@bieslookje wrote:
cin…succes morgen…kom op he!
Thanx meissie :-*
@ Bieslookje wat een heftig verhaal. Hopelijk ben je snel op krachten en blijft het met Jayson goed gaan.
@ Cin heel veel sterkte morgen. Ik zal aan je denken. :hug:
Hoi dames,
Sem jij hebt al lekker kunnen oefenen met kindje tuttelen Leuk!
Bieslookje, wat een heftig verhaal. Doe je wel beetje rustig aan :hug:
Cin; ik begrijp dat morgen THE day is Spannund zeg!!! Ik ga voor je duimen en heel veel aan jullie denken!
Hier is nichtje van vriend nog niet bevallen nee; is nu een week overtijd, dus neem aan nog max een weekje
Ik had vannacht volgens mij mijn eerste oefenwee of zo. Was gaan plassen en ineens immens veel kramp in onderbuik en rug. Een minuutje of zo en toen zakte het af.
Gisteren zijn we nog op pad geweest voor een wiegje voor beeb. Lijkt me toch wel fijn zo in het begin op onze kamer, zeker met bv enzo.
Daarna bij de leenbakker nog een nieuw vloerkleed gescoord. Duur weekendje, maar dat moet af en toe kunnen he
@bieslookje, heftig zeg, maar klinkt of het voor jullie allemaal best meevalt. (hm dat klinkt niet zoals ik het bedoel. staat zo lullig maar ik bedoel het goed).
@ cin, zet het op morgen:D
Ik kom Cin even heeeeeeeeeeeeel veel succes wensen voor morgen! YOU GO GIRL!! Nog even en het genieten kan beginnen! :inlove: :inlove:
Ik denk aan je :-*
:-* thanx
sucses morgen cin!!!
even snel… lees straks bij…
CIN!! Heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel suc6 strakkies!!
YOU GO GIRL!!
Nog even en dan kan het genieten beginnen!! :inlove:
:-* :-* :-*
Tulpjes, hoe is het nu met je borst :hug:
Balen zeg…
Jeej bieslookje, wat een verhaal… :hug: Je heb het echt goed volgehouden hoor!!
Fijn dat de fles geven wel goed gaat bij de kleine man!
Wat ik me afvroeg… Ze controleren bij de 20 weken echo toch ook op schisis? Of is dit later ontstaan??
Iig… Heel veel sterkte en geniet lekker van de kleine man :inlove:
Ben je nog geslaagd voor een wiegje Mirag?? Wij zoeken er ook nog 1 voor op de slaapkamer, maar vind ze best duur…
Spannend hoor voor nichtje van vriendlief!!
Oei een oefenwee… :hug:
Gister is mams langs geweest om de beebs kamer te bewonderen… Ze moest een traantje laten :inlove:
ZUCHT… Tis weer maandag :? (nog 4 weken en 4 dagen werken)
Oooh ben zo benieuwd hoe het gaat met Cin :inlove:
Cin:
Heel veel succes meis :thumbup:
Cin :thumbup: !
UPDATE VAN CIN
Ze heeft nu een 3-4 cm, het ballonnetje is eruit!. Net gedoucht. Ze gaan wat bloed zakken halen omdat haar HB wat te laag is dus ze willen bloedingen vermeiden. Zodra dat achter de rug is gaan ze haar vliezen breken! De weeën zijn nu al aanwezig!
:dance: :dance: :dance:
Joehoeeeeeeee :dance:
Spannend Cin!!!
Ja, Sem, we zijn geslaagd voor een wiegje bij b.abypark. Een heel eenvoudig houten wiegje, de rest vond ik ook veels te duur! Op marktplaats zag ik er ook wat staan, maar te ver weg voor ons… misschien een idee voor jou aangezien jij toch ook in verweggistan woont (van hieruit gezien ;))
Tulpjes hoe gaat t nou??
Hahahahaa!! Ja misschien wel :mrgreen:
Ach, het hoeft ook niet zo duur te zijn hoor, voor die paar weken/maanden…
Zal vanaaf is ff kijken op mp…
Moeten ook nog even geboortekaartjes gaan kijken…
Ook een leuk werkje
spannend cin! zet m op. ben benieuwd hoe het nu gaat
Jaaaaaaaaaaaaaa
BUB voor CIN!! :dance: :dance: :dance: :dance:
15.53 uur is Yari geboren!!
GEFELICITEEEEEERD met jullie prachtige zoon wijfie!! :inlove:
"YAY gefeliciteerd! wat een pracht!