Goedemorgen…welkom allemaal bij het 2e deel van de maart/april stoppers van 2008.
Ik heb het lijstje tijdelijk overgenomen van Sweet-love, zij is druk bezig met het pakken, en het straks weer uitpakken in hun eigen huisje…dus tot zij het weer overneemt kunnen jullie mij PB-en…
Ik wens iedereen een gezellig en vooral een vruchtbaar deel 2!
Meld! Meld Meld!!! :dance: :dance: :dance:
2e Deel Joepiee!
Mooi gedaan Madelief!
goedemorgen allemaal…het is dus gelukt, het nieuwe deel is van start.
Ik was alweer vroeg wakker. Bah…Ik ben nog niet ongesteld, maar het zou me zeer verbazen als ik het niet werd. Ik heb nl al de bekende krampen en het zal wel niet zo lang meer duren of ik kan weer een greep doen in het toiletkastje naar tampons en maandverband. Sinds ik de mirena kwijt ben, ben ik zo enorm ongesteld. Helemaal niet grappig. Het is net alsof ik geslacht ben van binnen…
Maar goed, ik zal niet treuren alvorens ik bloed zie . Ik wil graag zwanger worden, van de vorige kinderen was ik elke keer direct zwanger…Maar ja, dit oude besje is wat ouder geworden en niet te vergeten is de samenstelling anders. want voor mij is dit de vierde keer, maar voor vriendlief de eerste…Die maakt zich inmiddels heftig zorgen, maar ik geloof dat dat wel mee valt.
fijne dag…
Hoi Allemaal.
Kee… je vroeg of het niet wat fundamenteel in mijn relatie was? Misschien heel dom, maar ik snap niet helemaal wat je er mee bedoeld :o
Mammadaantje… Wat slordig zeg, dat er zoveel fouten in je contract zaten… Het is natuurlijk wel op te lossen, maar wel slordig…Nog slaapproblemen met wesley gehad? of was dat eenmalig? En hoe is het met je rug?
Madelief voel je je al wat beter? Ik vind het lijstje erg mooi en duidelijk… Eigenlijk ben ik even gestopt, maar je mag me er wel op laten staan. Ik ben vast snel over mijn dipje heen…
Meestal als je je ongi voelt aankomen, dan komt het volgens mij ook wel… Maar ik hoop het niet voor je! Wel erg spannend.
Regje… Heeft je ongi doorgezet?
Ik ben nu net niet meer ongi… Maar wel heel erg geweest. Ben benieuwd hoeveel dagen ik deze keer heb! Snap er niks meer van haha!
Mamager ook al ongi?
goedemorgen,
:dance: een nieuw deeltje mooi gedaan madelief :thumbup:
sylly@ wij hebben gemerkt of ik denk dat het daar aan ligt :lol: dat ik hem smiddags soms in bed lag, gister niet gedaan (heb ik wel eind van e dag een beetje sjago kind) slaapt hij als een roos s’avonds en vrijdag middag had hij wel geslapen en de avond zaten wij weer op :? ikmoest er wel om lachen om het contract ik bel maandag even of ze het willen veranderen. ja met de rug goed ene keer meer pijn als de andere dag geen idee wat het is misschien spanning en wat onrust vorige week :lol: oja en denk ik ons bed want daar zaken we nog doorheen straks :lol:
Hoe is het verder met jou? beetje rust gevonden?en zeker een korte cyclus he ach hij is dan in iedergeval niet zo lang meer :lol:
Verder hier tjah dit is de eerste keer dat ik over kwaaltjes ga piepen maar meer ook niet dat heb ik hier wel geleerd :lol: mijn ene borst voelt heel gespannen aan en mijn tepels zijn gevoelig niet normaal meer tjah eigenijk doen mijn borsten raar verder zal ik hier pas vanavond weer komen want ik ga zo naar den haag op kraamvisite
Verder wil ik nog even promoten :oops: sorry meiden
hij is nu echt open vanavond gaan de rest van de spulletjes erop hihi
verder iedereen een fijne dag en hier schijnt de zon al! bij jullie ook geniet er dan lekker van :-*
veel liefs Daantje
Mammadaantje… Spannend dus. Nog iets meer dan een weekje wachten aan je banner te zien.
Als ik moest kiezen, dan sloeg ik dan ook maar het middagslaapje over! Daar went hij waarschijnlijk snel aan, en dan is hij smiddags vast niet meer zo chagrijnig! En als hij snachts dan goed slaap… Beter toch?
ik kan nog niet echt zeggen dat ik rust gevonden heb. Op één of andere manier ben ik zo bang om de verkeerde keuze te maken.
Ben dus al vanaf mijn 14e samen met mijn vriendje. En ik heb gelukkig met hem! Hij is echt heel heel lief, maar soms vraag ik me ook wel af… is dit het nou? En hoe zou het bijvoorbeeld met iemand anders zijn geweest!
Gelukkig kan ik er redelijk met pat over praten, al is het wel lastig.
We waren gewoon nog zo jong, en soms komt dat even op me af. Dat neemt natuuurlijk niet weg dat ik heel veel van pat hou!
hey sylly
ja mijn banner loopt goed heb een regelmatige cyclus :lol:
en je hebt helemaal gelijk wat betreft wesley hoor :lol:
en meis inderdaad ik kan het goed berijpen als je al zolang bij iemand ben dat de onzekerheid komt maar dat neemt zeker niet weg dat je niet van hem houdt! en al die vragen kan alleen jij beantwoorden. ik denk dan wel zo iets als nou is iemand gewoon zegt ja of nee en niet van daan je moet zelf beslissen :lol: werd het er soms wel wat makkelijker goed rustig overnadenken en praten en er komt vanzelf wel een oplossing toch? het komt allemaal vanzelf wel een keer dat alles op zijn plekje valt (klinkt makkelijk uit mijn mond) :roll:
nou ga ik me echt douche en aankleden want er staat zo iemand voor de deur haha
hee dames:) nieuws deeltje:) ik zal straks even teruglezen, maar moet eerst onze hond een saampies lopen:)
oerigens nu geen misselijkheid gehad, wel heel licht wat buikkrampig gevoel. misschine dat de duiveltjhes zich aanmelddden? geen idee we wachten gewoon af
Goedemorgen Meiden.
Bij deze meld ik me ook alvast!
Ik kom vanavond onder de voetbal even verder kletsen!!
Fijne zondag allemaal!
:-*
We zijn een weekendje weggeweest, het was erg gezellig. Ik denk dat met 40 a 50 oom/tantes en nichtjes/neefjes waren, altijd leuk om iedereen weer te zien.
Het was wel erg vermoeiend met Pete, want thuis heb je gewoon een box, nu moet je hem de hele dag wat in de buurt hebben op schoot of in de wipstoel. En door de lawaai die iedereen maakt, sliep hij ook wat slechter. Gelukkig gaan we over een paar dagen op vakantie, we kunnen wel wat rust gebruiken.
Met mij gaat het verder wel redelijk. Ik ben wel heel erg moe en ook wel heel de dag misselijk. Zaterdagmiddag heb ik even anderhalf uur op bed gelegen en 's avonds lag ik alweer om 22.00 in bed! De familie zal het wel raar gevonden hebben, maar als we over een paar weken vertellen dat we weer zwanger zijn, dan zal er wel een achteraf-lichtje gaan branden.
Ik kom morgen even bijlezen en bijkletsen, nu moeten we even de auto gaan uitpakken.
Hier even snel een klein berichtje… lees morgen wel alles even terug.
Ik ben vrijdagnacht ongesteld geworden!
Dus ronde 3 gaat van start…
Ik zal mn banner nog wel even veranderen
@Nee, mijn ongi heeft niet doorgezet, maar heb zaterdag getest en toen was de zw-test negatief. Dus ja, denk dat mijn hele lijf in rep en roer is en nog op orde moet komen, tenminste daar ga ik vanuit Dus hoop dat mijn ongi nog wel een keer kom, anders betekend het ook dat geen ei-sprong heb.
Leuk dat ik ook in het lijstje sta, geen idee wanneer mijn NOD zou moeten zijn, maar in iedergeval zit ik nu al op dag 51.
@Sassie, Ja, lijkt me erg moeilijk als je zo moe bent en je dat eigenlijk een beetje verborgen moet houden. Met hoeveel weken ga je het vertellen?
Gisteren lekker aan een drankje gezeten, tja test negatief en mijn mannetje hield zijn verjaardag dus ik vond dat ik best een drankje mocht hebben.
Saskia @ snap dat het vermoeiend is, je heb natuurlijk Pete, die slecht kan slapen , en die je de hele dag in de gaten moet houden, zwanger…
Nou ja, het is het waard toch?
Regje @ Kl*te zeg, ik weet hoe je je voelt zoveel onzekerheid.
Dit is toch je eerste keer na de pilstop? Dan ka het gewoon wat langer duren, en dat zeg ik nu… ik was zo ongeduldig als wat en dat weten de dames ook dat ik echt wanhopig was :lol:
Waarom ga je maandag(morgen dus) niet naar de huisarts? vragen hoe het zit.
J&F @ Ik weet dat meer kindjes zo heten:) haha, nog lang gewacht op je peet-oom? Ik snap trouwens niet van mezelf dat ik dat op WoW niet heb gevraagd…
Knuffeldraakje @ Ik verklap niets :snooty: :silenced: Je krijgt geen naam te horen van mij, pas als hij/zij geboren is!! 8)
Mamadaantje @ ik zal even in je winkeltje kijken! heb je genoten van je man?
Vandaag zonnig, maar niet naar buiten geweest Shame on me. ben me spelletje wezen spelen (samen met J&F)
Wij hebben dus namen verzonnen (zelfs nog voor dat we kozen om zwanger te worden.)
Dus ja spannend deze maand, ik mag gaan klussen ! J&F trouwens ook.
Ik hoop dat het een keer positief mag wezen.
Madelief ik heb trouwens de oude topic laten sluiten.
Nou dan vinden ze ons vast heel fanatiek hier…want ik heb m ook laten sluiten hoor sweet. Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar heb wel het gevoel dat dat gaat komen…Dus dat zal dan ook wel. Ik voel me totaal anders dan vorige maand, toen was ik er van overtuigd zwanger te zijn, maar werd ik een dag te laat toch ongesteld en toen waren alle verschijnsels ineens over…
Wat een weertje vandaag he? Ik heb genoten.
Samen met de kids citroenijs gemaakt. We hebben het helaas nog niet kunnen proeven want het was nog te zacht zonet. Dus we hebben een heerlijk toetje morgen…Verwennerij op maandag. Mijn middelste zoontje is verzot op citroenijs…
Fijne avond allemaal…Nog leuke plannen???
Groetjes
Hier geen plannen!
Ik wil hier gaan opruimen omdat mijn schoonmoeder het niet doet, die maakt er alleen maar een zooi van. Maar ik doe het niet overdag meestal 's ochtends vroeg of s’avonds als alles afgekoeld is.
hier een gezellige dag gehad:) we hadden het plan om wat spul voor de auto te halen in enschede, maar onderweg (zelfs nadat mn vader ons gezellig de weg had uitgelegt) dat het zondag is… slimmm :mrgreen:
nouja, bleek in het volkspark een kunst-tentoonstelling te zijn dus daar even gelopen om te kijken naar iets wat misschien wat met dalmatiers te maken had of iets anders leuks… maar nee. en oo jee… sommige kunst:| en wat ze ervoor vragen een simpel houten doosje met een glaasje ervoor met wat papier met kleurtjes erin: 375 euro!! :shock: hoorden we toen we erlangs liepen… nou ik denk dat ik aan het schilderen en tekenen ga, al ziet niemand wat het is haha geld kan je er goed voor krijgen, das altijd goed
daarna met onze vrienden even wat ijs gehaalt (waar de politie ook nog eens alle auto’s aan de zijkant die geparkeert stonden, weg te jagen, maar we hebben gekeken en nee dus… geen enkel bord dat je daar niet staan mag. daarbij hielden ze ook nog eens al het verkeer op en het was al zo lekker druk daar :silenced: )
daarna nog even naar hulsbeek geweest, even ge’voetbalt’ met die leuke peanutball haha, die gaat echt alle kanten op waar je em niet hebben wil lol
nou en nu dus weer thuis:) lekker rustig aan doen. maar meot wel zeggen ben ook echt wel moe :shock: als ik nu ga liggen dan ben ik ook wel weg…
maaar we blijven nog even wakker:D mag niet ongezellig zijn haha zo eerst eens de hond lopen:)
ooh, en sweet-love: i8k wcht af op de naam hihi ben nu al benieuwd :mrgreen:
Hallo dames,
nou vandaag op kraamviste geweest en zzoooooo schattig zo’n klein hummeltje dan zijn die 2 van mij al groot :lol: :lol: en verder lekker asso bij de mac gegeten met die zwangere vriendin van me haha.
