Maart - April Stoppers 2008

Hi,



Hier maar een deeltje voor de maart/april stoppers van 2008,

Iedereen is al zwanger, of zelfs bevallen.



Zwanger:

kee zwanger van haar Derde!





Bevallen:

Shirley79, bevallen op 30 december 2008 van Rayen Alexander.

Sassie1980, Bevallen op 5 februari 2009 van Luc en Stan.

Sweet-love Bevallen op 6 maart 2009 van Riley Delano.

Kee, Bevallen op 7 maart 2009 van Tuur
.

MamaGer bevallen op 17 maart 2009 van Tess.

Regje, bevallen op 16 april 2009 van Sylvie Dianne.


Madelief38 bevallen op 24 april van Huub.

Anjella80, Bevallen op 20 juni 2009 van Jaimy
.

Newbe Bevallen op 3 augustus 2009 van Romy Jasmijn.

Meissie, bevallen op 25 augustus 2009 van Stijn.

Mamadaantje bevallen op 8 september 2009 van Keano.

Knuffeldraakje bevallen van Bryan en Wesley op 11 maart 2010





Brusjes geboren:

Meissie is bevallen van dochter Jolijn!!



Misschien leuk te vertellen hoe het met het gezinnetje gaat?!



Liefs.

Ik was het deeltje kwijt, terug gevonden, is ie gesloten!!

Jammer dat we niet zo actief zijn meer als we waren.

Nou ja, ik praat maar tegen mezelf, ben ik bang :eh:



Hier gaat alles redelijk, ik ben erg moe, epilepsie vergt veel van me lichaam.

Werk momenteel, 32 uur.

Met Riley gaat het onwijs Ok! hij groeit zo hard.

Sorry Dat ik lang niet meer geweest ben en dat ik niet zo actief meer ben. :oops:



Het gaat hier z’n gangetje.

Jaimy groeit echt heel goed. Hij wordt al een echte flinke beer :smiley:

Het aller-leukste nieuws is dat Jaimy sinds afgelopen vrijdag het rollen ontdekt heeft. Toen ie op z’n buik lag zag je hem zo verbaasd kijken. Zo van wat doe ik nou weer. Is echt leuk om te zien :smiley:



A.s. Donderdag Mogen we weer naar het CB toe (tenminste Dennis mag gaan wil ik moet werken) dan weten precies hoeveel Jaimy weegt, maar Hij gaat al over de 10 kilo heen das zeker :slight_smile:

Qua Maatje kleren Hij zit nu echt in 74. Het begon allemaal met 68 beetje krap te zitten en met broeken Hij had hoog water, nu met maatje 74 verleden het allemaal weer netjes :slight_smile:

Tja, de kindjes worden alsmaar groter ook al zou je het afentoe nog niet willen DAT ze groter worden. Hahaha.



Voor de rest eet Hij op dit moment eigenlijk wat Hij mag hebben, Zoals brood, liga, soepstengels. Zijn dag begint s’ochtends met pap van b@ mbix met opvolgmelk, daarna nog ff slapen. Rond 11u FV van 190 / 6. Rond half 1 boterham beetje boter en belegd met smeerkaas, smeerworst van appelstroop, Hij smult ervan. Als Hij s’ochtends wat later wakker wordt geef ik bij z’n brood een beker opvolgmelk en anders krijgt Hij beker met diksap. En daarmee bedoel ik een tuitbeker.



Na het spelen weer even slapen en dan rond 15u een 16u fruithap ook met een beker diksap, daarna een liga of soepstengel. Rond 17u, 17.30 groentehap, de ene keer vers, de andere keer een potje, als z’n beker diksap niet op is krijgt namelijk deze met z’n groentehap weer.

En dan rond 18,30-19u nog een FV 190 / 6 voldaan beetje rijstebloem erin. En dan gaat Jaimy heerlijk slapen tot de volgende ochtend (meestal Hahaha)



Qua tandjes staat hij een beetje stil, Hij had met 4 maanden al 2 tandjes, maar nu komen er geen meer, wel verdikt tandvlees en nog steeds veel kwijlen, dus zal niet heel lang meer duren.



Helaas kan Jaimy niet meer naar de opvang toe, Omdat Den thuis zit krijgen we vanaf 1 januari geen toeslag meer voor de opvang van de belastingdienst en zonder toeslag is het gewoon veels te duur om de opvang te betalen. Nu maar hopen Dat Den snel weer werk heeft Zodat Jaimy gewoon weer met z’n vriendjes en vriendinnetjes kan spelen.



Dennis mag morgen gaan kennismaken met z’n nieuwe Klasgenoten voor de opleiding. Voor diegene die het gemist hebben. Dennis zit sinds november in de W.W… na faillissement van het bedrijf, nu gaat hij via het UWV een opleiding tot beveiliger volgen. Het heeft bijna 3 maanden geduurd Voordat de Goedkeuring er was door omstandigheden, maar morgen eindelijk de kennismaking :dance:

Hij heeft er echt heel veel zin in, staat nu al onderhand op de trein te wachten om te gaan :D:D



We hebben ook een klein probleempje gehad :frowning: Onze auto is zover aan Vervanging toe Dat we nog maar hele kleine stukjes mogen er mee rijden. (Vandaar ook Dat Den Met de trein naar Deventer gaat voor de opleiding)

Gelukkig Krijgen we meer dan ongeveer 4 weken een andere, pfff ben zo blij dan kan ik tenminste weer met een gerust gevoel de weg op. Ik rij ook echt niet meer in die auto. Je zal er maar in zitten samen met Jaimy En hij gaat verder kapot. :? Nou dan wacht ik liever nog wel een paar weken.



Nou bij ons op het werk is het ook 1 grote leegloop aan het worden.

Voor diegene die dat nog niet weten (volgens mij wel de meeste) Eind maart gaat onze vestiging van het bedrijf sluiten en kom ik na 6 jaar op straat te staan.

Nu zijn alle uitzendkrachten al op de hoogte dat eind week 7 de laatste werkdag voor hun is. De vaste contractanten hebben nog geen datum, maar wij denken zelf Dat het eind deze maand al over is En dat we dan 1 maand betaald thuis zitten. Sowieso Moeten ze ons uitkopen (ofzoiets) met een regeling, maar een vetpot zal het niet zijn denk ik. Dus Flink op zoek naar een andere baan ondertussen.

Heb wel het een en ander lopen op dit moment en nu maar hopen Dat ik op gesprek mag komen



Zo jullie zijn weer een beetje op de hoogte wat hier de laatste tijd speelde



Sweet, leuk Dat je weer een nieuw topic geopend heb, wie weet kletsen we weer wat vaker hier: D

Hoe houd je het vol en de zorg voor Riley en 32uur werken? verg je niet een beetje teveel van jezelf?



Ik werk ook maar maximaal 24uur, ik vind het zat en meer dan genoeg.

Of heeft het met het financiele plaatje te maken Dat zoveel je werkt?



Mooi dat het met Riley zo goed gaat. Nu alleen beetje aan jezelf denken ook voldaan aan de epilepsie hé meid.



 : -*

Anjella, en hoeveel weegt de kleine beer?

Fijn dat hij zo goed eet zeg! :inlove: lekker smul jochie dus!! :inlove: :inlove: :inlove: .



Soepstengel was hier ook favoriet, nu zijn het de nijntje koekjes :inlove:

En die tandjes, ja… hier ook nu 6 en staat volledig laatste was 14/12

Wel jammer van de opvang, maar ja… wat niet kan , kan niet he, hoop dat hij snel werk heeft, en niet omdat Jaimy dan naar de opvang kan, maar ook voor Dennis zelf natuurlijk!



En gaaf, die opleiding zeg!! :dance: had het wel meegekregen overigens via hyves vooral !!

Hoe ging het ?

Wat zwaar rot nieuws van de auto, zal je wel onwijs uitkijken naar de nieuwe auto, wat voor eentje word het?

Moet er ook niet aandenken, dat er wat gebeurt, terwijl Jaimy achter in zit, of gewoon als Jaimy niet mee is maar met jouw!

Aangezien wij met zijn tweeën dit topic vol moeten spammen, kan ik je niet missen hoor! :lol:



Klote zeg, van je baan, had het al gezegd volgens mij, maar heb het ook mee gekregen eerder bij Bedrijf hier in Den Helder zelf, toen het nog niet eens bij jullie bekend was, dat er sluiting kwam bij 1 van de bedrijven. Vet klote dus! Hoop dat je een nieuwe baan vind, die je ook leuk vind…(niet net als ik, daar kom ik later op terug).



Op jou vragen terug te komen:

Momenteel zit ik in de ziekte wet, ik trek het gewoon helemaal niet! Door heel veel stress, onwijs veel epilepsie aanvallen gehad, en dan niet over gezonde stress, maar over andere stress.

Ik werk via de gemeente, voor een uitkering, daarom die 32 uur, terwijl ik dat absoluut niet wilden. (wilden max 22 u), Maar de gemeente besloot anders, Roy is thuis, dus ik mocht aan het werk (hij mag niet werken zolang, hij mag max 20 uur van UWV. En verdeeld over mij en hem (ik dus 20 hij 12 mocht niet))

Tot de arts dus definitief besluit wat te doen, mag ik niet werken…



Riley gaat als een speer, hij trekt zich op, en staat dus, doet ook stapjes langs de tafel.

Hij eet erg goed, 1 fles van 150 + bambix 's ochtends, en 1 fles avond papje van 250 's avonds,

de rest eet hij groente, fruit, brood, koekjes!Drinkt diksap, water… van alles eigenlijk!

Hij doet het dus super! moet de 16e naar CB.





De rest, waar zijn jullie?

Meiden,



van de week typ ik hoe het gaat allemaal hoor. Maar wilde ff laten weten dat ik evengoed meelees!



Sweet nog maar een paar weken en dan is je mannetje al 1!!!



Tot van de week :mrgreen:

Hoi hoi,



Ik dacht hoe zal het met knuffeldraakje gaan, die zal wel bijna gaan bevallen van haar mannetjes.



Hier gaat verder alles goed.



Newbe, begrijp ik het goed dat je weer bezig bent voor een nieuw beebje?

:o dit zocht ik!!!

zat laatst ook al te zoeken waar ons groepie nou was gebleven :eh: :think:



zal later even verder lezen, was even langsgefloept tussen de band plakken door :lol:



de jongens zijn nog neit geboren overigens hoor :wink:

k kom snel weer om even jullie lap teksten te lezen :shifty: :smiley:

Trek je het nog wel knuffeldraakje met die 2 kereltjes in je buik?

Inmiddels is knufefldraakje op 11 maart bevallen van 2 mannentjes dmv keizersnede.

Ze mag vandaag naar huis!



Ons mannetje is 1 jaar geworden vorige week!! :dance:

Hee meiden,

even een teken van leven van mijn kant :smiley:



Ik kom als het rustig is vanavond ff bijkletsen.

( Als Dennis niet heel de avond de computer in beslag neemt :D:D )



:-*

Hee meiden,



Eindelijk weer een teken van leven vanaf mijn kant :smiley:



Nou sinds 19 februari zit ik dus hele dagen thuis :smiley:

Onze vestiging gaat as 31 maart voorgoed dicht, maar aangezien er sinds 19 februari geen werk meer voor ons was, zit ik vanaf dan al thuis.

Aan de ene kant heerlijk, zo ken ik heerlijk genieten van mn kleine ventje, maar aan de andere kant. Tis de hele dag mamamamamamama

en geen Anjella meer en dat mis ik best wel.



Verschillende sollicitaties weg gedaan, of afgewezen, sommige zijn te beroerd om een reactie terug te sturen. Of ik krijg zelfs een hele vreemde afwijzing. Ik had te weinig callcenterervaring :shock:

7 jaar te weinig, moet niet gekker worden. maarja het bedrijf leek me toch al niks, dus misschien maar goed ook :smiley:

Daarnaast helaas gister een afwijzing gehad van de perfecte baan met uren en dagen. Maar er moest zonodig iemand met 20 jaar ervaring langskomen. Ze zeiden wel, ( echt erg veel heb ik er nu niet aan) dat ik het was geworden, als zij er niet was.

Ach we gaan gewoon met frisse zin ( afentoe tegenzin hoor ;)) verder op zoek :smiley:



Ons manneke word al echt groot hoor :frowning: Ik vind zo snel gaan, tis gewoon niet leuk meer :frowning:

Nog iets meer als 3 maanden en dan gaan we hiep hiep hoera voor meneer zingen. Pfff moet je nagaan, 9 maanden geleden kiep ik nog met een dikke toeter :S

Gaat zo snel he.

Maar het is echt dubbel en dwars genieten hoor :smiley:

Hij gaat al steeds meer dingen doen, nu heeft ie het op z’n knieen zitten ontdekt. Gaat ie op en neer heen en weer met z’n kont :lol: :lol:

Nog ff en die gaat echt kruipen.

Tijgeren doet ie als de beste, in z’n achteruit :lol:

en rondjes om z’n as draaien das ook erg leuk en dan zeker als de hond ook mee doet :D:D

Voor de rest groeit, eet, drinkt, slaapt, poept en plast meneer als de beste :smiley:

Je kan dus zeggen dat het heel goed gaat hier :smiley:



25 maart weer naat het bureau toe, ben benieuwd wat ze te zeggen hebben :slight_smile: zal wel goed zijn, vorige keer hadden ze ook niks te mopperen :smiley:



Nou nu weer ff stukkie terug lezen voor jullie :smiley:



Sweet, :oops: :oops: Alsnog van harte gefeliciteerd met Riley z’n eerste verjaardag. Ben veel te laat natuurlijk maat niet minder gemeend :wink:

Heeft hij (en jij) een leuke dag gehad? Veel cadeautjes zeker :smiley:



Knuffel, hartelijk gefeliciteerd met jullie 2 knullen, wat een leuke namen :inlove: en heb al gespiekt, wat een heerlijke mannetjes :smiley: Fijn dat je lekker al weer thuis ben. Hopelijk gaat alles goed gaat en dat jullie heerlijk aan het genieten zijn!



Regje, alles goed daar en met de kleine meid Sylvie ?

Nog ff en zij is ook alweer 1 jaar oud:D



Newbe, alles goed en met de kleine schopper in je buik???

Hoe gaat het met Romy?



Zo ben weer ff bijgeklept!!!



Hopelijk gaat het weer wat drukker worden hier en anders lul ik wel in mn uppie :D:D:D:D



:-*

knuffeldraakje gefeliciteerd!

Newbe is zwanger!! :dance: :dance:

oh en Newbe ook gefeliciteerd!

@KNUFFEL van harte gefeliciteerd :dance: :dance:



@Newbe, zo dat is snel zeg :mrgreen: GEFELICITEERD hoor.



Hier zit ik een beetje in een dip, onze meid is echt een schatje hoor maar ze is zo ontzettend eigenwijs dat ik soms geen raad meer mee weet.

Hoezo Regje?



Ik ken het wel , er door heen zitten trouwens, heb ik ook een periode gehad :oops:

:smiley: dankjullie wel :inlove:



Ook gefeli voor Newbe natuurlijk!! :mrgreen:



Regje :hug: k kan je neit echt tips geven … sorry…



Anjella, al meer nieuws betreft je werk? hopelijk heb je nog wat leuks gevonden!





Onze mannetjes hier doen het super:D alweer 10 dagen oud! :shock: jeetje en dit zijn nog maar dagen… dit gaat ècht snel!

Gister laatste keer kraamzsorg gehad, en vandaag is beter verlopen dan al die andere dagen in mijn gevoel :slight_smile: . ondanks dat Wesley aantal keer zn flesje wat spuugde, en Bryan niet de hele fles wou. ondanks dat ze zich beide tot 2 keer toe alles onder geplast hadden, dit is de beste dag tot nu toe! eindelijk eigen ritme en regel, eindelijk ècht je eigen manier. heerlijk!!

Oh!! en natuurlijk nog meer goed nieuws: Bryan was geboren met 2966gr. en zat gister bij de laatste meting op 2980! Wes mag nog een stukje, hij zat met de geboorte op 2770 en gister op 2680. maar dat zal zeker wel goed komen:D Naast dit alles, hebben de jongens nu al de nacht heerlijk doorgeslapen! :inlove: zoo makkelijk die 2!! kon me geen andere karakters wensen. na zo lang wachten is het wachten zeker beloond :inlove: :inlove:





:inlove: :inlove: :inlove: maar wat een knapperds, en wat doen ze het al goed, doorslapen en dat met 2 :shock: :clap: :clap: :clap: :clap: