maart-april stoppers 2009! Al 5 baby's geboren.

Ja dat dacht ik dus ook al… Gyn had toen zeker d’r grap-jas aan :lol:

Fijn dat het al een stuk beter gaat met je (.) !! Houden zo!!

Ah wat heerlijk dat je gister goed de dag door bent gekomen met je meissie :inlove:

En idd… Dat huishouden komt wel hoor…

Ja komt wel erg dichtbij zo… Hoop dat mijn manneke nog lekker een paar weken blijft zitten waar die zit… :pray:

@bieslookje, wat een lekker ding. en idd die handjes :inlove:

@cin, ik hoop dat je lekker thuis bent weer, jammer van het ziekenhuisbezoek maar je kan idd beter zeker zijn dat er niets is :slight_smile:

@tulpjes, dat lijkt me niet fijn nee. het voelt dus wel al beter aan?

ondertussen ben ik nog steeds heerlijk misselijk. het is gelukkig niet meer zo erg als het is geweest maar nog steeds strontirritant. niets wil me lekker smaken want er zit altijd die misselijkheid op de achtergrond. ach, nu kan ik wel wat reserves kwijt hoor :roll:

Zucht als ik die foto’s zie denk ik… ik wil oohook :inlove: :inlove:

Bieslookje wat een knap mannetje! En inderdaad ik viel ook gelijk voor die kleine perfect schattige handjes :inlove: :inlove:

Hoop dat wij straks ook zo snel naar huis mogen met onze kleine meid. Gelukkig konden ze in het zh niets raars vinden bij yari! Zou dat in ieder ziekenhuis hetzelfde geregeld worden??

De eerste mei-mama al bevallen?? Dat heb ik gemist geloof ik :oops: . Zo even bijlezen daar!

Lins het verlof bevalt goed hoor. Lekker rustig aan doen heb ik in ieder geval wel nodig nu merk ik. En dat uitslapen!! Van genieten nu het nog kan!! :wink: Als vriend in het weekend thuis is dan doe ik eigenlijk teveel merk ik achteraf, maar goed, kan in de week weer rusten haha. En poetsen… kan je nu ook op je gemakje doen als je daar zin in hebt :smiley:

Tulpjes, fijn dat het beter gaat met je nu. Lijkt me wel spannend zo’n eerste dag alleen met ukje:)

En het is inderdaad bijzonder om mijn naam nu bovenaan de lijst te zien staan ja. Leek steeds nog zover weg :slight_smile:

Update Cin & Yari:

Ze zijn net thuis… Cin is toettie kapoettie…

Dus ze gaat de kleine man even de fles geven en dan een paar uurtjes plat!

Ze zijn in ieder geval weer lekker thuis!! :thumbup:

Ylerion, knuf voor je misselijkheid… :hug: Gelukkig is het wel ietsjes minder! Hopelijk gaat het gauw helemaal weg! :pray:

Haha Mirag, door die foto’s gaat het lekker kriebelen van binnen he :inlove:

idd Sem; heb jij dr ook al last van?? :smiley:

Nee hoor :liar: :mrgreen:

hahaha :mrgreen: We zullen nog even geduld moeten hebben… :think:

Niet zo veel geluk als ik ben ik bang. :frowning:

bianca jij komt ook nog wel!!! wij blijven duimen voor je!!!

:hug:

ff ego:

Hola dames! :mrgreen:

Mijn uhm korte versie van de bevalling:

Nou toen we in de ochtend rond 07.10 uur in het ziekenhuis waren meteen eerst CTG en bloeddruk meten.

CTG was goed, ook waren er de weeen van mij al op te zien.

Helaas bleken alle weeen onderhand die ik had niks te doen, dus ik kreeg het ballonnetje. Na een uur kon die eruit en had ik 3-4 cm ontsluiting (dit was rond 10.00 uur).

De weeen werden een stuk heftiger daarna (rug, been en buik tegelijk = killing), maar helaas werkte ook dit niet mee in me ontsluiting en verweking van de BMM.

Ook lag Yari nogal hoog, te hoog nog eigenlijk!

Rond 13.00 uur heb ik een infuus gekregen met opwekkers.

Om 15.10 uur na echt een hele heftige weeenstorm en al (veel pijn dus haha) had ik nog maar 5 cm :shock:

Ik dacht dat ik door de grond kon zakken!

Dat was dus best wel teleurstellend…,

Op een gegeven moment hield ik het echt niet meer, had ook zware persdrang :o

Tussen de 15.45-15.50 uur was de VK bij ons op de kamer (dit omdat ik riep tegen Rob dat hij op de knop moest duwen want ik voelde Yari er al bijna uitkomen).

Toen ze er was keek ze en ze schrok, Yari zat indd al met zijn koppie, zijn kruin, er bijna uit…,

Snel even iemand erbij gebeld voor ondersteuning en binnen 3 minuten was Yari er :inlove:

Alles was goed, placenta zag er ook mooi keurig uit.

Mijn linkerhand-pols is wel een beetje blauw (infuus, aderen zijn erg moeilijk te vinden) en daaronder is alles nog heel beurs ivm de snelheid van de bevalling op een gegeven moment (bedoel 15.10 uur nog 5 cm en om 15.53 uur was hij er) maar ik heb maar 1 hechting gelukkig!

En toen waren we thuis en klopte zijn temp voor geen 5 cent meer.

Dus afgelopen nacht max 3 uurtjes geslapen dus was vanochtend ook totall loss, en chaggi :angel:

Levi vind het allemaal reuze spannend en knuffelt er op los met Yari.

Ikzelf ben nog best kapot, en soms nog behoorlijke last van me onderbuik.

Maar ja, we hebben zo’n mooi menneke hiero :inlove:

oh ja nog even deze foto van vanmiddag :inlove:

En nu lekker genieten meid!! :inlove:

Oh wat zal Levi een trotse broer zijn!! smelt

Echt een mooie foto van jullie binkie!! :inlove: Had 'm al op me tel gehad van je, maar kon 'm niet spammen :frowning:

Vanmiddag bij de vk geweest, alles was weer goed.

Bloeddruk 120/60

Bloeduitslagen waren ook weer goed!

BM is ca. 30 cm en groeit goed op schema net als de beeb :thumbup:

Hij ligt met zijn hoofdje in me bekken (nog niet vast)

Hartje van de beeb ging als een gek tekeer, dus ze bleef extra lang luisteren tot ze hoorde dat het hartje weer wat rustiger werd…

Hij was gewoon even op z’n wildst denk ik :dance:

12 april mogen we weer…

cin wat een poepie is het toch!! en ben verbaasd dat het gewicht nog zo meevalt…er had toch iemand gezegd dat het een hele zware zou worden??die heeft niet goed gevoeld/gekeken dan hihihi

@cin…wat een verhaal! van 5 cm naar vo in nog geen 50 minuten?? :shock:

Maar wat een super mooi mannetje is het toch!! Lekker genieten!!

@lins wrote:

cin wat een poepie is het toch!! en ben verbaasd dat het gewicht nog zo meevalt…er had toch iemand gezegd dat het een hele zware zou worden??die heeft niet goed gevoeld/gekeken dan hihihi

Ja als hij was blijven zitten tot de 40-41 weken was het een dikke geweest, nu heeft ie gewoon met de 38 weken (2 weken te vroeg gehaald) het gewicht van een normale beeb.

Dus ben blij dat ie gehaald is :shifty: :mrgreen:

@Tulpjes wrote:

@cin…wat een verhaal! van 5 cm naar vo in nog geen 50 minuten?? :shock:

Maar wat een super mooi mannetje is het toch!! Lekker genieten!!

Thanx meid!

Hoe is het met jou? :hug:

Jemig Cin, dat is heftig zeg!!! Dat het ineens zo hard kan gaan. Ik sta echt versteld van al die verschillende bevallingsverhalen, ik heb me er nooit zo in verdiept, zeg maar. Ik wist natuurlijk wel dat elke bevalling anders is. Maar dit vind ik echt super interessant om allemaal te horen.

@ Lins thanx meid. Ik ben echt bloedchagerijnig en erg pessimistisch vandaag. Gaat wel weer over, hoop ik.

bieslookje en cin :inlove: wat een pracht mannetjes :inlove: :inlove:

@bianca k… :hug: Kan me voorstellen dat je af en toe echt ff een *** dag hebt! Zit je nu weer in de ‘wachtfase’???

Hier gaat het goed…straks komt de Mütterberatung voorbij en wordt Mirthe weer gewogen!

Vannacht voor het eerst om de 4 uur gevoed (moet het toch langzaam op gaan bouwen en kreeg Mirthe om de 3 uur niet goed meer wakker…het arme meisje werd gewoon overvoed!). Ging heel goed…en wat lekker!!! Heb eindelijk wat meer slaap gehad! Heb nu gevoed om 23.00 - 2.45 - 6.15 en 9.15…heeeerlijk!!!

@Bianca-k wrote:

Jemig Cin, dat is heftig zeg!!! Dat het ineens zo hard kan gaan. Ik sta echt versteld van al die verschillende bevallingsverhalen, ik heb me er nooit zo in verdiept, zeg maar. Ik wist natuurlijk wel dat elke bevalling anders is. Maar dit vind ik echt super interessant om allemaal te horen.

.

Klopt! Had ik van tevoren ook niet zo over nagedacht…maar echt iedere bevalling is uniek…en wat me opvalt heeft iedere bevalling ook bijna wel een ‘spannend punt’…een hartslag die wat wegzakt, bloedverlies, placenta die niet komt, kindje wat niet meteen super ademt etc etc…als je dat zo hoort is het toch iedere keer weer een wonder zo’n bevalling en zo’n gezond kindje!

@Cin. wrote:

@lins wrote:

Ja als hij was blijven zitten tot de 40-41 weken was het een dikke geweest, nu heeft ie gewoon met de 38 weken (2 weken te vroeg gehaald) het gewicht van een normale beeb.

Dus ben blij dat ie gehaald is :shifty: :mrgreen:

O ja…daar had ik ff niet over nagedacht, maar goed was ie dan met 40 weken zooooo groot geweest?