en nu is er voetbal op tv dus ik achter de laptop op de bank en zo weer verder aan mijn webwinkeltje :lol:
knuffel@ wat al wel niet betaald voor een beetje kunst he pffff en die peanut ball wij kennen hem je kan er wel onwijs mee lachen als je schopt en hij gaat de verkeerde kant (net waar iemand staat hihi)
sweet@ heb heerlijk genoten van mijn man en de kids ook nu is het even voetbal tijd maar daarna heb ik weer even aandacht :lol: morgen gaat hij er weer vandoor een week en ik mag gelukkig ook beginnen met me nieuwe baan gaat de week een stuk sneller
mamager@ jammer dat je ongie geworden bent :hug: op naar de volgende ronde dan maar!
liefs :-*
Hallo!
ik meld me ook in onze nieuwe topic…
mamadaantje: :inlove: schattig hé die kleintjes, je vergeet toch dat ze zo klein zijn geweest!
Oh en speelt Nederland vandaag, succes dan maar!
knuffeldraakje: kunst is een zeer relatief begrip natuurlijk
madelief: en? Citroenijs :drool:
Regje: :hug: vervelend voor jou meis, je wil niet ongi worden maar als je niet zwanger bent wil je wel een nieuwe ronde kunnen starten…
Mamager: wat zonde…
Sassie: krijg jij Pete nog in de bos, Briek zette het altijd vreselijk op een brullen als hij daarin zat, we gebruiken hem eigenlijk alleen voor zijn speelgoed in op te ruimen…
Sylly: je hebt m’n vraag al beantwoord, ik hed het gevoel dat je heel hard twijfelde aan je relatie maar als je hem nog zo graag ziet kom je er wel uit!
Briek heeft vandaag alleen recht gestaan! wat gaat het hard nog 14 dagen en hij is alweer een jaar :shock:
Volgens mijn banner zou ik om een cyclus van 39 dagen te hebben morgen of overmorgen m’n ei moeten hebben. FIJN nog niets van een aankomend ei te bespeuren :wall: . Was 39 dagen dan ook nog niet lang genoeg ofzo :evil: ! ZOT wordt ik er van :wall:
Fijne (voetbal)avond
inderdaad wat je zaegt haha, alleen op hulbeek (recreatieplas vlakbij hier dus) daar lagen dus wel degelijk rondom mensen. dius niet zozeer de bval bij niemand, maar eerder de bal bij iedereen behalve de goede haha :mrgreen:
ondertussen heeft onze hond de bal ook gezien en stond daarnet nog bijna een 10 minuten erom te zeuren hihi. maar hij krijgt em niet:P
kee@ nee polen tegen duitsland die vent van mij ziet graag duitsland verliezen en volgt bijna elke wedstrijd daarvan haha morgen geen last van want dan is hij op de vrachtwagen en luistert hij via de radio naar nederland tegen nog wat :oops: haha geen idee ben niet zo’n voetbal fan alleen als er een groep hier kijkt dan is het wel weer gezellig maar zo alleen op de bank nee dan zap ik wel naar net 5
knuffel@ dat valt me van je tegen zeg
het is toch ook zo’n leuk speeltje :lol: :mrgreen: