maart-april stoppers 2009! Al 5 baby's geboren.

Cin gefeliciteerd met de geboorte van Yari :inlove:

@ Tulpjes we zitten hier inderdad in de wachtfase. Ik moet waarschijnlijk zondag ongi worden, of niet natuurlijk. We hebben rond de eisprong gaat geklust, en in het ziekenhuis hebben ze mijn eitje goed kunnen volgens. Dus wat dat betreft kan het nog allemaal deze maand. Maar ik durf ff nergens op te hopen.

Bianca dan zou je in december uitgerekend zijn :pray: ?

Bij ons nu ook laatste kans op een 2010 kindje, heb als het goed is gisteren mijn eisprong gehad maar moet straks naar het ziekenhuis (uitslag zaadonderzoek en bloed) dus dan vraag ik of ze nog even willen kijken.

Ik duim me rot voor jullie dames!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hopelijk zijn de uitslagen allemaal goed Patripiex!! :pray:

Dank je Sem

bianca en patripiex ik duim voor jullie!! het zou leuk zijn als het nog een 2010 baby werd!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

hierbij nog ff wat hormoontjes:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Bianca. Hele dikke knuff meid :hug:

Patri. Hoe is het met jou meid? Enne thanx!

Tulpjes. Een bevalling is ook spannend, indd vooral het hartslagje wat wegzakt tijdens het persen (oh jee killing!).

Ze zeiden dat Yari dan een stukkie zwaarder was geweest dan Levi ja, Levi was 4010 gram.

En ik vond dit ook wel een mooi gewichtje moet ik zeggen! :mrgreen:

Bieslookje. Wat een mooi wrutje :inlove:

Heerlijk nog he, die handjes zo klein en al * heerlijk *

Hier is onze kraamhulp pleite gegaan net :o

Vanmorgen is de VK even komen kijken hoe het ging met ons en zo, en die gaf ook aan dat de kinderarts aangegeven had dat er hier iets mis is gegaan met het tempen van Yari maandagavond (en we daardoor dus in het ziekenhuis waren, en geloof me als dit niet nodig is en je bent gescheiden van je kind de eerste nacht is dit rot * zacht uitgedrukt *). Dus zij bood ook haar excuses naar mij aan dat ze zelf niet is komen kijken en alles te checken.

Ik had gisteren al een gesprek gehad met onze kraam dat ik ook teleurgesteld was over de eerste nacht en het inkomen van me kraamperiode. Dit kon ze begrijpen, zij snapte ook niet waaraan het had gelegen dat zij ondertemp kreeg.

Dus ik vanmorgen ook bij VK aangegeven dat ik teleurgesteld was geweest, tja ze vroeg het mij hoe ik me eronder voelde omdat zij zich zo schuldig voelde.

Wat moet ik dan, ontkennen waarover ik het gisteren al heb gehad met de kraam?!

Maar net was de begeleidster er van de kraam (kraam was nog in opleiding, wel een vrouw op leeftijd hoor) en die gaf aan dat de kraam zich niet lekker voelde en niet meer hier kwam werken.

Dus we hebben pas vanaf morgen weer kraam.

Echt he, ik heb nog nooit een kraam zo snel weg zien gaan :shifty:

Bedoel snap dat je het niet leuk vind om te horen dat er hier iets mis is gegaan (misschien wel door jou als kraam, omdat je niet zo goed wist wat je precies moest doen), maar ook zoiets hoort bij je leerproces.

Maar ja oke, ik had haar ook al betrapt op enkele leugens (lees -> traphekje heeft zij kapot gemaakt en zij gaf Levi de schuld :hand: . Terwijl ik zeker weet dat Levi dit niet gedaan heeft, want die was toen beneden en alleen ik en zij waren boven, en nog wat dingetjes).

Dus ik treur er niet echt om, maar vind het wel weer een lekkere stempel drukken op me kraamperiode, jippie!

Met Yari is alles goed trouwens, begint een flinke eetlust te krijgen (precies zoals de andere mannen hier in huis). Verder een mooi tevreden menneke :inlove:

Cin… Idd een lekker begin… :hug:

Ziek? Jaja! Zoiets kan idd gebeuren… Liever niet natuurlijk, want jullie zaten de 1e nacht met de kleine man ONNODIG in het ZH…

Heeft ZIJ het traphekje gesloopt :?

En dan nog liegen ook… Naaaaaah… Wees blij dat je die vrouw niet meer in huis heb!!

Zou er wel melding van maken!!

SUPER dat alles goed gaat met de kleine man!! :inlove:

Hoe is het met jou?? Ben jij nu ook een beetje bijgekomen van alles?? :-*

@ Partiplex, ik duim dat we allebei nog in 2010 ons kindje in onze armen mogen sluiten. Hopelijk krijg je goede uitslagen vanmiddag.

@ Sem en Cin thanx meiden.

@ Cin jeetje ben je mooi mee zijn kraam, eerst die eerste nacht de mooi kl*te was, en dan Levi de schuld geven van iets dat zij kapot heeft gemaakt. Die kan je beter kwijt dan rijk zijn, lijkt me zo. Hopelijk komen jullie nu in rustiger vaarwater.

Ik ga zo lekker naar de kapper. Ik ben in december voor het laatst geweest, dus het wordt wel weer eens tijd voor een verfje en een knipbeurt.

Nou Cin ben je lekker mee zo’n kraam! Hoop dat je nu een lieve meid krijgt.

Ik had totaal geen behoefte aan kraamhulp en heb haar na 2 dagen weggestuurd en geen ander meer gevraagd :oops:

Bianca, heerlijk ff tijd voor jezelf bij de kapper. Ik heb toevallig ook een afspraak staan voor 15 april.

Ik duim mee voor Bianca en Patripiex!!!

Cin wat een verhaal! Pffff; hopelijk komt er morgen een lekker spontane en vrolijke kraamhulp!!

Hoe gaat het verder met mams?? :slight_smile:

Patricia hoe is het met jou en je meiden??

Hier vandaag beetje een dipdag. Afgelopen nacht amper geslapen en dat hakt er weer lekker in.

Net om me zelf op te vrolijken maar wat bloemen gekocht om het hier in huis gezellig te maken. En bij de hema nog wat moltonnetjes gescoord. Ze hadden ook weer leuke nieuwe kleertjes, maar ik heb me in weten houden! :slight_smile:

:hug: Mirag!!

Soms heb je wel is zo een daggie… Hopelijk fleuren de bloemen je een beetje op!!

En wat goed dat je je heb ingehouden wat die kleertjes betreft! Mij lukt het nog steeds niet :roll:

Hij heeft ook nog niet genoeg kleertjes ofzo :liar:

Mirag. :hug:

Hier gaat alles wel, wel beetje last nog van spierpijn :shifty: hihi

Patricia. Haha geweldig, je kraam weg sturen :mrgreen:

Ik heb hier net ook aangegeven bij zo’n vrouw dat ik de uren echt te veel vind (wil ook wel wat privacy en gewoon mijn ding doen) en mijn uren zijn dus ook een stuk ingekort nu.

Ja zij kon niet met het traphekje overweg (moet je een rood knopje goed induwen en dan een hendel omhoog halen) dus ze heeft hem te lomp naar boven getrokken waardoor ie helemaal afgebroken was.

Tja Levi is sterk maar zo ruig nu ook weer niet :stuck_out_tongue:

En ik lag in bed, dus alleen zij is er nog.

Maar ja we zitten nu op dag 3, en meneertje Yari is nog steeds niet in bad geweest :shock:

Hij had gisteren al in bad moeten gaan, maar heeft ze niet gedaan (ze vond de badkamer poetsen, die afgelopen weekend al grondig was gedaan, belangrijker).

Dus nu moet hij (en wij haha) weer wachten tot morgen, dan doet de kraamhulp hem maar meteen in bad hoor!

Lichamelijk gaat het allemaal dus wel met mij, maar geestelijk niet echt jippie nog. Gewoon puur vanwege zo’n slechte kraamstart.

En dat vind ik vervelend! Maar ja komt helemaal goed! :thumbup:

cin :hug: . kraamtijd is juist zo een tijd die je je nog zolang herinnerd (ik althans). ik hoop dat ik ditkeer net zo een lieverd heb als bij alaina en ik hoop dat voor jou natuurlijk ook.

mirag :hug: ik kan me dus noooit inhouden voor kleertjes :silenced:

Cin, top dat je lichamelijk zo goed gaat! Spierpijn… ja je hebt natuurlijk ook een serieuse sportprestatie geleverd he :wink:

Echt balen van die kraamhulp. Zo zie je maar weer dat de eerste tijd daarmee echt valt of staat. :hug:

Hopelijk kan Yari morgen lekker in bad!! Wat raar trouwens dat ze daar zolang mee wachten.

Oh ja, jij had het bij je bevallingsverhaal over een ballonnetje… Wat is dat??? Jij als ervaren vrouw kan me dat vast vertellen :wink:

@Mirag wrote:

Cin, top dat je lichamelijk zo goed gaat! Spierpijn… ja je hebt natuurlijk ook een serieuse sportprestatie geleverd he :wink:

Echt balen van die kraamhulp. Zo zie je maar weer dat de eerste tijd daarmee echt valt of staat. :hug:

Hopelijk kan Yari morgen lekker in bad!! Wat raar trouwens dat ze daar zolang mee wachten.

Oh ja, jij had het bij je bevallingsverhaal over een ballonnetje… Wat is dat??? Jij als ervaren vrouw kan me dat vast vertellen :wink:

:lol:

Ballonnetje is eigenlijk een slangetje die ze inbrengen en dan water inbrengen. Dat vormt zich een ballonnetje zodat je ontsluiting zich bevorderd. Als je dan 3-4 cm hebt komt het ballonnetje zelf los.

Beetje bevordering van de ontsluiting en al. Oh ja en een gelletje wordt dan ingebracht ook ter bevordering van weeenactiviteit,.

Yari had gisteren al in bad gemoeten, maar ze poetste liever :think:

Heb weinig tijd dus alleen even de uitslag.

De uitslagen waren goed, bij mijn bloedonderzoek hebben ze niets geks gevonden en mijn mans zaad was heel erg goed.

Ze heeft ons aangeraden om het nog een jaartje zelf te proberen en we mogen dan volgend jaar maart weer terugkomen mocht het nog niet gelukt zijn en dan kijken of ze bv IVF ofzo kunnen doen. Ze wil er nu nog niet aan beginnen omdat alles goed was en we zeker nog een goede kans hebben om snel zwanger te raken en aangezien ik 31 ben vond ze ons nog wat te jong.

Heb nu een beetje een dubbel gevoel, ben heel erg blij dat er niets aan de hand is maar zie er ook tegenop om nu weer zelf te moeten proberen, toen de afspraak eenmaal was gemaakt bij de Gyn kreeg ik meer hoop. Ik moet het gewoon nog even laten bezinken denk ik.

Ze heeft wel gezegt dat we bij haar langs mogen komen als we zwanger zijn dan doet ze het eerste onderzoek en als alles goed is kunnen we daarna naar de verloskundige.

@Patripiex wrote:

De uitslagen waren goed, bij mijn bloedonderzoek hebben ze niets geks gevonden en mijn mans zaad was heel erg goed.

Ze heeft ons aangeraden om het nog een jaartje zelf te proberen en we mogen dan volgend jaar maart weer terugkomen mocht het nog niet gelukt zijn en dan kijken of ze bv IVF ofzo kunnen doen. Ze wil er nu nog niet aan beginnen omdat alles goed was en we zeker nog een goede kans hebben om snel zwanger te raken en aangezien ik 31 ben vond ze ons nog wat te jong.

.
]

dat is iedergeval iets toch… en tis bijna het zelfde verhaal bij ons… ik moet dan goed mijn cyclus in de gaten houden en opschrijven… mocht er veel piek en dal in zitten bellen als het gelijk blijft is het goed… en over een jaar weer contact op nemen…

duim voor jullie

@Patripiex wrote:

Heb nu een beetje een dubbel gevoel, ben heel erg blij dat er niets aan de hand is maar zie er ook tegenop om nu weer zelf te moeten proberen, toen de afspraak eenmaal was gemaakt bij de Gyn kreeg ik meer hoop. Ik moet het gewoon nog even laten bezinken denk ik.

Ze heeft wel gezegt dat we bij haar langs mogen komen als we zwanger zijn dan doet ze het eerste onderzoek en als alles goed is kunnen we daarna naar de verloskundige.

Tja snap je punt, kan erg dubbelzijdig zijn :hug:

Heel erg veel succes meid, probeer toch positief te denken…,

(makkelijk gezegt, I know :oops: )

Dikke knuff

@ parti ik kan me voorstellen dat dit dubbel is. Ik kan me voorstellen dat het aan de eene kant rust geeft, maar aan de andere kant wil je horen: dit is het probleem hier heb je een tabletje en klaar. Hopelijk is het toch snel raak.

Als ik deze keer niet zwanger ben is er nog 1 onderzoek dat ze kunnen doen en dan houdt het ook op.