mamadaantje: dat is dan wel het voordeel van je man niet thuis te hebben, hoef je geen voetbal te kijken…
geniet nog maar van jullie avondje samen…
kee@ ik heb mijn man geresseveerd om 11 uur haha na voetbal wil die nog ekzomerkijken ofzow iets haha ach hij zit naast me op de bank :lol:
ik zal morge wel wat fotos erop zetten goed!
beetje laat naar me bed maar alle spullen waar ik fotos van had zitten op de webwinkel en een nieuwe toegevoegd nu ook kleding voor de moeders :lol: :lol: ik heb der lol in gevonden haha
weltrusten meiden :-*
@Kee wrote:
knuffeldraakje: kunst is een zeer relatief begrip natuurlijk
ja das waar, maar die kunst wat ze daar hadden… nee zou er geen 375 voor over hebben. maar goed ieder zn smaak en voorkeur he:) das zeker waar:D
dat schilderijtje van mij hier is voor mij niet echt veel waard, als ik het zou zien zou ik het denk ik ook nog niet eens kopen (goed het is amateurwerk he) maar misschien is er iemand die er me wel wat voor geven wil (50.000,- is goed:P

@mamadaantje wrote:
knuffel@ dat valt me van je tegen zeg![]()
het is toch ook zo’n leuk speeltje :lol: :mrgreen:
haha ja idd he;) maar Renzo die heeft er maar 1 minuut fun van: dan issie kapot en aan tig stukken :mrgreen:
Mogguh,
Hier weer vanaf mijn werk…
Lekker kort dagje vandaag aangezien ik vanmiddag lekker vrij ben
@ Knuffeldraakje, laten we hopen dat de :twisted: wegblijven!
@ Sweet, mijn peetoom was niet eens zo erg als ik had verwacht, hij kon het wel vinden met vriendlief en ze hadden het de hele tijd over auto’s… Ach liever auto’s dan aanhoren hoe slecht de allochtonen wel niet zijn… Zo rascistich ben ik dus niet ingesteld… :roll:
@ Iedereen, veel sterkte voor diegene die vanavond wel of niet verplicht voetbal kijken!
Wij kijken het allebei niet aangezien we achter een balletje aan huppelen nou niet een sport vinden…
Wij zijn Formule 1 fans en wij hebben dus gister de F1 race gekeken…
Voetbal = stom! :mrgreen:
@ Regje, MamaGer & Madelief,
Hoe is het met jullie NOD’s?
Al :twisted: :twisted: gezien?
Als tests in de planning?
Zwangerschaps verschijnselen?
Ik duim voor jullie! :thumbup: :thumbdown:
He he ik ben er ook weer hoor!
Haha heb een heerlijk weekend gehad.
Saskia Succes met je misselijkheid!!! Vervelend die kwaaltjes maar wel weer mooi dat je weet waarvoor het is;)
Mamager Jammer dat je ongi bent geworden :hug: !! Nu de 4e ronde alweer.
Sweet wij hadden ook al een hele tijd wat namen verzonnen. En net als jij wil ik mijn kinderen er ook 2 geven. Maar ik denk dat er misschien nog wel wat veranderingen komen als ik zwanger ben.
Regje vervelend dat wachten he :hug: !! Ik ken het! Alleen duurde het bij mij toch ietsies korter! Vervelend je kan zo ook niet gewoon aan de volgende ronde beginnen. Ik vond het zelf toen niet eens zo erg dat ik niet zwanger was maar meer dat je niet verder kan. Succes
Kee %$^%*& lange cyclus$#@%@ hier misschien gaat dat bij ons beiden helpen : wat hormoontjes :: ::
En meiden ik kijk lekker alle wedstrijden!! haha ik ben voetbalfan!! Ik heb ook een seizoenkaart van de club van nederland hahah
Oh ik zie trouwens nu pas dat ik van woensdag tot a.s. zondag mijn vruchtbare periode heb :mrgreen:
Druk aan het klussen dus deze week!
Zou het uit maken of je dagelijks of om de dag klust o.i.d.?
Ik hoor veel op het forum ook dat je de meeste kans hebt wanneer je om de dag klust…
Wij doen het 1 a 2x per dag, in mijn logica heb je meer kansen naarmate je meer probeert, dus hoe vaker je schiet, des te eerder is het raak…
Of niet? Of zit er een medische verklaring achter waarom het om de dag moet zijn? :think:
Zowieso moet ik het ook wat meer proberen los te laten hoor, af en toe wil ik TE graag en ben ik er teveel mee bezig, ben bang dat het dan helemaal niet meer lukt…
De stress schiet me gewoon toe terwijl ik dit type! :shock: :oops:
Als je het te vaak doet loop de kwaliteit van het zaad achteruit geloof ik…
Hier ondertussen nog geen :evil: te zien. en ja… toch testje al gedaan… :oops: negatief
had ik wel verwacht ene kant. nouja wie weet misschien te vroeg getest. ik wacht gewoon af op de :evil: en door naar de volgende ronde
Hoi hoi,
Hier nog geen ongesteldheid gesignaleerd, alhoewel ik er nog steeds van overtuigd ben dat t wel komt. Ik had vanmorgen een heel licht rose afscheiding, dus ik dacht…zie je…daar heb je het alweer, maar vervolgens zet t niet door…Als ik morgen nog niet ongesteld ben kopen we wel een testje, maar ik denk dat t wel gaat beginnen. Ik heb hoofdpijn…dus een kwestie van tijd…
Volgende ronde beter!
Ik heb een paar mailtjes gekregen of ik het lijstje wil aanpassen…doe ik morgen hoor! Ik ben vandaag hard aan het werk…
Groetjes en een fijne dag iedereen!
Kwaliteit van het zaad achteruit? Hmmm :roll: :think:
Dus dan moeten we JUIST minder klussen om sneller zwanger te worden?
Geldt dat voor elke man dan ofzo?
I’m confused…
Oke als mijn eisprong vrijdag is, wanneer is dan de beste tijd om te klussen?
Dinsdag en Donderdag ofzo?
MamaGer, jammer dat je ongesteld bent geworden!
Regje, hopelijk heb je snel duidelijkheid. Onze ouders en broers weten het al en een paar goede vrienden van ons ook, maar verder willen we het pas gaan vertellen als we de eerste echo hebben gehad.
Op het familieweekend was er al een neef (eigenlijk zijn vrouw natuurlijk) die net verteld hadden dat ze zwanger zijn, dus het leek me wel leuk dat hun in het middepunt stonden.
Sweet-Love, het was inderdaad wel de moeite waard, we hebben een gezellig weekend gehad. Er waren veel tantes die graag op Pete wilden passen, dus mijn man en ik hebben ook even samen een middagdutje kunnen doen.
Kee, Pete ligt nog wel vaak in de box, maar ik merk wel dat dit erg krap wordt, omdat hij nu vaak aan het draaien en omrollen is. Vaak leg ik hem dan op een boxkleed op de grond, dan heeft hij net even wat meer ruimte om zich heen.
Hopelijk heb je toch snel je eisprong, een cyclus van 39 dagen is inderdaad wel lang genoeg!
J&F, hoe vaker je gaat klussen, des te minder zaadcellen er per keer zijn. Ze zeggen vaak dat je beter niet meer dan 1 keer per dag seks kunt hebben en niet minder dan 1 keer per 10 dagen. Het beste zaad heb je als je om de 2 a 3 dagen seks hebt.
Nu is het wel zo dat de beste kans om zwanger te raken is als je op de dag van je eisprong seks hebt, dan heb je ongeveer een kans van 1 op 3 en de 2 dagen voor je eisprong een kans van 20 a 25% om zwanger te raken.
Het beste kun je dus om de dag seks hebben en dan op de dag van je eisprong ook nog klussen. Dus als jouw eisprong vrijdag is, dan zou je woensdag en vrijdag kunnen gaan klussen.
Ik had op donderdag en vrijdag een positieve ovulatietest. Woensdag hebben we geen seks gehad, maar donderdag en vrijdag wel.
Knuffeldraakje, ik weet het even niet meer, maar heb jij je eisprong opgemerkt deze ronde? Heb je de banner gewoon op een gemiddelde cyclus gezet? Mocht je eisprong ongeveer 2 weken geleden zijn geweest, dan zou je wel een positieve test gehad kunnen hebben. Als je toch een langere cyclus ga hebben, dan kan het zijn dat je gewoon te vroeg heb getest. Spannend nog.
Madelief, niet om je valse hoop te geven, maar ik had ook hoofdpijn rondom mijn NOD, dan kan door het aanmaken van het hcg-hormoon komen. Ook voor jou spannend.
Groetjes Saskia
J&F: Volgens mij klopt het idd wel, En je zou dan donderdagochtend en vrijdagavond moeten klussen :lol:
Maar ik kan je bekennen dat wij ons daar niks van aantrekken…wij klussen gewoon elke dag…ei of geen ei…
@sassie1980 wrote:
Knuffeldraakje, ik weet het even niet meer, maar heb jij je eisprong opgemerkt deze ronde? Heb je de banner gewoon op een gemiddelde cyclus gezet? Mocht je eisprong ongeveer 2 weken geleden zijn geweest, dan zou je wel een positieve test gehad kunnen hebben. Als je toch een langere cyclus ga hebben, dan kan het zijn dat je gewoon te vroeg heb getest. Spannend nog.
Groetjes Saskia
niet echt gevoelt in mn buik, maar ik heb aan de hand van cervixslijm geconstateert dat de eisprong wel ongeveer de dag van de banner was (kleverig, draderig) wat zou kloppen. maargoed het is dan wel de vraag of het slijm daadwerkelijk de eisprong was en niet gewoon door de war was. daarom had ik ook al verwacht dat ie nu negatief gaf. het is nu gewoon afwachten wanneer mn duiveltjes komen. ik wacht zowiezo nu tot mijn geld binnen is (rond de 14 a 15e) om nog een test eventueel te doen. tot die tijd probeer ik mn gedachten op 0 te zetten wat dit betreft.
dus ja je hebt gelijk, het kan zijn dat mn cyclus langer is dat de banner.
moet wel zeggen heb deze maand (weet alleen niet meer precies wanneer) wat krampen gehad in mn onderbuik. misschien dat dat de eisprong was. weet dat het een paar dagen na de bannersprong was. maar op dat moment was het cervixslijm dun en absoluut niet draderig…
afwachten dus (en zeker gezien vorige maand)
@ Sassie,
Hmmm klinkt wel goed denk ik…
Denk dat ik inderdaad woensdag en vrijdag ga klussen op jouw advies (als het niet raak is, is het jouw schuld ;):P)…
Ben benieuwd wat vriendlief ervan vindt dat hij zich dan donderdag in moet houden haha :lol:
Hoe zit het trouwens met het voelen van je eisprong? Ik heb wat andere afscheiding in mijn vruchtbare dagen (doorzichtig, waterig en super glibberig :silenced: ) maar kan je ook daadwerkelijk het moment voelen dat je ei loslaat en gaat zwemmen ofzo?
Ik heb zowieso nooit menstruele pijn gehad, zou niet weten hoe het voelt! Hoe moet ik dan weten of mij ei springt ja of nee? En moet je klussen VOOR dat hij springt? Of als hij al los is? Anders klussen we straks vrijdag in de avond terwijl de eisprong smiddags plaatsvindt, of maakt dat niet uit? :roll:
@ Knuffeldraakje, Oh moet je afscheiding echt draderig zijn dan tijdens je eisprong?
Kan me niet herinneren dat OOIT te hebben gehad !! :shock:
@ Sweet, Jij nog in dromenland?
J&F , ik heb geen ideee :silenced:
Ik voel me ei amper wel wat voor tekens, ik krijg pijn onder in me buik! en ook steken…
Maar ik klus ook elke dag! :think: Soms om de dag, ik moet ff berekenen , Na jou uitleg… J&F begrijp ik er nog geen… f*ck van…
Niet dat jij het niet goed heb uitgelegd… ik ben gewoon zo… chaotisch.
Ik was niet meer in dromenland hoor, was vanmorgen 07.00 uur al wezen kijken.
ben weer terug van vakantie en ik kom later vandaag reageren.
xx