oej, roken, lastig onderwerp… ik ook hier een rookster… heb mn vriend beloofd te stoppen wanneer mijn shag op is (draai ze zelf dus) en als ik zwanger ben dan zowiezo gelijk. maar wel lastig. hier gaan er ± 15 a 20m op een dag door :oops:
Hallo,
ik heb het vandaag ook definitief opgegeven om iets productiefs te doen. Na 108! nutteloze kilometers en 3 huisbezoeken waarbij mensen gewoon vergeten te verwittigen dat het gesprek vandaag niet kan doorgaan, geef ik het op! Dat ze het zelf uitzoeken! Ik zou ook graag iets anders doen dan werken vandaag! (oké morgen ben ik dit weer vergeten, nu even frustraties afreageren)
Sweet: gelukkig valt het blijkbaar allemaal nog wel mee
knuffeldraakje: 15 Ã 20 sigaretten :think: zal idd wel lastig zijn maar is zoveel beter voor je kindje hoor!
J&F: computers :wall:
Gelukkig dat ik het net op tijd inzie van dat serieus zijn, want een saai leven :naughty:
Anjella: dat het niet doorzet en dat het gewoon komt omdat je baarmoedermond meer doorbloedt is…
Groetjes
zo kwebbelkousen en stress kippetjes :lol:
hier een hele dag gewerkt mijn oren staan te klapperen van het gekwek :lol: na twee keer stofzuigen en dweilen heb ik thuis geen zin meer hahaha morgen ochtend is hier aan de beurt nu ga ik lekker even genieten dat mijn kids bij oma zijn en pas thuis komen als ze naar bed gaan (krijg ze schoon en in hun pyama terug) maar het was wel leuk het werk
ben er blij mee :dance:
sweet@ sterkte meis :hug: blij dat hij naar huis mag het is niet leuk ik ken het :hug:
anjella@ van die sigaret ken ik hier ook bij britt moest ik kokhalzen van de sigaret voor dat ontdekte dat ik zwanger was en trouwens had ik het gister ook dat ik weer moest kokhalzen van de sigaret :think: (en dan stug door blijven roken he haha) :thumbup: :thumbdown: voor jou want dat spugen en sigaret kan een teken zijn en bruin bloed hmmm :think: maar doe nou niet savonds een test ik heb het gemerkt bij die vriendin van me en een ochtend later was het wel raak :? je hcg waarde verhoogt per 2 a 3 dagen vanaf dat je ongie moet worden tjah het klinkt raar maar waarom en hoe weet ik ook niet haha :lol:
madelief @ tja als je kids moe en vervelend zijn dan voel je zelf dat ook misschien een korte break? een paar daagjes vakantie?
liefs :-*
Ik ben nog steeds beetje van de rel af… beetje nadenken wat er nou is gebeurt…
:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
HET ZIT ONS OOK NIET MEE OOK!!!
Kl*te woningstichting!!! pas 30 juni ons huis!!!
J&F ik heb 1 goud op shaleth!!
Meissie toch! :hug:
Blijkbaar kan het alleen nog erger worden als er een vliegtuig op je huis stort… :roll:
30 juni??:|:| dacht al veel eerder??:S wat is dat voor raar gedoe
en sweet-love :hug: mijn schoonvader heeft het ook gehad… maar dan was hij toen in engeland op vakantie vorig jaar. nu zijn ze in mallorca en gaat alles goed ( voor een aantal weken terug zelfs nog op griekenland) heb gezien hoe mijn vriend er moeilijk mee had, wens je veel sterkte :hug:
15 a 20 sigaretten is wel et maximum hoor vandaag waren het er maar 6 tot nu toe:) dus et gaat de goede kant op:D
eerder is het meer geweest omdat mn ex ook rookte… ray rookt niet, das een voordeel
de hond is wat ziekig hier… totaal aan de dunne en stinken :shock: ging zowat bijna over mn nek… gelukkig is de lucht nu weg nadat de wc gelijk weer onder handen is genomen met chloor en vanalles :shock:
Sweet sterkte
Roken hier nooit gedaan gelukkig rookt man ook niet
Ik vind me dat toch goor
Maar ieder z`n eigen mening
Ben naar de HA geweest hoor Ze heeft mijn baarmoeder onderzocht en mijn eierstokken (vraag niet hoe, fijn is het nooit). Het lag er allemaal prima bij. Ze denkt dat ik last heb van mijn eisprong, als ik na de zomer nog steeds niet een normale cyclus heb dan krijg ik iets om het op te wekken.
@Kee, ze kunnen cystes voelen hoor, tenminste als je niet te dik bent.
@Knuffeldraak, ik duim voor je, hopelijk is het raak
@Sweet, wat vervelend nieuws heb je gekregen zeg, valt het allemaal mee?
hoop het ook:D
want nog steeds geen schrijntje ongi… word er een beetje lam van… iedere keer als ik naar de wcben toch nog maar even wel goedn nakijken of er niet iets te vinden is wat een duidelijk antwoord geeft maar nee…
weet nie waar het aan ligt maar viel mn vriend en mij ook op dat ik ik al dagen met stijve tepels loop… very enoying!!
J&F, jij brengt het lekker he…! Een vliegtuig op ons huisje ? Nou hoor!! Laten we dat niet hopen alles schijnt vandaag tegen te zitten …
Opzich viel het wel mee met Ruud (de vriend van mijn moeder)… eigenlijk… wat je meevallen noemt.
Hij heeft een klein bloedpropje , wat niet levensbedreigend is (dus een hartinfarct van 10% gehad.) Zijn lichaam gaf aan dat hij rust moest nemen en niet moest stressen.
Wat extra mee werkt is dat Ruud de zwaarste suikerziekte heb, dus dat is niet bevoordelijk (verhoogde kans op infarct.)
Inderdaad zou het eerder zijn, maar de tegellegger had geen tijd!! :wall:
Dat betekend wij moeten wachten, nu is de datum verschoven 30 juni.
Evt kan het eerder zijn, maar later kan ook… (alweer…)
Ik word gek van het wachten en wil hier weg, maar ja…
@Sweet-Love wrote:
J&F, jij brengt het lekker he…! Een vliegtuig op ons huisje ? Nou hoor!!Laten we dat niet hopen alles schijnt vandaag tegen te zitten …
Opzich viel het wel mee met Ruud (de vriend van mijn moeder)… eigenlijk… wat je meevallen noemt.
Hij heeft een klein bloedpropje , wat niet levensbedreigend is (dus een hartinfarct van 10% gehad.) Zijn lichaam gaf aan dat hij rust moest nemen en niet moest stressen.
Wat extra mee werkt is dat Ruud de zwaarste suikerziekte heb, dus dat is niet bevoordelijk (verhoogde kans op infarct.)
Inderdaad zou het eerder zijn, maar de tegellegger had geen tijd!! :wall:
Dat betekend wij moeten wachten, nu is de datum verschoven 30 juni.
Evt kan het eerder zijn, maar later kan ook… (alweer…)
Ik word gek van het wachten en wil hier weg, maar ja…
sjonge wat een gedoe daar met die wopningbouw:| hoop voor jullie dat het snel goed komt
mijn schoonvader hartinfarct van 90% gehad (die nu dus een jaar later naar griekenland en mallorca op vakantie is (geweest) met vliegtuig met no problem, dus denk de vriend van jou moeder er wel snel bovenkop komt. maar hartinfarct is altijd erg…
Knuffel @ mijn vader had ook zo een ernstige hart infarct, hij heeft nog maar 40% van zijn hart over (nog 1 infarct en hij is dood…)
Hoe klein er ook eentje is het is vervelend, ik geloof ook wel dat hij er boven op komt, maar toch het is behoorlijk schrikkken en heel vervelend (vooral voor hem)
En inderdaad is het bij WS een heel gedoe, alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd van ‘nee we weten het niet!’ ik had bijna die vrouw over de balie gesleurd van 'Regel het verdmme gewoon , want we hebben niet voor niets urgentie’
Natuurlijk heb ik me ingehouden en niet laten merken dat ik kwaad was… Want dan had zij aangifte waarschijnlijk gedaan en was lesley weer de ll…
Maar bij de WS zijn ze niet zo vlot, want we hebben het huis ook niet gezien … :think: terwijl officeel wij hem aankomende maandag zouden krijgen! dus ja het is allemaal heel vreemd daar … en heb er weinig vertrouwen in (en toch moet ik wel …)… wel het voordeel 30 juni - 1 julie contract tekenen 1 maand in 1x betalen!
Maar ik wil nu ons huisje! ik wil RUST!!!
* sluipt terug naar WS, om die vrouw alsnog over de balie te sleuren…*
vervelend blijft het zeker! en zeker schrikken zoiets is noit niet zomaar wat
zou zeggen reageer je af op de balimedewerker(A) maar dan wel via woorden denk ik… wat je zegt, dan krijg je alsnog zelf de schuld en kom je nog meer in het gedoe.
lijkt wel wb van hengelo hier:|
heb een tijdje zonder woning gezeten, en officieel woon ik nog steeds op straat (mijn vriend niet alleen ik) maar urgentie nee dat krijg ik niet: als ik zwanger was geweest ook niet, alleeeen als ik kids had gehad onder 12 jaar… dus kan je nagaan hoe ze hier met mensen omgaan:s belachelijk gewoon! m maar zon urgentie als jullie das ook niet wat, krijg je urgentie schiet het nog niet op… urgentie stond toch gelijk aan: sneller een woning dan zonder de urgentie? wat voor urgentie is dat bij hun daar? 3 dagen eerder dan als je gewoon een wonningzoekende bent?
Ze gaan inderdaad met mensen om als of het beesten zijn.
Officieel ben ik dakloos en verhuisd naar het buitenland. Ze denken werkelijk dat ik hier niet meer woon.
Maar dat terzijde, als ik zwanger had geweest (hoog) zijn ze binnen 2 dagen klaar… maar het is geen urgentie wat wij nu hebben (zeggen ze)
Ik had het met woorden op kunnen lossen van dat ik er niets van begrijp, maar het had ook niet gewerkt echt niet.
Ze denken aan zich zelf… en dat doet iedereen tegenwoordig.
bah… idd wat je zegt. die mensen denken gewoon niet anders…
in de tijd dat ik echt bijna zonder woning zat en echt op straat (paar jaar terug, laaang verhaal) heb ik ze jankend gesmeekt om onderdak, al drukten ze me in het dierenasiel. als ik maar weg kon waar ik zat, en niet op straat met mn hond zat… maar nee, er was niets mogelijk:s dus kon weer trug naar de elende waar ik net eindelijk 3 uur vandaan was gekomen… en wat dat betreft had ik misschien nog wel beter af geweest op straat. maar dat mocht niet want ze kenden mij en mn hond, zou ik op straat gaan lopen, dan namen ze de hond mee want die hoort niet op straat te leven :shock: :? hoezo ik snap niet waar hun gevoel ligt…
maaarja, zo gaat het idd tegenwoordig.
ik hoop dat wij morgen toch echt bericht krijgen want hadden vandaag eigenlijk al een telefoontje verwacht, nu hebben wij een voordeel dat we dit keer geen wb hebben maar makelaar en die willen juist zsm de woningen weg hebben en dus wij ook zsm naar de woning toe (sleutel staat midden sept. gepland uiterlijk)
Ik ken het hoor,
Mijn zus + 2 kleintjes en ik waren even dakloos niemand wou ons onderdak bieden, ik ben gemeente’s afgelopen WBouws, en Stichtings.
Nee mevr, we hebben geen huis nu vrij.
Ik zeg nou dan slapen we wel in een doos, wat jullie willen! Morgen wil ik 2koffie met suiker en melk en 2 broodj]es + 2 jogie.
Als u met die 2 kleine kindjes op straat slapen worden ze weggehaald dat weet uw? kindjes horen niet op straat en uw hond? wat doet uw daarmee
Ik zo van nou dat is ons kussen, hij gaat gewoon bij ons slapen! het is een lief beest dus…
Nou mevr komt niet van in! hij word ook meegenomen dan honden
horen niet op straat te leven… :shock:
En mensen wel? Volwassenen? Moeders? doe niet zo belachelijk , wij hebben een huis + onderdak nodig ! met de kids!
Niet gelukt die nacht hebben wij bij een vriendin geslapen met kids en hond… maar het was niet omdat we anders kids kwijt waren of de hond.
Maar omdat het -3 was buiten!
jaa, tis toch allemaal zo vaag geregeld allemaal:S
doet me denken aan toen ik mn uitkering pas had en op dat moment alsnog wou zoeken naar een woning (zij wisten niet anders dan dat ik alleenstaant was, ivm dat ik hier eignelijk niet op het adres mocht wonen). dus ze hadden me een berekening neergelegt met de goedkoopste woning van wat ze hadden en ik kwam 50 tekort aan vaste lasten, daarnaast nog alles wat ik aan eten en drinken e.d. nodig had. en dan vragen ze mij: hoe dacht je dat te gaan doen??
uh ja duh, jullie geven me het geld, geef dan meer? nee dat kan niet… duss zeg het maar hoe pak je dat aan?
ikzeg dat kan ik toch niet weten? jullie moete me begeleiden niet ik mezelf toch? en dan zowiezo: geef me meer inkomen dan!!
pff… soms denk ik er echt aan te emigreren, al denk ik niet dat het ergens anders nou echt zo makkelijker is dan hier… en toch blijf ik wel nederland trouw. maar dan wel nederland zoals nederland is, zonder de instanties :mrgreen:
ik ga zo maar eens achter de tv vastplakken: baby te huur. fout programma eigenlijk maar wel goede leerstof voor die jongeren daar, en soms ook voor ons hier hihi
Hoelaat is Baby te huur? Ik wil oook kijken (alweer…)
nu op ned3
geloof dat het nu dagelijks is, want gister zag ik het ook.
ik vind et vandaag wel leuk: de jongensx alleen met de baby’s en hun luiers :mrgreen: