Maart - April Stoppers 2008

Anjella jij nog gefeliciteerd met J.aimy!



Sweet en knuffel ja warm he? Ik heb er zelf ook wel last van.

Vorige week echo gehad. Ene groeide wat harder dan de ander dus even goed in de gaten houden. Verder gaat het goed hier. Ik ben een stuk minder moe! Heel erg fijn!



Sweet goed aan de klus geweest? Ongi komt eraan?? Of toch niet?? :pray:



Liefs

Aangekomen helaas Newbe, had er denk ik teveel op gehoopt.



Knuffel, zo vervelend vind ik de warmte ook weer niet hoor,

maarh et is gewoon nadelig, heb mieren!! en dat is irritant!

sweet …je onderschrift!

Ik heb het net ff gecheckt jaaaa Sweet je bent zwanger!!!

GEFELICITEERD :dance:

:inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd

Hoe gaat het hier??

Yes!



Meissie is bevallen van haar 3e kindje! Jolijn is geboren!



Gefeliciteerd!!

Hoera, Romy 1 jaar! Gefeliciteerd newbe en man.

Dank je sweet!!! Lief dat je eraan denkt!!! :-*

Helemaal nog niet gemeld hier maar wij krijgen 2 mannen! :inlove:

Gaaaaf!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Zie net dat Regje ook weet zwanger is!!! Gefeliciteerd!!!



Hoe gaat het verder met iedereen? Sweet, knuffel, Regje sassie, anjella?

jee ik kijk weer hier en zie toch “nieuwe” berichten. waarmee ik wel weer achter loop… pff



Newbe 2 jongens wat leuk!!:smiley: geniet ervan 8)



Regje ook gefeliciteerd met je zwangerschap!





Hier gaat met ups en downs wel goed:) de jongens hangen een beetje in een groeistop mar das logisch… kruipen, pogingen van staan en lopen. ziek zijn door een virus en ziek van de tandjes…

Hoe dan ook, buiten dat gaat alles wel goed hier :smiley:

@Lady28 wrote:

breekt in



Babyyyyyyyyy Nieuwssssssssssssss



Hoi meiden,



Hoop dat ik hier goed kom melden:



Zaterdag de 19e is Newbe bevallen :lol: :lol: :lol: :inlove: :inlove: van twee prachtige zoontjes: Jamie Rafael en Julian Levi :inlove: met 34w1d.

Gisteren moesten ze naar academisch zh omdat ademen teveel moeite kostte maar gelukkig vandaag weer terug.

Zelf heeft ze een enorme bloeding gehad (2.5 liter) en op ok geweest.



Zodra ze kan, komt ze online.



breekt uit

Newbe, gefeliciteerd met jullie zoontjes!! mooie namen!

:shock: :clap: :inlove:



Gefeliciteerd met de geboorten van de jongens!!! hopelijk gaat alles verder voorspoedig en ben je snel thuis!



Heel veel beterschap met aansterken voor jou, en dat je maar snel echt van de kids kan genieten :dance:

Hey Knuffel,



Vertel is, hoe gaat het verderm et de boys?

We spreken elkaar niet.



Anjella, hoe is het met Jamie?



Hier gaat alles ok, Riley is wel vaker ziek dan ik hoopte, hij heeft luchtwegeninfectie, en hij heeft nu AB. Daarvoor had hij al een virus, en is er Breath holding spells vastgelegd. (bevestigd eigenlijk).

Verder, hij gaat als een speer, praat veel, zegt ook heel duidelijk wat hij wil.

Als hij iets aan mij geeft (een boekje, handje ofzo) is het asjeieft!

Heel schattig, we corrigeren hem wel met praten, als hij iets zegt wat 'fout is;, maak ik er een zin van met het goede woord voorbeeld: Ik deed die pakken. / Oh Riley heb jij dat gepakt!

Met de ‘biebie’ in buik gaat alles goed, loopt voor en zal na verwachting eerder komen dan 40 w.

We spreken elkaar inderdaad nauwelijks…



Nu de kids meer wakker zijn ben ik er wel regelmatig druk mee. tja het kost gewoon veel tijd. Ze doen het opzich wel goed hoor verder:) Wes 2 tandjes, tijgert, zit zelf al een tijdje en staat zelf op nu vanaf zit door op te trekken en loopt mee aan de handen. Bry tijgert nu aardig goed maar heeft wel moeite als hij draait naar de rug om op de grond weer naar de buik te komen. net sinds maandag dat hij ook wat beter los kan zitten maar dan reken niet op langer dan 2 a 3 minuten. tegenpool dan dat hij wel van bijna liggend zich zo rechtop zwiepte vanmiddag!

Ze groeien redelijk goed, zitten in een stop lijkt wel, alhoewel logisch met al het getijger maar het mag wel wat meer aankomen worden ondanks dat ze goed eten. Wes is ziek geweest +_ gelijk erop het overgeven door de tandjes.

Beide hebben de reflux ook een stukje achtergelaten, alhoewel het einde er nog niet is. de breath holding spells van bryan zijn nu wel over, wes lijkt er soms ook nu aan te beginnen maar gelukkig gaat hij nog niet zo ver. volgens cb gewoon een behoorlijk overgevoelig en pittig kereltje. volgens de kinderarts gewoon verwent:eh: .

Fysio komt ook nog steeds voor bry het is afwachten hoe hij in januari ervoor staat of hij meer fysio krijgen moet. het vermoeden staat (metname bij mij maar ik druk door aangezien ze ons elke keer bij de artsen hebben laten lopen en uiteindelijk ik wèl gelijk had…) dat hij hypermobiel is en daarmee dus een stukje moeite met grove motoriek heeft/kan krijgen.

allergien bij bry ook nog altijd aanwezig maar geen precieze duidelijkheid waarvoor. in ieder geval de normale melkpoeders wel, sommige melkproducten ook en katten, her en der kan hij wel vla verdragen, kwark brood e.d. tja afwachten dus.

Verder naast hun gezondheid alles wel op de rit:) her en der wordt je echt doof van bryans gegil wat Wesley ook tot een enorme huilbui en driftbuien brengt, ons zere oren en hem een enorme lach als je hem boos toekijkt dus daarin is het nu geduld en negeren. Wesley is de brokkenpiloot nu en probeert alles uit wat hij maar kan, wel minder gefrustreerd nu hij meer kanten opkan maar als iets niet lukt zoals langer blijven staan met 1 hand en tegelijk de hond aaien ondertussen dat hij een bijtring in de handen heeft… dat lukt niet, valt pardoes op de kont en schreeuwt het uit of hem vanalles aangedaan wordt. ondertussen een spiegel voor zn neus of hem even op de arm en tis weer over (meestal). slim ventje.



Oja, we slapen tegenwoordig niet meer in de slaapkamer… die grenst aan de kinds hun kamer en bryan vind het geweldig om tegen half 4 snachts even heel vrolijk een uur wakker te zijn brabbelen kwebbelen en… ja gillen… gelukkig heeft wes zijn moeilijke slaapmomenten gehad in de nacht en slaapt erdoor. maar wij dus niet. elke avond en ochtend verbouwing van de matrassen naar beneden en boven. dit even tot hij weer doorslaapt. tis puur speelsheid en even een uurtje wakker maar dat willen we niet aanvoeren door ook nog eens speen brengen, rustig stil houden e.d. na 3 nachten 1 uurtje slaap omdat meneer papa zo moe was en ik met bry beneden zat de héle nacht heb ik het wel gezien





Hoe dan ook, drukke tijden. veel stress en hoofdpijn. Buiten dat om alles best :wink: Enige puntje is nog altijd afwachten wat er dit keer bij de gyn gedaan wordt.



Zo heel verhaal haha, nu duik ik het bedje in :zzz: :zzz:

sweet gefeliciteerd met Luna!!! :dance:



Knuffel: pff voor jou moet het ook wat geweest zijn zeg! Pff met r hebben we ook het een en ander gehad. En jij dan met 2 tegelijk. (ik weet nu helemaal hoe je je voelt… wij hebben nu hetzelfde) Refluxellende waarshcijnlijk kmea enz enz



Hoe gaat het nu met jou en je boys?

Hoe gaat het verder met iedereen?



Hier begint alles een beetje op de rit te komen… j.amie is 2 keer opgenomen geweest omdat hij zo veel huilde en onrustig was. hij is nu aan de nutramigen AA (meest verknipte behandelde voeding) en aan de relfuxmedicatie en j.ulian heeft gewonen nutramigen en ook refluxmedicijnen. Hij gaat nog niet helemaal super… maar we wachten het maar ff af.

Voor foto’s kunnen jullie bij de jan mama’s kijken 2011