar gelukkig geen griep of verkoudheid dat hij mij aan kan steken en das wel weer een opluchting!
whaaa spannend hoor… morgen moet ik min of meer ongesteld worden… of niet… lol denk niet dat het raak is maar we zullen zien
lol had broek besteld en wat krijg ik binnen… een zwangersschaps broek en ook nog verkeerde maat (36) zou het een voorteken zijn lol