maart-april stoppers 2009! Al 5 baby's geboren.

Hoi hoi,

Wat is het rustig hier!!

Wat super bieslookje dat de hoortest goed was!!! Gezellig druk weekend gehad?

Cin wat leuk dat Yari al zo lekker om zich heen wil kijken :smiley:

Hoe is het met de andere dames??

Wij zijn gisteren weer goedgekeurd door de verloskundige. Beebje was al wat ingedaald, maar zat nog niet vast. Verder vond ze de beeb erg beweeglijk haha… maar dat wist ik al wel :smiley:

Ze was ook lekker aan het duimen toen de echo genomen werd.

En nu terwijl ik typ gaat mijn buik op en neer :). Hopelijk bllijft ze nog even wakker want haar peettante komt zo op bezoek en die wil dat heel graag een keer voelen :smiley:

Ja erg rustig he…,

Leuk man dat ze nog zo lekker beweeglijk is!

Van genieten nog efkes hoor, want dadelijk heeft ze te weinig ruimte om zo te bewegen :wink:

Veel plezier met “peettante” :-*

Ha Ladies,

wat een rust hier.

Hier gaat het zijn gangetje. De kijkoperatie gaat er toch echt komen, of ik moet deze cyclus zwanger zijn, anders ga ik begin mei onder het mes. Waarschijnlijk word ik dan op een vrijdag geopereerd, en als er niks geks gebeurd kan ik dan maandag weer aan het werk.

FF wat anders. Ik heb op zo’n veilingsite een weekendje weg naar Lommel, België gewonnen. En eigenlijk hebben we te veel te doen om te kunnen gaan. Ik had niet naar de datum gekeken.

Dus ik heb nu een weekend van vrijdag t/m maandag voor 4 personen in de aanbieding. Als je interesse hebt kun je is kijken op www blauwemeer punt be kijken en dan naar verhuuropbjecten elfenchalet. Voor 39 euro is het weekend voor jou.

Lijkt het je wat mail me dan ff biancakniest@hotmail.com

bianca, toch die operatie…wat vervelend, mijn duimen doen er pijn van, want ik blijf door duimen dathet niet nodig is :wink:

cin. tja die gewone spijkerbroek pas ik hier echt nog niet, heb wel maatje groter, maar dat zit ook nog niet fijn, de 1e weken heb ik denk ik gewoon mijn positiebroeken nog aan…

sem, die foto…t zal wel meevallen toch?

Mirag, en heeft peettante beebje nog kunnen voelen?

Hoe is het met de rest???

Hier wel alles ok, best een beetje druk op het moment, en dat terwijl we gewoon al de hele week en komende week nog geen kraamvisite hebben gepland, iedereen wil volgens mij komen als de drukte is geweest…maar ja het is wat dat betreft gewoon niet druk geweest haha.

We zijn nog steeds helemaal blij dat de gehoortest goed was :dance:

gister had Jayson een regeldagje…heeft smiddags maar een half uur geslapen, en savonds ook niet veel, maar vannacht wel weer goed!

Hij kwam gister avond om 20.00, om 22.30 toen pas om 03.15 en daarna om 10.00!!!

[/spoiler]

ff mijn koppie laten zien om het hoekie,

ik hoop dat alles goed gaat met al jullie jonge grut… heb fotos gezien en

:inlove:

heb nog buikjes gezien :inlove:

over 6 dgn is de red day hier weer of niet… das nog de vraag lol/ spannend spannend. en anders gaan we voor de volgende maand.

verder gaat alles goed… half mei of zo mijn jurk… de meeste voorbereidingen zijn afgerond… rust maar tis wel leuk hoor…

nou tot schrijfs maar weer :-*

was ik ook weer…na 2 beroerde weken van 3x een dreigende borstontsteking, regelmatig hoge koorts en heeeeel veel kolen en kwarkcompressen verder! Mirthe doet het heeerlijk, maar die borstvoeding…pfff!

Heb gewoon veeeeel te veel voeding, dus denk erover na om maar te solliciteren bij de campina!

Vanmorgen weer bij de lactatiekundige geweest…had na 2 voedingen afkolven (nadat Mirthe gedronken had!) weeeeer 170 ml in de koelkast liggen…en dat is gewoon teveel! Heb nu een tabletje gehad wat de bv zou moeten verminderen!

Het is hier verder rustig…

wanneer hebben we weer bibbers???

@bianca…spannend!! Hopelijk deze ronde zwanger en kan je de ok afzeggen!! Zie je er nog steeds erg tegenop ?

Bianca ik ga heel hard voor je duimen dat de operatie niet nodig is en je deze ronde gewoon positief test :pray: :pray:

Hier is het ook weer spannend, nog een paar daagjes wachten en dan weet ik of we toch nog een 2010 kindje krijgen :pray:

Dacht gisteren dat ik al ongi werd want ik had wat gekleurde afscheiding maar vandaag niet meer gehad. Ben super zenuwachtig want ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest omdat mijn temperatuur heel gek is en heb 2 belangrijke dagen gemist doordat ik door mijn wekker heen heb geslapen. Dus het is echt een verrassing wanneer mijn NOD is maar ik gok zelf weer op 30 dagen.

Bianca. Wanneer is dat weekendje weg dan? Aankomend weekend al?

Ook hier nog flink aan het duimen voor je meid!

Zie je er erg tegenop, om onder narcose te gaan?

:hug:

Bieslookje. Nee heb me gewone spijkerbroeken ook maar opgegeven hoor, doen mij teveel pijn haha!

Oh heerlijk man, zo’n doorslaper!

Hopelijk hier ook snel haha :mrgreen:

Tulpjes. Nou hoop dat de medicatie snel aanslaat!

Jeetje dan heb je echt een te goede voeding!

Toen ik deed kolven bij Levi toen, probeerde ik tussendoor te kolven en kreeg er met moeite 10 uit hoor :lol:

Patri. Oe spannend zeg!

Hmm beetje afscheiding gehad? Nou hopelijk is dat iets heel positiefs geweest :lol: :pray:

:-*

Hello ladies,

Bianca ik ga ook voor je duimen! En voor Patripiex natuurlijk ook!!!

Pearlie nog even en dan is je jurk er !!! Spannund!!

Tulpjes; teveel bv… het lijkt een luxe probleem, maar ook erg vervelend zo te horen!! Zal de zwitserse lucht wel zijn :wink:

Wie vroeg er ook alweer naar de bibbers? Ik mag vanaf maandag :smiley:

Heb sinds een uurtje of vier behoorlijke buikpijn en rugpijn, net alsof ik ongi ga worden. Zal er wel bijhoren, maar in combi met een slapeloze nacht vorige nacht toch niet zo ideaal…

Net in de voorbeeldwoning hier in de wijk gaan kijken. Ze gaan hier de hele wijk renoveren. Wij krijgen nieuwe kozijnen, een luchtzuiveringssysteem en nog het een en ander. Zal vast mooi worden en die kozijnen zijn echt wel nodig, maar ik zie er zo tegenop. Wij zouden 29 juni aan de beurt zijn en dan zitten we zowiezo 10 dagen in de zooi. :S Misschien door de hormonen, maar ik kan daar momenteel niet zo heel goed tegen…

Thanx meiden voor het duimen. Ik zie er best tegenop, gewoon omdat ik niet weet hoe ik op de narcose ga reaqeren. De laatste keer dat ik wat voor vorm van narcose heb gehad, toen was ik 5. En gingen mijn amandelen er uit.

De ingreep op zich valt wel mee, als het goed gaat. Dan word ik vrijdag geholpen en kan ik maandag weer aan het werk.

Het weekendje is vergeven trouwens :slight_smile:

@Bianca-k wrote:

Thanx meiden voor het duimen. Ik zie er best tegenop, gewoon omdat ik niet weet hoe ik op de narcose ga reaqeren. De laatste keer dat ik wat voor vorm van narcose heb gehad, toen was ik 5. En gingen mijn amandelen er uit.

De ingreep op zich valt wel mee, als het goed gaat. Dan word ik vrijdag geholpen en kan ik maandag weer aan het werk.

Het weekendje is vergeven trouwens :slight_smile:

kan ik me voorstellen…ben nooit onder narcose geweest en zou het ook wel ff spannend vinden hoe ik erop zou reageren geloof ik!

@Mirag wrote:

Tulpjes; teveel bv… het lijkt een luxe probleem, maar ook erg vervelend zo te horen!! Zal de zwitserse lucht wel zijn :wink:

haha…geloof het niet, want niet alle zwitsers hebben dit luxeprobleem hoor! :wink:

hoe is het nu met je buik/rug?? Spannend…vanaf maandag bibben!!!

@Patripiex wrote:

Bianca ik ga heel hard voor je duimen dat de operatie niet nodig is en je deze ronde gewoon positief test :pray: :pray:

Hier is het ook weer spannend, nog een paar daagjes wachten en dan weet ik of we toch nog een 2010 kindje krijgen :pray:

Dacht gisteren dat ik al ongi werd want ik had wat gekleurde afscheiding maar vandaag niet meer gehad. Ben super zenuwachtig want ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest omdat mijn temperatuur heel gek is en heb 2 belangrijke dagen gemist doordat ik door mijn wekker heen heb geslapen. Dus het is echt een verrassing wanneer mijn NOD is maar ik gok zelf weer op 30 dagen.

Spannend!!!

Hier duim ik met mee!

patripiex spannend…misschien eitje wat zich heeft genesteld??

bianca hopelijk is de ingreep niet nodig!!! ik duim voor je …ook als je de kijkoperatie krijgt!

ik ga over 2 weken biben geloof ik…

mirag hier ook vervelende buikpijn/rugpijn aan 1 kant gehad…vanmorgen van 8 tot 10 hevig… daarna werd het minder maar echt lekker in mijn vel zit ik nog niet…maar verloskundige heeft mijn verhaal aangehoord en het schijnt niks ernstigs te zijn… kunnen buikspieren of banden zijn… (mijn buik is ook wel erg gegroeid de afgelopen 2 weken hi)

voor de rest is me rug nog aardig beurs volgends mij

pearli spannend!! hopelijk zit de jurk als gegoten!!

tulpjes hopelijk geen borst ontstekingen meer!!

bieslookje alles goed verders?

cin ik denk dat ik ook niet gelijk mijn gewone broeken zal dragen…die band bevalt me prima hihi

zucht… nu mag ik voorlopig niet zwanger raken ivm een medicijn die ik 3 maanden moet slikken ivm schimmels op mijn nagels… ik wacht er nog mee na deze ronde voor zekerheid… nog 6 dgn geduld lol…

maar dan heb ik straks wel weer mooie nageltjes op mijn bruiloft in mijn mooie trouwschoentjes

Da’s mooi Pearlie!!! Maar het oog wil ook wat natuurlijk. :wink:

even ego, kom morgen weer bijlezen en reageren…

hier een druk dagje gehad, maar heb het idee dat er niets uit handen is gekomen…vanmorgen tot 9.00 in bed gelegen (o was zo lekker) toen gekolfd, even gegeten, zelf gaan douchen, Jayson fles gegeven, even vaatwasser ingeruimd, weer kolven, eten en naar het cb om te wegen, Jayson weegt nu 4420 gram. weer naar huis, uurtje gerust, kolven Jayson flesje gegeven en toen naar mijn ouders gegaan (zo vaak kloven omdat ik dat om de 3 uur deed ivm productie)

Zo dadelijk nog een keer kolven terwijl vriendlief flesje geeft en dan maar lekker naar bed!

:cry: vandaag weer ongi geworden :cry:

Ben er flink kapot van en heb onwijs veel buikpijn, ga nu dus maar even lekker op de bank liggen.

patri :hug:

@Patripiex wrote:

:cry: vandaag weer ongi geworden :cry:

Ben er flink kapot van en heb onwijs veel buikpijn, ga nu dus maar even lekker op de bank liggen.

Oh meissie toch, * diepe zucht *

Hele hele hele dikke knuffel! :hug: