Maart - April Stoppers 2008

Sweet love!!! jeeetje ik heb het gemist… :cry: Gefeliciteerd met Luna!!! Mooie naam ook weer hè :mrgreen: :inlove:





Hier gaat alles wel naar wens. alhoewel ze nu ook niet helemaal lekker zijn (griep om de haverklap hier), en dan ook nog in een sprong zitten. Maar naast dat gaan ze goed. Bryan heeft eindelijk zn eerste tandje, wes onderhand 4. Ook geen flessen meer hier en ze eten (over het algemeen) netjes met ons mee. Gaat wel goed hier dus:)



Newbe, wat lastig met die speciale voedingen zeg! Hier was het dan alleen bryan met Pepti, alhoewel het spugen eigenlijk nu pas bijna weg is. af en toe komt er nog eens wat uit maar das alleen als hij druk is. Succes met alles meid! hopelijk komt alles snel goed op de rit

hooihooi!



Hoe gaat het hier met iedereen nu?

hopelijk loopt alles op rolletjes met alle lieve kleine schatten en natuurlijk jullie zelf ook!! :pray:



Hier loopt het allemaal weer lekker:D Bryan liep een aantal dagen geleden zowaar 2 passen los!! en Wesley loopt sinds een aantal dagen wat meer stappen los (zon 1,5 meter is het record:P )! dus helemaal geweldig :dance:

En…

We gaan voor ons 3e keuteltje :mrgreen: :inlove: Dus wie weet komt er weer een ukkepuk in de ‘groep’ van de feb/mrt 2008 stoppers :pray:





Groetjes!!

geniet van het weertje dames!

Anjella gefeliciteerd ik zie het inu pas geniet !! Was het ongepland ? Xxx

Hee Sweet,



Dank je wel :inlove: :inlove:

Uhhh ja je ken inderdaad beter zeggen dat het ( nog) niet helemaal de bedoeling was een Brusje voor Jaimy.

Maar uiteraard zijn we er wel heel erg blij mee.



8 maart is de grote dag :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



Ik weet het al een tijdje, was 3 dagen overtijd en riep meteen tegen Den je heb grote kans dat ik zwanger ben, volgende dag test gedaan. Nou die 2 streepjes die knalde binnen 10 sec op het scherm :inlove:



Behoorlijk geschrokken natuurlijk :shock: , maar na ff gesprek te hebben gehad met Den ( lees: gesprek over de telefoon 2 minuten :slight_smile: )

Hadden we allebei zoiets van, dit gaat ook gewoon helemaal goed komen.



En nu nog even wachten tot ik het op het werk ken gaan vertellen. ( Vandaar dat ik nog niks openbaar heb geschreven op hyves of FB)

Sinds gisteren is mn nieuwe contract pas ingegaan, dus zat daar heel erg mee in mn maag. Maar hij is gelukkig voor 6 mnd verlengd, dus zit voorlopig weer ff goed.



En zeker gaan we er extra van genieten :inlove: :inlove: :inlove:



:-* :-*

Maart is een leuke maand! :inlove: :inlove:

Maar Luna ‘popte’ er gewoon ook effe tussen door, snelle zwemmers :inlove:



Gefeliciteerd meid, geniet! geniet! en nog eens gneniet vooral!! :inlove: