maart-april stoppers 2009! Al 5 baby's geboren.

goedemorgen allemaal!!!

vervelend al dat kolfen en ontstekingen enz! hoop dat ik de dans ontspring…

even ego… soms ben ik zo onzeker…nu bij al 3 dagen af en toe wat hoofdpijn…ga dan gelijk denken als het maar niks ergs is zoals zwangerschaps vergiftigiing etc…

en het niet werken valt me ook niet mee…zijn momenten dat ik me kapot verveel… dagen lijken hetzelfde…ik slaap teveel tussen de middag…

probeer elke keer iets te doen maar ja…op een gegeven moment weet ik het gewoon niet meer…

zo mijn beklag weer gedaan!

bianca balen dat je ongesteld bent geworden! had het je super gegunt!hopelijk geeft onderzoek duidelijkheid!

patricia: wat lief!!! voor al die met zijn 2en!!!

@Mirag wrote:

ikke??? ongeduldig??? Neeeeeeeeee joh!! :liar:

Ik ook niet hoooooooooooooor :liar: :mrgreen:

Wat een verhaal bieslookje!!

Idd fijn dat het een beeeetje mee lijkt te vallen met Jayson…

Oef, gelukkig had je je kolf bij je!!

Bianca,
hele dikke knuf :hug:

Hoop ook dat het onderzoek wat meer duidelijkheid geeft! :pray:

Tulpjes, fijn dat het ietsjes beter gaat en dat je een beetje bij heb kunnen slapen!

Wel balen dat manntje nu ook ziekjes word :hug:

Hoe is het verder met jullie prinses?? :inlove:

Cin, fijn dat het beter gaat met de (.)(.)

Enne… Rustig aan doen hoor, je lijf heeft het nodig!! Laat kraam maar lekker veel doen voor je!!

Je avatar is echt om vrolijk van te worden!! :mrgreen:

Wat een schattige foto’s patricia :inlove:

Lins, wat balen dat je niet lekker kan genieten van je vrije dagen…

Denk dat ik ook wel van die dagen zal hebben als vriendlief aan het werk is…

Je kan ook niet zoveel doen met een zwanger lijf he… :hug:

Net huissie helemaal gepoetst, ben kapoet!!

Ergste is nog… Vriendin van me zou langs komen met vriend en kind, maar die belt net af :wall:

Achja… Ze is ook zwanger, loopt 2 weken achter op mij en heeft erg veel last van d’r bekken, dus ik begrijp het ook wel…

En!! Heb weer een schoon huissie! :mrgreen:

Bianca. Hmm klinkt best heftig zo’n onderzoekje.

Hoop dat het allemaal toch “meevalt” en je er met een goed gevoel naar toe gaat! :hug:

Patricia. Oh heerlijk zeg :inlove:

Sem. Ja koel he, mijn avater. Lekker vrolijk hahahaha

Heerlijk toch een schoon huissie, maarre neem jij ook wel je rust?!

So zal dadelijk eens wat spammen weer, vinden jullie vast niet erg :mrgreen:

Spam gezien!! :inlove:

Ja hoor… Heb de rest van de dag lekker niks nakkes nada gedaan! :mrgreen:

Vriendlief is bijna thuis, gaan we even boodschappies doen…

Is kijken wat we vanaaf gaan eten :think: Hebben zin in wat lekkerssssss…

Vanavond lekker saampies bankhangen… Misschien filmpie huren… :smiley: (via upc)

Morgen lekker paasontbijtje samen, verder nog geen plannen…

Maandag naar schoonmams gourmetten… Jeej… :lol:

Jij nog plannen met de pasen?? Levi eieren laten zoeken? hihi…

hahaha nee hier worden geen eitjes gezocht dit jaar.

Veel te vies weer, en is allemaal efkes teveel voor Levi merk ik :wink:

Lekker bankhangen dus! Heerlijk hoor :mrgreen:

Enne gourmetten, heerlijk :drool:

Hoi Hoi,

Cin. fijn dat de stuwing weer afneemt. Denk je wel een beetje aan jezelf :naughty: op tijd je rust nemen hoor.

sem, jammer dat je vriendin afbelde, maar ja nu is je huisje wel weer helemaal lekekr schoon…

lins, he wat vervelend dat je je zo verveelt, nog ff en je kunt je tijd besteden aan een mooi kindje :inlove: :hug:

patricia…die foto’s :inlove:

bianca, hmmm nog een maand wachten, dat is idd balen!

Hier wel een lekker dagje gehad, vanmorgen samen met Dylan Jayson in de tummy-tub gedaan…dat vind hij zo lekker en Dylan vind het helemaal super om te helpen met alles wat “zijn broer Jays” aangaat. Daarna beetje wat opgeruimd in huis en vanmiddag hadden we alvast paaseieren zoekn in de straat, was erg leuk, kinderen hebben goed gezocht! Daarna nog met z’n allen soep en een broodje gegeten.

Jayson is echt het tegenovergestelde van Dylan, Dylan sliep 5 uur op een hele dag de 1e 4 weken, maar Jayson slaapt, wordt wakker, drinkt zijn flesje, even knuffelen en tegen de tijd dat hij bijna een uur wakker is dan wordt hij weer moe en gaat weer slapen!!

Hedt is echt een heerlijk tevreden mannetje

Bieslookje. Fijn dat het zo enorm goed gaat meid!

Hier ook zo’n trotse grote broer die graag meehelpt! :inlove:

Tja rust nemen :roll:

Ben nog te hyper denk ik, had ik in me kraamperiode met Levi ook.

Daarna had ik het moeilijk hahaha!

Rob is vanochtend met Levi naar de vader van Rob geweest, “eitjes zoeken”.

Jeetje Levi kwam helemaal hyper terug van het volduwen

echt daar heb ik zo’n enorme hekel aan!!!

Hij heeft zo bijna geen oog of aandacht voor Levi en dan in 1x wel en wordt ie meteen volgestouwd met lekkers en al.

Echt waar dan :wall: :silenced: :snooty: :hand:

Me overbuurvrouw is afgelopen nacht ook bevallen, in 3,5 uur :shock:

En dat voor de eerste, jeetje wat lekker zeg hahahaha.

Staat alleen nog geen naam in de tuin, ben zo enorm benieuwd

zij is zo’n ontieglijke muts namelijk, dus was erg benieuwd naar de naam

En? Naam al bekend? :mrgreen:

Nope haha

Hallo ladies,

Na twee drukke dagen ben ik dr weer!

Cin; ben ook wel benieuwd naar de naam bij de buren… :slight_smile:

Heb net bij de aprilmama’s mooie foto’s gezien van Yari en Levi!!! :inlove: :inlove:

Bieslookje, fijn te horen dat alles zo lekker loopt! En dat Dylan zo’n trotse broer is :slight_smile:

Afgelopen vrijdag is het kindje van vriendliefs nichtje geboren. Hij heeft Nout en ik ben zoooooooooooo benieuwd :smiley: Maar eerst het kaartje maar eens even afwachten :slight_smile:

Ik ben vandaag home alone. Vriend is met de band weg. Daar baal ik wel van want nu is het net mooi weer en nu heb ik huisarrest :S

Verder gaat het prima; nog steeds een druk beebje in de buik; vanaf volgende week mag ik gaan BIBBEn :slight_smile:

Bieslookje, wat fijn dat alles goed gaat met Jayson!!

En wat schattig dat Dylan goed meehelpt, echt een trotse broer!! :inlove:

Pfff Cin, dus je had een hyperdepieper Levi zondag… :wall:

Naam al bekend van die “ontieglijke muts” :mrgreen:

Mirag, gefeliciteerd voor je vriendin!! :inlove:

Volgende week BIBen!! :dance:

Hier weer aan het werk… (heb ZO geen zin!)

Maja, nog 4 weken :dance: Dan verlof!! :dance:

Naam nog steeds niet bekend haha, ze plaatsen geen bord op sticker of wat dan ook GRR :roll: :lol:

So he, ben lekker moe nu al :oops:

Yari kwam afgelopen nacht wel rond de 4 uur zoiets, dus dat was erg fijn!

Vanochtend Levi naar PSZ gebracht (aanslag op je lijf zeg, autorijden) daarna meteen flesje warm gemaakt want Yari had honger haha.

Nu ligt meneertje hier beneden in de box, wilde niet in zijn wiegje liggen (hij wilde rondkijken). En over een uurtje Levi weer gaan ophalen.

Zo blijf je bezig op een ochtendje, het normale leventje is er weer!

Toch stiekem wel eventjes wennen zo, maar komt goed!

Hopelijk kan ik vanmiddag wel efkes rusten, daar heb ik wel erg veel behoefte aan namelijk haha.

Manlief heeft nachtdienst dus die zou rond de middag ook wel een keertje opstaan als de 2 kleine mannen en ik naar bed gaan :wink: .

Sem. Hoe is het met jou???

Mirag. Jij volgende week alweer BIBBEN??? :dance: :dance: :dance:

Nu wordt het echt spannend dan he :wink:

Hoe iis het verder?

:-*

Oh ja:

had gisteren voor de eerste keer weer een normale spijkerbroek aan, maar dat was geen succes. Deed beetje pijn aan me buik :?

Toch iets te vroeg daarvoor, hihi.

Me buik is dan ook echt 1 grote blubberpudding :oops:

Dit had ik zo erg met Levi niet hoor (ook niet zo’n grote buik), hoop dan ook dat ik het nog een beetje fatsoenlijk krijg allemaal.

Officieel gezien is me buik echt een stuk minder dan voor de zwangerschap, maar het hangt en het doet maar nu.

Beetje frustrerend als je dan in de spiegel kijkt.

Maar ja ben net pas 1 week geleden bevallen he, dus hopelijk trekt me lijf nog bij :roll: :stuck_out_tongue:

Precies!! Trekt vast nog wel bij hoor!! Maar kan me voorstellen dat het een beetje frustrerend is als je in de spiegel kijkt…

Als ik nu mezelf bekijk in de spiegel zie ik:

Al issie best wel schattig :lol:

Die Yari, nu al zo lekker een eigen willetje :inlove:

Lekker zeg straks een tukkie doen!! Ik wil oooooook!!

Ga met me verlof echt VEEEEEEL slapen denk ik hahahahaa…

Hier gaat het wel goed hoor… Snel moe en veel dingen worden me snel teveel… Lichamelijk worden dingen nu best zwaar en daar baal ik gewoon van. Drukte kan ik ook ff niet meer handelen…

Vriendlief is ook echt een zenuwe-lijer de laatste dagen!! (word er gek van) Hij heeft de zenuwen voor alles wat komen gaat… Bevalling, baby, opvoeding enz enz…

Snap het wel, heb ik ook, maar ik laat het niet zo merken… Dan maak ik mezelf (en hem) gek…

Voorbeeld: Belt ie net… Zegt ie: Schatje, doe je wel rustig aan… Ik: Ja hoezo?? Hij: Nou, heb zo een raar gevoel vandaag… Zo een gevoel dat de baby komt :think:

Ik: Voel je je wel helemaal goed?? :lol:

Wat een schatje is het toch… Hahahahaha!!

Zo een schatje dat ik nu gewoon de zenuwen heb :shifty:

Maar is helemaal nergens voor nodig natuurlijk want ons beebje blijft nog lekker een tijdje zitten waar die zit!! :mrgreen:

Haha nou dan vind ik je ook uber schattig hoor! :lol:

Yari is precies zijn oudere broer, die had dat dus ook!

Ik ben wakker, dus ik wil rondkijken, punt! En dan ligt ie efkes in de box en valt ie toch in slaap :lol:

Ja och dat raden ze af om je kind dan te laten liggen, maar ja bij Levi ook gewoon zo gedaan (als ie in de box in slaap valt, hem laten liggen) en hij is er niet slechter op geworden.

Vervelend is dat he, als je gewend bent zoveel te kunnen en willen doen en dat je lijf op een gegeven moment gewoon niet meer meewerkt :hug:

Je kunt je er toch het beste bij neerleggen, en het accepteren.

Hoe moeilijk dat ook is! Precies hetzelfde ik met me buik (en benen stiekem ook) nu.

Kan er nog niks aan doen, en dan moet ik me er ook bij neerleggen (hoe zwaar vervelend dat ook is op dit moment voor me gevoel).

Het scheeld wel dat Rob het niet erg vind, die vond zelfs dat ik niet zo moest denken. Hij was trots op me lijf :mrgreen:

Mannen en zenuwen, haha geweldige combi!

Vooral ook dadelijk als je moet bevallen, echt duidelijk aangeven soms wat ie juist wel of niet moet doen hoor. Anders weten ze zich meestal geen raad :lol:

Lig je te bevallen, moet je je vent ook nog begeleiden hahaha!

Wel erg lief en schattig allemaal natuurlijk :inlove:

Niet zenuwachtig zijn meissie :hug:

Hahahaa echt schattig hoor die kleine van je :inlove:

Tis idd irri dat me lijf niet mee wilt werken… Maja nog ffies :mrgreen:

Hahahaa sjah dat word nog wat met hem dan :lol:

Hij heeft een schema meegekregen van cursus wat hij als man kan betekenen voor mij tijdens de bevalling… Ben benieuwd :lol:

Heb niet echt de zenuwen dat de beeb eerder komt…

Vind het wel erg spannend allemaal :inlove:

even ego,

De gehoortest van vandaag was gelukkig wel goed :dance: :dance: is toch weer een zorg minder.

Verder druk weekend achter de rug, vandaag maar wat gedaan aan het huishouden, was hard nodig haha.

Morgen is het hier wat rustiger, dan kom ik op mijn gemakje bij lezen en reageren…

Wat goed bieslookje!! :mrgreen::thumbup:

@bieslookje wrote:

even ego,

De gehoortest van vandaag was gelukkig wel goed :dance: :dance: is toch weer een zorg minder.

Verder druk weekend achter de rug, vandaag maar wat gedaan aan het huishouden, was hard nodig haha.

Morgen is het hier wat rustiger, dan kom ik op mijn gemakje bij lezen en reageren…

Erg fijn!!! :thumbup:

Hoe is het verder meid?