Maart - April Stoppers 2008

:inlove: :inlove: Leuk Knuffel! :inlove:

Knuffel, wat een moppie’s.

En lief, je succes wensen in ander topic :-* ! (mensen, zie onderschrift, en deze maand, dan 2 jaar verder :dance: ).



Regje, ik heb nagedacht… ik heb geen tips voor je, enige wat ik kan zeggen ‘Go with the flow’, laat het op je af komen, neem de tijd voor jezelf, Eventueel Sylvie naar de opvang (oppas oid?), en ga rustig een boek lezen, kom tot je zelf.

@Oh knuffel, wat een droppies, en nu al doorslapen, jeetje bofkont. En zo te horen gaat verder ook alles goed met ze. Hoe gaat het met jezelf? Heb je erg veel last van de wond.



@Sweet, tja tis meer dat ik soms niet weet hoe ik het nou zal aanpakken met Sylvie als ze iets niet wil. En dat voelt soms weleens vervelend maar gelukkig heb ik meestal naar een paar dagen weer zoiets van we gaan ervoor.

Regje, hoe bedoel je , als ze iets niet wilt?

knuffel wat een lieverds!!! Het gaat erg goed zo te lezen!!!

Super hoor!



Sweet spannend voor een brusje!!!

Ik heb trouwens ook meerdere keren medicijnen gehad om ongi op te wekken… alleen heb ik pco en kwam mijn cyclus zonder clomid niet op gang.



Regje :hug: meiden zijn sowieso wel wat pittiger denk ik…



Hier gaat het verder zn gangetje.

Met R gaat het heel erg goed. In het begin een hele moeilijke start gehad. Ze is natuurlijk te vroeg geboren en na 8 weken werd ik ziek. ik bleek al dagen been en rug weeen te hebben omdat er een stukje van de placenta was achter gebleven en dat is gaan ontsteken. (het deed ook al zo’n pijn…) Ik ben toen gecurreteerd en een paar dagen erna is R opgenomen geweest (voor een week). Dat was best heftig. Ze huilde zo veel dat ze haar op hadden genomen. De reflux bleek erger te zijn dan gedacht en ze bleek nog ergen een infectie te hebben (ik denk misschien wel aan slokdarm ivm verborgen reflux)

Maar vanaf dat R 3 maanden was ging het veel beter!!! Heerlijk. Ze sliep lekker door en was erg vrolijk.

Vanaf begin januari kreeg ze heel erg veel eczeem. Dit ging ook helemaal open en ze heeft nog een infectie aan bovenste luchtwegen gehad. Ze loopt nu bij dermatoloog voor dr eczeem en dat gaat best goed.

Ze is ontzettend lief en blij!!



In december had ik mijn 1e afspraak bij de gyn om voor een 2e te gaan. Nu ben ik dus zwanger dus dit ging een stuk sneller dan vorige keer!!!



Ben nu erg moe en brak. Maar goed dat hoort erbij he?



Zal nog wel ff wat foto’s posten in showforum.



Liefs

Voor meer van dit kleine monstertje zie het showforum :mrgreen:

Newbe, wat een schatje zeg! :inlove: Enne, heftig! :shock:

Die placenta, heb het vaker gehoord, dat er soms iets blijft plakken, en dit gaat ontsteken, erg heftig, en dan R. nog… :o wat sneu! maar wel fijn dat het beter met haar gaat! :dance:

Newbe :hug: :hug: :hug:

Lief dank je sweet!!!



Tja wat zal ik zeggen. Ik heb dus een hele vroege mk gehad…Het is een chemische zwangerschap geweest volgens de gyn… klinkt ook gezellig maar zo heet dat nou eenmaal. Ik ben dus wel zwanger geweest meer is eigelijk niet echt ingenesteld. Vandaar dat ik niets van vruchtzakje heb gezien en dat ik dus wel hcg had.



Het gaat nou weer beter. Ik voel me ook stukken beter. Als morgen hcg helemaal weg is dan moet ik 2 weken wachten en dan aan de duphaston(zo heet dat geloof ik, om ongi op te wekken). Daarna weer aan de clomid. Ik wilde eerst even wachten maar wil nog 1 poging wagen voor ik op vakantie ga (eind mei). Als het niet raak is ga ik die maand erna niet aan de clomid omdat ik dan op vakantie ben en altijd ziek ben als ik aan de clomid ben. Dus of ik ga zwanger op vakantie of lekker zonder hormonen.



Liefs

jeetje newbe das niet niets zeg:( hopelijk ga je in ieder geval dan wel zwanger je vakantie in straks!

Net als voor Sweet, onze jongens zijn nog geen 3 weken oud mijn duimen draaien alweer overuren voor jullie!! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:





Onze boys gaat nog steeds erg goed:D morgen worden ze weer bij cb gewogen, ben benieuwd! (hier thuis zaten ze een aantal dagen geleden al op B3,4kilo & W3,1kilo!)

Na een aatnal problemen met de fles met Bryan drinkt hij nu weer goed, maar blijkt het probleem toch echt in de fles te zitten. of hij lekt alles eruit, of er komt niets uit :hand: dus maar een andere fles gepakt en dit gaat perfect:D na zn 100cc zit hij nu nog door te happen. we wachten even een aantal voedingen af dan mag hij alweer naar 110 :dance:



oeh! en hij is uit zn eerste rompertje gegroeit! en nog 2 andere shirtjes :dance: Wes mag nog even maar zal niet lang meer duren. Bryan heeft vandaag ook voor het eerst passend maatje 56 aan! al zijn armpjes en beentjes iets korter dan het gemiddelde kindje geloof ik, verder past ie super :inlove:

Hoe gaat het mer iedereen hier?



Knuffel alles een beetje op de rit met je mannetjes?



Sweet is je cyclus al een beetje op de rit?



Hier gaat het goed! Ik ben weer zwanger!

Wauw, gefeliciteerd!! :dance: :dance: :dance:



Cyclus, tsja… ben nu weer nieuwe ingegaan, was cyclus van 43 dagen… mij benieuwen wat het nu word.

sweet succes met je cyclus!



Hier weer nieuws… het zijn er 2 :shock: :inlove: :inlove:



Waarschijnlijk 2-eiig. Pff nog ff bijkomen. Had gisteer echo!



Sassie kom maar op met die tips!!! Jij had ze ook snel opelkaar en ook als 2e en 3e

:shock: :shock: :shock:

Newbe…



:shock: :shock: :shock: :shock:

Wow, wat een leuk nieuws!!



Gefeliciteerd.



Weer geklust hier, volgens banner in de goede fase, dus gister… nu morgen pas weer voor het effect… :oops:

Wooot!! Newbe!!! :dance: :dance: eenmaal bekomen van de schrik, ga je echt genieten:D (zolang je zwangerschap niet te zwaar word natuurlijk)

leuk zeg de 3e in ‘ons groepje’ .

geniet ervan!! en laat je niet gek maken door alle opmerkingen die je krijgt.

Hoeraa!!



Jaimy is 1 jaar!!



Anjella, Hele fijne dag gewenst met je 1 jarig jochie! :inlove:

Sweet, erg lief van je dank je wel!!!



Ik kom van de week als ik wat meer tijd heb, ff bijkleppen!!!



:-*



Alles goed met iedereen hier???

Newbe… Natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ÉN een tweeling, wat gaaaaaaaaaaaaaaf!!!



2 kloppende hartjes, wauw!!!

Nr 3 bij de maart stoppers 2008!!!



Hopelijk gaat alles goed en voel je je goed :D:D

Hier gaat alles goed, druk! en de warmte is niet leuk , Wel leuk in de zin van spelen, maar … je begrijpt vast wat ik bedoel.



xx

precies wat je zegt sweet, de warmte :hand: tis wel weer genoeg geweest… tis nog steeds 29 graden op de jongens hun kamer… :frowning: bah ben zo bang dat ze overhit raken enzo :? hoe doen jullie dat? :think:

ik ga denk ik maar een topic aanmaken :slight_smile: