gefeliciteerd cin hub en levi met jullie yari… mooie foto mooi mannetje… toppie geniet er van
:dance: :dance: :dance:
JAHAHA CIN,HUBBIE EN LEVI GEFELICITEERD MET JULLIE KLEINE MAN EN BROERTJE YARI!!! :inlove: :inlove:
Yeah Cin gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!!! En ik vind de naam helemaal goed, hij past inderdaad super biJ Levi.
Geniet van je gezin, dat heb je verdiend!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gefeliciteerd cin met de geboorte van Yari!!!
geniet ervan!! ben benieuwd naar het bevallingsverhaal!
zo ik heb vandaag mijn laatste werkdag gehad …pfff ben nu wel emo hoor!
lijkt heel makkelijk maar valt vies tegen…en vind het sneu voor 1 collega die het al zo druk heeft…
hoe ist verders met iedereen?
ylerion de misselijkheid?al beetje weg??
mirag ook al inmiddels gestopt met werken??
en verders bij iedereen??
Voorlopig even geen babys meer zie ik in de lijst…
Mei dan pas weer waaronder ik hihihi spannend…
Jaa Mirag is next in mei :inlove:
Lins, lekker hoor je laatste werkdag!! :dance:
Snap best dat je emo bent, maar nu kan je lekker genieten van je verlof :inlove:
Hier nog een heerlijke foto van het knulletje van Cin :inlove:
Yari 3600 gram
Joehoeeeeeeeeeee!!! Cin Super gefeliciteerd met jullie prinsje!!!
Prachtige foto’s!!! :inlove:
En nu… ik de volgende op de lijst
Ja Lins, ik heb er al een weekje verlof op zitten
en mirag bevalt het verlof ? wel spannend hoor! jij volgende en dan ik…
wauw wat een mooie foto zeg van Yari!
echt eens schattie!
en sem jou verlof komt ook al dicht bij!
Wat is het toch een knap kereltje!!! En zo snel al, ik vind echt niet alle babytjes al knap zo snel na de bevalling.
CIN…GEFELICITEERD met jullie mooie ventje!!!
o ja ik zal ook ff showen…
Cin van harte met jullie zoon en broertje Yari! Gave naam ook!
Bieslookje wat een schattige foto! :inlove:
Hoe gaat het verder?
Heeft iemand van jullie ervaring met het ziekenhuisdieet?
bieslookje wat een scheetje!! en die handjes …jeetje wat klein…hihi
@ Bieslookje wat ligt ie er heerlijk ontspannen bij!!! En inderdaad die handjes!!! Ik hou d’r van. hihihihi
bieslookje, mooi mannetje en idd die handjesssss :inlove:
Lins, mijn laatste daggie is 29 april!! Kijk er echt giga naar uit!! :mrgreen:
Zo… Vannacht is de 1e mei mama (Lady_K) bevallen!! :shock:
(32 weken) Kleine man moet dus nog een tijdje in het ziekenhuis blijven…
Ben ook benieuwd hoe het verder met ze gaat… Kreeg vanmorgen alleen een smsie (ben haar buddy) Zal in de loop van de dag wel meer horen…
Update over Cin en Yari:
Gisteravond waren ze weer thuis en lekker aan het genieten van hun nieuwste aanwinst!! :inlove:
Helaas zitten ze sinds vannacht met de kleine man weer in het ziekenhuis…
Kraamhulp kreeg de hele tijd een ondertemp bij Yari en dat is niet goed.
Eenmaal in het zh aangekomen meette ze steeds een perfecte temp!! (37 gr.) Hij zag er verder ook niet onderkoelt uit, dat viel ze meteen op.
Dus waarschijnlijk heeft de kraam iets niet goed gedaan of haar temp-meter was kapot(?)
Bloed van de kleine is ook goed, dus als het allemaal zo blijft mogen ze snel weer naar huis en kan het genieten ECHT gaan beginnen!! :inlove:
@Cin: JAAAAAAAAAAH!! Gefeliciteerd met Yari!!!
Hopelijk ben je inmiddels weer thuis…en kan het genieten met je 3 mannen beginnen!!!
@bieslookje…wat een schatje!!
Hoe is het nu met je?? Voel je je nog heel slap? Pffff…je hebt een flink heftige bevalling gehad zeg! Laat je vooral lekker verwennen he?
zooooo…
ik meld me hier ook weer eens!
man…wat kun je je beroerd voelen van een (dreigende) borstontsteking!!! Van het weekend ging het eigenlijk al een heel stuk beter, maar heb tm gisteren echt iedere 3 uur gevoed…was (en ben het nog steeds) zo bang dat 't terugkomt…
We hadden eigenlijk iets anders gehoopt voor de vakantie van mijn mannetje…maar helaas! Toch was het super dat het in zijn vakantie gebeurde…weet niet hoe ik het anders had gered hier thuis!
Gisteren waren Mirthe en ik voor het eerst saampjes thuis…wat een georganiseer, geplan etc! Maar ik heb er ook van genoten! Lekker getut, geknuffeld etc etc. Maar echt aan het huishouden kom ik niet toe! :?
Mijn man schrok vorige week wel toen hij merkte dat en baby en huishouden ongeveer een dagtaak voor 2 personen is! Dus die heeft er iig alle begrip voor als 't hier een beetje een huishouden van jan steen is!
Ff een reactie op de laatste berichtjes van jullie:
@sem…de eerste mei mama bevallen??! Dan komt het opeens echt dichtbij he? Dat had ik iig wel toen de eerste maart mama beviel! Bij de maart mama’s is er trouwens nog maar 1tje die moet bevallen (of misschien inmiddels bevallen is…heb nog niet gekeken, was veel te nieuwsgierig naar Cin!).
@patricia…het ziekenhuisdieet?? Nee geen ervaring mee! Wil je gaan dieten??? Hoe is het trouwens verder met jou?
@mirag…gek he om je naam bovenaan het lijstje te zien staan??
@lins…verlof!! Gefeliciteerd! Lekker van genieten! Ook lekker zo in de lente he??
@cin…lees net dat Yari 3600 gram is?? En dan schrikken ze zo onwijs van je buik omdat het zooooo’n grote baby zou zijn??? 8)